En jij hoopt dat je windmolentje een oplossing is.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, je hoopt op oplossingen, dat is wat anders.
Jij weet niet wat ik hoop.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij hoopt dat je windmolentje een oplossing is.
Te laat, nu weet heel fok het.quote:
Een hoop schijt, that is.quote:
Ah weer iemand afzeiken ipv een mea culpa dat je wederom er naast zat.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe je steeds weer opduikt waar ik ben
Ben je verliefd op me ofzo?
Fijn dat je exact mijn punt bewijst, daarvoor huldequote:Op maandag 8 juni 2020 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Post dat nog eens als het snachts niet waait
En over dat wetenschap gesproken, die is het niet met je eens
https://research.hud.ac.uk/impact/case-studies/future-thorium/
Eerder een juiste constatering dat deze hommo blijkbaar niet zonder me kan.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah weer iemand afzeiken ipv een mea culpa dat je wederom er naast zat.
Moet je eerst weten waar ik woon, dwerghamster.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mooi, zullen we dan een kerncentrale naast jouw huis zetten?
Ja, bij Rotterdam wonen is überhaupt al niet echt slim van je. Eigenlijk roep je het een beetje over jezelf af.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het fucking probleem is dat gebied fucking dichtbij mij is. Ik walg al van het idee wat die fucking natuurbarbaren, die klimaathuichelaars, elders voor schade in het land aanrichten en in de Noordzee aanrichten maar het fucking extra probleem dat ik dicht bij het Vaanplein woont.
Hoezo nog meer dan 50 jaar?quote:India heeft met de KAMINI-reactor een kleine werkende experimentele reactor op uranium-233, die nog wel afhankelijk is van het bestralen van thorium in andere reactoren.
Dus dat doen een paar 100000 lui?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, bij Rotterdam wonen is überhaupt al niet echt slim van je. Eigenlijk roep je het een beetje over jezelf af.
Hoe weet jij dat als we nog geen 100 jaar metingen doen?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:01 schreef Fretwork het volgende:
Als er andere voorname oorzaken zouden zijn, die zo belangrijk zijn dat het geen enkele zin heeft om duurzame energie op te wekken, waarom is de concentratie co2 dan pas de laatste 150-200 jaar zo enorm hard gestegen?
Omdat we vanaf 1958 terug ijsmetingen doen.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat als we nog geen 100 jaar metingen doen?
Iedereen weet dat je in doorgefokt Limburg woontquote:Op maandag 8 juni 2020 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eerst weten waar ik woon, dwerghamster.
En beter dat dan die spuuglelijke klimaatminaretten
Dit is wel echt zeldzaam dom.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat als we nog geen 100 jaar metingen doen?
"Terug"meten? Of rekenen/gokkenquote:Op maandag 8 juni 2020 12:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat we vanaf 1958 terug ijsmetingen doen.
Ja, hoe denk je dat we de leeftijd van bomen en fossielen bepalen?quote:
Gewoon meten, met ijsboringen vanuit antartica kunnen wetenschappers flink ver terug in de tijd (800.000 jaar).quote:
Terug-in-de-tijd meten.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gewoon meten, met ijsboringen vanuit antartica kunnen wetenschappers flink ver terug in de tijd (800.000 jaar).![]()
https://icecores.org/about-ice-cores
Wetenschap is maar een rare linkse hobby.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, hoe denk je dat we de leeftijd van bomen en fossielen bepalen?
Dat moet voor Ferd geen probleem zijn om te achterhalenquote:Op maandag 8 juni 2020 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eerst weten waar ik woon, dwerghamster.
En beter dat dan die spuuglelijke klimaatminaretten
Goede trollpogingquote:
Het zijn geen metingen, het zijn berekeningen. Als een factor er 0,001 er naast zit, heeft dit flinke invloed op het resultaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |