Ja goed hequote:
Dat is omdat het heel erg meeviel juffrouwquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Jammer dat de file die je veroorzaakte op de rodelbaan niet zo goed te zien is.![]()
Heb je eindelijk een partner gevonden???quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat het heel erg meeviel juffrouw
Schoonheid o/quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een partner gevonden???![]()
![]()
Kost wat moeite, maar uiteindlijkiquote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:22 schreef MCH het volgende:
[..]
![]()
Lol echt niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat het heel erg meeviel juffrouw
Ik ga er maar vanuit dat je niet mij bedoelt want jij weet zelf ook wel dat Fles en ik gewoon hele goede vrienden zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 18:22 schreef MCH het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol echt niet.
Links zie je ongeveer de normale afstand tussen de rodelaars. Rechts kom jij, omhoog ik stond al boven en had al tijd gehad uit de rodel te stappen, mijn camera te pakken en moest toen nog wachten tot ik je de hoek om zag komen. En we gingen direct na elkaar van start. Achter jou allemaal mensen.
[ afbeelding ]
[..]
Lol echt niet.
Links zie je ongeveer de normale afstand tussen de rodelaars. Rechts kom jij, omhoog ik stond al boven en had al tijd gehad uit de rodel te stappen, mijn camera te pakken en moest toen nog wachten tot ik je de hoek om zag komen. En we gingen direct na elkaar van start. Achter jou allemaal mensen.
[ afbeelding ]
Aan het begin van de baan staat dat wanneer je op iemand achterop rijdt, het altijd de schuld is van de gene die achterop komt. Volgende keer even aangeven bij de start dat ze je de tijd geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou ik ging hard genoeg hoor, dat ze 't lazarus maar krijgen
[..]
Lol echt niet.
[ afbeelding ]
Niemand jankt, is gewoon grappig toch? Ik vond het al moedig dat je het überhaupt deed.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu is het afgelopen met al dat gejank, ik rodel als een ouwe krant, deal with it.
Ziet er weer goed uitquote:
19,57. Maar dat is dus van de hele dag he. Na afloop zijn we nog de stad in gelopen voor eten en zo. De wandeling zelf was iets van 14 km (inclusief dus dat stuk dat we omgelopen hebben).quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er weer goed uit![]()
En hoeveel km is dat die 24k stappen?
Lekker lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ouwe zeebonk, hoe is het met je Zweedse snoepje? We zien je nooit meer in de CUL SC.
Moeten zij wetenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker lekker
We zien jou op wel meer plekken niet meer
Ah jammer, het zag er zo romantisch uit samen in een zitje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je niet mij bedoelt want jij weet zelf ook wel dat Fles en ik gewoon hele goede vrienden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |