Voorspel is toch jezelf voorstellen zodat je gewn vreemden meer bent en het dus geen vreemdgaan meer isquote:[img]toch s://fokstatic.nl/p/2s.gif[/img] Op zondag 7 juni 2020 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Of inclusief voorstellen?
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voorspel is toch jezelf voorstellen zodat je gewn vreemden meer bent en het dus geen vreemdgaan meer is
Beetje zoals in Philadelphia met Tom Hanks!quote:Op zondag 7 juni 2020 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voorspel is toch jezelf voorstellen zodat je gewn vreemden meer bent en het dus geen vreemdgaan meer is
Oei.....quote:Op zondag 7 juni 2020 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals in Philadelphia met Tom Hanks!
Damnquote:Op zondag 7 juni 2020 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals in Philadelphia met Tom Hanks!
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
die twee minuten kan ik dan wel beter gebruiken hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regen ...zou iets harder mogen maar ik ben tevredenquote:
Hier is het nu vooral somber en bewolkt, maar geen regen.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Regen ...zou iets harder mogen maar ik ben tevreden
Hier ook bewolkt maar geen regenquote:Op maandag 8 juni 2020 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het nu vooral somber en bewolkt, maar geen regen.
Hier nergens last vanquote:Op maandag 8 juni 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
Halve hartverzakking hier door die test van NL-Alert!
Hier nu ook niet meerquote:Op maandag 8 juni 2020 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het nu vooral somber en bewolkt, maar geen regen.
Luchtalarm is ook niet af gegaan, daarom ging ie op de telefoon ook afquote:Op maandag 8 juni 2020 12:28 schreef ToT het volgende:
Ja ik had er geen rekening mee gehouden dat er alarm af zou gaan. Buiten geen luchtalarm gehoord, maar op de phone ging het dus als een malle.
Mini-ToT schrok er ook van, en die is toch al lekker overstuur omdat mama ineens weg ging. (Rijlessen)
Ah okee.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Luchtalarm is ook niet af gegaan, daarom ging ie op de telefoon ook af
Het luchtalarm vind ik ook wel vaag, maar nl alert is wel regelmatig gebruikt als er ergens bv een grote brand is zodat je ramen/deuren kunt sluiten en dan al vrij snel weet of die brandlucht giftig kan zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben nooit bezig met wat ik niet hoor
Ik hoor met zekere regelmaat zo'n alert op mijn mobiel , brand ergens in de buurt oid.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het luchtalarm vind ik ook wel vaag, maar nl alert is wel regelmatig gebruikt als er ergens bv een grote brand is zodat je ramen/deuren kunt sluiten en dan al vrij snel weet of die brandlucht giftig kan zijn
En terecht ik dacht dat mijn accu ging springen.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor met zekere regelmaat zo'n alert op mijn mobiel , brand ergens in de buurt oid.
Ik schrik me sowieso standaard de tyfus van elk (voor mij) ongewenst geluid![]()
Het luchtalarm valt daar buiten , maar alles wat op mijn mobiel binnenkomt en zo'n fucking irritant geluid maakt maakt mij aan het schrikken![]()
Dat dusquote:Op maandag 8 juni 2020 13:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
En terecht ik dacht dat mijn accu ging springen.
Vind deze ook irritant hard, maar ja.....ze willen álle mensen kunnen bereikenquote:Op maandag 8 juni 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor met zekere regelmaat zo'n alert op mijn mobiel , brand ergens in de buurt oid.
Ik schrik me sowieso standaard de tyfus van elk (voor mij) ongewenst geluid![]()
Het luchtalarm valt daar buiten , maar alles wat op mijn mobiel binnenkomt en zo'n fucking irritant geluid maakt maakt mij aan het schrikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |