abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193556395
Oh wat gaaf B&G!

Ik was aan t werk en een collega kwam mijn kerstcadeau brengen (jas met logo) en daar heb ik net hel logo vanaf gesloopt
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:35:30 #252
217702 Lonaa
Honger!
pi_193556399
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij bent mod op nws toch? :7.
Ja ;( why?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193556402
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb jij een vaarbewijs of heb je die niet nodig?

Ik snap nog niet genoeg van al die regels met havens en sluizen enzo.
Hoeft niet tot een meter of acht en zo groot zal deze niet zijn.
Elke idioot kan ermee het ruime sop op *O* Wij hebben destijds twee uur cursus erbij gekocht. Was een goed plan.
En hebben sluizen vermeden. Havens ging wel, maar een nachtje aanleggen in de woeste natuur is het mooiste.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:35:45 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193556407
Ik heb al T-Mobile sinds het bestaat in NL.

Nul klachten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193556416
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:34 schreef fietsie het volgende:
Vaarbewijs hoeft niet; rechts houden en je snelheid beperken en je komt ver in Friesland
En geen bierdrinkende Duitser zijn. Dat helpt ook :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:37:05 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193556428
Oow en ik deed weer een update in K&W :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:37:40 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193556438
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En geen bierdrinkende Duitser zijn. Dat helpt ook :X
Sowieso is Max toegestane hoeveelheid alcohol op t water lager.
pi_193556454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:35 schreef fietsie het volgende:
Ik heb al T-Mobile sinds het bestaat in NL.

Nul klachten
Ook internet?

Ik weet dat je heel negatieve reviews met een korrel zout moet nemen. Maar als ik 100 recente reviews lees en 80 geven 1 en 2 op een schaal van 5, paar drietjes erbij en een enkele 4 of 5...ik wilde het risico niet nemen dat ik zonder internet kom te zitten of het telkens hapert.
pi_193556474
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sowieso is Max toegestane hoeveelheid alcohol op t water lager.
Tenzij je ergens leuk ligt aangemeerd voor de nacht :9
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:42:23 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193556504
Ik heb weer met plantjes en zaadjes gespeeld, de keuken opgeruimd, 2 broden gebakken en asperges geschild. Ik ga het eten maar aan zetten.
Spoilers!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:43:48 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193556517
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ook internet?

Ik weet dat je heel negatieve reviews met een korrel zout moet nemen. Maar als ik 100 recente reviews lees en 80 geven 1 en 2 op een schaal van 5, paar drietjes erbij en een enkele 4 of 5...ik wilde het risico niet nemen dat ik zonder internet kom te zitten of het telkens hapert.
Levert T-Mobile ook draadjesinternet dan? Nooit geweten
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:48:21 #262
63722 z80
I fink you freaky
pi_193556580
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ook internet?

Probleem met de internet verbinding is dat T-Mobile al het verkeer het liefst over het Deutsche Telekom netwerk gerouteerd. Dat is namelijk gratis voor hun. Echter dat netwerk zit al jaren vol. En je maakt een grote omweg. Beide geven de nodige vertragingen.
Compleet uitvallen van de glas verbinding zal niet snel gebeuren. Beheer van het glasnetwerk is niet in handen van T-Mobile\Deutsche Telekom.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:49:34 #263
63722 z80
I fink you freaky
pi_193556600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zowel over koper als over glas. Echter hebben ze zelf niets in de grond liggen.
pi_193556613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Yesch. Glasvezeldinges en al.
Bij Z.iggo nu ook alles geregeld en nog een half jaar korting op mijn abbo gekregen. Netjes, maar het geeft me wel altijd het gevoel dat ik meer had moeten onderhandelen. En zuur dat je dat pas krijgt als je dreigt over te stappen. Maja.

Mobiel is Tmobile prima ^O^
pi_193556764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Probleem met de internet verbinding is dat T-Mobile al het verkeer het liefst over het Deutsche Telekom netwerk gerouteerd. Dat is namelijk gratis voor hun. Echter dat netwerk zit al jaren vol. En je maakt een grote omweg. Beide geven de nodige vertragingen.
Compleet uitvallen van de glas verbinding zal niet snel gebeuren. Beheer van het glasnetwerk is niet in handen van T-Mobile\Deutsche Telekom.
Aha. Ik lees idd veel klachten over haperingen en traag internet.
Net ook op hun FB waar ze de gogogogo actie promoten.

Zoals de Z.iggo helpdeskmedewerker zei (nadat ik had verteld waarom ik toch wilde blijven). Ik mag het formeel niet zeggen, maar als je als klant wil overstappen is Tmobile de slechtste keuze voor internet. :D
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:08:49 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193556972
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

Elke idioot kan ermee het ruime sop op *O* Wij hebben destijds twee uur cursus erbij gekocht. Was een goed plan.
En hebben sluizen vermeden. Havens ging wel, maar een nachtje aanleggen in de woeste natuur is het mooiste.
Klopt allemaal. Deze is 7 meter.
En wij hebben best al wat vaar-ervaring, maar toch ook nog een 2 uur durende cursus erbij geboekt.
Ook al sluiservaring gehad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:10:40 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_193557024
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Aha. Ik lees idd veel klachten over haperingen en traag internet.
Net ook op hun FB waar ze de gogogogo actie promoten.

Zoals de Z.iggo helpdeskmedewerker zei (nadat ik had verteld waarom ik toch wilde blijven). Ik mag het formeel niet zeggen, maar als je als klant wil overstappen is Tmobile de slechtste keuze voor internet. :D
Deutsche Telekom is hier in Duitsland ook een ramp. Waarbij zij ook de eigenaar van het koper zijn. Gevolg is dat je bij de ene een brakke trage verbinding hebt. En bij de concurrent die een stukje koper met huren, uitval en geen stabiele verbinding. Ik zit te wachten tot eindelijk het glas wordt opgeleverd.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:13:08 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193557082
Toevallig nog contact gehad met provider, nou ja contract was contract.. Nou prima... Volgens mij klinkt u Fries.. ja dat klopt. Maar u woont in Groningen, zie ik

ik wil graag naar het Noorden, het liefst Groningen... Kunt u mij wat aanraden

Ik: jawel maar dat staat niet in mijn contract.

Was een leuk gesprek wel, lekker vrolijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193557088
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Yesch. Glasvezeldinges en al.
Bij Z.iggo nu ook alles geregeld en nog een half jaar korting op mijn abbo gekregen. Netjes, maar het geeft me wel altijd het gevoel dat ik meer had moeten onderhandelen. En zuur dat je dat pas krijgt als je dreigt over te stappen. Maja.

Mobiel is Tmobile prima ^O^
Dat zei een kpn monteur ooit eens, ik had toen een korting van een half jaar, gaf hij als advies, bel ze over een jaar en vraag wat voor aanbieding ze hebben om niet weg te gaan
pi_193557096
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Klopt allemaal. Deze is 7 meter.
En wij hebben best al wat vaar-ervaring, maar toch ook nog een 2 uur durende cursus erbij geboekt.
Ook al sluiservaring gehad.
Jullie gaan het zo mooi hebben O+

Gaafste vonden wij het nachtje in https://www.hetfriesemuseumdorp.nl/
We hadden het niet door, tot we even de wal op gingen. BAM! Middenin het museum.
Beetje rondgewandeld en door de raampjes geloerd. En een heerlijk rustig besloten plekje aan de steiger.
Om de twee dagen stroom jatten bij een haven (bij voorbeeld een paar uur aanleggen in Sneek) is zat :+
Maar dat wist je wellicht al.
pi_193557131
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zei een kpn monteur ooit eens, ik had toen een korting van een half jaar, gaf hij als advies, bel ze over een jaar en vraag wat voor aanbieding ze hebben om niet weg te gaan
Ik vind dat zo stom en zo niet mijn ding. Het moet andersom zijn, trouwe klanten spontaan belonen. Daar moet je als klant niet om hoeven vragen }:|
Is net als met shoppen bij energieleveranciers. Zal best wat opleveren maar wat een werkverschaffing voor klant en bedrijf.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:15:34 #272
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193557152
Leuk Blues en Golfer! Friesland is zo mooi!

Wij zijn aan het overwegen een huis te kopen. Ik vind het maar een moeilijke beslissing. Super huis, ruim, redelijke tuin. Vrijwel compleet energieneutraal (warmtepomp, goede isolatie, etc.). Paar zonnepanelen op het dak en je verdient waarschijnlijk geld. Regenwaterrecouperatie, en de wc's worden zelfs met regenwater doorgespoeld...

Nadelen:
- nieuwbouwhuis. Ik vind die huizen en wijken vaak zo oncharmant.
- redelijke reistijd voor de duutser naar z'n werk (45-60 min).

voordelen:
- fijn, ruim huis, met veel plaats voor de kinderen.
- fietsafstand van mijn werk
- wonen in Vlaanderen, makkelijker integreren, etc.

Als we een woning vlakbij Brussel zoeken zit ik altijd nog met een minstens 30 minuten reis naar mijn werk. Is natuurlijk minder dan de duutser heeft. Aan de andere kant ben ik diegene die de kinderen het meeste zal ophalen van school, en het meest flexibel zal moeten zijn als kinderen ziek zijn enzo. Plus, dan zullen we nog voornamelijk op Brussel georiënteerd zijn.

Beuh, lastig is het.
pi_193557188
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:29 schreef AnneX het volgende:

Daarvan gaan jullie veel plezier hebben, zegt de schipper!
#doerak.
Dank schipper, goed te horen!
Ook Cats ervaringen!

we willen het al zolang dit O+
pi_193557211
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:15 schreef Jagärtrut het volgende:

Wij zijn aan het overwegen een huis te kopen. Ik vind het maar een moeilijke beslissing. Super huis, ruim, redelijke tuin. Vrijwel compleet energieneutraal (warmtepomp, goede isolatie, etc.). Paar zonnepanelen op het dak en je verdient waarschijnlijk geld. Regenwaterrecouperatie, en de wc's worden zelfs met regenwater doorgespoeld...

Nadelen:

voordelen:

Als we een woning vlakbij Brussel zoeken zit ik altijd nog met een minstens 30 minuten reis naar mijn werk. Is natuurlijk minder dan de duutser heeft. Aan de andere kant ben ik diegene die de kinderen het meeste zal ophalen van school, en het meest flexibel zal moeten zijn als kinderen ziek zijn enzo. Plus, dan zullen we nog voornamelijk op Brussel georiënteerd zijn.

Beuh, lastig is het.
Grote beslissing!

Over je nadelen: je moet je wel goed voelen bij een huis.
En de reistijd: kan hij meer thuiswerken? Of gaat hij met OV zodat hij onder reistijd kan werken?
Op zich is een uur reistijd te overzien maar ik rijd liever een uur door op de snelweg dan een half uur rijden en een half uur file. Dat kan ook nog verschil maken.
pi_193557229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Dank schipper, goed te horen!
Ook Cats ervaringen!

we willen het al zolang dit O+
Echt, het is fantastisch. Al was ik blij met mijn vriendin met enige boot-ervaring. Anders red je je ook wel, maar in havens waar het drukker is, is het dan wat spannender.
Sowieso buiten het seizoen gaan.

Ik heb erover gedacht om dit binnenkort ook weer te gaan doen. Zeker als de UK gesloten blijft voor ons.
pi_193557237
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Echt, het is fantastisch. Al was ik blij met mijn vriendin met enige boot-ervaring. Anders red je je ook wel, maar in havens waar het drukker is, is het dan wat spannender.
Sowieso buiten het seizoen gaan.
14 september :Y
We hebben wel wat vaarervaring.
pi_193557285
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind dat zo stom en zo niet mijn ding. Het moet andersom zijn, trouwe klanten spontaan belonen. Daar moet je als klant niet om hoeven vragen }:|
Is net als met shoppen bij energieleveranciers. Zal best wat opleveren maar wat een werkverschaffing voor klant en bedrijf.
Heb het ook nooit gedaan. 9 van de 10 keer zo’n goede service van ze.
pi_193557322
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jullie gaan het zo mooi hebben O+

Gaafste vonden wij het nachtje in https://www.hetfriesemuseumdorp.nl/
We hadden het niet door, tot we even de wal op gingen. BAM! Middenin het museum.
Beetje rondgewandeld en door de raampjes geloerd. En een heerlijk rustig besloten plekje aan de steiger.
Om de twee dagen stroom jatten bij een haven (bij voorbeeld een paar uur aanleggen in Sneek) is zat :+
Maar dat wist je wellicht al.
Nee, we gaan het meemaken :D
En er zijn nog wel veel musea nu dicht (ook jouw link) maar wie weet vanaf 1/9 is er dan meer open.
pi_193557337
quote:

Nadelen:

voordelen:

Beuh, lastig is het.
Ik zie veel voordelen, ook praktische.
Wat vind je duutsert?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:27:47 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193557354
quote:

Nadelen:

voordelen:

Beuh, lastig is het.
Je leeft binnehuis ( of achterhuis) dan zie je helemaal niks van de nieuwbouw.
Je gaat je huis uit met je fiets en je ziet nieuwbouwhuizen, NOU EN?
En de reistijden zijn natuurlijk ook peanuts...
Snap je twijfel maar aan de andere kant zijn, volgens mij de voordelen ook de moeite waard
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193557358
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

14 september :Y
We hebben wel wat vaarervaring.
Achtergrond op mijn FP profiel komt van die vakantie O+
pi_193557369
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee, we gaan het meemaken :D
En er zijn nog wel veel musea nu dicht (ook jouw link) maar wie weet vanaf 1/9 is er dan meer open.
Wij hebben dat museum ook niet open gezien. Stond niet op onze planning en we kwamen er bij toeval terecht. Maar het was een heerlijke plek om de nacht door te brengen in ieder geval.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:29:08 #283
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193557376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik zie veel voordelen, ook praktische.
Wat vind je duutsert?
ja, die ziet de voordelen ook wel, maar heeft angst voor de reistijd. We zijn dat ook niet gewend, tot deze baan hebben we altijd op 10 minuten fietsafstand van ons werk gewoond. Nu moet ik 35-40 minuten in de auto (in de tijden dat ik nog naar kantoor ging), en dat voelt echt enorm. Maar goed, we denken er nog even over na...
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:29:41 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193557385
Het Noorden wordt onderschat. Vind ik altijd een beetje dom
pi_193557406
quote:

Nadelen:

voordelen:

Beuh, lastig is het.
Moeilijk. Zeker de reistijd voor de duutser. Hoe denkt hij daar zelf over? En hoe is de toekomst in zijn werk, stel dat hij bij de volgende stap veel moet reizen? Dan is jouw “dicht bij huis” nog fijner. En als de isolatie goed is in dat huis, denk eens aan die bloedhete zomer van vorig jaar in je huidige huis.
En kunnen de jongens in dat nieuwe huis zelf naar buiten om te spelen met vrienden?
pi_193557412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, die ziet de voordelen ook wel, maar heeft angst voor de reistijd. We zijn dat ook niet gewend, tot deze baan hebben we altijd op 10 minuten fietsafstand van ons werk gewoond. Nu moet ik 35-40 minuten in de auto (in de tijden dat ik nog naar kantoor ging), en dat voelt echt enorm. Maar goed, we denken er nog even over na...
Jullie zijn verwend :P

Een uur reistijd is goed te doen al hangt het, zoals ik al zei, van de reisomstandigheden af. En je eigen persoonlijkheid. Ik reis nu normaliter 45 minuten enkele reis, kan altijd doorrijden. Als ik elke dag in de file zou moeten staan zou ik mijn stuur doorknagen, denk ik :')
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:31:57 #287
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193557433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Moeilijk. Zeker de reistijd voor de duutser. Hoe denkt hij daar zelf over? En hoe is de toekomst in zijn werk, stel dat hij bij de volgende stap veel moet reizen? Dan is jouw “dicht bij huis” nog fijner. En als de isolatie goed is in dat huis, denk eens aan die bloedhete zomer van vorig jaar in je huidige huis.
En kunnen de jongens in dat nieuwe huis zelf naar buiten om te spelen met vrienden?
yup yup en yup. Ja, het heeft grote voordelen. Echt het grootste nadeel is de reistijd. Er gaat 1x per uur een directe trein, dan ben je binnen 50 minuten deur tot deur. 's ochtends die halen is natuurlijk geen probleem. 's avonds kan het moeilijker zijn.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:32:29 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193557442
Uur reistijd henne en trug, was voor mij ook 7 jaar zo...
Wil zeker niet terug maar zo vreselijk veel is het ook weer niet.. Wel jammer van 2 uur levenstijd ja, dat zeker
pi_193557470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

yup yup en yup. Ja, het heeft grote voordelen. Echt het grootste nadeel is de reistijd. Er gaat 1x per uur een directe trein, dan ben je binnen 50 minuten deur tot deur. 's ochtends die halen is natuurlijk geen probleem. 's avonds kan het moeilijker zijn.
Dat klinkt voor mij als prima te doen.
Hoe ongelukkig zijn jullie in je huidige woning?
pi_193557477
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:36:39 #291
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193557513
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat klinkt voor mij als prima te doen.
Hoe ongelukkig zijn jullie in je huidige woning?
we huren nu. Prima appartement, maar op de 2e en 3e verdieping. Geen tuin, wel dakterras (in de volle zon). Boven niet geīsoleerd, in de zomer niet uit te houden. Plus, maar 2 slaapkamers boven, de kleinste slaapt op onze kamer en iedereen maakt elkaar 's morgens wakker...

We wonen hier heel fijn, maar de nadelen beginnen langzaam te wegen...
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:38:04 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193557535
2 uur.... ben al lang blij dat ik 3 uur slaap GEM per nacht/ week ;(
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 juni 2020 @ 20:39:05 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193557556
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat niet. Iets met onder de 15 meter en meer dan zoveel pk/snelheid. Dan heb je er wel 1 nodig.
pi_193557573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

we huren nu. Prima appartement, maar op de 2e en 3e verdieping. Geen tuin, wel dakterras (in de volle zon). Boven niet geīsoleerd, in de zomer niet uit te houden. Plus, maar 2 slaapkamers boven, de kleinste slaapt op onze kamer en iedereen maakt elkaar 's morgens wakker...

We wonen hier heel fijn, maar de nadelen beginnen langzaam te wegen...
En als je dit nu niet doet, hoe is de markt? En wanneer zou je er in kunnen (school jongens)
pi_193557586
Hmm, tot een uur reistijd heeft vriend hier ook wel (Ik had altijd 1,5 uur enkele reis). Op zich kan dat best wennen. Maar heb je in die duur al wel rekening gehouden met de weg ellende rond en in Brussel?

@Kreator ik heb ook een datum achter de T staan? Jij niet?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 juni 2020 @ 20:41:01 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193557588
Het Vaarbewijs is verplicht voor motorboten korter dan 15 meter die sneller kunnen dan 20 kilometer per uur door het water. Hiertoe behoren ook waterscooters en jetski's.

Een rubber bootje met meer dan 5 pk kan al gauw harder dan 20 kilometer per uur. Er wordt overigens niet naar het aantal pk's gekeken, maar wel of de combinate boot en motor met één persoon volgas harder kan dan 20 kilometer per uur.

Ook al vaart u op het moment van een controle minder dan 20 kilometer per uur, krijgt u zonder vaarbewijs een boete van ¤ 550.

Het Vaarbewijs is ook verplicht voor pleziervaartuigen met een lengte van 15 tot 25 meter. Hieronder vallen niet alleen motorschepen, maar ook zeilschepen.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:41:03 #297
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193557589
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En als je dit nu niet doet, hoe is de markt? En wanneer zou je er in kunnen (school jongens)
De markt is redelijk, maar veel heel erg verouderde woningen die enorm opgeknapt moeten worden. dat is op dit moment niets voor ons. Ik heb geen idee wanneer we er in zouden kunnen, we moeten nog met de bouwers in gesprek.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:41:24 #298
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193557597
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:40 schreef Candaasje het volgende:
Hmm, tot een uur reistijd heeft vriend hier ook wel (Ik had altijd 1,5 uur enkele reis). Op zich kan dat best wennen. Maar heb je in die duur al wel rekening gehouden met de weg ellende rond en in Brussel?

@:Kreator ik heb ook een datum achter de T staan? Jij niet?
ja, het is 24 km van deur tot deur :'(
pi_193557616
Sjips, te langzaam met bijlezen -O-
@Candaasje, mijn schoonbroer is vogelarts. In Utrecht!
https://www.dierenkliniekrijnlaan.nl/

Hij is echt gespecialiseerd in vogels, werkt ook samen met de vogelopvang. Voor kraaitje alleen nu te laat -O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 9 juni 2020 @ 20:42:27 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193557619
Zijn wel heftige overwegingen Jeager
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')