Ik gok dat hij morgenochtend op Funda staat.quote:
Ik moet zeggen dat er dagen voorbij gaan zonder dat ik het Drents nieuws lees.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:22 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie afgelopen week ook gelezen over de middelen die gevonden zijn in een aantal Drentse natuurgebieden?
https://www.akkerwijzer.n(...)andbouw-gerelateerd/
Ja, die man is van BASF, klopt, maar als je voor BASF werkt is Deet niet opeens een gewasbeschermingsmiddel geworden
Heeft ook in een of ander landelijk dagblad gestaan... Volgens mij Trouw "de verdieping"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er dagen voorbij gaan zonder dat ik het Drents nieuws lees.
Welke krant lezen jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Mijn abonnement op 'De Akkerwijzer' is pas geleden verlopen. Las het daarvoor wel elke dag van voor naar achteren.
Online van alles en een abonnement op De Volkskrant.quote:
Ja, ook de Volkskrant. Daar stond van de week wel een stuk in over wat Ludolf aanhaalde. Maar toen hadden jullie het druk met opjagen van patrijzen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Online van alles en een abonnement op De Volkskrant.
En jij?
Kippenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook de Volkskrant. Daar stond van de week wel een stuk in over wat Ludolf aanhaalde. Maar toen hadden jullie het druk met opjagen van patrijzen.
Baas boven baas.quote:
Dat is boeren waarvoor je een duur abonnement moet hebben. Heb van Agrio nog nooit een melden gehad, alla AD groep (persgroep, of hoe heet die uitgever)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Mijn abonnement op 'De Akkerwijzer' is pas geleden verlopen. Las het daarvoor wel elke dag van voor naar achteren.
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Gistermiddag en vandaag iemand even dagje geholpen met spanten zetten. (Ja heerlijk weer daarvoor) "ja laat maar even weten hoeveel je moet hebben"
Lastig, wat vraag je, vraag je teveel. Dus even gevraagd wat hij in gedachten had. "Meestal doe ik 15-20/u"
Ik dacht dat ik met ¤12,50 al veel vroeg
B&g of in het algemeen.quote:
Een hovenier wordt moe. Enige wat ik deed is stroppen om spanten doen en af en toe wat moeren aandraaien.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.
Ons abbo op de VK bestaat uit papier op zaterdag en rest vd week online.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
B&g of in het algemeen.
Toch even mijn plasje doen.
Want ik lees amper krant meer. De reden? Geen papieren krant meer. Alleen nog in het weekend, dus ja, dan lees ik de krant. Dagblad van het Noorden
Was even golfer specifiek, omdat het nieuws over dat aangetroffen gif dus wel in meer landelijke kranten had gestaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
B&g of in het algemeen.
Toch even mijn plasje doen.
Want ik lees amper krant meer. De reden? Geen papieren krant meer. Alleen nog in het weekend, dus ja, dan lees ik de krant. Dagblad van het Noorden
Hier ook papier op zaterdag, want anders zouden we geen kranten meer hebben voor de klusjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ons abbo op de VK bestaat uit papier op zaterdag en rest vd week online.
Jawel. Ondanks de reminder van @Tele6 vanochtendquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:51 schreef derLudolf het volgende:
@:Lucky_Strike ik ben de kroketten vandaag vergeten. Jij niet hoop ik?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:00 schreef Lienekien het volgende:
Hier ook papier op zaterdag, want anders zouden we geen kranten meer hebben voor de klusjes.
Eentje maar?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:10 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Er komt elke week ook nog een sufferdje door de bus voor schilder en schilklusjes
Ik hou ook van kranten, maar t kost wel veel tijd om te lezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:06 schreef golfer het volgende:
Als oud-krantenuitgeverijman vind ik het wel zonde om te zien dat de kranten tegenwoordig het zo moeilijk hebben, maar begrijp ik de teloorgang wel.
In de hoogtijdagen had ik dagelijks 6 papieren kranten thuis (VK, Trouw, Parool, AD en NRC gratis en Telegraaf vanwege concurrentieredenen). De oud-papiermensen waren altijd wel blij met mij.
27,50?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.
Dat vind ik nu wel lastig van dat gethuiswerk. De enkele keer dat ik per auto naar kantoor ging loop ik via het hoofdstation naar kantoor, en dan nam ik twee van die gratis krantjes mee. Daarmee had ik genoeg voor het incidentele krantenklusje thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier ook papier op zaterdag, want anders zouden we geen kranten meer hebben voor de klusjes.
Prachtig! Wat mooi dat je ook de buitenste regenboog goed ziet.quote:
Jaja, "concurrentieredenen", je hebt ook een Playboy abonnement vanwege de goede interviews zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:06 schreef golfer het volgende:
Als oud-krantenuitgeverijman vind ik het wel zonde om te zien dat de kranten tegenwoordig het zo moeilijk hebben, maar begrijp ik de teloorgang wel.
In de hoogtijdagen had ik dagelijks 6 papieren kranten thuis (VK, Trouw, Parool, AD en NRC gratis en Telegraaf vanwege concurrentieredenen). De oud-papiermensen waren altijd wel blij met mij.
+1quote:
Slap boksjequote:
Rechtop houden..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:12 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nu echt een nieuwe laptop. de toetsem vallen er af.....
Ik hoop dat het daarna droog blijft, we gaan BBQen bij vriendenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat het droog blijft tot einde middag. We willen graag de tuin in.
Ik hoop het voor je. Hier gaat het vanaf een uur of 4 tot morgenochtend regenen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daarna droog blijft, we gaan BBQen bij vrienden
Ze hebben een afdak en een binnen, dus in het ergste geval moet er wat verhuisd worden. Moet er alleen wel heen fietsen en weer naar huis. Toch zo'n 10 km en daar kan je goed nat van worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Hier gaat het vanaf een uur of 4 tot morgenochtend regenen.
Hp shirtjes?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef fietsie het volgende:
Large.nl bestelling is binne, nu wachten tot uk slaapt want die mag haar verrassing nog niet zien; vaanavod dus,....
Ai auquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuuuuuck. Ik wilde net de kom van de standmixer losslaan en raakte daarbij een polsbot op zo'n manier dat ik er volgens mij wel een paar dagen last van heb.
Ik zou allebei de kanten koelen danquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zusters der SC. Als ik pijn heb aan de onderkant van mijn pols maar de bovenkant wordt dik, welke kant moet ik dan koelen?
Stuur de wolken hier maar, ik wil nog wel wat meer regen en koelte, heerlijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Stuurt blauwe lucht (nu hier) naar t oosten en westen
Ik ga straks naar de Hema... zal goed oplettenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 07:35 schreef AnneX het volgende:
Vannacht erg druk geweest 🤪 met dwalen door de kelders van de hema op zoek naar de uitgang! Werd doodmoe wakker een uurtje geleden.
Allebei? en even rusten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zusters der SC. Als ik pijn heb aan de onderkant van mijn pols maar de bovenkant wordt dik, welke kant moet ik dan koelen?
Ik las voor het nieuws meestal alleen de VK en de rest bladerde ik door om de advertenties te bekijken. Ik was namelijk verantwoordelijk voor een groot deel van het advertentiebedrijf van een krantenuitgeverij. Kranten abonnementen werden betaald door werkgever.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:12 schreef derLudolf het volgende:
Had je alle kranten uit, voordat het NRC (dat was een avondkrant toch?) werd bezorgd?
Ja echt he, dat zagen wij op die veerboot afgelopen week ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in de trein naar A en B. Het is echt hilarisch om al die mensen met mondkapjes te zien. Ik heb al een panterprint en een regenboog mondkapje gezien, en mensen die hun kin vooral erg goed beschermen, en mensen bij wie het mondkapje aan alle kanten een centimeter kiert
Ja, daarom doe ik ook een ijzerdraadje in mijn zelfgemaakte mondkapjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zagen wij op die veerboot afgelopen week ook.
Of onder hun neus hangt.
Mijn bril besloeg ook hinderlijk tot ik het (blauwe papieren weggooi-) kapje beter aandrukte bij de neus met het metalen dingetje die daarvoor is (was ik vergeten) en dan onder je bril doet.
Dat scheelt echt en dan 'went' het ook.
Het went zelfs zo dat je ineens denkt als je allang uitgestapt bent; oh ja, het mag weer af
Ik trok mn kapje naar beneden met koffie drinken op de boot. Kan toch ook wel voor een paar hapjes eten?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:
Ja, daarom doe ik ook een ijzerdraadje in mijn zelfgemaakte mondkapjes
De kiosken op de stations zijn weer open, maar als ik er iets lekkers koop, kan ik het niet in de trein opeten
Nou ja, als ik iets lekkers heb eet ik graag langzaam en ik ga niet m'n halve reis het mondkapje naar beneden doen, dat lijkt me niet het idee ervanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik trok mn kapje naar beneden met koffie drinken op de boot. Kan toch ook wel voor een paar hapjes eten?
Dat is toch DE reden om iets bij de kiosk te kopen voor veel mensen volgens mijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik ook een ijzerdraadje in mijn zelfgemaakte mondkapjes
De kiosken op de stations zijn weer open, maar als ik er iets lekkers koop, kan ik het niet in de trein opeten
Je mag niet zo hard roepen joh!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een stoffen mondkapje dat dus zodanig om/ onder mijn kin sluit, dat als je wat harder roept en daardoor je mond te ver opentrekt, dat ding dus mee wordt getrokken en onder je neus eindigt(Ondanks ijzeren klemmetje bij de neus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
En ik! Ik roep dat ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:03 schreef golfer het volgende:
Ach, die mondkapjes stellen verder toch niks voor.
Volgens de baas van het RIVM, van Dissel, bieden ze alleen maar schijnveiligheid.
Grappig hoe dat werkt he.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zagen wij op die veerboot afgelopen week ook.
Of onder hun neus hangt.
Mijn bril besloeg ook hinderlijk tot ik het (blauwe papieren weggooi-) kapje beter aandrukte bij de neus met het metalen dingetje die daarvoor is (was ik vergeten) en dan onder je bril doet.
Dat scheelt echt en dan 'went' het ook.
Het went zelfs zo dat je ineens denkt als je allang uitgestapt bent; oh ja, het mag weer af
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:16 schreef sigme het volgende:
Een regendag noopt altijd tot nuttige binnenklusjes.
@:fietsie, @:Lucky_Strike, @:Barreltje
Pakketten staan klaar hoor! Ja, nu weer in de diepvries natuurlijk, maar ik heb de onderdelen bijeengeraapt om te voorkomen dat ik jullie wangetjes, poot of tong opeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nog iets over? Ik kan best nog schnitzel, gehakt, filet en vooral buikspek kwijt.Spoilers!
Pakketten staan klaar hoor! Ja, nu weer in de diepvries natuurlijk, maar ik heb de onderdelen bijeengeraapt om te voorkomen dat ik jullie wangetjes, poot of tong opeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wij komen over een weekje of 2 /3 langs.. hopelijk kan ik dan wat langer ( in de auto) zitten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Pakketten staan klaar hoor! Ja, nu weer in de diepvries natuurlijk, maar ik heb de onderdelen bijeengeraapt om te voorkomen dat ik jullie wangetjes, poot of tong opeet.Jij bent een beter mens dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De regen noopte mij juist tot een tweede slaapje, boekje lezen na de tweede ontwaak en toen was het opeens tegen twaalven toen ik opstond.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
en als je er een stofzuiger dinges in doet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt he.
En dat ijzeren dingetje: ik heb gemerkt dat het echt millimeterwerk is. Soms zit hij in één keer goed, andere keren blijf ik de hele dag eraan frummelen. En daarna handschoenen wisselen of handen wassen natuurlijk.
Bij mijn stoffen kapje heb ik er minder last van. Wat betekent dat die stoffen kapjes veel meer lucht naar voren doorlaten en minder door een eventueel kiertje naar boven dan de medische mondkapjes. Schijnveiligheid dus
Filterquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en als je er een stofzuiger dinges in doet?
ik kan na 5 minuten denken niet op het woord komen![]()
Je rug? Of was jij in je bilnaad gestoken door een mug?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
wij komen over een weekje of 2 /3 langs.. hopelijk kan ik dan wat langer ( in de auto) zitten..
Van schnitzel zegt mn sheet dat er nog 4 pakjes zouden moeten zijn, maar ik zou behoorlijk mn best moeten doen om die alle 4 op te gravenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Is er nog iets over? Ik kan best nog schnitzel, gehakt, filet en vooral buikspek kwijt.
jup, blijkt een " bulging disc" te zijn vooral zitten is een crime. lopen staan en liggen gaat eigenlijk wel prima..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je rug? Of was jij in je bilnaad gestoken door een mug?
Haast je niet; het ligt hier mooi veilig & koel zolang als nodig.
Filterquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en als je er een stofzuiger dinges in doet?
ik kan na 5 minuten denken niet op het woord komen![]()
Maar zou het kunnen dat die zorgpersoneelsleden dan medisch kapjes op hun snuit hebben, en dan ook nog geschoold zijn in het gebruik ervan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:43 schreef AnneX het volgende:
Het aantal besmettingen onder Zorgpersoneel (met mondkapjes) is significant lager dan bij mensen zónder mondkapjes.
Ik ga ervan uit dat het zorgpersoneel niet met zelfgemaakte mondkapjes rondloopt?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:43 schreef AnneX het volgende:
Volgens de info van overheid werkt een mcv filter ofwel een stofzuigerfilter niet.![]()
Dikke.
En zou het schijnveiligheid zijn.
De dagelijkse presser van Andrew Cuomo, gouverneur van New York, laat andere getallen zien.
Het aantal besmettingen onder Zorgpersoneel (met mondkapjes) is significant lager dan bij mensen zónder mondkapjes.
“Ik ( onbewust besmet) bescherm jou en jij beschermt mij”.
Alleen roep ik al vanaf dag 1 dat de instructies onduidelijk zijn! en niet vaak genoeg herhaald.
Dus ga ik net als 2 weken geleden weer eens boodschappen mét het modieuse Afrikaanse katoenen mondkapje in het dorp verderop met de meeste besmettingen en overledenen, lokaal.
De pt kom ik niet tegen, wel het Zorgpersoneel van 4 Zorgcentra plus de wijkzorg.
Krijgen ze die ook mee voor naar de supermarkt dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het zorgpersoneel niet met zelfgemaakte mondkapjes rondloopt?
Dus die vergelijking met het OV hier kun je niet maken.
En verder zullen zij in het algemeen iets beter op de hoogte zijn dan hoe deze correct te gebruiken.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Krijgen ze die ook mee voor naar de supermarkt dan?
Of alleen onder werktijd.
Pakketten staan klaar hoor! Ja, nu weer in de diepvries natuurlijk, maar ik heb de onderdelen bijeengeraapt om te voorkomen dat ik jullie wangetjes, poot of tong opeet.Fijn! Ik plan asap een ritjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
En een jas, een jurk...quote:
Auw. Enig idee hoe lang deze ellende gaat duren?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup, blijkt een " bulging disc" te zijn vooral zitten is een crime. lopen staan en liggen gaat eigenlijk wel prima..
Ok, we zien het over een paar weken wel. We willen graag nog even zorgen dat er zo min mogelijk warmte het huis binnen kan komen voor we een zaterdag vrij nemen. Maar zodra de screens hangen, komen we jouw kant op.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Van schnitzel zegt mn sheet dat er nog 4 pakjes zouden moeten zijn, maar ik zou behoorlijk mn best moeten doen om die alle 4 op te graven
Gehakt is heeeeeeeel veel, dus dat kan je zeker toevoegen tegen de tijd dat je hier bent.
Buikspek is in principe op, misschien is er nog 1 stuk als je hier bent maar dat durf ik niet toe te zeggen.
Verder is er nog een hoop over van de minder gewilde onderdelen zoals vetspek (leuk voor maken van largo!), reuzel, poten, dat soort dingen
Lekker heet geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, we zien het over een paar weken wel. We willen graag nog even zorgen dat er zo min mogelijk warmte het huis binnen kan komen voor we een zaterdag vrij nemen. Maar zodra de screens hangen, komen we jouw kant op.
Over die hitte gesproken, ik rolde gisteren voor het eerst sinds een week het rolgordijn van de achterdeur op het zuiden op. Dat was tegen het raam aan gesmolten![]()
[ afbeelding ]
Nou echt he? Wat een symboolpolitiekquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in de trein naar A en B. Het is echt hilarisch om al die mensen met mondkapjes te zien. Ik heb al een panterprint en een regenboog mondkapje gezien, en mensen die hun kin vooral erg goed beschermen, en mensen bij wie het mondkapje aan alle kanten een centimeter kiert
Mna maar hoeveel mensen dragen dat mondkapje omdat het moet... ipv uit overtuiging.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou echt he? Wat een symboolpolitiek
Dat zeg ik toch? Ik weet hoe je een mondkapje hoort te gebruiken en ik weet ook dat dat wat we nu met z'n allen in de trein doen zinloos is. Maar ik geloof ook dat er zat mensen zijn die het allemaal reuzeveilig vinden zo'n mondkapje en goed idee, en vervolgens wel het ding onder kin hangen, hergebruiken, met vieze handen op zetten, handen niet reinigen na het afzetten...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mna maar hoeveel mensen dragen dat mondkapje omdat het moet... ipv uit overtuiging.
Veel te veel denk ik
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mna maar hoeveel mensen dragen dat mondkapje omdat het moet... ipv uit overtuiging.
Veel te veel denk ik
Hear hear.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Ik weet hoe je een mondkapje hoort te gebruiken en ik weet ook dat dat wat we nu met z'n allen in de trein doen zinloos is. Maar ik geloof ook dat er zat mensen zijn die het allemaal reuzeveilig vinden zo'n mondkapje en goed idee, en vervolgens wel het ding onder kin hangen, hergebruiken, met vieze handen op zetten, handen niet reinigen na het afzetten...
Ik vind het onzin, maar ik probeer het ding op zijn minst goed te gebruiken zodat het maximale rendement 'nuttteloos' is en ik niet verval in 'risicoverhogend'.
En zo vaak mogelijk handjes wassen he.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik draag hem puur omdat het moet, ik heb niet de illusie dat het iets doet, dus ik pluk er gewoon aan als ie verkeerd zit en prop hem in mijn jaszak. Ik draag hem dan wel over mijn neus en niet eronder, ook niet onder mijn kin:P Ik hou liever gewoon afstand.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, we zien het over een paar weken wel. We willen graag nog even zorgen dat er zo min mogelijk warmte het huis binnen kan komen voor we een zaterdag vrij nemen. Maar zodra de screens hangen, komen we jouw kant op.
Over die hitte gesproken, ik rolde gisteren voor het eerst sinds een week het rolgordijn van de achterdeur op het zuiden op. Dat was tegen het raam aan gesmolten![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk dan wel iets passendsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:03 schreef Blues het volgende:
Nog steeds op zoek naar een goeie BH voor mij nu naar de Hema gefietst na weer eindeloos reviews gelezen te hebben.. helaas kleine maatjes all over the place dus nu maar besteld.
Zonder bezorgkosten als ik ze af laat leveren in de winkel
Ze zijn ook nog gemaakt van hergebruikt materiaal. Eh... ouwe bh's?
Geinig, geen verdraaide enkels of iets dergelijks van al het geglibber?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging vanochtend naar de yogales, aan het begin regende het even zachtjes en daarna verder op een glibberige mat en toen twee keer naar binnen gevlucht vanwege hoosbuien en daarna op blote voetjes de nattigheid weer in. Was wel een leuke ervaring
Dat is een sympathieke actie!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Clubsoda het volgende:
En ik kreeg van de baas een tegoedbon van 30 euro om op helpdehoreca.nl een bon te bestellen
Sow dan! Kreeg ze op haar werk ook bpm? Ik kreeg die namelijk wel. En een paraplu en een klein pakket douchespullen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
Anna kreeg 250 euro aan vvv bonnen, als dank voor het werk, inzet en omdat ze geen 1.5m kunnen houden
Ze heeft beschermende middelen, maar het is nog steeds niet fijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sow dan! Kreeg ze op haar werk ook bpm? Ik kreeg die namelijk wel. En een paraplu en een klein pakket douchespullen.
En tulpen van de werkgever waarbij ik thuis kan werken.
Ik denk dat ik het er met een glaskrabber wel af krijg.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Is het wel eraf te poetsen?
[..]
Ja, hoewel dat wel lastig is in het OV.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En zo vaak mogelijk handjes wassen he.
Want jij beschrijft nu exact het probleem. Buitenkant van het masker houdt het virus (van anderen, die menen dat ze nu niks verspreiden en al dan niet noodgedwongen dichtbij je komen) vast, jij zit eraan en raakt daarna andere oppervlakken aan. En je stopt zo’n vies masker los in je jas dus ook daar kunnen deeltjes blijven hangen.
Auch. Ik vind dat eigenlijk gewoon zo schofterig hè, zo'n boete. Ze vragen genoeg geld in die stad om gewoon op kenteken te kunnen registreren zou je zeggen...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:05 schreef Kreator het volgende:
Gewinkeld in Utrecht. Kaartje kwijtgeraakt van parkeren. 36 euro moeten betalen..
Maar ja. Wel twee nieuwe broeken en nieuwe Nike.
Jij beseft de relatieve waarde van die maskersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, hoewel dat wel lastig is in het OV.
Maar ik heb gemerkt dat het van de plekken waar ik kom, vooral de supermarkt is waar mensen geen/ slecht afstand houden; gisteren reisde ik een klein stukje met het OV (het was echt te slecht weer om te fietsen) en dan is er echt bijna niemand binnen, dus afstand houden is eenvoudig.
Daarna zijn we enkel in de buitenlucht geweest, ook overal prima afstand kunnen houden.
Oh op het avondeten na, wat dat buiten-zijn betreft; dat was binnen, maar daar werden de maatregelen goed nageleefd.
Verder raak ik buitenshuis zo min mogelijk oppervlakken aan met mijn handen als ik ze niet ergens kan wassen; we lopen nu ongeveer standaard door rood licht (als er geen sensoren in het wegdek zitten en je dus wel op een knopje moet drukken).
Ik bedacht me trouwens wel dat als ik friemel, het echt aan de touwtjes is bij mijn oren of bij mijn neus, om dat ding aan te drukken (of er weer overheen te leggen als 'ie naar beneden gezakt is). het is niet dat ik door de stof heen aan mijn neus ga krabben ofzo.
Maar nee, ik draag het masker niet perfect. Ik had gisteren ook wel een plastic zakje bij me, maar dat scheurde en toen ben ik ook niet meer op zoek gegaan naar een nieuwe, en heb hem dus wel in mijn jaszak gefrommeld. Hij gaat wel weer in de was.
Maar ik geloof echt niet in die dingen; ik vind ze inderdaad juist veel onveiliger. Dus ik richt me gewoon veel meer op afstand houden, zoals ik al deed, en zoveel mogelijk of thuis, of in de buitenlucht blijven
Daar durf ik niet in.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer twee kratten en een tas met keukenspullen en een pannenset kwijtEn ik heb K van Barrel ontmoet
En wel in een heliquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Daar durf ik niet in.![]()
De oefeningen die ik nu heb lijken te helpen dus ik ga er vanuit dat de fysio hey bij het goede eind heeft..
Hahahahaha. Groot gelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Straks alles maar in de afwasmachine..
En netjes handjes ontsmet na de handover
Dat is zooooooveel ruimer dan een MRI.quote:
Als ik moest kiezen, ook 10x liever in een heli dan zo’n mriquote:
Namens de gehele organisatie, of namens de afdeling? Dan weet ik of ik naar mijn brievenbus moet lopen of nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:22 schreef Clubsoda het volgende:
En ik kreeg van de baas een tegoedbon van 30 euro om op helpdehoreca.nl een bon te bestellen
Yep. Was echt pissig. Was ook de eerste keer ooit dat ik m'n kaartje kwijt was.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Auch. Ik vind dat eigenlijk gewoon zo schofterig hè, zo'n boete. Ze vragen genoeg geld in die stad om gewoon op kenteken te kunnen registreren zou je zeggen...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:04 schreef mjan het volgende:
[..]
Namens de gehele organisatie, of namens de afdeling? Dan weet ik of ik naar mijn brievenbus moet lopen of niet
Ah mooi ruk ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yep. Was echt pissig. Was ook de eerste keer ooit dat ik m'n kaartje kwijt was.
Ik vroeg nog of ze niet ff kenteken konden checken. Doen ze niet. Je spreekt ook alleen met een speakertje.
Daarover had ik zó veel gehoord, dat het mij alleen maar meeviel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, ook 10x liever in een heli dan zo’n mri
Nou ja, een deel van de medewerkers van mijn organisatie heeft het natuurlijk ook wel echt zwaar voor de kiezen gehad. En het is deels ook voor het tweejarig jubileum van de fusie die we hebben gehad en waar nog een beetje goodwill voor gekweekt moetquote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje, al die cadeaus. Ik heb inkt voor de printer gedeclareerd maar grote kans dat ik dat niet krijg
Dat klinkt echt helsquote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een paar keer voor de lol in een MRI gelegen. Hersenscan ook nog, dus met je hoofd helemaal gefixeerd.
Ze deden onderzoek naar het effect van voedsel op je brein. Ik kreeg in de scanner (via een slangetje, met een pomp) lauwe chocolademelkmet suiker, met zoetstof
of ongezoet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#van Oudhernia pt, voorheen bulging disc.
Jullie wilden toch in een strandtent ?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:22 schreef Barreltje het volgende:
![]()
De trouwlocatie die we op het oog hadden lijkt het nét niet te zijn..
En het alternatief is het zo verbouwt dat we het niet meer mooi vinden( al moeten we dat ook nog een keer op locatie gaan bekijken..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |