Volgens mij houdt jij heel veel van sneakersquote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Schoenen: Nike Daybreak
Jasje: meegenomen uit Tokyo (Ueno - Ameya Yokocho)
Shirt: oud Obey shirt
Broek: H&M.
Dat is 40% sneakers, 50% hardloopschoenen en de rest is voor mijn manquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:45 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Volgens mij houdt jij heel veel van sneakers(zie het schoenenrek achter je haha)
Jouw jumpsuit is zo leuk!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef margaretha_01 het volgende:
De afgelopen week schommelden de temperaturen tussen 15 en 28 graden! Inmiddels weer terug bij de 15 graden, maar dit waren drie outfits van de afgelopen week...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cool jasjequote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Schoenen: Nike Daybreak
Jasje: meegenomen uit Tokyo (Ueno - Ameya Yokocho)
Shirt: oud Obey shirt
Broek: H&M.
Neeeee die draagt Onitsuka Tigersquote:Op maandag 17 mei 2021 17:29 schreef vencodark het volgende:
@:SEMTEX Coole outfit.
Je schoenen doen mij denken aan Uma in Kill Bill. Leuke jas!
hele mooie benen iddquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef margaretha_01 het volgende:
De afgelopen week schommelden de temperaturen tussen 15 en 28 graden! Inmiddels weer terug bij de 15 graden, maar dit waren drie outfits van de afgelopen week...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dankje!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:41 schreef Ruse het volgende:
[..]
hele mooie benen idd![]()
ik vind je tweede outfit echt leuk, zou wel even omkijken denk ik
Staat je onwijs leukquote:Op zondag 30 mei 2021 19:33 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
De magie van een goed passend jurkje 👗😃 van Vinted! Ben blij met die website, nooit meer uren door de stad struinen op zoek naar iets leuks.
Nicequote:Op zondag 30 mei 2021 19:33 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
De magie van een goed passend jurkje 👗😃 van Vinted! Ben blij met die website, nooit meer uren door de stad struinen op zoek naar iets leuks.
Ik zie de schoenen en je kleding niet zo op de foto, wat wel weer grappig is, omdat dit een topic is dat over outfits gaat.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:26 schreef anoniempje9254 het volgende:
[ afbeelding ]
heb mijn hoerenlaarzen aan. tenminste zo noem ik ze altijd
Die eerstequote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Hier een paar vakantie outfits van de afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die eerste.
Ik droeg eerder deze week mijn gele schoentjes
[ afbeelding ]
2de is leuk. Aan het waterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Hier een paar vakantie outfits van de afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een prima in het zwart outfit. Niks mis mee! Doe je goed hoor.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:02 schreef intersekse93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vandaag in het zwart
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:02 schreef intersekse93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vandaag in het zwart
Volgens mij is het een zwarte handdoek met een riemquote:Op zondag 13 juni 2021 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is gewoon een prima in het zwart outfit. Niks mis mee! Doe je goed hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |