We zijn ondertussen als bijna 20 jaar bezig met van alles benoemen en verder laten we het allemaal zijn beloop gaan qua alle benoemde problemen, maar nog meer benoemen is echt de oplossing voor al onze problemen hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke problemen worden hier dan nooit benoemd of besproken?
Ik ontken ook niet dat er een probleem is. Ik constateer dat de focus in dit topic inderdaad op Marokkanen ligt en dat is mij inziens niet juist. Als je een probleem wil aanpakken moet je wel bij de feiten blijven. Anders kun je net zo goed de Marokkanen naar Istanbul sturen en blijven de Antilliaanse straatdealers overlast veroorzaken rond de Noorderhagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:57 schreef Syd het volgende:
[..]
In principe heeft ze ook niks over marokanen gezegd, wel over dat het vaak jongeren met een noord afrikaanse uiterlijk zijn maar dus ook anderen (noord afrika is niet alleen Marocco)Niet te veel focussen op het Marokkanen want dat is in deze topic juist erg opgeblazen.
Maar onkent nu gewoon niet dat er een probleem is. Want het is algemeen bekend dat dit vaak door bepaalde jongeren vaak gedaan wordt. En dan zeg je er als vrouw er iets van dan worden ze boos en ben je ineens een hoer.
Ik ben geen marokannen hater, of een antiliaan hater, ik zie en benoem gewoon de feiten, tevens ben ik zelf zeer donker getint, wel zeer goed ingeburgerd en weet mijn normen en waarden en ook die van Nederland ;_)
Wat moeten die Marokkanen in Istanbul doen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:03 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat er een probleem is. Ik constateer dat de focus in dit topic inderdaad op Marokkanen ligt en dat is mij inziens niet juist. Als je een probleem wil aanpakken moet je wel bij de feiten blijven. Anders kun je net zo goed de Marokkanen naar Istanbul sturen en blijven de Antilliaanse straatdealers overlast veroorzaken rond de Noorderhagen.
En toch weet je er alles vanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik niet, hoor. Ik kom nooit op plaatsen waar dat soort laffe honden rondhangen.
Nee, hoor. Alleen maar van horen zeggen. Maar gezien het type volk, is het zeer aannemelijk.quote:
Noorderhagen is toch waar Black Sea is? Die coffeeshopquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:03 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat er een probleem is. Ik constateer dat de focus in dit topic inderdaad op Marokkanen ligt en dat is mij inziens niet juist. Als je een probleem wil aanpakken moet je wel bij de feiten blijven. Anders kun je net zo goed de Marokkanen naar Istanbul sturen en blijven de Antilliaanse straatdealers overlast veroorzaken rond de Noorderhagen.
Nee, dat is de korte Hengelose/Haaksbergsestraat?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:00 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Noorderhagen is toch waar Black Sea is? Die coffeeshop
Oh zie het al, Stadsgravenstraat is datquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:04 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, dat is de korte Hengelose/Haaksbergsestraat?
Noorderhagen is ongeveer Muziekcentrum richting de Jumbo Irene promenade. Er zit daar wel een coffeeshop, The Edge.
Zweden, zat jij niet in Denemarken? Is er geen Scandinavisch forum of topic voor dit soort kwesties? Dan houden we het hier in dit topic lekker binnen Nederland of de Benelux.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:30 schreef cempexo het volgende:
Nog eventjes wachten...dan krijgt ze -en andere vrouwen- te maken met de Zweedse cultuur, ook geheel gratis aangeboden:
Racist...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zweden, zat jij niet in Denemarken? Is er geen Scandinavisch forum of topic voor dit soort kwesties? Dan houden we het hier in dit topic lekker binnen Nederland of de Benelux.
Ik heb het geprobeerd sinds lange tijd het netjes te houden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:19 schreef SpaceOddity het volgende:
Dit topic is geen lang leven beschoren.
Wat is dat nou voor achterlijke vraag? Dat gebeurt gewoon vanzelf een keer als je op straat loopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo kom jij überhaupt in 5 vs 1 situaties?
Het ontbreekt helaas aan mensen met een zekere intelligentie, sociale vaardigheden en een wat bredere kijk op en in de maatschappij.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd sinds lange tijd het netjes te houden.
Maar ik zie dat het ook begint te ontsporen.
Een keer stoppen met ze naar binnen halen. Lijkt mij een goed begin. Gaat niet gebeuren daar de overgrote meederheid van de Nederlanders op partijen stemt die dit beleid voor staan en of gedogen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:35 schreef Glazenmaker het volgende:
Volgens mij is het grootste probleem bij dit soort kwesties dat wel elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Links en rechts hebben allemaal hun ideeën om er wat aan te doen, want slechts een kleine minderheid vind het tof dat jonge vrouwen zo behandeld worden, maar uiteindelijk zijn we vooral bezig met links rechts discussies en die respectloze mannen gaan vrolijk verder.
Ze benoemt het toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
'HE LAAT ME JE KUTJE ETEN'
Klinkt als een puberale Marokkaan. Net zoals het fluit en sisgedrag ook van de Marokkanen af komt. Maar dat mag je niet benoemen hé, want racistisch.
"Van horen zeggen "quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Alleen maar van horen zeggen. Maar gezien het type volk, is het zeer aannemelijk.
Verrassende wending in het artikel. Dit verwacht je meer bij de Diederiks& Rodericks van deze wereld.quote:Volgens haar zijn de meeste mannen die zulke opmerkingen maken van allochtone afkomst, met name mannen met een (Noord)-Afrikaans uiterlijk. „Ik weet dat je met zo’n opmerking heel erg moet oppassen, maar ik zeg het niet lichtvaardig én uit ervaring. Waarom ze het doen weet ik niet. Verveling? Stoer doen?”
Die blijkbaar nogal wat moeite hebben om hun kinderen normen en waarden aan te leren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Durmada het volgende:
Dan zijn het niet allemaal mythische monsters die het blanke ras komen vermoorden, maar zijn het vaak heel nette mensen.
Weet niet hoe het met jou zit, maar hier is het doorgaans zo dat we onszelf best en masse willen verdedigen, maar de meeste mensen een gezin, werk e.d. hebben, waardoor je heel wat te verliezen hebt door zoiets te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben blij dat een topic over een student uit Enschede je weer even de kans geeft om je in een dramatische slachtofferrol te plaatsen. "Blanke mannen worden veelal belaagd, bespuugd en uitgescholden". Is het blanke ras in jouw omgeving zo zwak dat ze dat allemaal laten gebeuren? Of ben je als een hysterisch iemand aan het overdreven?
Beschuldig je hem nou van een aanname waarna je er zelf een stuk of wat maakt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
"Van horen zeggen "
Zeker in een pvv kring. Misschien moet je eens de moeite nemen vanuit je zolderkamer af te komen en in contact komen met Marokkaanse mensen. Dan zijn het niet allemaal mythische monsters die het blanke ras komen vermoorden, maar zijn het vaak heel nette mensen.
Van Diederik of Roderick kan ze die opmerkingen wel hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Verrassende wending in het artikel. Dit verwacht je meer bij de Diederiks& Rodericks van deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |