Volgens mij woont ze niet in NL.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Herfstweer vandaag? Heb ik wat gemist?
Leuk met dat jasje zo!quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:59 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooi herfstweer deze week! Outfit: jumpsuit, martens, bloemenjasje!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2020 22:07 schreef SweetCassidy het volgende:
Toen het nog mooi weer was
[ afbeelding ]
damn girlquote:
Mooie brede riem. Heb je die speciaal laten maken bij deze ontwerpster ?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:26 schreef margaretha_01 het volgende:
Outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
Verder kocht ik vandaag deze wikkelriem van een Weense ontwerpster, die ik zo zou combineren zoals de foto hieronder... Maar dat zou ik dan pas weer volgende lente/zomer aantrekken! :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zo in de winter:
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:42 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Mooie brede riem. Heb je die speciaal laten maken bij deze ontwerpster ?
Oh dat is tof. In Aken hadden ze ook eens zo'n boetiekje waar er maar één kledingstuk per maat werd verkocht. Daar heb ik toen kleding gekocht vanwege het bruiloftsjubilieum van mijn oudersquote:Op zondag 15 november 2020 15:47 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Dankje!En nee, dat dan weer niet! Maar van elk soort heeft ze er wel maar eentje.
Deze riem zag ik in de etalage en die heeft ze toen van de paspop afgehaald!
Niet echt een duidelijke outfit-foto.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik draag dit nu omdat het koud is buiten.
Leuk alleen die housebroek vind ik bij vrouwen niet zo. Vormloos en het lijkt alsof je enorme benen hebt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef margaretha_01 het volgende:
Kerstoutfit op de 25e! Daarna de schoenen voor pantoffels verwisseld!
[ afbeelding ]
Ik hou hiervan.quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef margaretha_01 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu heb ik toevallig van mezelf ook redelijk lange benen, maar deze broek laat ze wel heel lang lijken, dat klopt! :pquote:Op woensdag 30 december 2020 09:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk alleen die housebroek vind ik bij vrouwen niet zo. Vormloos en het lijkt alsof je enorme benen hebt.
Sooquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is gewoon een prima -quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dussss.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:09 schreef lisaxzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
heel nice!quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef margaretha_01 het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |