abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 juni 2020 @ 23:30:24 #151
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193545420
Ik moet uitloggen als ik jouw reactie wil zien en die wil ik niet zien.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193545426
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie geen inhoudelijk argument. Kun je het wel in een spoiler gooien, maar het is gewoon een verzameling slappe ad hominems.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 8 juni 2020 @ 23:33:35 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193545450
quote:
2s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Met een statistiek zonder context. Kijk je mag best wel een mening hebben, maar een zwaluw maakt nog geen zomer, is geen staving.
Eens. Maar de trend is gewoon duidelijk dus laten we het daarover hebben.
Huilen dan.
pi_193545540
Al weer van 2 jaartjes terug.

Denzel Washington over black incarceration.


It start's at home.
  maandag 8 juni 2020 @ 23:41:37 #155
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193545541
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat een rare logica, maar bovendien volkomen bezijden het punt natuurlijk.
Veel onlogischer is denken dat de verhouding die wij NL'ers hebben met onze politie,

Wij of all people, met onze monarchistische republiek, wat een pragmatische contradictie is, bij wie weerzin tegen autoriteit diep in onze volksaard zit,

Ook prima in de VS kan werken. :')

Kom je überhaupt wel eens uit je bubbel?

Wat weet je van de franse politie? de spaanse?

Ff reality check voor je: het hufterigheids niveau van de VS politiediensten is globaal de norm. Wij zijn de uitzondering.

En niet bezijden het punt (nieuw woordje geleerd?) jij zegt dat je politie zo zwaar outilleren, naar jouw smaak, niet gaat werken. En ik zeg je: volstrekt logisch dat die politie daar zo is als die is.

quote:
Het hele punt is dat een groot deel van de bevolking wat wil veranderen aan die "police on steroids".
Hoe groot?

quote:
Jij roept dat dat niet werkt,
Ik zie het niet snel gebeuren. Ook niet middellange termijn.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 8 juni 2020 @ 23:45:27 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193545571
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:41 schreef ExTec het volgende:

Ff reality check voor je: het hufterigheids niveau van de VS politiediensten is globaal de norm

Het aantal doden dat tijdens, maar vooral ná, arrestatie valt ook?



(kolom rechts)

Voor de volledigheid ook het totaal aantal doodgeschoten mensen, maar dat ligt allicht hoger vanwege het hogere wapenbezit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 08-06-2020 23:52:59 ]
Huilen dan.
  maandag 8 juni 2020 @ 23:52:48 #157
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_193545630
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het aantal doden dat tijdens, maar vooral ná, arrestatie valt ook?

[ afbeelding ]

(kolom rechts)
Zegt niet zo veel. Je haalt er 1 gegeven uit, en dat zet je dan ook nog eens af tegen alleen AUS en de UK.

Doet dus niks af aan mijn stelling ;)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 00:00:42 #158
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193545695
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het begint wel een beetje een patroon te worden in dit topic dat marginale meningen, invloeden, gedragingen, etc. gigantisch opgeblazen worden om vervolgens heel hard tegenaan te schoppen.
Dat is de welbekende tactiek van de meer extreme meningen en figuren.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 00:08:57 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193545739
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:52 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zegt niet zo veel. Je haalt er 1 gegeven uit, en dat zet je dan ook nog eens af tegen alleen AUS en de UK.

Doet dus niks af aan mijn stelling ;)
Dat doet zeker wat af aan jouw stelling dat de hufterigheid van agenten in de VS wereldwijd de norm is, zeker als je het vergelijkt met ontwikkelde landen (je kan erover twisten of de VS daartoe behoort natuurlijk, wellicht valt het mee wanneer je het vergelijkt met de Filipijnen of Brazilië).

Uit interesse de cijfers voor Nederland eens bekeken: 41 doden in 4 jaar, tijdens én na de arrestatie (kon zo snel geen splitsing vinden daartussen). Over de laatste 4 jaar in totaal net iets meer dan een miljoen aanhoudingen (stond daar nog van te kijken eigenlijk), dus dat maakt +- 3.9 doden per 100.000 aanhoudingen. In de VS zitten ze dus op 12, en dat is alleen ná de aanhouding terwijl je logischerwijs mag verwachten dat er na een aanhouding doorgaans geen dodelijk geweld meer hoeft te worden toegepast.
Huilen dan.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 01:10:07 #160
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193546007
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het aantal doden dat tijdens, maar vooral ná, arrestatie valt ook?

[ afbeelding ]

(kolom rechts)

Voor de volledigheid ook het totaal aantal doodgeschoten mensen, maar dat ligt allicht hoger vanwege het hogere wapenbezit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoeveel agenten worden er gedood in vergelijking met die andere landen ?
Heb je daar ook cijfers van ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 9 juni 2020 @ 01:10:38 #161
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193546010
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 9 juni 2020 @ 01:13:26 #162
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193546016
Amerikanen zijn compleet gestoord. Niet allemaal :+
  dinsdag 9 juni 2020 @ 02:03:36 #163
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193546206



Bij de eerste 2 filmpjes mag je Peaceful tussen aanhalingstekens zetten
Ik ben inmiddels overleden
pi_193546224
Gelukkig is er Trumpgod.

Breaking911 twitterde op maandag 08-06-2020 om 23:33:43 PRESIDENT TRUMP:

"We won't be defunding our police."

"We won't be dismantling our police."

"We won't be disbanding our police."

"We won't be ending our police force." https://t.co/UG6g1yl0Ve reageer retweet
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 02:36:11 #165
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193546298

quote:
All lives matter ?
Well, not right now
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 9 juni 2020 @ 03:30:44 #166
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193546452
quote:
Tja...... :')
Niet fijn als je lekker aan het deugen bent en iemand verstoort je droom
pi_193546564
Land of the free. Home of the brave.
pi_193546772

Perfecte samenvatting van het beleid wat dit veroorzaakt heeft. ^O^

Een scène erin dat trump een grote groep agenten toespreekt waarin hij zegt dat ze bij een arrestatie ze de arrestant per ongeluk ze wel met hun hoofd tegen de auto mogen knallen. :r

Een president die dus politiegeweld zelfs aangemoedigd heeft wat een flapdrol is het toch. :|W
pi_193546939
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 06:07 schreef Basp1 het volgende:

Een scène erin dat trump een grote groep agenten toespreekt waarin hij zegt dat ze bij een arrestatie ze de arrestant per ongeluk ze wel met hun hoofd tegen de auto mogen knallen. :r
Dat is van een paar jaar terug toch?
Wel toepasselijk nu. Het wordt ook opeens erg veel herhaald. :D

ik moet deze John Oliver ook nog eens zien, leuke vent is dat.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:37:39 #170
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193546971
quote:
Ik vind "genot" niet passend. Hij omschrijft een radicalisering. Een heel enge ontwikkeling waarbij letterlijk mensen met een andere opvatting hun baan verliezen. Moet je voorstellen dat als deze machtsgreep voltooid is hoe funest dit is voor burgerrechten. En er zijn voldoende voorbeelden hoe verrot instituties worden. De krijgsmacht was bezig met sekse-operaties en universiteiten worden compleet gedomineerd door links activisme, safe spaces en conservatism is violence retoriek. Absoluut onvoorstelbaar dat uitwisseling van verschillende gedachten en opvattingen eng is voor nota bene studenten.
Als defund the police inderdaad betekent het instituut law enforcement modelleren naar een links ideaal dan wordt er juist meer afstand genomen van rechtvaardigheid.
Die beelden waar burgermeester Jacob Frey werd weggejouwd toen hij ondubbelzinnig verklaarde tegen het afbreken van de politie te zijn, zijn veelzeggend. Dit is de radicalisering die heel eng en absoluut verwerpelijk is.
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Eens. Maar de trend is gewoon duidelijk dus laten we het daarover hebben.
Nu ga jij ervan uit dat ik met jouw premisse eens ben of ben overtuigd van jouw bewijs. In beide gevallen geldt nee, dit ben ik niet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:43:08 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_193546987
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 06:07 schreef Basp1 het volgende:

Perfecte samenvatting van het beleid wat dit veroorzaakt heeft. ^O^

Een scène erin dat trump een grote groep agenten toespreekt waarin hij zegt dat ze bij een arrestatie ze de arrestant per ongeluk ze wel met hun hoofd tegen de auto mogen knallen. :r

Een president die dus politiegeweld zelfs aangemoedigd heeft wat een flapdrol is het toch. :|W
Waarschijnlijk zijn sterkste aflevering tot nu toe. Eindigt op dit pareltje.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:45:18 #172
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193546993
Gewoon iemand anders de schuld geven is de manier waarop de niksnutten van Democrats die al decennialang de dienst uitmaken in steden en staten hun verantwoordelijkheden ontlopen. Virtue signaling heeft de zwarte gemeenschap niets opgeleverd met Democrats 42 jaar lang aan het roer in Minneapolis, bijvoorbeeld.

"Minneapolis, Minn. has been under Democratic control since 1978. Chicago has been under Democratic control for 89 years; its present mayor is a black woman. Philadelphia has had Democratic mayors for 68 years; three of its last five mayors have been black men. Six of the last seven Atlanta, Ga., mayoral administrations were led by black Democratic mayors, and the present mayor is a black woman.

"A city runs its police department and other services; therefore, if there is so much 'systemic racism' in these organizations, why hasn't it been corrected over so many years under Democratic leaders?

"Why aren't these cities garden spots of racial tolerance, understanding, and virtue?"

There have been no answers.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193546998
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 07:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind "genot" niet passend. Hij omschrijft een radicalisering. Een heel enge ontwikkeling waarbij letterlijk mensen met een andere opvatting hun baan verliezen. Moet je voorstellen dat als deze machtsgreep voltooid is hoe funest dit is voor burgerrechten. En er zijn voldoende voorbeelden hoe verrot instituties worden. De krijgsmacht was bezig met sekse-operaties en universiteiten worden compleet gedomineerd door links activisme, safe spaces en conservatism is violence retoriek. Absoluut onvoorstelbaar dat uitwisseling van verschillende gedachten en opvattingen eng is voor nota bene studenten.
Als defund the police inderdaad betekent het instituut law enforcement modelleren naar een links ideaal dan wordt er juist meer afstand genomen van rechtvaardigheid.
Die beelden waar burgermeester Jacob Frey werd weggejouwd toen hij ondubbelzinnig verklaarde tegen het afbreken van de politie te zijn, zijn veelzeggend. Dit is de radicalisering die heel eng en absoluut verwerpelijk is.
[..]


Inderdaad. Bedoelde dat Tucker zijn monologen altijd een genot zijn om te bekijken. De enige die nog kritisch is in mainstream media land. Verder volledig eens dit is erg eng hopelijk worden mensen wakker.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:52:27 #174
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193547030
Over photo-op gesproken, OMG



Die arrogantie ook dat geknield en gedrapeerd zijn in een Afrikaanse sjaal goedmaakt de schade die Democrats de afgelopen 175 jaar hebben toegebracht aan de zwarte gemeenschap.
Kotsmisselijk wordt ik van die lui.
Zinloze virtue signaling dat helemaal niets betekent voor al die zaken van zwarte ondernemers die zijn geplunderd en in brand zijn gestoken. WTF.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:57:04 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_193547061
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 07:52 schreef dellipder het volgende:
Over photo-op gesproken, OMG

[ afbeelding ]

Die arrogantie ook dat geknield en gedrapeerd zijn in een Afrikaanse sjaal goedmaakt de schade die Democrats de afgelopen 175 jaar hebben toegebracht aan de zwarte gemeenschap.
Kotsmisselijk wordt ik van die lui.
Zinloze virtue signaling dat helemaal niets betekent voor al die zaken van zwarte ondernemers die zijn geplunderd en in brand zijn gestoken. WTF.
Mhmm. En wat hebben de Republikeinen gedaan?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193547107
En over de 'uitleg' van Billie Barr gesproken:
hannah_natanson twitterde op maandag 08-06-2020 om 23:34:14 The @washingtonpost reviewed footage from dozens of cameras & obtained scores of police records & communications to determine, minute-by-minute, how federal police used gas and rubber pellets to scatter peaceful protesters for a Trump photo-op: https://t.co/MJq18xRpwP reageer retweet
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:02:39 #177
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193547112
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 07:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Mhmm. En wat hebben de Republikeinen gedaan?
Niets. Die zijn op hun manier deel van het probleem.
Ik zie het niet als een Democrat versus Republican discussie; het is imo de uniparty tegen het volk.
Maar waar het hier over gaat is in sommige gevallen drie generaties Democrat bestuur en nul vooruitgang voor de zwarte gemeenschap. Dan rondom de verkiezingen op zo'n armetierige idiote manier virtue signaling of de schuld/aandacht verleggen en daardoor weer verantwoordelijkheid ontlopend.
Ik vind het weerzinwekkend.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:06:19 #178
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193547141
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 07:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind "genot" niet passend. Hij omschrijft een radicalisering. Een heel enge ontwikkeling waarbij letterlijk mensen met een andere opvatting hun baan verliezen. Moet je voorstellen dat als deze machtsgreep voltooid is hoe funest dit is voor burgerrechten. En er zijn voldoende voorbeelden hoe verrot instituties worden. De krijgsmacht was bezig met sekse-operaties en universiteiten worden compleet gedomineerd door links activisme, safe spaces en conservatism is violence retoriek. Absoluut onvoorstelbaar dat uitwisseling van verschillende gedachten en opvattingen eng is voor nota bene studenten.
Als defund the police inderdaad betekent het instituut law enforcement modelleren naar een links ideaal dan wordt er juist meer afstand genomen van rechtvaardigheid.
Die beelden waar burgermeester Jacob Frey werd weggejouwd toen hij ondubbelzinnig verklaarde tegen het afbreken van de politie te zijn, zijn veelzeggend. Dit is de radicalisering die heel eng en absoluut verwerpelijk is.
[..]

Nu ga jij ervan uit dat ik met jouw premisse eens ben of ben overtuigd van jouw bewijs. In beide gevallen geldt nee, dit ben ik niet.
Had je gezien van die professor Klein bij UCLA? Die had de vraag gekregen of zwarte studenten uitstel of meer tijd ofzo konden krijgen. Had hij een mooie, beetje sarcastische maar wel goede response op gegeven. Boem, geschorst door de universiteit.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:12:50 #180
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193547190
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:06 schreef nixxx het volgende:

[..]

Had je gezien van die professor Klein bij UCLA? Die had de vraag gekregen of zwarte studenten uitstel of meer tijd ofzo konden krijgen. Had hij een mooie, beetje sarcastische maar wel goede response op gegeven. Boem, geschorst door de universiteit.
Nee heb ik niet gezien, maar de manier waarop de universiteiten zijn getransformeerd is helemaal losgezongen van hun primaire taak. Je kunt daar niet uitkomen voor je mening als dit niet in lijn ligt met het radicale links gedachtegoed. Ondertussen zijn alle titels in de vrouwen- of andere woke studies niets waard behalve een megabedrag aan schuld.
Werkelijk om erg treurig van te worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:24:06 #181
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193547271
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee heb ik niet gezien, maar de manier waarop de universiteiten zijn getransformeerd is helemaal losgezongen van hun primaire taak. Je kunt daar niet uitkomen voor je mening als dit niet in lijn ligt met het radicale links gedachtegoed. Ondertussen zijn alle titels in de vrouwen- of andere woke studies niets waard behalve een megabedrag aan schuld.
Werkelijk om erg treurig van te worden.
https://www.change.org/p/ucla-fire-ucla-professor-gordon-klein

Lees dat maar en huil..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193547277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:06 schreef nixxx het volgende:

[..]

Had je gezien van die professor Klein bij UCLA? Die had de vraag gekregen of zwarte studenten uitstel of meer tijd ofzo konden krijgen. Had hij een mooie, beetje sarcastische maar wel goede response op gegeven. Boem, geschorst door de universiteit.
Wat was het argument dat zwarte studenten meer tijd zouden moeten krijgen? Lagere intelligentie? Trager van begrip?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_193547317
quote:
Die gast is geweldig ^O^
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:30:51 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_193547335
quote:
Het is natuurlijk onzinnig om iemand vanwege een chagrijnige email te ontslaan (maar goed, het is de VS, 80% van de staten zijn at will en staan het toe iemand te ontslaan omdat de baas zijn cereal op was en hij het af wil reageren), maar het is dan ook wel een bijzonder domme email. Hij had gewoon "No" kunnen zeggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:33:51 #185
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193547371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzinnig om iemand vanwege een chagrijnige email te ontslaan (maar goed, het is de VS, 80% van de staten zijn at will en staan het toe iemand te ontslaan omdat de baas zijn cereal op was en hij het af wil reageren), maar het is dan ook wel een bijzonder domme email. Hij had gewoon "No" kunnen zeggen.
Groot gelijk heeft die vent. Zo maakte hij wel gelijk een eind aan heel die discussie. Anders blijft dat volk janken.

Bij mijn universiteit konden studenten bonuspunten krijgen als ze opdrachten inleverden. Een paar deden dat niet en gingen klagen dat ze dat bonuspunt wel wilden. Hij zei rot op en is met bonuspunten gestopt _O_ Je hebt gewoon altijd jankers die proberen gebruik te maken van de ruimte die ze krijgen. Bij die Klein waarschijnlijk niet anders.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:37:11 #186
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193547402
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzinnig om iemand vanwege een chagrijnige email te ontslaan (maar goed, het is de VS, 80% van de staten zijn at will en staan het toe iemand te ontslaan omdat de baas zijn cereal op was en hij het af wil reageren), maar het is dan ook wel een bijzonder domme email. Hij had gewoon "No" kunnen zeggen.
Ik zie het niet als een chagrijnige mail. Ik zie het juist als een mail die uitnodigt tot even nadenken.. zo van kijk nou eens wat je van me vraagt, kijk eens hoe racistisch je vraag nou is. Precies wat een professor zou moeten doen, kritisch denken stimuleren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:38:04 #187
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193547412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzinnig om iemand vanwege een chagrijnige email te ontslaan (maar goed, het is de VS, 80% van de staten zijn at will en staan het toe iemand te ontslaan omdat de baas zijn cereal op was en hij het af wil reageren), maar het is dan ook wel een bijzonder domme email. Hij had gewoon "No" kunnen zeggen.
Begrijp ik nu goed dat deze professor is ontslagen omdat hij zwarte studenten geen extra punten wilde geven omdat ze zwart zijn en dat er een onmogelijke situatie ontstaat wanneer hij dat wel doet? Extreem racisme is de norm en als je hier niet aan mee wil doen ben je je baan kwijt?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:39:26 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193547425
Het is natuurlijk de vraag of je nog universiteitsprofessor (of politie-agent) wil zijn in een systeem dat zo dolgedraaid is als de VS en zo extreem gepolariseerd dat er alleen nog maar in extremen gedacht kan worden. Als ik Amerikaan was ging ik lekker in een trekkershutje wonen en op pelsdieren jagen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:39:41 #189
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193547430
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:37 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik zie het niet als een chagrijnige mail. Ik zie het juist als een mail die uitnodigt tot even nadenken.. zo van kijk nou eens wat je van me vraagt, kijk eens hoe racistisch je vraag nou is. Precies wat een professor zou moeten doen, kritisch denken stimuleren.
Eens. En ontzettend jammer dat zo iets dus gestraft wordt. Zo creëer je ook een kansloze sfeer / angstcultuur op universiteiten.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:39:51 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_193547432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat deze professor is ontslagen omdat hij zwarte studenten geen extra punten wilde geven omdat ze zwart zijn en dat er een onmogelijke situatie ontstaat wanneer hij dat wel doet? Extreem racisme is de norm en als je hier niet aan mee wil doen ben je je baan kwijt?
Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:40:05 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193547434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee.
Wat dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:40:32 #192
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193547437
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:39 schreef LXIV het volgende:
Het is natuurlijk de vraag of je nog universiteitsprofessor (of politie-agent) wil zijn in een systeem dat zo dolgedraaid is als de VS en zo extreem gepolariseerd dat er alleen nog maar in extremen gedacht kan worden. Als ik Amerikaan was ging ik lekker in een trekkershutje wonen en op pelsdieren jagen.
Ik zou naar Canada verhuizen.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:42:13 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_193547451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:37 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik zie het niet als een chagrijnige mail. Ik zie het juist als een mail die uitnodigt tot even nadenken.. zo van kijk nou eens wat je van me vraagt, kijk eens hoe racistisch je vraag nou is. Precies wat een professor zou moeten doen, kritisch denken stimuleren.
Kritisch denken? Het zijn kleuterpunten die het probleem bagatelliseren tot een punt dat blanken het eigenlijk erger hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:43:00 #194
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193547460
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:42 schreef speknek het volgende:

[..]

Kritisch denken? Het zijn kleuterpunten die het probleem bagatelliseren tot een punt dat blanken het eigenlijk erger hebben.
Zijn punt is toch dat ie geen rekening wil houden met iemands afkomst?
pi_193547537
Smerige framing weer van de NOS.

BartNijman twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 08:25:25 ”Vier witte agenten.” Nee @NOS, twee blanken, een lichtgetinte en een Aziatische agent. Helemaal Divibokaal-proof. Doen jullie ff herstellen, race-baiters? https://t.co/BzX6IukUE9 https://t.co/WwdJbIWJwx reageer retweet
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:54:56 #196
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193547584
Het is toch wel gek dat de politie als racistisch neer wordt gezet, terwijl bepaalde minderheden oververtegenwoordigd zijn bij de politie :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:57:07 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_193547609
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Zijn punt is toch dat ie geen rekening wil houden met iemands afkomst?
Dan moet hij dat zeggen. Nogmaals, ik vind best dat hij dat kan zeggen, soms is het ook gewoon niet mogelijk om uitstel te verlenen of hoort omgaan met tegenslagen er een beetje bij. Zelf probeer ik altijd wel een beetje inschikkelijk te zijn, maar dat kan niet altijd. Soms zijn studenten aan het griften met hun sores, maar je moet er altijd vanuit gaan dat ze in essentie vanuit eerlijkheid een mail sturen.

Als dan een student vraagt mijn oma is overleden en daar ben ik zo kapot van geweest mag ik een dag uitstel. Dan kan ik zeggen "nee", of misschien een want empathischer "oh wat rot voor je, veel sterkte, helaas staat de planning het niet toe, maar een opleiding is ook maar een opleiding, wees er voor je familie en probeer het vak later in te halen". Ja of ik kan een mail terugsturen met "je vraagt uitstel voor mensen wiens oma is overleden, maar wat doe ik dan met mensen wiens hond is overleden, en mensen met een gerbil krijgen die 1/3e uitstel. weet je wat pas erg is, denken dat je oma overleden is, mijn TA heeft permanente angsten, misschien nog wel erger en moet je aan haar eens vragen of ze uitstel wil, ik wil eindigen met de woorden van Moeder Theresa "lijden is wat ons mens maakt" wat dacht je daar van?". En dan kan ik verbaasd zijn dat ik op gesprek moet bij de decaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193547687
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is toch wel gek dat de politie als racistisch neer wordt gezet, terwijl bepaalde minderheden oververtegenwoordigd zijn bij de politie :D
In de VS vind ik dat niet zo gek, wat me wel bevreemd is dat op dit vlak NL opeens stilzwijgend met de VS wordt gelijkgetrokken terwijl dat aperte onzin is.

Dit alles toont maar weer aan dat logisch en eerlijk redeneren voor de meeste mensen niet weggelegd is. We willen iets en zoeken de data die naar die conclusie toewerken. Links of rechts, extreem of gematigd. Je ziet het aan alle kanten. Wat ik nog het allerengste vind is dat de grote media zich te veel de oren laten hangen naar belangengroeperingen. Waarheidsvinding moet altijd bovenaan staan, dit is om te janken.
pi_193547704
Journalisme anno 2020. Geretweet door o.a. iemand van de NTY.

Objectiviteit en neutraliteit zijn wapens van extreem rechts.

e_alexjung twitterde op maandag 08-06-2020 om 05:08:42 the entire journalistic frame of "objectivity" and political neutrality is structured around white supremacy reageer retweet
pi_193547705
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:50 schreef Aurelius het volgende:
Smerige framing weer van de NOS.

BartNijman twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 08:25:25 ”Vier witte agenten.” Nee @:NOS, twee blanken, een lichtgetinte en een Aziatische agent. Helemaal Divibokaal-proof. Doen jullie ff herstellen, race-baiters? https://t.co/BzX6IukUE9 https://t.co/WwdJbIWJwx reageer retweet
NOS is weer lekker bezig met ophitsen. Straks ook rellen in Amsterdam dan is de NOS tevreden denk ik. Daar zijn ze op uit met dat constante zuigen.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')