abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:04:43 #251
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193553203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Koen66 het volgende:

[..]

niet dat ik zwaar ongelukkig ben maar dat zou ik best willen
Al was het maar iets simpels, als tóch een paraplu meenemen als blijkt dat het opeens gaat regenen terwijl jij de stad in loopt :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193553209
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Koen66 het volgende:

[..]

beetje net als in het echt :P
Och hemel _O- Sims werkt wat dat betreft prima als 'voorbehoedsmiddel'
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193553220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zou wel makkelijk zijn ja, bepaalde stukjes gewoon over kunnen doen :D
Inderdaad :D Al zit het hem er meer in natuurlijk om te leven met wat je hebt en wat je krijgt. Als alles maar overgedaan kan worden zit daar ook weinig voldoening in.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:07:01 #254
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193553237
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:54 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het is de kunst om die mooie dingen wel te zien. Heb ik het ook niet altijd even makkelijk mee.
Maar er zijn bijvoorbeeld lammetjes (ok nu zijn ze inmiddels schaap) in deze wereld. En de zon kan zo lekker voelen op je huid. Een lekker warm kopje thee in je handen. Je lievelingspyjama die net uit de was komt.
Ja precies :)

Ik heb zelf twee jaar geleden een periode gehad waar er eigenlijk helemaal niets was om blij of vrolijk om over te zijn. Mijn werk was mijn vader was doodziek en zou alleen maar slechter worden, mijn werk wasuitzichtsloos en toen ook nog niet een idee wat ik anders wilde/kon gaan doen, geen relatie en allemaal kleine dingen.

Maar toch ben ik niet toen en ook sindsdien niet depressief of naargeestig geweest. Zelfs in die tijd was ik nog best vrolijk. Omdat er veel kleine dingen waren die toch wel waardevol waren, waar ik wel plezier uit kon halen etc. :)

Dat wil niet zeggen dat het bij mij niet zou kunnen voorkomen dat ik wel depressiever zou kunnen raken. Stel ik wordt werkloos, moeder overlijdt, slaande ruzie met mijn broer (kans is klein, maar toch). Maar de kans is klein.

Uiteraard is elk mens anders en is dat voor de een makkelijker dan de ander. Maar toch zijn er altijd wel dingen waar je iets moois uit kunt halen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:11:54 #255
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193553290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 15:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]

dat zou in het echt ook moeten kunnen, je leven niet saven :P
Omg dit, dan zou ik helemaal teruggaan en opnieuw beginnen. :P
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:12:39 #256
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193553297
Pff werk ging vandaag zo slecht dat ik er rekening mee hou dat het niet lang meer duurt, ofwel omdat zij van me af willen, of omdat ik het zelf niet meer wil.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:13:54 #257
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193553312
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Pff werk ging vandaag zo slecht dat ik er rekening mee hou dat het niet lang meer duurt, ofwel omdat zij van me af willen, of omdat ik het zelf niet meer wil.
Wat ging er zo slecht dan?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:14:25 #258
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193553315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat vooral irritant is als die baby's gaan krijsen en het energiepeil van mijn Sims is op. Dan wil ik ze laten slapen om energie in te halen, maar worden ze weer wakker van dat gekrijs :')
Als ze in een andere kamer liggen worden ze toch niet wakker van het gekrijs?
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:14:53 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193553318
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Pff werk ging vandaag zo slecht dat ik er rekening mee hou dat het niet lang meer duurt, ofwel omdat zij van me af willen, of omdat ik het zelf niet meer wil.
Dat is balen :{ Maar morgen (of de andere dag dat je moet werken) gaat het mogelijk beter.

Is het zo dat je jouw werk helemaal niet leuk vind of dat er geen uitdaging in zit?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:16:21 #260
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193553332
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja precies :)

Ik heb zelf twee jaar geleden een periode gehad waar er eigenlijk helemaal niets was om blij of vrolijk om over te zijn. Mijn werk was mijn vader was doodziek en zou alleen maar slechter worden, mijn werk wasuitzichtsloos en toen ook nog niet een idee wat ik anders wilde/kon gaan doen, geen relatie en allemaal kleine dingen.

Maar toch ben ik niet toen en ook sindsdien niet depressief of naargeestig geweest. Zelfs in die tijd was ik nog best vrolijk. Omdat er veel kleine dingen waren die toch wel waardevol waren, waar ik wel plezier uit kon halen etc. :)

Dat wil niet zeggen dat het bij mij niet zou kunnen voorkomen dat ik wel depressiever zou kunnen raken. Stel ik wordt werkloos, moeder overlijdt, slaande ruzie met mijn broer (kans is klein, maar toch). Maar de kans is klein.

Uiteraard is elk mens anders en is dat voor de een makkelijker dan de ander. Maar toch zijn er altijd wel dingen waar je iets moois uit kunt halen.
Nou ik heb wel een kloterige periode gehad, toen ik heel veel last had van mijn hypochondrie. Ik vond niets leuk in het leven en was blij dat ik weer in bed kon kruipen, dat ik weer een dag gehad had.
Ik ben daarvoor dus in therapie geweest en heb een mindfulness cursus gedaan. En dat heeft me er langzaam weer wat bovenop geholpen. Dat heeft me geleerd wél weer die dingetjes te zien en te ervaren die de moeite waard zijn.
Het gaat nu stukken beter maar helemaal onbezorgd ga ik nog steeds niet door het leven :) .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:16:55 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193553336
Mijn werk bevalt heel goed, maar er zit altijd een risico in dat in een fout maak die heel veel geld kost :o Dan is het helaas zo gedaan met mijn baan :@
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193553337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Als ze in een andere kamer liggen worden ze toch niet wakker van het gekrijs?
Oh :o Dan ga ik dat maar proberen. Ik heb nu een 1-kamer-huisje, omdat ik dat makkelijker werken vind.

In eerste instantie woonde mijn Sim in een enorm paleis, maar dat speelde toch wat onhandig :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:19:12 #263
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193553362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik kan het artikel niet meteen lezen, maar in mijn herinnering ging Trump toch van een kansloze uitgangspositie naar een comfortabele overwinning. Uiteraard kan het met een paar swing states snel optellen, maar als die allemaal dezelfde kant opvallen, is dat ook weer geen toeval.
Trump heeft vooral heel veel geluk gehad eigenlijk. Een paar staten met minimale verschillen gewonnen. Even drie voorbeelden waar het verschil kleiner dan 1% was: Pennsylvania, Michigan en Wisconsin. In Pennsylvania scheelde het zo'n 45 000 stemmen (0.42%), in Michigan zo'n 10 000 (0.23%) en in Wisconsin ongeveer 22 500 (0.77%) stemmen. Was het kwartje in die staten de andere kant op gevallen, hadden we nu president Clinton gehad.

Nu zat de polling in een aantal van die staten waar het close was wel een eindje van de uitslag af, maar dat is meer een lokaal probleem eigenlijk. Over het algemeen waren de uitslagen gewoon netjes binnen de Margin of Error, maar dat kan, zeker samen met een paar cruciale staten waar de polls er wel echt naast zitten, een uitslag in zo'n winner takes all systeem wel flink beïnvloeden natuurlijk.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:19:35 #264
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193553367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:13 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wat ging er zo slecht dan?
Het is deels het thuiswerken dat de motivatie lastig maakt, plus de videocalls die echt bloedirritant zijn af en toe, plus dat ik me vandaag ziekig voel en moe door slecht slapen, en het 'onderwerp' om het maar even zo te zeggen me minder boeit dan ik had ingeschat vantevoren. Was dus schrapen voor een beetje motivatie.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is balen :{ Maar morgen (of de andere dag dat je moet werken) gaat het mogelijk beter.

Is het zo dat je jouw werk helemaal niet leuk vind of dat er geen uitdaging in zit?
Het begon leuk en ik was ook blij dat ik het had gevonden, maar het wordt wel snel minder leuk.Maar dus ook wel door de omstandigheden. Het werk is door corona ook wel een beetje veranderd, zowel inhoudelijk als qua werkwijze doordat het nu vanuit huis moet. Wat voordelen met zich meebrengt, want ik hoef bijvoorbeeld geen broek aan ;) en niet de deur uit, maar het maakt het ook wel lastig op sommige punten. Ik was nog maar een paar weken daar bezig toen het thuiswerken begon en was dus nog niet echt optimaal ingewerkt.
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport dinsdag 9 juni 2020 @ 16:20:00 #265
109131 crew  sportfreak
pi_193553371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik kan het artikel niet meteen lezen, maar in mijn herinnering ging Trump toch van een kansloze uitgangspositie naar een comfortabele overwinning. Uiteraard kan het met een paar swing states snel optellen, maar als die allemaal dezelfde kant opvallen, is dat ook weer geen toeval.
Nou, comfortabel was die zege allebehalve hoor.
Even opgezocht, Trump won:
Pennsylvania met 0,7%
Michigan met 0,3%
Wisconsin met 0,8%

Als die drie staten nu de andere kant opvallen is het al genoeg.

EDIT: Wat Hamlapjes hierboven ook al zegt dus..
Daarnaast heb ik het idee dat Biden weliswaar geen droomkandidaat is maar wel een stuk betere keuze dan Clinton. Gezien de voorverkiezingen. Ook lijkt het enthousiasme bij de Democraten om op te komen dagen nu een stuk groter, iets wat je ook al zag in de tussentijdse verkiezingen in 2018.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:22:52 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193553407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:16 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nou ik heb wel een kloterige periode gehad, toen ik heel veel last had van mijn hypochondrie. Ik vond niets leuk in het leven en was blij dat ik weer in bed kon kruipen, dat ik weer een dag gehad had.
Ik ben daarvoor dus in therapie geweest en heb een mindfulness cursus gedaan. En dat heeft me er langzaam weer wat bovenop geholpen. Dat heeft me geleerd wél weer die dingetjes te zien en te ervaren die de moeite waard zijn.
Het gaat nu stukken beter maar helemaal onbezorgd ga ik nog steeds niet door het leven :) .
Ik denk ook wel dat er een verschil zit tussen een intern probleem en een extern probleem (om het heel cru even zo te noemen).

Bij iets verschrikkelijks wat buiten je om gebeurd, is er altijd nog wel een moment dat je er niet aan denkt. En als je slaapt ben je het ook even 'kwijt'.

Bij een intern lichamelijk iets heb je dat in de meeste gevallen 24 uur per dag. Dus dat is ook wel een stuk zwaarder. Waardoor het ook net weer wat moeilijker is om positief te zijn.

Iig goed dat jij er mentaal grotendeels weer bovenop genomen bent :) Goed gedaan ^O^ Waarbij je hopelijk het onbezorgde nog iets meer terugkijkt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:23:48 #267
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193553418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:16 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nou ik heb wel een kloterige periode gehad, toen ik heel veel last had van mijn hypochondrie. Ik vond niets leuk in het leven en was blij dat ik weer in bed kon kruipen, dat ik weer een dag gehad had.
Ik ben daarvoor dus in therapie geweest en heb een mindfulness cursus gedaan. En dat heeft me er langzaam weer wat bovenop geholpen. Dat heeft me geleerd wél weer die dingetjes te zien en te ervaren die de moeite waard zijn.
Het gaat nu stukken beter maar helemaal onbezorgd ga ik nog steeds niet door het leven :) .
Mooi dat het je geholpen heeft!

Helaas heeft therapie mij nog nooit verder geholpen tot dusver. :/
Koel en donker bewaren
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:27:49 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193553449
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh :o Dan ga ik dat maar proberen. Ik heb nu een 1-kamer-huisje, omdat ik dat makkelijker werken vind.

In eerste instantie woonde mijn Sim in een enorm paleis, maar dat speelde toch wat onhandig :P
Dat is inderdaad wel jammer van de Sims dat ze onevenredig veel tijd van de dag kwijt zijn met ergens naartoe lopen of reizen (dat is juist ook zo irritant met naar de colleges van de universiteit gaan).

Sowieso vind ik jammer dat je niet kunt instellen dat je binnen een huishouden slechts met een sim kan spelen. Ja je hebt wel dat ze meer eigen vrijheid kunnen hebben. Maar dan staan ze nog in hun broek te pissen omdat ze per se een boek willen lezen of willen dansen ofzo :')

Dat maakt het toch wat vervelender om echt met een huishouden te spelen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:29:14 #269
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193553463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:20 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Nou, comfortabel was die zege allebehalve hoor.
Even opgezocht, Trump won:
Pennsylvania met 0,7%
Michigan met 0,3%
Wisconsin met 0,8%

Als die drie staten nu de andere kant opvallen is het al genoeg.

EDIT: Wat Hamlapjes hierboven ook al zegt dus..
Daarnaast heb ik het idee dat Biden weliswaar geen droomkandidaat is maar wel een stuk betere keuze dan Clinton. Gezien de voorverkiezingen. Ook lijkt het enthousiasme bij de Democraten om op te komen dagen nu een stuk groter, iets wat je ook al zag in de tussentijdse verkiezingen in 2018.
Bijna tegelijk gepost, met dezelfde voorbeelden :D

Verder sluit ik mij wel aan bij wat je verder zegt :Y
Heb ook wel het gevoel dat veel mensen overcorrigeren voor de fouten die de polls maken (ook te lezen in het artikel wat ik eerder deelde), omdat iedereen er niet weer 'in wil trappen', om het even zo te zeggen. Maar de situatie is echt wel anders dan 4 jaar geleden. En ja, we hebben nog een half jaar waarin van alles kan gebeuren, maar als vandaag de verkiezingen zouden worden gehouden, zou Biden zeker winnen, durf ik te zeggen.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:30:29 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193553479
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is deels het thuiswerken dat de motivatie lastig maakt, plus de videocalls die echt bloedirritant zijn af en toe, plus dat ik me vandaag ziekig voel en moe door slecht slapen, en het 'onderwerp' om het maar even zo te zeggen me minder boeit dan ik had ingeschat vantevoren. Was dus schrapen voor een beetje motivatie.
[..]

Het begon leuk en ik was ook blij dat ik het had gevonden, maar het wordt wel snel minder leuk.Maar dus ook wel door de omstandigheden. Het werk is door corona ook wel een beetje veranderd, zowel inhoudelijk als qua werkwijze doordat het nu vanuit huis moet. Wat voordelen met zich meebrengt, want ik hoef bijvoorbeeld geen broek aan ;) en niet de deur uit, maar het maakt het ook wel lastig op sommige punten. Ik was nog maar een paar weken daar bezig toen het thuiswerken begon en was dus nog niet echt optimaal ingewerkt.
Het thuiswerken helpt daar helaas dan zeker niet bij. Hoop voor je dat het snel gewoon weer op het werk zelf kan.

En jammer dat je het werk minder leuk vindt dan aan het begin. Misschien een idee om binnen je eigen functie meer uitdaging te zoeken door extra dingen te doen, je in te lezen etc. Daar kun je eventueel ook weer meer plezier uithalen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:32:11 #271
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_193553496
Maar goed, wat ik eerder postte speelt ook wel mee hoor, ik ben en blijf ongemotiveerd werkschuw tuig ;)
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport dinsdag 9 juni 2020 @ 16:35:36 #272
109131 crew  sportfreak
pi_193553548
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:29 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Bijna tegelijk gepost, met dezelfde voorbeelden :D

Verder sluit ik mij wel aan bij wat je verder zegt :Y
Heb ook wel het gevoel dat veel mensen overcorrigeren voor de fouten die de polls maken (ook te lezen in het artikel wat ik eerder deelde), omdat iedereen er niet weer 'in wil trappen', om het even zo te zeggen. Maar de situatie is echt wel anders dan 4 jaar geleden. En ja, we hebben nog een half jaar waarin van alles kan gebeuren, maar als vandaag de verkiezingen zouden worden gehouden, zou Biden zeker winnen, durf ik te zeggen.
Ja, in een campagne kan veel gebeuren. En Trump voerde vier jaar geleden duidelijk een veel betere campagne dan Clinton.

En stel dat Trump de Coronacrisis had aangepakt zoals bijvoorbeeld Rutte, dan was ie nu misschien al zeker geweest van een herverkiezing.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 16:36:44 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193553558
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:32 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, wat ik eerder postte speelt ook wel mee hoor, ik ben en blijf ongemotiveerd werkschuw tuig ;)
Maar hoeveel uur per week draai je nu? Er misschien ander werk voor je? En misschien moet je ook even in dit werk komen en dat je meer zelfvertrouwen krijgt zo. Zijn je collega's wel leuk?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:37:39 #274
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193553569
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Ja, in een campagne kan veel gebeuren. En Trump voerde vier jaar geleden duidelijk een veel betere campagne dan Clinton.

En stel dat Trump de Coronacrisis had aangepakt zoals bijvoorbeeld Rutte, dan was ie nu misschien al zeker geweest van een herverkiezing.
Ja, zeker, eigenlijk heeft hij een herverkiezing in de schoot geworpen gekregen, zo'n crisis waar je weinig aan kan doen, beetje normaal aanpakken en het hele land gaat achter je staan (zoals we inderdaad bij Rutte zien). Maar zelfs dat weet hij te verknallen. :')
pi_193553577
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:19 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Trump heeft vooral heel veel geluk gehad eigenlijk. Een paar staten met minimale verschillen gewonnen. Even drie voorbeelden waar het verschil kleiner dan 1% was: Pennsylvania, Michigan en Wisconsin. In Pennsylvania scheelde het zo'n 45 000 stemmen (0.42%), in Michigan zo'n 10 000 (0.23%) en in Wisconsin ongeveer 22 500 (0.77%) stemmen. Was het kwartje in die staten de andere kant op gevallen, hadden we nu president Clinton gehad.

Nu zat de polling in een aantal van die staten waar het close was wel een eindje van de uitslag af, maar dat is meer een lokaal probleem eigenlijk. Over het algemeen waren de uitslagen gewoon netjes binnen de Margin of Error, maar dat kan, zeker samen met een paar cruciale staten waar de polls er wel echt naast zitten, een uitslag in zo'n winner takes all systeem wel flink beïnvloeden natuurlijk.
Ja, binnen dat systeem kan het heel hard gaan inderdaad. Al zijn er maar een beperkt aantal staten die er echt toe doen. Het is voor veel Staten ook net het ESF waar je de 12 punten al kan invullen :P

Ik vind het ook wel lastig echt een feeling te hebben voor wie gaat winnen. Zelf zou ik als ik Amerikaan was waarschijnlijk überhaupt niet gaan stemmen, omdat ik dit een keuze vind tussen de Amerikaanse tegenhangers van Wilders en Van Haga.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')