quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Precies. Gewoon over je heen laten lopen en het maar slikkenquote:Op maandag 8 juni 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Ze hoefde helemaal niet daar te gaan zitten.
Wat een kul.
Dat komt uit de koker van RoethoffGod.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Ze hoefde helemaal niet daar te gaan zitten.
Wat een kul.
Wel aankaarten, maar niet in zo'n programma gaan zitten.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:08 schreef gniffie het volgende:
Precies. Gewoon over je heen laten lopen en het maar slikken
Groningenquote:
Wat zou Frenkie bij zijn ontbijt eten?quote:
Durf je naar Giovanca te kijken morgen?quote:Op maandag 8 juni 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, nog ééntje. Maar dan zap ik weg.
Vaak kijk ik niet. Hangt van de gasten af.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Durf je naar Giovanca te kijken morgen?
Oh ja Ruben Terlouw, daar kijk ik nog wel even naarquote:Op maandag 8 juni 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, nog ééntje. Maar dan zap ik weg.
Zij zal best 'kankerlul' of zoiets tegen die wouten hebben geroepen, maar de reactie was absoluut minder groot geweest als zij een blond lekker mokkel was, of jij denkt van niet?quote:
Die had een geweldige serie over China.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Oh ja Ruben Terlouw, daar kijk ik nog wel even naar
Vanaf donderdag kan ik alleen terugkijken doordat de bal weer gaat rollen. Wordt fragmentjes picken denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vaak kijk ik niet. Hangt van de gasten af.
gvdquote:Op maandag 8 juni 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk vertelt Shops wel gewoon dat Barça momenteel een zinkend schip is, anders ga ik met dingen gooien.
denk slechts ophemelingquote:Op maandag 8 juni 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk vertelt Shops wel gewoon dat Barça momenteel een zinkend schip is, anders ga ik met dingen gooien.
quote:Op maandag 8 juni 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |