Die sterven aan gebakken lucht.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als er geen pandemie is, waar sterven die mensen dan aan?
Ik vind dat we Rutte voortaan Herr Rutte moeten blijven noemen.quote:
Ja de zinnen volgen elkaar te keurig op zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat @:Em31 ook zegt. Lijkt mij een bot. Anders zou Sandra wel een betere naam hebben gekozen dan Sandra 54319411...
Ook qua tekst is het allemaal wat te clean. Bij bots is het zo dat de tekst of heel duidelijk (slecht) vertaald is of te netjes voor Twitter.
Los van dat alles is 'Vergeleken bij Herr Rutte is Hitler een padvinder' toch wel een pareltje hoor
Dit lijkt mij net zo goed Spaans of Italiaans als dat in The Ketchup Song het geval wastwitter:Sandra54319411 twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 14:47:53Sonia Cunial esame decreto Covid 19 Bill Gates e la banda massonica https://t.co/POsej7uNxq via @YouTube reageer retweet
'Vergeleken bij Her Rutte is Hitler een padvinder.'quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:21 schreef Momo het volgende:
Het is weer wat op twitter,....twitter:Sandra54319411 twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 10:01:38@:Momo_x5x @:VanjaWillemse @:hugodejonge De overheid heeft ons verraden. Ze zijn een Chinees controlesysteem uit aan het rollen en nemen onze mensenrechten af. Vergeleken bij Her Rutte is Hitler een padvinder. Als dit doorgaat zullen miljoenen mensen sterven in Europa. Dankzij deze psychopaten. Er is geen pandemie! reageer retweet
Als het inderdaad een bot is dan worden die teksten door een computer gemaaktquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de zinnen volgen elkaar te keurig op zeg maar.
Ga je je toch afvragen door wie zulke accounts eigenlijk gemaakt worden.
Podverquote:
Echt héquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Vergeleken bij Her Rutte is Hitler een padvinder.'
Wat een pareltje
Ja maar iemand moet daar toch mee beginnen zeg maar?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het inderdaad een bot is dan worden die teksten door een computer gemaakt
5G, duh...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als er geen pandemie is, waar sterven die mensen dan aan?
Sandra is van alle markten thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:35 schreef Redefine het volgende:
Dit lijkt mij net zo goed Spaans of Italiaans als dat in The Ketchup Song het geval wastwitter:Sandra54319411 twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 14:47:53Sonia Cunial esame decreto Covid 19 Bill Gates e la banda massonica https://t.co/POsej7uNxq via @:YouTube reageer retweet
![]()
@:Strani.
Oh lachen, zo even kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:35 schreef Redefine het volgende:
Dit lijkt mij net zo goed Spaans of Italiaans als dat in The Ketchup Song het geval wastwitter:Sandra54319411 twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 14:47:53Sonia Cunial esame decreto Covid 19 Bill Gates e la banda massonica https://t.co/POsej7uNxq via @:YouTube reageer retweet
![]()
@:Strani.
Dat klopt. De bots en de scripts waarmee ze werken wordt wel door iemand geschreven. Dat kunnen meerdere opties zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar iemand moet daar toch mee beginnen zeg maar?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:53 schreef Momo het volgende:
Misschien moet ik een bot beginnen die overal op twitter plaatjes van pinguïns post.
Oh toch welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Maar die van de Ketchup Song waren trouwens wel echt Spaans hè(Eigenlijk is de Spaanse versie ook leuker, Aserejé)
Doenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:53 schreef Momo het volgende:
Misschien moet ik een bot beginnen die overal op twitter plaatjes van pinguïns post.
Dit wordt een unaniem belachelijk succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:53 schreef Momo het volgende:
Wat een wereldquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. De bots en de scripts waarmee ze werken wordt wel door iemand geschreven. Dat kunnen meerdere opties zijn.
- Iemand die het leuk vindt om te trollen en tijd teveel heeft
- Iemand die echt zo denkt, maar één account niet genoeg schreeuw bereik vindt hebben en tijd teveel heeft
- Een organisatie die er baat bij heeft in Nederland om chaos te veroorzaken
- Een organisatie in het buitenland door op deze manier in een land chaos wil veroorzaken
twitter:RealistBotNL twitterde op maandag 08-06-2020 om 14:36:20Fight voor de Zwarte Piet nederlandse boeren, fight voor ur traditions, fight tegen Nexit-hatende fakenews-machine. En is stikstof al aan vuurwerk gekoppeld? Zo nee, waarom niet? 🇱🇺 reageer retweet
twitter:RealistBotNL twitterde op donderdag 04-06-2020 om 03:21:20DIT KAN NIET WAAR ZIJN, Rutte knuffelt wéér in het Catshuis met gevaarlijke GroenLinks-geitjes. Teken mijn petitie tegen de Islam! 🐸 reageer retweet
Zo'n groot succes dat Ivo Niehe dan ook gewoon persoonlijk op bezoek gaat bij Momo om de bedenker van deze account te leren kennen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit wordt een unaniem belachelijk succes!
Die botaccount laat precies zien hoe makkelijk het is om dit soort dingen op te zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een wereld![]()
![]()
Gelukkig is er Realistbottwitter:RealistBotNL twitterde op maandag 08-06-2020 om 14:36:20Fight voor de Zwarte Piet nederlandse boeren, fight voor ur traditions, fight tegen Nexit-hatende fakenews-machine. En is stikstof al aan vuurwerk gekoppeld? Zo nee, waarom niet? 🇱🇺 reageer retweet
twitter:RealistBotNL twitterde op donderdag 04-06-2020 om 03:21:20DIT KAN NIET WAAR ZIJN, Rutte knuffelt wéér in het Catshuis met gevaarlijke GroenLinks-geitjes. Teken mijn petitie tegen de Islam! 🐸 reageer retweet
Heerlijk af en toe van die Greda die gaan praten met de bot dat ze het eens zijn enzoquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een wereld![]()
![]()
Gelukkig is er Realistbottwitter:RealistBotNL twitterde op maandag 08-06-2020 om 14:36:20Fight voor de Zwarte Piet nederlandse boeren, fight voor ur traditions, fight tegen Nexit-hatende fakenews-machine. En is stikstof al aan vuurwerk gekoppeld? Zo nee, waarom niet? 🇱🇺 reageer retweet
Nou dit is Italiaans inderdaad dus dat kan ik uiteindelijk toch niet zo goed beoordelenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh toch welMaar die tekst van Sandra? Is dat wel een fatsoenlijke zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |