SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:04 schreef Melting het volgende:
Een flinke lijst weer, 11.
Dank voor het draaien.
En ik wens iedereen meteen een fijne avond/nacht. Welterusten.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:04 schreef Melting het volgende:
Dank voor het draaien.
Ayo! Bon nochi!quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:04 schreef Melting het volgende:
Dank voor het draaien.
Was die van ToT. Dat wist ik niet eens.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:05 schreef DJ11 het volgende:
De slogan van Theo Thee vereeuwigd als topictitel![]()
Graag gedaan, trouwens. Bedankt voor het luisteren. Aflevering #248 zit erop. Nog maar één show tot de jubileumshow.
Had ik al gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
De temperatuur is weer aardig gedaald, dus ik kruip zo nog even achter de knoppen.
U mag getuige zijn...
Dus 11, noge even niet de server uitzetten!
Yupquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Was die van ToT. Dat wist ik niet eens.
Ik zet 'm nooit uit, gaat vanzelf na een tijdje...quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had ik al gedaanIk heb 'm weer aan gezet. Zal verder overal afblijven nu.
Oké, ik zal 'm voortaan wel gewoon aan laten staan. Maar de server stond nog aan toen ik vanavond inlogde.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet 'm nooit uit, gaat vanzelf na een tijdje...
Ik open nu een random mapje en ga daar vanuit draaien.
Nog nooit beluisterde tracks, altijd spannend...
Ik ben benieuwd dan. Hoeveel van die mapjes met onbeluisterde tracks heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet 'm nooit uit, gaat vanzelf na een tijdje...
Ik open nu een random mapje en ga daar vanuit draaien.
Nog nooit beluisterde tracks, altijd spannend...
Honderden, denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd dan. Hoeveel van die mapjes met onbeluisterde tracks heb je eigenlijk?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Honderden, denk ik.
Ik heb laatst mijn NAS weer opnieuw ingericht en kwam bij controle tot ruim 140.000 MP3's...
Eigenlijk best fijn dit. Ik ken ergere meltdowns.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Dit heet 'Mono Meltdown' en ik begrijp dat wel...
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk best fijn dit. Ik ken ergere meltdowns.
Jouw burgemeester zit gewoon mijn woonplaats te kleineren trouwensquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik switch nu even naar zgn. Uplifting Trance...
O ja, jij komt daar vandaan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Jouw burgemeester zit gewoon mijn woonplaats te kleineren trouwens
Dat weet peaceman.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gingen net van 'Angel' naar 'Blackout' van Lil Louis.
Wie weet zijn grootste hit nog?
Ja, ik weet het volgens mij. Ik bedoelde dat peaceman die gedraaid had in zijn 'seks-show'. Of ik vergis me, dat kan ook.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er zo wel in, jij kent 'm vast ook...
Ow, dat weet ik dan weer niet...quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het volgens mij. Ik bedoelde dat peaceman die gedraaid had in zijn 'seks-show'. Of ik vergis me, dat kan ook.
French Kiss, toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gingen net van 'Angel' naar 'Blackout' van Lil Louis.
Wie weet zijn grootste hit nog?
Welterusten just mequote:Op donderdag 4 juni 2020 22:45 schreef just me het volgende:
ik ga naar mijn bed lopen, even verstandig zijn
dank je wel
Slaap ze!quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:45 schreef just me het volgende:
dank je wel
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:45 schreef just me het volgende:
dank je wel
Succes!quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga even achter de computer vandaan. Ik zit hier de hele werkdag en avond al. Bedankt voor de beats, MadMaster
Uit welke film kwam dit?quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Tot mijn grote vreugde hebben ze deze song onder een commercial geplakt en komt die dus vaak voorbij...![]()
![]()
En dit dus als cool down...
Oh ja, dat wist ik eigenlijk wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit The Good, The Bad & The Ugly - The Ecstacy of Gold
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt voor alle felicitaties, ook namens Twan! Hij heeft een erg leuke dag gehad. Met als kers op de taart een nieuwe ("fulltime") baan voor de zomer.
Hij gaat bij een kozijnbouw bedrijf (van zijn "schoonvader") helpen als manusje van alles. Dat kan zijn ordenen van profielen/kozijnen, helpen bij verhuizen maar misschien ook wel wat kantoorwerk. Hij hoort er zo meer over.quote:
Leuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij gaat bij een kozijnbouw bedrijf (van zijn "schoonvader") helpen als manusje van alles. Dat kan zijn ordenen van profielen/kozijnen, helpen bij verhuizen maar misschien ook wel wat kantoorwerk. Hij hoort er zo meer over.
Kijk..... dat komt goed uit inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het komt mooi op tijd, zijn baantje bij Perry Sport stopt binnenkort.
Yeps.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... dat komt goed uit inderdaad.
Kan hij meteen laten zien aan schoonpa hoe hard hij kan werken.
Dat komt allemaal wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Hij moet denk ik nog wel op zoek naar een bijbaantje voor na de vakantie, maar daar heeft hij nog even tijd voor. Hij wil graag gaan bezorgen, maar daarvoor moet hij eerst zijn rijbewijs halen. Hij heeft over 2 weken daarvoor de TussenTijdseToets en begin augustus rij examen. Ben benieuwd...
Ja en hij gaat eerst ook nog op vakantie in juli.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel.
Alles op z'n tijd.
Dat wordt inderdaad wat lastiger dit jaar. Maar op zich mogen schoonmaaksters er wel werken. Dat gebeurt nu ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:46 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft vorig jaar in de zomervakantie schoongemaakt in een bejaardentehuis. Dat zou ze heel graag weer willen doen, maar het zal wel lastiger worden dit jaar.
Ze kan toch contact opnemen met het bejaardenhuis waar ze het vorig jaar zo naar haar zin heeft gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:46 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft vorig jaar in de zomervakantie schoongemaakt in een bejaardentehuis. Dat zou ze heel graag weer willen doen, maar het zal wel lastiger worden dit jaar.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
U hoort het hier als eerste, * OscarMopperkont gaat weer eens voorbereidingen treffen voor een showtje
Ja, ze heeft al een mail gestuurd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ze kan toch contact opnemen met het bejaardenhuis waar ze het vorig jaar zo naar haar zin heeft gehad
We waren bezig met de top2000 a gogo muziekquiz... Er zijn er best veel.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie wil muziekquizen zo met o.a. de Memphis Maniacs:
https://www.upbeatles.nl/livequiz
Voor de bijbehorende livesteam vanuit Paradiso:
Je hebt wel 2 apparaten (tablet, laptop, computer, telefoon) nodig, 1 voor de quiz en 1 voor de stream.
Het feestje is al begonnen in Paradiso!
Daar was ik ook nog voor uitgenodigd, maar ik support Paradiso vanavond maar even.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We waren bezig met de top2000 a gogo muziekquiz... Er zijn er best veel.
Je kan me nog bijstaan, ik zit pas in ronde 6 van 7...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:30 schreef peaceman het volgende:
Wij hadden 73 van de 99 punten. Paar domme foutjes. Anders hadden we tegen de 80 gehad. Maar niet slecht.
Fragment 2 nu hoor ik... wat is de bedoeling?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan me nog bijstaan, ik zit pas in ronde 6 van 7...
Fragmenten/samples herkennen die je straks moet koppelen aan bands/groepen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fragment 2 nu hoor ik... wat is de bedoeling?
Okay... peaceman en ik zijn aan het meedenken. Wij herkennen er wel een paar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fragmenten/samples herkennen die je straks moet koppelen aan bands/groepen.
Tot nu toe herken ik nog niks...
Dit was van Black Eyed Peas...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... peaceman en ik zijn aan het meedenken. Wij herkennen er wel een paar.
Laatste rondes zijn er even doorheen gejaagd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was eigenlijk niet te doen... hoog tempo en weinig tijd.
Ik zag inderdaad ook de klachten voorbij komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laatste rondes zijn er even doorheen gejaagd.
Ronde 6 kon ik niet eens inzenden.
Eens kijken wat het nog opgeleverd heeft...
Haha ja dat geloof ik graag.... het was ook best een lange quiz.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de support.
Met een telefoon er nog bij was het helemaal chaos hier...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar 1 gaapje?
En goedesmorgens allemaal.
Yoho park. Ziet er mooi uit.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Yoho park. Ziet er mooi uit.
[ afbeelding ]
En goedemorgen.
Ook mooi.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Ik ken wel Yosemiti Park...
[ afbeelding ]
Inderdaad al even geleden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hé Oscar, praat ons even bij over hoe het met je gaat en zo als je wilt? Het is zo lang geleden.
Goedemorgen allemaalquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inderdaad al even geleden.
Alles prima hier.Eigenlijk weinig nieuws te melden
En bij jou?
Eindelijk. Ik snap nog steeds niet dat hij al die maanden er niet terecht kon als zorgleerlingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Hier gaat het ook goed. Gisteren goed nieuws gekregen. Hoewel de school van mijn zoon alleen nog maar open is voor mentorles en schoolexamens, kreeg mijn zoon gisteren bericht van school dat hij wel weer naar school mag. Hij kan nu maandag t/m donderdag het 1e t/m het 4e uur naar school![]()
Hij is zelf ook blij
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed. Gisteren goed nieuws gekregen. Hoewel de school van mijn zoon alleen nog maar open is voor mentorles en schoolexamens, kreeg mijn zoon gisteren bericht van school dat hij wel weer naar school mag. Hij kan nu maandag t/m donderdag het 1e t/m het 4e uur naar school![]()
Hij is zelf ook blij
Wat fijn. Ben gisteren bij mijn zus geweest en neefje mag sporadisch weer naar school en nichtje vanaf volgende week week fulltime, waren ze ook wel echt aan toe. Wel lullig dat vriendinnetje van mijn nichtje haar arm afgelopen week gebroken heeft tijdens het spelen. Het mocht weer en iets te enthousiast gok ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is zelf ook blij
Nice! Goed voor iedereen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
Hij is zelf ook blij
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nice! Goed voor iedereen!
En wat DDM zegt idd: had al veel eerder gemoeten. Maar liever laat dan nooit.
Goedemorgen heren.quote:
Goed om te horen. En fijn voor je zoon dat hij weer heen mag.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is zelf ook blij
Top! Blij voor hem en jou...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is zelf ook blij
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is zelf ook blij
Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is zelf ook blij
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:42 schreef Rafeiro het volgende:
Zo, echt vrijgezellenvoer op.
2 bolletjes filet americain. Met een ei per bolletje, en wat ui zout en peper
Best lekker hoor, mits je daarna niemand met je meur lastig hoeft te vallen.quote:
Dat doe je jezelf dan aan, de regels zijn niet meer zo rechtlijnig...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
En daarom ook vrijgezellenvoer. Heb sinds maart 3x niet alleen thuis gegeten en ben 1x bij mijn moeder geweest, dat is het. (verder dus alleen binnen en af en toe wat mensen uit de zorg en boodschapjes. )
Ik hou me nog heel streng aan alle regels, maar het wordt wel eenzaam zo.
Luke, R2 en een monteurquote:
Wat ouderwetsquote:
Hij komt ook van een Long time ago, in a galaxy far, far awayquote:
Ik mis de pitch mogelijkheid...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij komt ook van een Long time ago, in a galaxy far, far away
Hier alles prima.quote:
Pitchcontrol zit er wel op, het linker knopje.quote:
Oh oké... ik dacht dat je daarmee werkte.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat staat al jaren niet meer op mijn laptop...
Nee, Mixxx heb ik alleen kort in het begin gebruikt en al vrij snel ben ik overgestapt naar Virtual DJ...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oh oké... ik dacht dat je daarmee werkte.
Ah okéquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Mixxx heb ik alleen kort in het begin gebruikt en al vrij snel ben ik overgestapt naar Virtual DJ...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
Gratis proefmaandje VPN, Ik ben nu dus Amsterdammer.
Standaard instelling en wou niet meteen heel extreem doen, straks gaat Nextflix mokken als ik Canadees ben.quote:
Nog 245 uur te gaan dusquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig heb ik pas 5 uur muziek voor Uitzending 250 geselecteerd
* DJ11 gaat nu inschakelen
https://radio49.radio12345.com/quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Eek ik kan de stream niet vinden, onderaan de playlist staan nu alleen maar cyrillische tekens.
Had hem alweer gevonden, luister via IP-adres.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
Plaat afgelopen, ik ben er ook weer ingetuind.
Je leert het ook nooit he?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
Plaat afgelopen, ik ben er ook weer ingetuind.
Gelukkig nietquote:
Dat kan ook.quote:
Wat moeten wij nooit kopen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Ik heb mijn eerste 2 weggegoten
Wat waren die smerig zeg.
Wat voor bier was dat dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Welke waren dat dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook.
quote:
quote:
- Weihenstepahner Hefeweissbier Alkoholfreiquote:
Ja, dat wist ik dus niet. Zelfs Cockney niet.quote:
Fruit machine klinkt wel leuk, eigenlijk. Maar klinkt ook als een vrouwenbiertje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
- Weihenstepahner Hefeweissbier Alkoholfrei
- Fruit machine van Vandestreek bier
Zit nu aan Heavenly van Bronckhorster. Geen superlekker bier, maar het is niet vies. Hierna maar een biertje van Texels brouwerij. Die vallen nooit tegen.
De ex van Yvonne Keely, het zusje van Patries...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet. Zelfs Cockney niet.
Goedenavond
Man live matter....quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Fruit machine klinkt wel leuk, eigenlijk. Maar klinkt ook als een vrouwenbiertje.
Klonk wel leuk. Etiket was ook best creatief.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Fruit machine klinkt wel leuk, eigenlijk. Maar klinkt ook als een vrouwenbiertje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas net gemist![]()
Helaas niet goed op de tijd gelet
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit ken ik niet. En dat vind ik prima.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit ken ik niet. En dat vind ik prima.
En ik maar denken dat je ergens begin 20 was!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit heb ik al een jaar of veertig niet meer gehoord
Zou kunnen. Is van 1972.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit heb ik al een jaar of veertig niet meer gehoord
Goede filters op foto’squote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je ergens begin 20 was!
Wow, shit turned dark real fast.quote:
Dan heeft ze het ook al 40 jaar niet gehoord.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je ergens begin 20 was!
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heeft ze het ook al 40 jaar niet gehoord.
Zeker...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wow, shit turned dark real fast.
quote:Dit nummer ging over een nog niet geboren kind van een zwangere vrouw. Het nummer was niet origineel van Helga, maar van Kalinka een Vlaamse zangeres en haar lied werd later ook ook nog gecoverd door Sieneke toen zij in verwachting was.
Damn..quote:
Ze hadden het geschreven en de rechten verkocht voor 2 sigaretten?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje, wat baalden ze 12 jaar geleden toen dit zo'n hit werd.
Het was niet in alle opzichten een geslaagde dag.. Begon met ruzie met de voorzitter van de club maar daarna was het heel gezellig met dequote:
Dat Sieneke in verwachting was of dat ze het nummer gecoverd heeft?quote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje, wat baalden ze 12 jaar geleden toen dit zo'n hit werd.
Eigenlijk beiden....quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat Sieneke in verwachting was of dat ze het nummer gecoverd heeft?
Gelukkig was het daarna wel leuk dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het was niet in alle opzichten een geslaagde dag.. Begon met ruzie met de voorzitter van de club maar daarna was het heel gezellig met de's en hun papa en mama
Nah, maar Mika was ineens minder leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hadden het geschreven en de rechten verkocht voor 2 sigaretten?
Er moet ook niet teveel gerelaxt worden.quote:
Ik bedoelde eigenlijk de vlagsmiley die je uit hebt gehangen, maar het tweede deel van de dag klinkt ook geslaagdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Het was niet in alle opzichten een geslaagde dag.. Begon met ruzie met de voorzitter van de club maar daarna was het heel gezellig met de's en hun papa en mama
En het was zo’n leuk nummer. Nu vind ik Mika sowieso wel aardig te pruimen, waarschijnlijk omdat hij alles uit de eighties gejat heeftquote:
Heb je wel gewonnen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
en de kabouterfamlie krijgt over 2 weken een puppy die Rosie genoemd gaat worden en ik moest meteen denken aan Skandal im Sperrbezirkquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig was het daarna wel leuk dan.
3 Gram Crystal Meth of zo...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
Ik vraag me af wat zijn ouders op hadden toen ze die naam bedachten.
Ik vind Mika ook leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En het was zo’n leuk nummer. Nu vind ik Mika sowieso wel aardig te pruimen, waarschijnlijk omdat hij alles uit de eighties gejat heeft
Nee het is een arrogante kwalquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:25 schreef brother52 het volgende:
Ik vraag me af wat zijn ouders op hadden toen ze die naam bedachten.
Wikiquote:Gnarls Barkley is een Amerikaanse muziekgroep bestaande uit Brian Burton (alias Danger Mouse) en Thomas Callaway (alias Cee Lo Green).
Wat leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
en de kabouterfamlie krijgt over 2 weken een puppy die Rosie genoemd gaat worden en ik moest meteen denken aan Skandal im Sperrbezirk
![]()
De beslissing om te stoppen is echt dichtbijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen de administratie voor z'n deur afleveren...
een Labradoodle die uit Best komtquote:
Nooit geweten dat Cee Lo Green deel uitmaakte van Gnarls Barkley. Die man heeft zelf ook een paar hits gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Wiki
Edit: nu vind ik "Danger" ook niet echt een naam die je een kind geeft, maar ja..
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had mw. MM vanmiddag al voorspeld...
Die zijn leuk als ze klein zijn, vind ik.quote:
Leuke hondenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
De beslissing om te stoppen is echt dichtbij
[..]
een Labradoodle die uit Best komt
Dat zal die arrogante kwal niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
De beslissing om te stoppen is echt dichtbij
[..]
Deze is een middelmaatje en gaat dus niet groot wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn leuk als ze klein zijn, vind ik.
Maar als ze groot zijn, vind ik ze wat minder.
Klein winkelcentrumquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Pijnacker hebben ze ook geen Corona, daar hebben ze Krona...
Wat arrogante kwallen al dan niet leuk vinden, is volledig irrelevant.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal die arrogante kwal niet leuk vinden.
Dat is dan zijn probleem en ik wil zijn arrogante houding niet mijn probleem maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal die arrogante kwal niet leuk vinden.
Degen die onze ceremonie deed heeft erin. Ze gebruikt hem als hulphond voor de opleiding zorg en welzijnquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Deze is een middelmaatje en gaat dus niet groot worden
[..]
Klein winkelcentrum
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb geen idee, maar de sound doet me een beetje aan Eric Prydz denken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Degen die onze ceremonie deed heeft erin. Ze gebruikt hem als hulphond voor de opleiding zorg en welzijn
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel erg slecht in elkaar gejat...
Wel tof dat je niet eens naar het strand hoeft om een kwal te zienquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is dan zijn probleem en ik wil zijn arrogante houding niet mijn probleem maken.
Je kunt best een meningsverschil hebben maar om dan te zeggen "dat en dat erelid is het met mij eens" nou dit "lid van verdienste dus niet"
Gejat is het zeker, maar ik vind het wel aardig gedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel erg slecht in elkaar gejat...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel tof dat je niet eens naar het strand hoeft om een kwal te zien
Dit is m.i. een gevalletje we trekken alle effecten uit de la en laten de tape lopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gejat is het zeker, maar ik vind het wel aardig gedaan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel tof dat je niet eens naar het strand hoeft om een kwal te zien
Afgeprijsd ook nog.quote:
Ja, dansend en dan telkens andere mensen tegenkomen. Dat soort clips vind ik leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze liep daarin toch door een straat of zoiets?
Weet niet wat de originele prijs was.quote:
2,49 zie ik staanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet niet wat de originele prijs was.
Ik kijk zelden clips, maar die van Keisza is m wel bij gebleven...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dansend en dan telkens andere mensen tegenkomen. Dat soort clips vind ik leuk.
Als extreem voorbeeld had je de 24-uur clip van Pharell met Happy. Best veel van die 24 uur heb ik gezien #afwijking
Het hele concept van die videoclip is trouwens bedacht door Woodkid, die behalve artiest ook regisseur van videoclips is.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dansend en dan telkens andere mensen tegenkomen. Dat soort clips vind ik leuk.
Als extreem voorbeeld had je de 24-uur clip van Pharell met Happy. Best veel van die 24 uur heb ik gezien #afwijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |