quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Precies. Gewoon over je heen laten lopen en het maar slikkenquote:Op maandag 8 juni 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Ze hoefde helemaal niet daar te gaan zitten.
Wat een kul.
Dat komt uit de koker van RoethoffGod.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Ze hoefde helemaal niet daar te gaan zitten.
Wat een kul.
Wel aankaarten, maar niet in zo'n programma gaan zitten.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:08 schreef gniffie het volgende:
Precies. Gewoon over je heen laten lopen en het maar slikken
Groningenquote:
Wat zou Frenkie bij zijn ontbijt eten?quote:
Durf je naar Giovanca te kijken morgen?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, nog ééntje. Maar dan zap ik weg.
Vaak kijk ik niet. Hangt van de gasten af.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Durf je naar Giovanca te kijken morgen?
Oh ja Ruben Terlouw, daar kijk ik nog wel even naarquote:Op maandag 8 juni 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, nog ééntje. Maar dan zap ik weg.
Zij zal best 'kankerlul' of zoiets tegen die wouten hebben geroepen, maar de reactie was absoluut minder groot geweest als zij een blond lekker mokkel was, of jij denkt van niet?quote:
Die had een geweldige serie over China.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja Ruben Terlouw, daar kijk ik nog wel even naar
Vanaf donderdag kan ik alleen terugkijken doordat de bal weer gaat rollen. Wordt fragmentjes picken denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vaak kijk ik niet. Hangt van de gasten af.
gvdquote:Op maandag 8 juni 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk vertelt Shops wel gewoon dat Barça momenteel een zinkend schip is, anders ga ik met dingen gooien.
denk slechts ophemelingquote:Op maandag 8 juni 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk vertelt Shops wel gewoon dat Barça momenteel een zinkend schip is, anders ga ik met dingen gooien.
quote:Op maandag 8 juni 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Dan doet ze het toch zelf?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij zal best 'kankerlul' of zoiets tegen die wouten hebben geroepen, maar de reactie was absoluut minder groot geweest als zij een blond lekker mokkel was, of jij denkt van niet?
Ik moet kotsen als ik lees dat die voorzitter met de pet rondgaat bij de selectie voor salarisvermindering maar ze wel vrolijk 90 mil willen neerleggen voor een spits.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet altijd kotsen als ik dit hoor.
Zal best, ik volg dat niet. Het is altijd wat daar met die voorzitters in Spanje.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet kotsen als ik lees dat die voorzitter met de pet rondgaat bij de selectie voor salarisvermindering maar ze wel vrolijk 90 mil willen neerleggen voor een spits.
Tuurlijk, alleen jij en ik weten best dat er verschil zit tussen zwart en wit. Ze was er met een sisser afgekomen als blonde tokkie.quote:
Ik heb alleen het filmpje van 1 minuut op dumpert gezien.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:09 schreef butz0rs het volgende:
Verhaal zal wel twee kanten kennen.
Maar dat die drie agenten nog een tijdje op haar blijven zitten is wel een beetje overbodig.
Zo! En wat denk je zelf?quote:Dat zij de politie een grote mond gaf is een mogelijkheid, dat de politie haar onheus of zelfs racistisch bejegende is een andere.
Ik denk dat ik het in dit geval niet weet omdat ik er niet bij was en maar een heel kort filmpje ervan heb gezien.quote:
Zoals wij allemaal, het is zo moeilijk te beoordelen als je maar de helft van het verhaal kent.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:46 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in dit geval niet weet omdat ik er niet bij was en maar een heel kort filmpje ervan heb gezien.
Mijn gevoel zegt dat er achter coulissen erg veel druk op het meisje wordt gezet door figuren als BLM om vooral een eenzijdig verhaal te vertellen en publiek te gaan. Plus ze zal haar werk als beveiliger kwijt raken. Genoeg redenen om niet het hele verhaal te vertellen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zoals wij allemaal, het is zo moeilijk te beoordelen als je maar de helft van het verhaal kent.
Gewoon bij zijn collega's niks mis mee..quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:50 schreef Szura het volgende:
Sander te gast in z’n eigen talkshow; dat is wel enigszins apart
Sophie zat er laatst ook al als gast.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:50 schreef Szura het volgende:
Sander te gast in z’n eigen talkshow; dat is wel enigszins apart
Krijg er zo’n RTL-gevoel bij, lekker je eigen programma’s promotenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gewoon bij zijn collega's niks mis mee..
Vind het maar vreemd. Ze werken toch allemaal met zelfde redactie?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gewoon bij zijn collega's niks mis mee..
Het is maar één peilinkje natuurlijk, maar het bevestigt wel mijn vermoeden dat de opvattingen over het functioneren van Halsema in Amsterdam niet helemaal overeen komen met de communis opinio hier op fok.quote:70 procent van de Amsterdammers vindt dat burgemeester Femke Halsema niet hoeft af te treden. Tegelijkertijd vindt ruim driekwart dat de drukte op De Dam tijdens de antiracisme demonstratie haar wél te verwijten valt. Dat blijkt uit een opinieonderzoek naar het optreden van de burgemeester. We praten erover met Ruben Koops, stadsverslaggever bij Het Parool.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is maar één peilinkje natuurlijk, maar het bevestigd wel mijn vermoeden dat de opvattingen over het functioneren van Halsema in Amsterdam niet helemaal overeen komen met de communis opinio in de rest van Nederland.
Waarsch vind 70% van iedereen buiten Amsterdam dat ze wel moet aftreden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is maar één peilinkje natuurlijk, maar het bevestigt wel mijn vermoeden dat de opvattingen over het functioneren van Halsema in Amsterdam niet helemaal overeen komen met de communis opinio hier op fok.
Tja, waarschijnlijk vind ik 70% van de Spanjaarden dat Hoekstra moet aftreden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarsch vind 70% van iedereen buiten Amsterdam dat ze wel moet aftreden.
Ik denk eerder dat je statistiekdocente bezwaar maakt tegen het feit dat het een subgroepanalyse betreft, als ze weer wat ze over praat tenminste.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Een peiling van 149 man uit Amsterdam is natuurlijk niet representatief. Of je voor of tegen bent; mijn Statistiekdocente zou denk ik huilend en depressief naar bed gaan als ik zoiets aanlever.
Dat komt naar voren uit een peiling van electoraal onderzoeker Peter Kanne van I&O Research, die dit weekend werd gehouden. I&O Research voerde een landelijk representatief onderzoek uit onder 3152 Nederlanders van 18 jaar en ouder, onder wie 149 personen uit Amsterdam.
Is het überhaupt relevant wat mensen buiten Amsterdam vinden over Halsema's lot, eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je statistiekdocente bezwaar maakt tegen het feit dat het een subgroepanalyse betreft, als ze weer wat ze over praat tenminste.
Er schijnen mensen uit Limburg te zijn die vinden dat ze moet aftreden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het überhaupt relevant wat mensen buiten Amsterdam vinden over Halsema's lot, eigenlijk?
Het gaat, lijkt het (zeg ik voorzichtig), ook helemaal niet meer over de vraag wat de informatievoorziening en inschattingsmogelijkheden van Halsema waren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er schijnen mensen uit Limburg te zijn die vinden dat ze moet aftreden.
Wat er doorgaans aan scheelt is dat het in Nederland staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Als je niet gelukkig wordt van thuis blijven is er iets mis met je huis
Ik denk dat best veel mensen ongelukkig zijn met hun gehorige huurflatje in een pauperbuurtquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Als je niet gelukkig wordt van thuis blijven is er iets mis met je huis
en je er de rest van het jaar al bentquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat er doorgaans aan scheelt is dat het in Nederland staat.
Als je buiten bent, realiseer je dat het vaak wel mee valt. Vandaag was het eigenlijk ook prima weer (ondanks dat het slechts een graad of 17 was).quote:
geen strandweer, waar veel mensen voor op vakantie gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je buiten bent, realiseer je dat het vaak wel mee valt. Vandaag was het eigenlijk ook prima weer (ondanks dat het slechts een graad of 17 was).
Dat is niet het probleem, als ze vervolgens andere mensen besmetten die er niets mee te maken hebben is wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
Iedereen die naar Italië gaat en besmet wordt met de corona moet niet zeuren
Godgodquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
God heeft die zooi wel netjes geprogrammeerd.
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
God heeft die zooi wel netjes geprogrammeerd.
Van dopamine afkicken, bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil Scherder weleens horen over Dopamine detoxxen.
Een dagje geen netflix/internet/suiker/gamen/muziek, geen dopamine 'produceren' omdat we allemaal verslaafd zijn aan dat hormoon.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder schermen en meer real world kan ik me nog wel voorstellen, maar waarom zou je alles laten?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Een dagje geen netflix/internet/suiker/gamen/muziek, geen dopamine 'produceren' omdat we allemaal verslaafd zijn aan dat hormoon.
geld verdienenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Als je het pas over 2 jaar kan zeggen, waarom dan nu al een docu maken
Alvast een programma over Zweden maken (en werk hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Als je het pas over 2 jaar kan zeggen, waarom dan nu al een docu maken
Over twee jaar overal aanschuiven als Zweden expert.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Alvast een programma over Zweden maken (en werk hebben.).
je kent de verkeersregels nietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:59 schreef Poefbank het volgende:
Hé Giovanca er worden grappen gemaakt over een huidskleur. Kom we gaan rellen!
In Zweden hebben ze een diepgravend programma waar ze de Nederlandse cultuur uitleggen aan de hand van de tatoeages van Henk Bres.quote:
typerend inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Zweden hebben ze een diepgravend programma waar ze de Nederlandse cultuur uitleggen aan de hand van de tatoeages van Henk Bres.
fijnquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gips is er af. Kan hem nog volledig bewegen.
Bedankt voor het vragen.
Nee, rechts zuur gezeik vooral omdat de Halsema de burgemeester is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:10 schreef Poefbank het volgende:
Ging dit niet om 3145 mensen die mee hebben gedaan? Volgens mij gaan we nu weer lekker naar linkse propaganda kijken.
Ja, dat heb ik ook gehoord inderdaad. Vooral dat wegmoffelen is wat ze graag doet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, rechts zuur gezeik vooral omdat de Halsema de burgemeester is.
Daar heb je in Groningen verder niet zoveel last van hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
nee er speelt mee dat dit om de volksgezondheid gaat en breken van regels die voor ieder gelden, wat nou 'ons plein'
Als ik een boete en een strafblad zou hebben gekregen omdat ik in het park stond te praten met iemand, en al die lui op de dam krijgen niets, dan zou ik vrij pissig zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
nee er speelt mee dat dit om de volksgezondheid gaat en breken van regels die voor ieder gelden, wat nou 'ons plein'
beleid van het kabinet gaat anders niet per provincie hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heb je in Groningen verder niet zoveel last van hoor.
Net als Newtonquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:18 schreef Ronald het volgende:
Wel bijzonder als je een wetenschappelijke studie kunt afronden en tegelijk in een denkbeeldig wezen gelooft. Soort schizofrenie next level.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:18 schreef Ronald het volgende:
Wel bijzonder als je een wetenschappelijke studie kunt afronden en tegelijk in een denkbeeldig wezen gelooft. Soort schizofrenie next level.
Mijn neef heeft master bedrijfskunde en doctoraat theologiequote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:18 schreef Ronald het volgende:
En dinosauriërs zijn 650 jaar geleden uitgestorven.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:20 schreef Monolith het volgende:
Iedereen weet toch dat het heelal 6000 jaar oud is.
Die viroloog Anne Wensing is ook gelovig trouwens.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:18 schreef Ronald het volgende:
maakt niet uit als het om bijv. bedrijfskunde gaat tochquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn neef heeft master bedrijfskunde en doctoraat theologie
Heel eng dat slimme mensen die zich dagelijks met wetenschap bezig zijn gelovig zijn
black midget plumpersquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:21 schreef superniger het volgende:
Ik ga vieze filmpjes kijken.
Tot morgen.
Hij geeft leiding aan een rijke religieuze instelling. 6k salaris per maand om onzin de wereld in te slingeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
maakt niet uit als het om bijv. bedrijfskunde gaat toch
quote:
quote:Stephen Hawking, in his final book, argues there's no possibility of God existing because time didn't exist before the Big Bang
Nee, dat zijn de romijnen die de bijbel ge(her)schreven hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:21 schreef Monolith het volgende:
Jezus, als er toch iemand veel ellende heeft veroorzaakt.
Scientologyquote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij geeft leiding aan een rijke religieuze instelling. 6k salaris per maand om onzin de wereld in te slingeren.
Er zijn zoveel gelovige wetenschappers. Het wordt vaak een beetje problematisch wanneer ze allerlei scheppingsmythes iets te letterlijk gaan nemen, overal god in de gaten van de wetenschap te proppen en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:22 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die viroloog Anne Wensing is ook gelovig trouwens.
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gelovige wetenschappers. Het wordt vaak een beetje problematisch wanneer ze allerlei scheppingsmythes iets te letterlijk gaan nemen, overal god in de gaten van de wetenschap te proppen en ga zo maar door.
Ik had ooit een collega software developer die zondags altijd in de kerk zat, wat betreft software ontwikkeling kan die combinatie natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn neef heeft master bedrijfskunde en doctoraat theologie
Heel eng dat slimme mensen die zich dagelijks met wetenschap bezig zijn gelovig zijn
De familie van Rebecca Romijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de romijnen die de bijbel ge(her)schreven hebben.
Of meer de middeleeuwse machthebbers die ermee vandoor gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |