Ik gok dat hij morgenochtend op Funda staat.quote:
Ik moet zeggen dat er dagen voorbij gaan zonder dat ik het Drents nieuws lees.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:22 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie afgelopen week ook gelezen over de middelen die gevonden zijn in een aantal Drentse natuurgebieden?
https://www.akkerwijzer.n(...)andbouw-gerelateerd/
Ja, die man is van BASF, klopt, maar als je voor BASF werkt is Deet niet opeens een gewasbeschermingsmiddel geworden
Heeft ook in een of ander landelijk dagblad gestaan... Volgens mij Trouw "de verdieping"quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er dagen voorbij gaan zonder dat ik het Drents nieuws lees.
Welke krant lezen jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Mijn abonnement op 'De Akkerwijzer' is pas geleden verlopen. Las het daarvoor wel elke dag van voor naar achteren.
Online van alles en een abonnement op De Volkskrant.quote:
Ja, ook de Volkskrant. Daar stond van de week wel een stuk in over wat Ludolf aanhaalde. Maar toen hadden jullie het druk met opjagen van patrijzen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Online van alles en een abonnement op De Volkskrant.
En jij?
Kippenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ook de Volkskrant. Daar stond van de week wel een stuk in over wat Ludolf aanhaalde. Maar toen hadden jullie het druk met opjagen van patrijzen.
Baas boven baas.quote:
Dat is boeren waarvoor je een duur abonnement moet hebben. Heb van Agrio nog nooit een melden gehad, alla AD groep (persgroep, of hoe heet die uitgever)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Mijn abonnement op 'De Akkerwijzer' is pas geleden verlopen. Las het daarvoor wel elke dag van voor naar achteren.
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Gistermiddag en vandaag iemand even dagje geholpen met spanten zetten. (Ja heerlijk weer daarvoor) "ja laat maar even weten hoeveel je moet hebben"
Lastig, wat vraag je, vraag je teveel. Dus even gevraagd wat hij in gedachten had. "Meestal doe ik 15-20/u"
Ik dacht dat ik met ¤12,50 al veel vroeg
B&g of in het algemeen.quote:
Een hovenier wordt moe. Enige wat ik deed is stroppen om spanten doen en af en toe wat moeren aandraaien.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.
Ons abbo op de VK bestaat uit papier op zaterdag en rest vd week online.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
B&g of in het algemeen.
Toch even mijn plasje doen.
Want ik lees amper krant meer. De reden? Geen papieren krant meer. Alleen nog in het weekend, dus ja, dan lees ik de krant. Dagblad van het Noorden
Was even golfer specifiek, omdat het nieuws over dat aangetroffen gif dus wel in meer landelijke kranten had gestaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
B&g of in het algemeen.
Toch even mijn plasje doen.
Want ik lees amper krant meer. De reden? Geen papieren krant meer. Alleen nog in het weekend, dus ja, dan lees ik de krant. Dagblad van het Noorden
Hier ook papier op zaterdag, want anders zouden we geen kranten meer hebben voor de klusjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ons abbo op de VK bestaat uit papier op zaterdag en rest vd week online.
Jawel. Ondanks de reminder van @Tele6 vanochtendquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:51 schreef derLudolf het volgende:
@:Lucky_Strike ik ben de kroketten vandaag vergeten. Jij niet hoop ik?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:00 schreef Lienekien het volgende:
Hier ook papier op zaterdag, want anders zouden we geen kranten meer hebben voor de klusjes.
Eentje maar?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:10 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Er komt elke week ook nog een sufferdje door de bus voor schilder en schilklusjes
Ik hou ook van kranten, maar t kost wel veel tijd om te lezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:06 schreef golfer het volgende:
Als oud-krantenuitgeverijman vind ik het wel zonde om te zien dat de kranten tegenwoordig het zo moeilijk hebben, maar begrijp ik de teloorgang wel.
In de hoogtijdagen had ik dagelijks 6 papieren kranten thuis (VK, Trouw, Parool, AD en NRC gratis en Telegraaf vanwege concurrentieredenen). De oud-papiermensen waren altijd wel blij met mij.
27,50?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
20 is hier normaal. Hovenier zelfs 27,50.
Dat vind ik nu wel lastig van dat gethuiswerk. De enkele keer dat ik per auto naar kantoor ging loop ik via het hoofdstation naar kantoor, en dan nam ik twee van die gratis krantjes mee. Daarmee had ik genoeg voor het incidentele krantenklusje thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier ook papier op zaterdag, want anders zouden we geen kranten meer hebben voor de klusjes.
Prachtig! Wat mooi dat je ook de buitenste regenboog goed ziet.quote:
Jaja, "concurrentieredenen", je hebt ook een Playboy abonnement vanwege de goede interviews zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:06 schreef golfer het volgende:
Als oud-krantenuitgeverijman vind ik het wel zonde om te zien dat de kranten tegenwoordig het zo moeilijk hebben, maar begrijp ik de teloorgang wel.
In de hoogtijdagen had ik dagelijks 6 papieren kranten thuis (VK, Trouw, Parool, AD en NRC gratis en Telegraaf vanwege concurrentieredenen). De oud-papiermensen waren altijd wel blij met mij.
+1quote:
Slap boksjequote:
Rechtop houden..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:12 schreef fietsie het volgende:
Ik moet nu echt een nieuwe laptop. de toetsem vallen er af.....
Ik hoop dat het daarna droog blijft, we gaan BBQen bij vriendenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat het droog blijft tot einde middag. We willen graag de tuin in.
Ik hoop het voor je. Hier gaat het vanaf een uur of 4 tot morgenochtend regenen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daarna droog blijft, we gaan BBQen bij vrienden
Ze hebben een afdak en een binnen, dus in het ergste geval moet er wat verhuisd worden. Moet er alleen wel heen fietsen en weer naar huis. Toch zo'n 10 km en daar kan je goed nat van worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Hier gaat het vanaf een uur of 4 tot morgenochtend regenen.
Hp shirtjes?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:30 schreef fietsie het volgende:
Large.nl bestelling is binne, nu wachten tot uk slaapt want die mag haar verrassing nog niet zien; vaanavod dus,....
Ai auquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuuuuuck. Ik wilde net de kom van de standmixer losslaan en raakte daarbij een polsbot op zo'n manier dat ik er volgens mij wel een paar dagen last van heb.
Ik zou allebei de kanten koelen danquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zusters der SC. Als ik pijn heb aan de onderkant van mijn pols maar de bovenkant wordt dik, welke kant moet ik dan koelen?
Stuur de wolken hier maar, ik wil nog wel wat meer regen en koelte, heerlijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Stuurt blauwe lucht (nu hier) naar t oosten en westen
Ik ga straks naar de Hema... zal goed oplettenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 07:35 schreef AnneX het volgende:
Vannacht erg druk geweest 🤪 met dwalen door de kelders van de hema op zoek naar de uitgang! Werd doodmoe wakker een uurtje geleden.
Allebei? en even rusten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zusters der SC. Als ik pijn heb aan de onderkant van mijn pols maar de bovenkant wordt dik, welke kant moet ik dan koelen?
Ik las voor het nieuws meestal alleen de VK en de rest bladerde ik door om de advertenties te bekijken. Ik was namelijk verantwoordelijk voor een groot deel van het advertentiebedrijf van een krantenuitgeverij. Kranten abonnementen werden betaald door werkgever.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:12 schreef derLudolf het volgende:
Had je alle kranten uit, voordat het NRC (dat was een avondkrant toch?) werd bezorgd?
Ja echt he, dat zagen wij op die veerboot afgelopen week ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in de trein naar A en B. Het is echt hilarisch om al die mensen met mondkapjes te zien. Ik heb al een panterprint en een regenboog mondkapje gezien, en mensen die hun kin vooral erg goed beschermen, en mensen bij wie het mondkapje aan alle kanten een centimeter kiert
Ja, daarom doe ik ook een ijzerdraadje in mijn zelfgemaakte mondkapjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zagen wij op die veerboot afgelopen week ook.
Of onder hun neus hangt.
Mijn bril besloeg ook hinderlijk tot ik het (blauwe papieren weggooi-) kapje beter aandrukte bij de neus met het metalen dingetje die daarvoor is (was ik vergeten) en dan onder je bril doet.
Dat scheelt echt en dan 'went' het ook.
Het went zelfs zo dat je ineens denkt als je allang uitgestapt bent; oh ja, het mag weer af
Ik trok mn kapje naar beneden met koffie drinken op de boot. Kan toch ook wel voor een paar hapjes eten?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:
Ja, daarom doe ik ook een ijzerdraadje in mijn zelfgemaakte mondkapjes
De kiosken op de stations zijn weer open, maar als ik er iets lekkers koop, kan ik het niet in de trein opeten
Nou ja, als ik iets lekkers heb eet ik graag langzaam en ik ga niet m'n halve reis het mondkapje naar beneden doen, dat lijkt me niet het idee ervanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik trok mn kapje naar beneden met koffie drinken op de boot. Kan toch ook wel voor een paar hapjes eten?
Dat is toch DE reden om iets bij de kiosk te kopen voor veel mensen volgens mijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik ook een ijzerdraadje in mijn zelfgemaakte mondkapjes
De kiosken op de stations zijn weer open, maar als ik er iets lekkers koop, kan ik het niet in de trein opeten
Je mag niet zo hard roepen joh!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een stoffen mondkapje dat dus zodanig om/ onder mijn kin sluit, dat als je wat harder roept en daardoor je mond te ver opentrekt, dat ding dus mee wordt getrokken en onder je neus eindigt(Ondanks ijzeren klemmetje bij de neus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
En ik! Ik roep dat ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:03 schreef golfer het volgende:
Ach, die mondkapjes stellen verder toch niks voor.
Volgens de baas van het RIVM, van Dissel, bieden ze alleen maar schijnveiligheid.
Grappig hoe dat werkt he.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja echt he, dat zagen wij op die veerboot afgelopen week ook.
Of onder hun neus hangt.
Mijn bril besloeg ook hinderlijk tot ik het (blauwe papieren weggooi-) kapje beter aandrukte bij de neus met het metalen dingetje die daarvoor is (was ik vergeten) en dan onder je bril doet.
Dat scheelt echt en dan 'went' het ook.
Het went zelfs zo dat je ineens denkt als je allang uitgestapt bent; oh ja, het mag weer af
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:16 schreef sigme het volgende:
Een regendag noopt altijd tot nuttige binnenklusjes.
@:fietsie, @:Lucky_Strike, @:Barreltje
Pakketten staan klaar hoor! Ja, nu weer in de diepvries natuurlijk, maar ik heb de onderdelen bijeengeraapt om te voorkomen dat ik jullie wangetjes, poot of tong opeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nog iets over? Ik kan best nog schnitzel, gehakt, filet en vooral buikspek kwijt.Spoilers!
Pakketten staan klaar hoor! Ja, nu weer in de diepvries natuurlijk, maar ik heb de onderdelen bijeengeraapt om te voorkomen dat ik jullie wangetjes, poot of tong opeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wij komen over een weekje of 2 /3 langs.. hopelijk kan ik dan wat langer ( in de auto) zitten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Pakketten staan klaar hoor! Ja, nu weer in de diepvries natuurlijk, maar ik heb de onderdelen bijeengeraapt om te voorkomen dat ik jullie wangetjes, poot of tong opeet.Jij bent een beter mens dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De regen noopte mij juist tot een tweede slaapje, boekje lezen na de tweede ontwaak en toen was het opeens tegen twaalven toen ik opstond.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
en als je er een stofzuiger dinges in doet?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt he.
En dat ijzeren dingetje: ik heb gemerkt dat het echt millimeterwerk is. Soms zit hij in één keer goed, andere keren blijf ik de hele dag eraan frummelen. En daarna handschoenen wisselen of handen wassen natuurlijk.
Bij mijn stoffen kapje heb ik er minder last van. Wat betekent dat die stoffen kapjes veel meer lucht naar voren doorlaten en minder door een eventueel kiertje naar boven dan de medische mondkapjes. Schijnveiligheid dus
Filterquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en als je er een stofzuiger dinges in doet?
ik kan na 5 minuten denken niet op het woord komen![]()
Je rug? Of was jij in je bilnaad gestoken door een mug?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
wij komen over een weekje of 2 /3 langs.. hopelijk kan ik dan wat langer ( in de auto) zitten..
Van schnitzel zegt mn sheet dat er nog 4 pakjes zouden moeten zijn, maar ik zou behoorlijk mn best moeten doen om die alle 4 op te gravenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Is er nog iets over? Ik kan best nog schnitzel, gehakt, filet en vooral buikspek kwijt.
jup, blijkt een " bulging disc" te zijn vooral zitten is een crime. lopen staan en liggen gaat eigenlijk wel prima..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je rug? Of was jij in je bilnaad gestoken door een mug?
Haast je niet; het ligt hier mooi veilig & koel zolang als nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |