SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee er zijn natuurlijk heel veel jaren verstreken ook (nu wil ik niet zeggen dat jij oud bentquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja hier voelde ik echt niets meer bijeen andere is nog wel steeds leuk, maar opzoeken doe ik verder ook niet nee
Wauw, hoe danquote:
Haha, in welke zin?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:48 schreef Em31 het volgende:
Ik kwam laatst een jeugdcrush tegen. Het eerste wat ik dacht: wtf was er mis met mij.
Ja precies, het geeft je even de kans om een heel ander scenario voor te stellen. Dat betekent dan niet dat je meteen ongelukkig bent met de werkelijkheid maar het is soms wel eens grappig om erover na te denkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]En dat na drie koters!
![]()
Maar jeugdcrushes zullen altijd wel speciaal blijven. Het is natuurlijk ook nu niet langer meer zoals toen, maar érgens hou je toch nog wel zo'n spannend "wat als..."-achtig gevoel
Thanks! En dat pre-douchequote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:23 schreef Koen66 het volgende:
@:Aoibhin Leuk kapje. Jij staat er ook leuk op
Van felle kleuren word ik bleek.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, het geeft je even de kans om een heel ander scenario voor te stellen. Dat betekent dan niet dat je meteen ongelukkig bent met de werkelijkheid maar het is soms wel eens grappig om erover na te denken
En nu after-pics!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van felle kleuren word ik bleek.
Heb het vandaag 2 uur en 45 minuten volgehouden. Dat zou een persoonlijk record kunnen zijn.
Haha, dat zou nog eens wat zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijdens de douche is ook weer iets anders
Wat lang!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van felle kleuren word ik bleek.
Heb het vandaag 2 uur en 45 minuten volgehouden. Dat zou een persoonlijk record kunnen zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Knippen en kleuren, en dat kleuren moest in twee etappes.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat lang!Wat moest je allemaal doen? Of heb je lang haar?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]Het is nu een stuk blonder toch? Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is heel erg richting wit. En dank je!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nu een stuk blonder toch? Staat je goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |