Vind die onderste outfit erg leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:09 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb een poosje terug twee nieuwe herfst items gekocht en met het herfstachtige weer gister heb ik ze spontaan aangeprobeerd. Niet om direct aan te trekken, maar eerder om te kijken hoe ik ze zou combineren. Heb een nieuwe leren broek en een playsuit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jaaaaaaaa, weer wat fotootjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:09 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb een poosje terug twee nieuwe herfst items gekocht en met het herfstachtige weer gister heb ik ze spontaan aangeprobeerd. Niet om direct aan te trekken, maar eerder om te kijken hoe ik ze zou combineren. Heb een nieuwe leren broek en een playsuit:
oooh, ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:09 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooie foto's en leuke items ook! Die korte, wijde broeken zoals die crèmekleurige staan je heel goed, ik vind de leren broek van een paar posts verder ook al zo mooi gevonden. Altijd leuk om je voorbij te zien komen hier 😊quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:01 schreef margaretha_01 het volgende:
Vorige week een weekje naar Nederland op vakantie geweest! Wat zijn de stranden toch eigenlijk prachtig! De outfits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, oops! Had hem wel even aan vandaag, maar kwam erachter dat het veel te koud ervoor was :pquote:Op zondag 6 september 2020 22:10 schreef Faxie het volgende:
Ik bedoel: Ah dus jij draagt dit niet vandaag?TR gemacht!
Ah oke dan is het goedquote:Op zondag 6 september 2020 22:12 schreef SweetCassidy het volgende:
[..]
Haha, oops! Had hem wel even aan vandaag, maar kwam erachter dat het veel te koud ervoor was :p
Dat soort jurkjes zijn altijd prachtig. Zie vaak dat de Asos zoiets verkoopt en andere UK kleding webshops.quote:Op zondag 6 september 2020 22:07 schreef SweetCassidy het volgende:
Toen het nog mooi weer was
[ afbeelding ]
Klopt, Asos heeft ze ook. 1 van mijn favoriete webshops. Deze is van SheInquote:Op maandag 7 september 2020 20:46 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dat soort jurkjes zijn altijd prachtig. Zie vaak dat de Asos zoiets verkoopt en andere UK kleding webshops.
Hoe weet je dit als man?quote:Op maandag 7 september 2020 20:46 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dat soort jurkjes zijn altijd prachtig. Zie vaak dat de Asos zoiets verkoopt en andere UK kleding webshops.
Nice, ik koop zelf vaak mijn jurkjes/bloesjes bij Silkfred. Duurder dan Shein en Asos, maar de kledingstukken die ik daar koop zijn dan ook meestal bedoeld voor het werk.quote:Op maandag 7 september 2020 23:49 schreef SweetCassidy het volgende:
[..]
Klopt, Asos heeft ze ook. 1 van mijn favoriete webshops. Deze is van SheIn
Omdat ik geen man ben. Niet iedereen met een neutraal icoontje is een vent.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:27 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Nice, ik koop zelf vaak mijn jurkjes/bloesjes bij Silkfred. Duurder dan Shein en Asos, maar de kledingstukken die ik daar koop zijn dan ook meestal bedoeld voor het werk.
[..]
Omdat ik geen man ben. Niet iedereen met een neutraal icoontje is een vent.
Klopt. Sorry, my bad!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:27 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Nice, ik koop zelf vaak mijn jurkjes/bloesjes bij Silkfred. Duurder dan Shein en Asos, maar de kledingstukken die ik daar koop zijn dan ook meestal bedoeld voor het werk.
[..]
Omdat ik geen man ben. Niet iedereen met een neutraal icoontje is een vent.
Leuk jouw jasje!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:59 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooi herfstweer deze week! Outfit: jumpsuit, martens, bloemenjasje!
[ afbeelding ]
Volgens mij woont ze niet in NL.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Herfstweer vandaag? Heb ik wat gemist?
Leuk met dat jasje zo!quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:59 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooi herfstweer deze week! Outfit: jumpsuit, martens, bloemenjasje!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2020 22:07 schreef SweetCassidy het volgende:
Toen het nog mooi weer was
[ afbeelding ]
damn girlquote:
Mooie brede riem. Heb je die speciaal laten maken bij deze ontwerpster ?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:26 schreef margaretha_01 het volgende:
Outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
Verder kocht ik vandaag deze wikkelriem van een Weense ontwerpster, die ik zo zou combineren zoals de foto hieronder... Maar dat zou ik dan pas weer volgende lente/zomer aantrekken! :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zo in de winter:
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:42 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Mooie brede riem. Heb je die speciaal laten maken bij deze ontwerpster ?
Oh dat is tof. In Aken hadden ze ook eens zo'n boetiekje waar er maar één kledingstuk per maat werd verkocht. Daar heb ik toen kleding gekocht vanwege het bruiloftsjubilieum van mijn oudersquote:Op zondag 15 november 2020 15:47 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Dankje!En nee, dat dan weer niet! Maar van elk soort heeft ze er wel maar eentje.
Deze riem zag ik in de etalage en die heeft ze toen van de paspop afgehaald!
Niet echt een duidelijke outfit-foto.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik draag dit nu omdat het koud is buiten.
Leuk alleen die housebroek vind ik bij vrouwen niet zo. Vormloos en het lijkt alsof je enorme benen hebt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef margaretha_01 het volgende:
Kerstoutfit op de 25e! Daarna de schoenen voor pantoffels verwisseld!
[ afbeelding ]
Ik hou hiervan.quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef margaretha_01 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik toevallig van mezelf ook redelijk lange benen, maar deze broek laat ze wel heel lang lijken, dat klopt! :pquote:Op woensdag 30 december 2020 09:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk alleen die housebroek vind ik bij vrouwen niet zo. Vormloos en het lijkt alsof je enorme benen hebt.
Sooquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is gewoon een prima -quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dussss.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
heel nice!quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef margaretha_01 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat je goed!!! 😁quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:53 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb via marktplaats deze gothic jurk gekocht, past perfect.![]()
[ afbeelding ]
dat is gewoon een prima gothic jurk om via marktplaats te kopenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:53 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb via marktplaats deze gothic jurk gekocht, past perfect.![]()
[ afbeelding ]
Klopt, maar daar zal binnenkort een klein stuk van af gaan vanwege een kleine haartransplantatie. Niet echt veel, maar wel wat. Voor mijn inhammen die niet al te groot zijn zijn er volgens de kliniek zo tussen de 800-1000 grafts nodig, een strook haar van ongeveer 4 cm die weg moet bij het achterhoofd. Gelukkig zal de schade maar tijdelijk zijn en zal het binnen een jaar weer redelijk op lengte zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:07 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooi, Hakuna! En wat zijn je haren lang!
Dit is gewoon een prima -vandaag waarschijnlijk de laatste warme dag van de week om nog van de zomerse natuur te genieten in het grootste natuurgebied in mijn omgeving- outfit. Niks mis mee.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:05 schreef -Hakuna- het volgende:
Vandaag waarschijnlijk de laatste warme dag van de week om nog van de zomerse natuur te genieten in het grootste natuurgebied in mijn omgeving. Vanaf dit bankje had ik uitzicht op loslopende jonge hertjes en ree.![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor. Ook leuke kledingquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef margaretha_01 het volgende:
De afgelopen week schommelden de temperaturen tussen 15 en 28 graden! Inmiddels weer terug bij de 15 graden, maar dit waren drie outfits van de afgelopen week...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat heb je moooie benen!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef margaretha_01 het volgende:
De afgelopen week schommelden de temperaturen tussen 15 en 28 graden! Inmiddels weer terug bij de 15 graden, maar dit waren drie outfits van de afgelopen week...
Damn wat een lang haar heb jequote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Voor de zonsondergang nog korte wandeling gemaakt in het nabij gelegen bos. Had dit zwarte zelf gemaakte gothic jasje nog hangen en dacht doe die nu maar eens aan over jurkje met kant.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij houdt jij heel veel van sneakersquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Schoenen: Nike Daybreak
Jasje: meegenomen uit Tokyo (Ueno - Ameya Yokocho)
Shirt: oud Obey shirt
Broek: H&M.
Dat is 40% sneakers, 50% hardloopschoenen en de rest is voor mijn manquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:45 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Volgens mij houdt jij heel veel van sneakers(zie het schoenenrek achter je haha)
Jouw jumpsuit is zo leuk!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef margaretha_01 het volgende:
Cool jasjequote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Schoenen: Nike Daybreak
Jasje: meegenomen uit Tokyo (Ueno - Ameya Yokocho)
Shirt: oud Obey shirt
Broek: H&M.
Neeeee die draagt Onitsuka Tigersquote:Op maandag 17 mei 2021 17:29 schreef vencodark het volgende:
@:SEMTEX Coole outfit.
Je schoenen doen mij denken aan Uma in Kill Bill. Leuke jas!
hele mooie benen iddquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef margaretha_01 het volgende:
Dankje!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:41 schreef Ruse het volgende:
[..]
hele mooie benen idd![]()
ik vind je tweede outfit echt leuk, zou wel even omkijken denk ik
Staat je onwijs leukquote:Op zondag 30 mei 2021 19:33 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
De magie van een goed passend jurkje 👗😃 van Vinted! Ben blij met die website, nooit meer uren door de stad struinen op zoek naar iets leuks.
Nicequote:Op zondag 30 mei 2021 19:33 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
De magie van een goed passend jurkje 👗😃 van Vinted! Ben blij met die website, nooit meer uren door de stad struinen op zoek naar iets leuks.
Ik zie de schoenen en je kleding niet zo op de foto, wat wel weer grappig is, omdat dit een topic is dat over outfits gaat.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:26 schreef anoniempje9254 het volgende:
[ afbeelding ]
heb mijn hoerenlaarzen aan. tenminste zo noem ik ze altijd
Die eerstequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Hier een paar vakantie outfits van de afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die eerste.
Ik droeg eerder deze week mijn gele schoentjes
[ afbeelding ]
2de is leuk. Aan het waterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Hier een paar vakantie outfits van de afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prima in het zwart outfit. Niks mis mee! Doe je goed hoor.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:02 schreef intersekse93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vandaag in het zwart
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:02 schreef intersekse93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vandaag in het zwart
Volgens mij is het een zwarte handdoek met een riemquote:Op zondag 13 juni 2021 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prima in het zwart outfit. Niks mis mee! Doe je goed hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |