abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193477080
-insert plaatje-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193477086
Tex 2x 1x als kind 1x met g
Vlie 1x als kind
Tersch 1x met brommertjes omdat mijn vriendinnegroep toen allemaal 16 was en peugeotjes reden
Ame 1x 1x als afstuderen met vriendin en mijn ouders
Schier 1x net met g
Rottummerpla alleen de radio-uitzendingen beluisterd als podcast, dat telt ook :6

:D
pi_193477121
@Cat-astrophe mijn Rabo-app doet dat ook. Desktop-internetbankieren inmiddels ook O+
Ik kijk er tijdens de maand naar om te zien of ik binnen m'n budgetten zit. Maar uiteindelijk tik ik het allemaal ook nog zelf over in m'n ouwe trouwe Excelsheet :') zo veel uitgaven heb ik niet, dus eens in de maand wat getallen overtypen is echt een kwartier werk of zo. Ik ben langer bezig met het optimaliseren van de layout van mijn Excelsheet :')
pi_193477151
Wauw, dat van Tele’s ouder ken ik wel van mijn opa en oma. Toen mijn oma was overleden kwamen we die boekjes tegen waar alles netjes ingeschreven was en afgetekend door opa.
Voor mezelf ook wel eens eenpoging gedaan om eea in een sheet te zetten voor meer overzicht, maar ik schrok me rot hoeveel ik uitgaf (en nog kon sparen) dat ik er meteen mee gestopt ben
We have far more in common than that which devides us..
pi_193477164
Inmiddels vertrouwt m'n vader m'n moeder wel meer. Het was vooral dat hij Heel Erg Bang was dat hij arm zou worden (met z'n bovenmodale salaris, ja hoor) en dat mijn moeder minder bang was dus dat hij het gevoel had dat hij dat in de gaten moest houden. Inmiddels is het hem ook wel duidelijk dat hij een rijke stinkerd is. :6
pi_193477190
Wij houden in 1 excelsheet alle vaste uitgaven die we gedurende het hele jaar hebben bij omgerekend per maand.
Dat wijzigen we dan als er iets aangepast is per kosten of er is een abbo af of bij is of zo..
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:37:02 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_193477202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:35 schreef Tele6 het volgende:
Inmiddels vertrouwt m'n vader m'n moeder wel meer. Het was vooral dat hij Heel Erg Bang was dat hij arm zou worden (met z'n bovenmodale salaris, ja hoor) en dat mijn moeder minder bang was dus dat hij het gevoel had dat hij dat in de gaten moest houden. Inmiddels is het hem ook wel duidelijk dat hij een rijke stinkerd is. :6
Ik hij in de kerk begraven?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193477211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:37 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik hij in de kerk begraven?
Moet dat als je stinkt?
pi_193477213
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, dat van Tele’s ouder ken ik wel van mijn opa en oma. Toen mijn oma was overleden kwamen we die boekjes tegen waar alles netjes ingeschreven was en afgetekend door opa.
Voor mezelf ook wel eens eenpoging gedaan om eea in een sheet te zetten voor meer overzicht, maar ik schrok me rot hoeveel ik uitgaf (en nog kon sparen) dat ik er meteen mee gestopt ben
Ik ben dat juist gaan doen om te wennen aan de bedragen die ik uitgaf. Bijvoorbeeld ook dat als ik één keer in een halfjaar of jaar een bult kleding koop, dat het dan per maand nog een best bescheiden bedrag is. En dat ik geen zin heb om mijn boodschappenbudget te verlagen, want anders kan ik straks alleen nog gore chocola eten :7
pi_193477230
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:37 schreef Blues het volgende:

[..]

Moet dat als je stinkt?
Eerder als je rijk bent, denk ik. Ik weet niet precies waar de uitdrukking vandaan komt maar het lijkt me dat het iets is over dat een rijk lijk net zo hard stinkt?
pi_193477244
Ik vind het ook een grappig iets rijke 'stinkerd'. Vandaar.
Weet ook niet waar het vandaan komt?
/google aanslingert
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:39:14 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_193477248
Het enige dat ik in een lijstje heb staan zijn de jaarafrekeningen van gas, water en elektra.
En na de vakantie tel ik de atm bedragen op voor een schatting hoeveel het deze keer gekost heeft.
pi_193477279
quote:
Een soms gehoorde etymologie is dat men in de Middeleeuwen in of bij de kerk begraven wilde en ook kon worden. Arme mensen kregen buiten een plekje op het kerkhof, rijke mensen binnen in de kerk onder de vloer. Omdat de afdichting van de graven niet optimaal was, kwam de geur van het ontbindende lichaam de kerk binnen. Dit was tijdens de kerkdienst of mis te ruiken, en werd dan weggewerkt met wierook. Die verklaring klopt echter niet. De uitdrukking rijke stinkerd kwam in de middeleeuwen niet voor. De oorsprong van de persoonsaanduiding stinkerd dateert van de tweede helft van de 19de eeuw en was een belediging. De combinatie rijke stinkerd komt voor het eerst aan het eind van de 19de eeuw voor. Mogelijk is het afgeleid van stinkend rijk waarin stinkend een positief-versterkende betekenis heeft.
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:40:37 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_193477281
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Eerder als je rijk bent, denk ik. Ik weet niet precies waar de uitdrukking vandaan komt maar het lijkt me dat het iets is over dat een rijk lijk net zo hard stinkt?
Als je rijk genoeg was, en dat aan de kerk overmaakte werd je in de kerk begraven. Echter de lijklucht kwam door de vloer de kerk in.

Edit.
Blijkbaar niet dus.
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:41:03 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193477292
Oh ik hou wel iedere maand bij wat de vaste lasten zijn en of ze al afgeschreven zijn..

Maar boodschappen en overige uitgaven op de cent .. neuh..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193477344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben dat juist gaan doen om te wennen aan de bedragen die ik uitgaf. Bijvoorbeeld ook dat als ik één keer in een halfjaar of jaar een bult kleding koop, dat het dan per maand nog een best bescheiden bedrag is. En dat ik geen zin heb om mijn boodschappenbudget te verlagen, want anders kan ik straks alleen nog gore chocola eten :7
:o Dan gaan we een hulpactie voor je starten!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193477350
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:40 schreef z80 het volgende:

[..]

Als je rijk genoeg was, en dat aan de kerk overmaakte werd je in de kerk begraven. Echter de lijklucht kwam door de vloer de kerk in.

Edit.
Blijkbaar niet dus.
Nou ja het is maar wikipedia, die ik ook maar met een korrel zout neem omdat iedereen daar kan schrijven wat ie wil of denkt dat klopt.. ik lees inmiddels allerlei verklaringen.
pi_193477362
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoelang duurt het eigenlijk tot je weet dat je covid19 antistoffen hebt?
pi_193477375
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nou, ik zeg dus dat de enige reden voor alleen maar gore chocola zou zijn dat ik het mezelf niet meer zou toestaan. Ik kan het me prima veroorloven. Ik moet alleen mijn boodschappenbudget niet verder verlagen, want dan past die chocola er niet meer in ;)

Maar wel heel lief O+
pi_193477381
Ik zie nu regelmatig de all inclusieve reizen van Corendon langskomen. Naar Costa Hollanda.
Nu ben ik geen tegenstander van het concept. Maar om ‘vlakbij Amsterdam’ in een hotel gezet te worden met een ‘dagelijks gratis shuttle’ naar het strand met hapjes en drankjes. Huuu!
pi_193477397
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zie nu regelmatig de all inclusieve reizen van Corendon langskomen. Naar Costa Hollanda.
Nu ben ik geen tegenstander van het concept. Maar om ‘vlakbij Amsterdam’ in een hotel gezet te worden met een ‘dagelijks gratis shuttle’ naar het strand met hapjes en drankjes. Huuu!
Oh :o :r
pi_193477400
Paar jaar geleden hield ik wel een Excel sheet bij met alle inkomsten en uitgaven. Daar ben ik ben gestopt toen ik minder mijn laptop ben gaan gebruiken. Nu zou ik alleen boodschappen (+ drank :+ ) wel interessant vinden, de rest is toch altijd hetzelfde.
pi_193477407
Hier regent het trouwens inmiddels écht O+ O+
pi_193477414
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dat echt?
pi_193477484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Hoelang duurt het eigenlijk tot je weet dat je covid19 antistoffen hebt?
Uitslag duurt zeven werkdagen.
Positief is positief (al denk ik niet dat dan in beeld is of ik daadwerkelijk voldoende afweer heb opgebouwd). Negatief is 90% betrouwbaar. Ik kan dan COVID gehad hebben maar te weinig antistoffen opgebouwd voor de test om te detecteren. Netto betekent dat dat ik sowieso nog te weinig afweer heb.

Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe stoer mijn lijf is na diverse blootstellingen. Griepjes heb ik weinig gehad, nu nauwelijks symptomen gehad (die ook door iets anders kunnen komen) dus wie weet ben ik van nature ook COVID proof :+
pi_193477487
Ik hoef niet per se te bezuinigen, mag altijd. Dit is begonnen omdat ik benieuwd ben wat ik zelf kan maken. Maar dat moet niet alleen een afweging van leuk en lekker zijn maar ook van kosten.
Spoilers!
pi_193477506
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is dat echt?
Dit is wat ik uit de reclame haalde. Verder niet op hun site gekeken.
Dus technisch is het een all inclusieve concept met strand maar je bent wel ontzettend afhankelijk van vervoer en het weer.
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 20:51:49 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193477520
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:40 schreef z80 het volgende:

Blijkbaar niet dus.
Logisch... Geld stinkt niet ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193477527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nou, ik zeg dus dat de enige reden voor alleen maar gore chocola zou zijn dat ik het mezelf niet meer zou toestaan. Ik kan het me prima veroorloven. Ik moet alleen mijn boodschappenbudget niet verder verlagen, want dan past die chocola er niet meer in ;)

Maar wel heel lief O+
Jamaar... je moet jezelf ALTIJD goede chocolade toestaan hoor :o :*
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 20:52:35 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193477539
Ik fietste laatst langs deze tuin. Deed me denken daan de moestuin van m'n opa en oma.
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 20:53:13 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193477551
Die was overigens wel iets gevarieerder als aardappels en kool :P
pi_193477570
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jamaar... je moet jezelf ALTIJD goede chocolade toestaan hoor :o :*
Mocht ik in een chocola-loze situatie raken, kun je beter @DancingPhoebe in mijn hoofd stoppen dan me geld sturen, denk ik. Want ik zou waarschijnlijk op het geld gaan zitten en er niet meer af komen :')
pi_193477643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mocht ik in een chocola-loze situatie raken, kun je beter @:DancingPhoebe in mijn hoofd stoppen dan me geld sturen, denk ik. Want ik zou waarschijnlijk op het geld gaan zitten en er niet meer af komen :')
*noteert* ^O^
pi_193477802
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:32 schreef Blues het volgende:
Vlie 1x als kind
Tersch 1x met brommertjes omdat mijn vriendinnegroep toen allemaal 16 was en peugeotjes reden
Schier 1x net met g
Rottummerpla alleen de radio-uitzendingen beluisterd als podcast, dat telt ook :6

Oooh, jij bent op veel eilanden geweest _O_ Welk eiland denk je dat het mooist is qua natuurschoon?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193477835
Ik ben nog nooit op een Waddeneiland geweest :o #spuit11.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193477841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Haha, ik dacht ook dat dat verhaaltje van rijke begraven in de kerk die stinkt waar was!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193477888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:44 schreef Blues het volgende:

Nou ja het is maar wikipedia, die ik ook maar met een korrel zout neem omdat iedereen daar kan schrijven wat ie wil of denkt dat klopt.. ik lees inmiddels allerlei verklaringen.
Wikipedia is overigens één van de meest betrouwbare informatiewebsites die we hebben, want je moet met veel bronnen komen en de moderatie is achterlijk streng. Vaak te streng. Dat je als schrijver iets over jezelf wilt aanpassen en dat ze dan 2 bronnen eisen :+
pi_193477906
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wikipedia is overigens één van de meest betrouwbare informatiewebsites die we hebben, want je moet met veel bronnen komen en de moderatie is achterlijk streng. Vaak te streng. Dat je als schrijver iets over jezelf wilt aanpassen en dat ze dan 2 bronnen eisen :+
'Mijn poes en de cavia'
pi_193477929
Ooit iets gelezen over iemand die verstand van een bepaald onderwerp had en door de Encyclopedia Brittanica was gevraagd iets over dat onderwerp te schrijven. Hij was stomverbaasd dat het 1 op 1 en zonder controle door andere deskundigen of aanpassingen etc werd geplaatst. Die was ook van mening dat Wikipedia wat dat betreft vele malen betrouwbaarder was.
pi_193477940
I
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

'Mijn poes en de cavia'

Het gaat over misstanden in bestuur van Almelo op npo2
Daarmee hadden jullie toch ook een akkefietje.
Belachuluk daar. o|O
pi_193477965
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:11 schreef AnneX het volgende:
I
[..]

Belachuluk daar. o|O
Neh, wij hebben alleen maar ruzie gemaakt met de gemeente Enschede.
pi_193477994
quote:
I
[..]

Belachuluk daar. o|O
Wij kijken het nu. Echt :o
pi_193478005
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Ooit iets gelezen over iemand die verstand van een bepaald onderwerp had en door de Encyclopedia Brittanica was gevraagd iets over dat onderwerp te schrijven. Hij was stomverbaasd dat het 1 op 1 en zonder controle door andere deskundigen of aanpassingen etc werd geplaatst. Die was ook van mening dat Wikipedia wat dat betreft vele malen betrouwbaarder was.
Tja...het hep op wikie gestaan!
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:15:26 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193478011
quote:

Belachuluk daar. o|O
Wij kijken ook en ik verheug mij al op de uitzending die binnenkort ook over Bloemendaal gaat. Daar spelen ook nog een paar akkefietjes en rechtzaken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193478190
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:15 schreef Blues het volgende:

Tja...het hep op wikie gestaan!
Ik ben serieus trouwens. Probeer maar eens een artikel aan te passen met onzin. Succes.
pi_193478212
Och jee....golfer en blues: jullie hadden zo tegen de vermiste surfer kunnen aanwandelen vanmorgen :X

edit: Scheveningen, niet Schier :') Sorry
pi_193478231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Och jee....golfer en blues: jullie hadden zo tegen de vermiste surfer kunnen aanwandelen vanmorgen :X

edit: Scheveningen, niet Schier :') Sorry
Ik schrok! :o
pi_193478244
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:28 schreef Blues het volgende:

Ik schrok! :o
Ja, ik ook :X Maar we hebben het denk ik teveel over Schiermonnikoog gehad en mijn brein maakte van Sch dus direct Schier ipv Scheveningen :X
pi_193478257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben serieus trouwens. Probeer maar eens een artikel aan te passen met onzin. Succes.
Ik weet t. Ik neem wiki niet heel serieus. Althans nooit als enige bron.
pi_193478283
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik ook :X Maar we hebben het denk ik teveel over Schiermonnikoog gehad en mijn brein maakte van Sch dus direct Schier ipv Scheveningen :X
Jij mag trouwens Sche zeggen hoor 8-) :7 of Schev
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:35:15 #51
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193478381
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:29 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Je kan het heel serieus nemen, inclusief een bronnen lijst die je meestal zelf echt niet bij elkaar kan vinden. Het is een goed startpunt, in duidelijke taal en als je het niet genoeg vind kun je altijd verder naar de bron.
pi_193478396
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:29 schreef Blues het volgende:

Daarom staan er ook bijna altijd een heleboel bronnen onderaan een wikipagina :+

Ik vind trouwens dat als je info online zoekt de meeste websites elkaar letterlijk lijken te citeren.
Boeken voelen voor mij ook altijd erg betrouwbaar.

Naast wetenschappelijke artikelen in gerenommeerde tijdschrijften.

Nieuws vind ik altijd een lastig iets. Tot nu klopte geen enkel artikel van situaties waar ik of persoonlijk bij betrokken was of toevallig meer van wist. Laat staan dat een Nederlands artikel precies weet wat er nu gaande is in Syrië, China, Nigeria of Yemen....
pi_193478468
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij kijken ook en ik verheug mij al op de uitzending die binnenkort ook over Bloemendaal gaat. Daar spelen ook nog een paar akkefietjes en rechtzaken.
Ja, Bloemendaal is al eens eerder voorbijgekomen, dacht ik.
Zo’n Burgemeester (van Almelo) moet toch op het matje van de Minister en worden terechtgewezen.

Eilanden:Tex ( moest, want mn.X ging daar jaaaaren op de brommert naar toe vanuit Utrecht); ook eens tijdens Rondje Tex.
Ameland: paar dagen in huisje met kennissen.
Groningen: stad, 6 weken schoolvak bij oma en opa (voorzitter van de groooote speeltuin) logeren in zomervakantie van 4 - 12 jaar; meer familie.
Later eens in Ommeland, naar Boertange.
Friesland: zeilvakanties alleen, en met mn.X
Drenthe: Emmen Zoo, Hoogeveen (Hollandse fokmeet🤪)
Ov. doorgereden op weg naar Noorden
Gelderland: Ootmarsum, Enschede Italiaanse fokmeet.
Utrecht: woon ik.
Noord-Holland: familie en weekenden.
Zuid-Holland: opgegroeid, schoolgegaan. Zeilvakanties op de Kaag.
Zeeland: vele kampeervakantie van eilanden tot en met Zeeuws Vlaanderen.
Middelburg is een leuke stad. Domburg, ook.
Brabant: kampeervak’s als kind. In Eindhoven 2 jaar opleiding.
Limburg: kampeervak’s als kind en groot mens met andere gezinnen; Maastricht een aantal malen. Valkenburg, huisje.

Conclusie: nog wat eilanden te gaan, en Overijssel.
pi_193478484
Voor diehard wetenschap heb ik niet zo veel aan Wikipedia. Ze citeren vaak boeken waar ik niet zomaar aan kom en die ouder zijn dan wat bij ons in de universiteitsbibliotheek aan leerboeken staat, of artikelen die mijn profs ook niet meer willen zien omdat ze te oud zijn. Dat is het nadeel van als iets lastig te veranderen is. Meestal ga ik dan maar zelf op zoek naar een recente zo breed mogelijke review over dat onderwerp, dat is meestal nog wel soort van leesbaar en de bronnen die ze daar citeren zijn vaak betere uitgangspunten voor verder onderzoek.

Maar voor dingen als "hoe zwaar is een konijn" of "wat is dexamfetamine" kom ik een heel eind. Al gauw pak ik wel de Engelse wikipedia. Voor geschiedenisdingen bleek de Duitse wikipedia prettig, kan ik me herinneren. :D

Safwan verwijs ik regelmatig naar de Wikipedia in Simple English. De kwaliteit van die artikelen varieert enorm (sommige zijn bepaald niet simpel) maar dan kijk ik even welke hij wel kan lezen.
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:39:59 #55
13783 Anthraxx
pi_193478506
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, Bloemendaal is al eens eerder voorbijgekomen, dacht ik.
Zo’n Burgemeester (van Almelo) moet toch op het matje van de Minister en worden terechtgewezen.

Eilanden:Tex ( moest, want mn.X ging daar jaaaaren op de brommert naar toe vanuit Utrecht); ook eens tijdens Rondje Tex.
Ameland: paar dagen in huisje met kennissen.
Groningen: stad, 6 weken schoolvak bij oma en opa (voorzitter van de groooote speeltuin) logeren in zomervakantie van 4 - 12 jaar; meer familie.
Friesland: zeilvakanties alleen, en met mn.X
Drenthe: Emmen Zoo, Hoogeveen (Hollandse fokmeet🤪)
Ov. doorgereden op weg naar Noorden
Utrecht: woon ik.
Noord-Holland: familie en weekenden.
Zuid-Holland: opgegroeid, schoolgegaan. Zeilvakanties op de Kaag.
Zeeland: vele kampeervakantie van eilanden tot en met Zeeuws Vlaanderen.
Middelburg is een leuke stad. Domburg, ook.
Brabant: kampeervak’s als kind. In Eindhoven 2 jaar opleiding.
Limburg: kampeervak’s als kind en groot mens met andere gezinnen; Maastricht een aantal malen. Valkenburg, huisje.

Enschede is overijssel :+
pi_193478516
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Janken.
pi_193478542
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Janken.
_O-

Zoals de mensen die beweren dat Doetinchem in Twente ligt. Ik vraag me nog steeds af of dat een belediging is voor Doetinchemmers of Twentenaren :P
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:42:27 #58
13783 Anthraxx
pi_193478567
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Voor diehard wetenschap heb ik niet zo veel aan Wikipedia. Ze citeren vaak boeken waar ik niet zomaar aan kom en die ouder zijn dan wat bij ons in de universiteitsbibliotheek aan leerboeken staat, of artikelen die mijn profs ook niet meer willen zien omdat ze te oud zijn. Dat is het nadeel van als iets lastig te veranderen is. Meestal ga ik dan maar zelf op zoek naar een recente zo breed mogelijke review over dat onderwerp, dat is meestal nog wel soort van leesbaar en de bronnen die ze daar citeren zijn vaak betere uitgangspunten voor verder onderzoek.

Maar voor dingen als "hoe zwaar is een konijn" of "wat is dexamfetamine" kom ik een heel eind. Al gauw pak ik wel de Engelse wikipedia. Voor geschiedenisdingen bleek de Duitse wikipedia prettig, kan ik me herinneren. :D

Safwan verwijs ik regelmatig naar de Wikipedia in Simple English. De kwaliteit van die artikelen varieert enorm (sommige zijn bepaald niet simpel) maar dan kijk ik even welke hij wel kan lezen.
Voor muziek, acteurs e.d altijd eerst naar Wikipedia. :)

Voor mijn vakgebied ook wel, maar dat geeft een globaler beeld (het helpt soms om te zien hoe andere programmeertalen hetzelfde probleem oplossen). Maar vak inhoudelijke sites zijn daar meestal blogs, dus dat is nog minder te vertrouwen als het om feiten moet gaan. In dat geval val ik terug op boeken.
pi_193478583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O-

Zoals de mensen die beweren dat Doetinchem in Twente ligt. Ik vraag me nog steeds af of dat een belediging is voor Doetinchemmers of Twentenaren :P
Ik ben geboren in Doetinchem en ik woon in Twente en ben er verbolgen over, als mensen dat zeggen, maar weet ook niet zo goed waar dat gevoel nou precies vandaan komt. :')
pi_193478584
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Janken.
Zakdoekje.
Nederige excuus.
Ben met 2 dingen tegelijk bezig.
Nogmaals.... suf Moi.
pi_193478596
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zakdoekje.
Nederige excuus.
Ben met 2 dingen tegelijk vezig.
Nogmaals.... suf Moi.
NP hoor :*
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:44:04 #62
13783 Anthraxx
pi_193478602
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

NP hoor :*
Was Krea maar hier.
pi_193478620
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:44 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Was Krea maar hier.
Ja die had dr gelijk afgefakkeld tot aan de enkels enzo.

Ik heb m'n portie 'onaardig doen tegen elkaar' wel gehad voor vandaag. :7
pi_193478626
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:35 schreef Anthraxx het volgende:

Dat snap ik niet. Je kan het heel serieus nemen, inclusief een bronnen lijst die je meestal zelf echt niet bij elkaar kan vinden. Het is een goed startpunt, in duidelijke taal en als je het niet genoeg vind kun je altijd verder naar de bron.
Paar x dingen gelezen die niet bleken te kloppen of maar half. Komt daardoor denk ik.
pi_193478634
en ik zocht het nog op voor de zekerheid.
Zegt wat over mijn geheugen.
Ms. een test afspreken bij ClubSoda.
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:47:17 #66
13783 Anthraxx
pi_193478675
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja die had dr gelijk afgefakkeld tot aan de enkels enzo.

Ik heb m'n portie 'onaardig doen tegen elkaar' wel gehad voor vandaag. :7
Ach, de crematie vandaag begon ook zo ongeveer met een familie ruzie. De vrouw van de overledene heeft nogmaals aangegeven echt geen knuffels e.d te willen, ivm Corona. De eerste en beste tante hing spontaan aan haar nek. En werd boos dat ze er iets van zei. Toen moest de kist nog naar binnen. Zucht.

Mijn familie ;( :').
pi_193478702
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:45 schreef AnneX het volgende:
en ik zocht het nog op voor de zekerheid.
Zegt wat over mijn geheugen.
Ms. een test afspreken bij ClubSoda.
Op wiki zeker _O-
pi_193478715
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ach, de crematie vandaag begon ook zo ongeveer met een familie ruzie. De vrouw van de overledene heeft nogmaals aangegeven echt geen knuffels e.d te willen, ivm Corona. De eerste en beste tante hing spontaan aan haar nek. En werd boos dat ze er iets van zei. Toen moest de kist nog naar binnen. Zucht.

omg. :X

Ik weet ook gewoon niet zo goed wat ik daar op moet zeggen. Sterkte, voor de rest van je leven. Zoiets.

:*
pi_193478727
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Op wiki zeker _O-
|:)
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:50:13 #70
13783 Anthraxx
pi_193478754
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

omg. :X

Ik weet ook gewoon niet zo goed wat ik daar op moet zeggen. Sterkte, voor de rest van je leven. Zoiets.

Geen moeite mee hoor. De laatste keer dat ik haar echt sprak is 15 jaar terug. En die keren daarna heeft ze nooit wat gezegd, want blijkbaar niet boeiend genoeg ofzo. Het is lulliger voor de vrouw van mijn oom :)
pi_193478779
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Geen moeite mee hoor. De laatste keer dat ik haar echt sprak is 15 jaar terug. En die keren daarna heeft ze nooit wat gezegd, want blijkbaar niet boeiend genoeg ofzo. Het is lulliger voor de vrouw van mijn oom :)
Ja. Wel bizar. Dat je op de uitvaart van je man laat zeggen dat je iets niet wil en dat iemand dat dan volledig negeert omdat 'boeie mijn mening/gevoel is belangrijker'. Stuitend.
pi_193478785
Och jeetje anthraxx, dat is een goed begin.. Was je er live bij uiteindelijk?
pi_193478797
Speaking of knuffelen, dat mag weer van de Belgische overheid hoorde ik! *O*
pi_193478814
quote:

[..]

Ik zuchtte mee }:|
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:54:13 #75
13783 Anthraxx
pi_193478835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Och jeetje anthraxx, dat is een goed begin.. Was je er live bij uiteindelijk?
Ja. Dat kon prima. Het is wel echt lastig om 1,5m te houden. Crematoria zijn er niet echt op gebouwd en mensen hebben van nature de neiging om elkaar te willen troosten en vasthouden. Dat is heel erg tegen je natuur in dat het niet mag.

De plechtigheid was erg sober en kort. Hij wilde dat zo. Zo min mogelijk kosten (letterlijk gezegd) en geen gedoe er omheen, want hij merkte het toch niet. Dus na wat muziek weer naar buiten voor de koffie.
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:57:18 #76
13783 Anthraxx
pi_193478898
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Was dat verboden??

Allemaal erg vaag al die verschillende regels per land.
pi_193478930
quote:

Och, Anthraxx, wat een nare situatie -O- En ja, het is tegennatuurlijk om elkaar niet bij verdriet (en vreugde) aan te raken.

Je oom begreep volgens mij niet dat een uitvaart voor de nabestaanden is, niet voor de overleden persoon.
pi_193478966
quote:
Jullie bubbel mag uitgebreid worden lees ik *O*
quote:
Het is mogelijk om wekelijks met 10 verschillende personen nauwer contact te hebben, bovenop de gezinsleden (=uitgebreide persoonlijke bubbel). Dit is een individueel recht. Deze 10 personen mogen elke week veranderen;
Ik zou t best 'eng' vinden :o
pi_193479041
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef Blues het volgende:

[..]

[..]

Dat staat er ook echt alsof 11 mensen illegaal is en dat je dan naar het gevang moet :o
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:03:41 #80
13783 Anthraxx
pi_193479050
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat staat er ook echt alsof 11 mensen illegaal is en dat je dan naar het gevang moet :o
Na een week mag je dan ook daar weer knuffelen 8-)
pi_193479070
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:59 schreef Blues het volgende:

[..]

[..]

Wat vind je er eng aan? Dat er een aantal genoemd wordt?
Want volgens mij doen wij precies hetzelfde, maar is het aantal contacten bij ons ongelimiteerd. Zoalng we afstand houden.
pi_193479088
quote:
Wachtwat!? Met die tien mensen uit je bubbel die wekelijks wisselen!? :o
pi_193479104
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat vind je er eng aan? Dat er een aantal genoemd wordt?
Want volgens mij doen wij precies hetzelfde, maar is het aantal contacten bij ons ongelimiteerd. Zoalng we afstand houden.
Door wat Isa zegt. :D
pi_193479120
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wachtwat!? Met die tien mensen uit je bubbel die wekelijks wisselen!? :o
Ja ik ging naar de BE covid site.
pi_193479146
Vreemd hoor, dat in ‘Verenigd‘ Europa verschillende regels gelden in diverse landen.

Wij weten nog steeds niet goed wat wij met de geplande vakantie in Lissabon gaan doen begin oktober.
Die was doorgeschoven van half april.
Dat wordt vast geen voucher meer als wij het voorstellen.
Affijn, morgen weer een kantoor- en beldagje

@Anthraxx...wat en narigheid bij een uitvaart zeg.
Er stond nog een vraagje over de broedeier...moet er dan een broedse kip zijn? en worden de kuikens “geadopteerd” , of maskt dat niet uit bij kippen.
pi_193479148
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Door wat Isa zegt. :D
Mja. Dat zeiden ze hier ook. Maximaal 3 mensen buiten je gezin op bezoek.
Ik heb me daarin nooit streng gecontroleerd gevoeld.

Wel instant schuldgevoel toen ik met drie vriendinnen zat en een vriendje een van hen kwam ophalen = teveel mensen. Die had tijd zat, avond liep toch ten einde dus toen ben ik vertrokken.
pi_193479174
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:06 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja ik ging naar de BE covid site.
Ik vind dat knuffelen enger dan het aantal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:12:32 #88
13783 Anthraxx
pi_193479281
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:07 schreef AnneX het volgende:
Vreemd hoor, dat in ‘Verenigd‘ Europa verschillende regels gelden in diverse landen.

Wij weten nog steeds niet goed wat wij met de geplande vakantie in Lissabon gaan doen begin oktober.
Die was doorgeschoven van half april.
Dat wordt vast geen voucher meer als wij het voorstellen.
Affijn, morgen weer een kantoor- en beldagje

@:Anthraxx...wat en narigheid bij een uitvaart zeg.
Er stond nog een vraagje over de broedeier...moet er dan een broedse kip zijn? en worden de kuikens “geadopteerd” , of maskt dat niet uit bij kippen.
Ah, als er een kip broeds is dan pikt ze dat prima. Die heeft geen besef dat het niet haar eieren zijn. We hebben er nu 11 rondlopen die door een Brahma zijn uitgebroed. Dat werkt goed, ze is vrij fanatiek aan het opvoeden :).

Maar bij gebrek aan broedse kip gaan ze in een broedmachine. Voordeel is dat ze wel tammer worden.
pi_193479301
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind dat knuffelen enger dan het aantal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.
pi_193479421
Gut.. het staat er echt... https://crisiscentrum.be/(...)ouwplan-vanaf-8-juni
(niet dat ik je niet geloofde B, maar ik vind het... ongelofelijk)

Dus elk gezin gaat nu met tien mensen knuffelen en de week erna met tien andere mensen :X
Terwijl theaters leeg moeten blijven. En het gebruik van mondkapjes buiten de Heilige Bubbel veel meer wordt aangemoedigd dan in NL. Waar is de logica in dat? :') :'(

Ik ben blij voor Jaeger hoor *O* En er zullen zat Belgen zijn die er verstandig mee omgaan. Maar een hoop vast ook niet.
pi_193479424
Ik heb een kushandje naar mijn moeder geworpen toen ze jarig was. Dat is ook gek :{
Geen haar op mijn hoofd dat aan knuffelen denkt. Nu ook nog niet. Ik weet dat De Kans klein is, maar het zal me maar gebeuren dat ik haar besmet.

Ik kwam er bij het douchen achter dat ik veel meer muggenbulten heb dan ik dacht. Ze gingen tegelijk heel erg pijnlijk jeuken onder het warme water :X
SPOILER
pi_193479470
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:12 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ah, als er een kip broeds is dan pikt ze dat prima. Die heeft geen besef dat het niet haar eieren zijn. We hebben er nu 11 rondlopen die door een Brahma zijn uitgebroed. Dat werkt goed, ze is vrij fanatiek aan het opvoeden :).

Maar bij gebrek aan broedse kip gaan ze in een broedmachine. Voordeel is dat ze wel tammer worden.
Kippen zijn relaxed daarin :Y

Wij hebben ooit een pauwen ei door een kip laten uitbroeden. Kreeg je een kuiken wat binnen de kortste keren groter was dan moeder _O- Maar hij bleef wel Pauw. Gillen naar de pauw van de buren, zo’n 100 meter verderop.

Zijn Brahmas goede broeders? Het zijn in ieder geval slechte eierleggers. Maar wel hele gave, relaxete kippen. O+
pi_193479504
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut.. het staat er echt... https://crisiscentrum.be/(...)ouwplan-vanaf-8-juni
(niet dat ik je niet geloofde B, maar ik vind het... ongelofelijk)

Dus elk gezin gaat nu met tien mensen knuffelen en de week erna met tien andere mensen :X
Terwijl theaters leeg moeten blijven. En het gebruik van mondkapjes buiten de Heilige Bubbel veel meer wordt aangemoedigd dan in NL. Waar is de logica in dat? :') :'(

Ik ben blij voor Jaeger hoor *O* En er zullen zat Belgen zijn die er verstandig mee omgaan. Maar een hoop vast ook niet.
Toen jagar die post zette dacht ik huh? Nu al? Hoe dan? Dus ging ik kijken op die site.
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:29:26 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193479688
Hm. Ik wil eigenlijk slapen. Maar de wasmachine zegt dattie over 12 minuten klaar is.

De oude had dat niet; dan ging ik gewoon naar bed.

Maar nu, wetende dat het nu nog maar 10 minuten is...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193479750
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een kushandje naar mijn moeder geworpen toen ze jarig was. Dat is ook gek :{
Geen haar op mijn hoofd dat aan knuffelen denkt. Nu ook nog niet. Ik weet dat De Kans klein is, maar het zal me maar gebeuren dat ik haar besmet.

Ik kwam er bij het douchen achter dat ik veel meer muggenbulten heb dan ik dacht. Ze gingen tegelijk heel erg pijnlijk jeuken onder het warme water :X
SPOILER
Ik heb processierupsenbultjes opgelopen bij de survival dinsdag... Heel kleine bultjes, in een cluster in mijn ene oksel (ik zal wel ergens op gehangen hebben tegen de tijd dat aan m'n armen hangen op was) en het jeukt als de neten :(
Dus nu twijfel ik of ik volgende week nog wel naar de survival moet gaan. Het worden alleen maar meer rupsen de komende tijd :{
pi_193479995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:33 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb processierupsenbultjes opgelopen bij de survival dinsdag... Heel kleine bultjes, in een cluster in mijn ene oksel (ik zal wel ergens op gehangen hebben tegen de tijd dat aan m'n armen hangen op was) en het jeukt als de neten :(
Dus nu twijfel ik of ik volgende week nog wel naar de survival moet gaan. Het worden alleen maar meer rupsen de komende tijd :{
Oh, dat klinkt ook naar :X
  donderdag 4 juni 2020 @ 22:50:50 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193480044
Mn collega is vrijwilliger bij Staatsbosbeheer en was dit weekend werkzaam op een Waddeneiland waar een vlindertje zit wat een nichtje is van de Eikenprocessie dinges.

Hij is mooi roodbont overal en nergens en zou zich het liefst krabben met een in werking zijnde heggenschaar oid...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 juni 2020 @ 22:54:10 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193480112
quote:

[..]

_O-

Ik ben in Doetinchem geboren en woon in Twente.
pi_193480162
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar voel je je dan een Doetinchemmer ( :') klinkt raar ) of meer Twentenaar?
pi_193480214
Net fee miniserie When they see us afgekeken. Heftig wel :{
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 23:01:58 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193480311
quote:

[..]

_O-

Ik heb nog nooit iemand bijzonder positief gehoord over Doetinchem :+

Ooit stond er een mooi artikel in de Volkskrant. "De Gelderlander" (als persoon, niet de krant) bestaat niet, omdat het een stuk of wat gebieden bij elkaar geraapt zijn.
pi_193480438
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:12 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Kip :@

“Ik kocht een ei, de melkboer zei, komt zo onder de kip vandaan, ben nog net op tijd van huis gegaan, om het mee te kunnen nemen...” Lein :{w
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 23:20:22 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193480679
Voor de kroketten liefhebbers, je kunt wat ambachtelijke kroketten winnen

https://www.facebook.com/100000205089534/posts/3621607747856026/
pi_193480757
Als je elke week 10 mensen knuffelt..
Incubatietijd van 2 weken... ben je met een beetje pech 20 besmettingen verder :)

Ik wacht wel even met knuffels nog.

Wel binnenkort een rondje ouders doen.
Die wilden dat graag.. en ik denk dat we daar allemaal wel verstandig in kunnen doen.
  donderdag 4 juni 2020 @ 23:43:11 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193481111
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Voor de kroketten liefhebbers, je kunt wat ambachtelijke kroketten winnen

https://www.facebook.com/100000205089534/posts/3621607747856026/
Oeh O+ Ik hoop dat ik dit morgen nog weet.
Spoilers!
  Moderator donderdag 4 juni 2020 @ 23:58:35 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193481270
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oeh O+ Ik hoop dat ik dit morgen nog weet.
Over twee minuutjes gooi ik hem voor je in de herhaling :*
  vrijdag 5 juni 2020 @ 06:30:52 #107
221912 minilot
Nancy boy
pi_193483131
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:32 schreef Blues het volgende:
Vlie 1x als kind
Schier 1x net met g
:D }:|
En tuurlijk telt dat! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 juni 2020 @ 07:46:58 #108
217702 Lonaa
Honger!
pi_193483512
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2020 22:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

wtf Krea, dat zei ik al.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 07:48:41 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_193483522
Oh en @Isabeau , ik heb 2 muggenbulten naast elkaar net naast m'n bilnaad. Ik weet niet zo goed hoe de mug daar kwam, denk wel dat ie nu dood is. Geplet. :')
  vrijdag 5 juni 2020 @ 07:50:37 #110
217702 Lonaa
Honger!
pi_193483542
Verder heb ik gedroomd over Dora's vriendjes en de racisme-situatie/rellen enz. En Abby volgt me als een schaduw sinds gisterenavond. Vannacht moest ik plassen en ging ze ook mee naar het toilet.
Als dank heeft ze over m'n ochtendjas genekt en ik ben blij dat ik dat gezien heb voor ik m aantrok.
pi_193483555
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Verder heb ik gedroomd over Dora's vriendjes en de racisme-situatie/rellen enz. En Abby volgt me als een schaduw sinds gisterenavond. Vannacht moest ik plassen en ging ze ook mee naar het toilet.
Als dank heeft ze over m'n ochtendjas genekt en ik ben blij dat ik dat gezien heb voor ik m aantrok.
Oh :r goed dat je dat zag ja :o
pi_193483560
Ik ging vanochtend thuis sporten. Een van de oefeningen was dat je met gewichtjes in je hand moest boksen en tegelijkertijd schoppen. Nu heb ik dus tegen een gewichtje aan geschopt en mijn teennagel gebroken :') ik wist niet dat ik het kon. :')
  vrijdag 5 juni 2020 @ 07:55:55 #113
217702 Lonaa
Honger!
pi_193483597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging vanochtend thuis sporten. Een van de oefeningen was dat je met gewichtjes in je hand moest boksen en tegelijkertijd schoppen. Nu heb ik dus tegen een gewichtje aan geschopt en mijn teennagel gebroken :') ik wist niet dat ik het kon. :')
Ik moest heel hard hardop lachen. Je bent zo leuk Tele :*
pi_193483613
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moest heel hard hardop lachen. Je bent zo leuk Tele :*
O+
Ik moest ook om mezelf lachen *O*
  vrijdag 5 juni 2020 @ 07:59:14 #115
217702 Lonaa
Honger!
pi_193483628
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+
Ik herken het wel. Toen ik het las dacht ik al 'dat is vrij veel coordinatie tegelijkertijd zeg'.

:')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 08:03:09 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193483660
:D Tele

Ik ga zo maar naar het zwembad. En later vanmorgen stel ik mij voor de wetenschap beschikbaar, want ik heb een videpgesprek met iemand van het Pim Mulierinstituut over sporten in coronatijd. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193484126
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 23:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Over twee minuutjes gooi ik hem voor je in de herhaling :*
Waar dan.

@Lucky_Strike hier is je herinnering O-)
pi_193484155
quote:
Auw :X

Hopelijk niet te pijnlijk? Die oefening klonk ook wel heel ingewikkeld!

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waar dan.

@:Lucky_Strike hier is je herinnering O-)
^O^

Inmiddels is iedereen de oplossing aan het posten dus je kunt lekker copypasten :)
pi_193484180
Ik heb trouwens in Doetinchem gewoond als tiener. Niet echt 's werelds indrukwekkendste stad nee. Ik ben @Kreator en @Lonaa niet tegengekomen denk ik, maar ik ben ook veel jonger dan zij :s)
pi_193484210
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Auw :X

Hopelijk niet te pijnlijk? Die oefening klonk ook wel heel ingewikkeld!
[..]

^O^

Inmiddels is iedereen de oplossing aan het posten dus je kunt lekker copypasten :)
Neuh, gaat wel. Ik vrees wel voor het moment dat ik lenig genoeg ben om mezelf in m'n gezicht te schoppen - ik moet nog maar een cm of 10 :o
Het was wel een leuke oefening. Ik houd wel van dingen waar je je hele lijf bij nodig hebt.
Dinsdag bij de survival heb ik mijn elleboog geschaafd met een enorme blauwe plek eronder. Het zit op een plek die ik alleen met een spiegel kan zien, dus ik vergeet de hele tijd dat ik daar een wond heb en stoot 'm weer open :') dát doet pijn. :')
  vrijdag 5 juni 2020 @ 08:58:22 #121
217702 Lonaa
Honger!
pi_193484211
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb trouwens in Doetinchem gewoond als tiener. Niet echt 's werelds indrukwekkendste stad nee. Ik ben @:Kreator en @:Lonaa niet tegengekomen denk ik, maar ik ben ook veel jonger dan zij :s)
Zoveel jonger dan ik ben je niet, toch?
pi_193484226
Ik zit in de wachtkamer van de poli psychiatrie na door de coronacheck gekomen te zijn. Nu moet ik voor het eerst in een week of zo heel nodig kuchen :X
pi_193484235
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zoveel jonger dan ik ben je niet, toch?
Jawel. Jij bent duizend ouder dan ik.

Ik heb er 2008-2014 gewoond :)
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:02:05 #124
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193484260
Bah tele, dat lijkt me flink naar!

Beuh, onze bakfiets heeft gister onder een lindeboom gestaan zonder dat we er op gelet hebben. Nu plakt hij vreselijk...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:02:15 #125
217702 Lonaa
Honger!
pi_193484263
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jawel. Jij bent duizend ouder dan ik.

Ik heb er 2008-2014 gewoond :)
:{ ;(

Ik heb 1990-2002 in de gemeente gewoond en toen 2007-2008 in Doetinchem. :7
pi_193484283
Mogge!
Auw @Tele6 (en dat je dat kon, wel heel knap). En hopelijk vinden zij ook dat je ondersteuning van dat team moet krijgen.

Oh bah @Lonaa, fijn dat je er op tijd achter kwam (ik stapte laatst, onderweg naar het toilet in iets :r )
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:04:19 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_193484288
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Auw @:Tele6 (en dat je dat kon, wel heel knap). En hopelijk vinden zij ook dat je ondersteuning van dat team moet krijgen.

Oh bah @:Lonaa, fijn dat je er op tijd achter kwam (ik stapte laatst, onderweg naar het toilet in iets :r )
Ja dat had ik vorige week ook. ;(
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:16:06 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193484409
c_/
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:18:16 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193484431
Morguh!

Vandaag maar eens iets eerder uit bed en dan maar eens bedenken wat ik vandaag on huis ga doen. Ik ben door de normale huishoud klusjes ( stofzuigen, de was,schoonmaken, etc) heen..
Iemand ideeën?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:30:35 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193484582
De ramen wassen?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:31:19 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193484589
!@*&!()*@&(*&(@& klik ik voor de verandering eens op zo'n !)*(@#&()*!&@(#&(~!@)~( reclamebanner hier op Fok, gebeurt er niets....
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:32:49 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193484605
Damn, een van mn favoriete huizen staat opnieuw op Funda, nu "met een lagere prijs".

Wat een geweldige lokatie voor Fok-BBQ meets :P
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:35:18 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193484630
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:30 schreef fietsie het volgende:
De ramen wassen?
Het regent buiten..

Maar binnen zou best een goed idee zijn ! ^O^
pi_193484694
quote:
Wat indrukwekkend! Jij kunt hoog schoppen *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:51:49 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193484862
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het regent buiten..

Maar binnen zou best een goed idee zijn ! ^O^
Is het waar jij woont geen zeepwater naar de zee dragen, buitenom wassen?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:00:17 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193484962
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is het waar jij woont geen zeepwater naar de zee dragen, buitenom wassen?
Daar waar ik woon heb ik een mannetje om de ramen buitenom te doen.. of iig de straat kant. De tuinkant moet met de kärcher , maar niet vandaag :+
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:04:57 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193485034
Hier was "Zware Neerslag" beloofd vanaf 9:30.

Het spettert, de musjes laten zich er zelfs niet door verjagen...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:06:14 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193485055
Oow

Was het ideale BBQ-meet-huis-linkje vergeten..

https://www.funda.nl/koop(...)straatweg-50/#foto-2
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:07:53 #139
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193485072
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:04 schreef fietsie het volgende:

Oh. Hier onweer bliksem regen.. het hele register werd open getrokken..
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:09:25 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193485096
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:06 schreef fietsie het volgende:
Oow

Oh! O+ daar kan je wel met 30 mensen een meet hebben op 1.5 m afstand..en dat dan binnen ^O^ :Y)
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:09:46 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193485101
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh. Hier onweer bliksem regen.. het hele register werd open getrokken..
Het buiengebied splitst zich, op het plaatje van Buienradar, op in 2 delen: 1 deel ten noorden van mij, en 1 deel ten zuiden

Precies waar ik zit blijft het droog. Als de rode zee die zich deelde :P
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:11:12 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193485122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh! O+ daar kan je wel met 30 mensen een meet hebben op 1.5 m afstand..en dat dan binnen ^O^ :Y)
Moet wel eerste 3x een schoonmaakbedrijf doorheen; de binnen-kennels wekken sterk de indruk dat er een kudde van die vieze kleine hondjes woont nu, waar alles naar riekt....
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 10:21:13 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193485259
Heen naar het zwembad regende het, nu is het droog. Pas tegen 23u weer een flinke bui.

Een teken dat ik fitter ben. Zwom nu gemiddeld 45-48 sec per baantje (en dat 45 minuten lang), nou dat was vorig jaar zo'n 55 sec. 8-)

Dus in 2022 een meet in Fryslan? :+
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:26:19 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193485347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:21 schreef borisz het volgende:
Heen naar het zwembad regende het, nu is het droog. Pas tegen 23u weer een flinke bui.

Een teken dat ik fitter ben. Zwom nu gemiddeld 45-48 sec per baantje (en dat 45 minuten lang), nou dat was vorig jaar zo'n 55 sec. 8-)

Dus in 2022 een meet in Fryslan? :+
Met een baantje bedoel je heen en terug in een 25 m bad?
pi_193485400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Moet wel eerste 3x een schoonmaakbedrijf doorheen; de binnen-kennels wekken sterk de indruk dat er een kudde van die vieze kleine hondjes woont nu, waar alles naar riekt....
_O- Ik dacht hetzelfde :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193485407
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:32 schreef fietsie het volgende:
Damn, een van mn favoriete huizen staat opnieuw op Funda, nu "met een lagere prijs".

Wat een geweldige lokatie voor Fok-BBQ meets :P
Wanneer ga je verhuizen? 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:39:10 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193485573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Ik dacht hetzelfde :P
Die voegen tussen die tegels... de tegels zelf waarschijnlijk ook licht poreus...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juni 2020 @ 10:42:56 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193485630
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Met een baantje bedoel je heen en terug in een 25 m bad?
Nee. Alleen heen. 25 meter dus. Voor mijn doen een mooie stap vooruit. Topzwemmer zal ik nooit worden, maar met mijn beperkingen probeer ik toch stappen te zetten.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:54:36 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193485786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:42 schreef borisz het volgende:

[..]

Nee. Alleen heen. 25 meter dus. Voor mijn doen een mooie stap vooruit. Topzwemmer zal ik nooit worden, maar met mijn beperkingen probeer ik toch stappen te zetten.
Ah ok. Voor de reddingsbrigade moesten wij 400 m in 8 minuten zwemmen. Da's dus 30 sec voor 25 m
Dan te bedenken dat P vd Hoogenband in die 30 seconden zo'n 75 m aflegt.. _O_ _O-
pi_193485847
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ah ok. Voor de reddingsbrigade moesten wij 400 m in 8 minuten zwemmen. Da's dus 30 sec voor 25 m
Dan te bedenken dat P vd Hoogenband in die 30 seconden zo'n 75 m aflegt.. _O_ _O-
Maar die kan vervolgens vast geen drenkeling mee terug nemen :+
pi_193486623
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Auw @:Tele6 (en dat je dat kon, wel heel knap). En hopelijk vinden zij ook dat je ondersteuning van dat team moet krijgen.

Oh bah @:Lonaa, fijn dat je er op tijd achter kwam (ik stapte laatst, onderweg naar het toilet in iets :r )
Ik kreeg weer vragen over autisme en andere dingen, voor de diagnostiek. Ik heb nog niks gehoord over hoever het staat met regelen van het FACT-team. :s)
Wel productief voor diagnostiek, we hebben een gigantische lijst vragen gedaan over persoonlijkheidsstoornissen. Meer dan 2 uur bezig geweest, pffff :o
pi_193486677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:18 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!

Vandaag maar eens iets eerder uit bed en dan maar eens bedenken wat ik vandaag on huis ga doen. Ik ben door de normale huishoud klusjes ( stofzuigen, de was,schoonmaken, etc) heen..
Iemand ideeën?
Heb je plantjes? Dan die afstoffen, verpotten, voeden.
Heb je een koelkast? Dan die uitpoetsen.
Dekbedden, buitenkanten van kussens in de was?
Laminaat/parket oppoetsen?
Thee/koffie-apparaat ontkalken?
Kledingkast uitzoeken en opnieuw opvouwen?

ik heb heel veel inspiratie. Je bent welkom om al deze dingen bij mij te komen doen, mocht je je vervelen. O+
pi_193486682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat indrukwekkend! Jij kunt hoog schoppen *O* *O*
Ja joh *O*
pi_193486702
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:04 schreef fietsie het volgende:

Hier begon het precies te regenen toen ik van het ziekenhuis naar huis moest fietsen *moppermopper

... maar net nu ik thuis ben, komt het pas echt met bakken uit de lucht, plus donder, dus ik heb het eigenlijk nog best goed voor elkaar :D
pi_193486708
Mogguh!

Au, jezus Tele. :'( :D :'(
Ik moest wel lachen, sorry..... het is wel een knappe prestatie zullen we maar zeggen :P

Leuk stulpje fiets. Voor mij een beetje boven budget, en ik hou niet van teveel personeel in huis om de boel schoon te kunnen houden, maar het heeft zeker charme.

Lekker bezig Borisz!

En ik vergeet weer de helft :@ , maar sorry, eerst nog even wakker worden. Wel goed bijgeslapen. Die nachten doorhalen hakken er tegenwoordig toch meer in dan ik wil toegeven :+
pi_193486716
Lekker van het zwemmen en fitheid @borisz *G*
pi_193486723
Helaas geen onweer hier -O- alleen (veel) regen

Zometeen naar de garage om eindelijk de winterbanden e verwisselen :@ achja de laatste 3 maanden is er ook niet mee gereden
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:49:35 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193486728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hier begon het precies te regenen toen ik van het ziekenhuis naar huis moest fietsen *moppermopper

... maar net nu ik thuis ben, komt het pas echt met bakken uit de lucht, plus donder, dus ik heb het eigenlijk nog best goed voor elkaar :D
Je mag best wat van die regen doneren hoor :)
pi_193486828
mmm...ze hebben buiten het licht uitgedaan en een bak water leeggegooid. Lijkt wel een tropische regenbui

@Tele6, nu even lekker niets doen (slaapje of zo?)
pi_193486838
Vriend wilde vanavond samen op de fiets naar Utrecht. Dus ik hoop dat het droog is. (Anders moeten we met de bus, want de trams rijden de komende 12 weken (minstens..) niet. Wegens de al tig jaar komende nieuwe trams, die inmiddels al zo lang op het rangeerterrein staan dat je ze onmogelijk nog nieuw kunt noemen :D )
pi_193486854
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+
Ik lach hier hardop mee _O-

Wel au ;(
pi_193486886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
mmm...ze hebben buiten het licht uitgedaan en een bak water leeggegooid. Lijkt wel een tropische regenbui

@:Tele6, nu even lekker niets doen (slaapje of zo?)
Nah, ik moet nog wat doen voor een project van A en ik moet nog wat maken voor mijn broer die vanmiddag komt. Als die twee dingen af zijn (beide denk ik een uur werk of zo) heb ik niet heel veel tijd meer tot mijn broer er is :{
pi_193486943
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:42 schreef borisz het volgende:

[..]

Doe je echt goed Boor ^O^
pi_193486957
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:06 schreef fietsie het volgende:
Oow

Tralalala groot van lelijkheid *G* hotelletje op loopafstand erbij voor de oudjes?
pi_193486993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Heb je plantjes? Dan die afstoffen, verpotten, voeden.
Heb je een koelkast? Dan die uitpoetsen.
Dekbedden, buitenkanten van kussens in de was?
Laminaat/parket oppoetsen?
Thee/koffie-apparaat ontkalken?
Kledingkast uitzoeken en opnieuw opvouwen?

ik heb heel veel inspiratie. Je bent welkom om al deze dingen bij mij te komen doen, mocht je je vervelen. O+
*lijstje bekijkt*

Waterkoker heb ik ontkalkt *O*
pi_193487042
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*lijstje bekijkt*

Waterkoker heb ik ontkalkt *O*
Nu mijne nog!!! w/ w/ w/
pi_193487057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:54 schreef Candaasje het volgende:
Vriend wilde vanavond samen op de fiets naar Utrecht. Dus ik hoop dat het droog is. (Anders moeten we met de bus, want de trams rijden de komende 12 weken (minstens..) niet. Wegens de al tig jaar komende nieuwe trams, die inmiddels al zo lang op het rangeerterrein staan dat je ze onmogelijk nog nieuw kunt noemen :D )
Ik lees dit al weken/maanden met verbazing in mijn Utregfbgroep _O-
pi_193487074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kreeg weer vragen over autisme en andere dingen, voor de diagnostiek. Ik heb nog niks gehoord over hoever het staat met regelen van het FACT-team. :s)
Wel productief voor diagnostiek, we hebben een gigantische lijst vragen gedaan over persoonlijkheidsstoornissen. Meer dan 2 uur bezig geweest, pffff :o
En nu? Wachten op definitieve diagnose? Of herziening diagnose?
pi_193487146
Ik heb geslapen als een blok! Doodmoe of zoiets :D Het leek alsof we weken waren weggeweest ipv maar 3 dagen.. maar mijn hele vaste ritueel is weg, allemaal nieuwe indrukken en het gaat dan voor mij te snel om te kunnen 'landen' / acclimatiseren. Altijd last van :(

Vandaag op programma: boodschappen, allerlei winkels en dingen, doe ik maar even met de auto.
Laatste werkdag vrij ;( 2 weken zijn omgevlogen :o

Straks rondje crosstrainen, boek uitlezen (Grunberg, de bezette gebieden.. het is weer heerlijk absurdistisch des Arnon _O- ) en verder met Deep purple *G* (en een paar tokkelliedjes om het eelt op mijn vingers bij te houden).
pi_193487164
Ah het nieuwe dashboard is online zie ik
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
pi_193487259
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nu mijne nog!!! w/ w/ w/
Als jij hier de rest van mijn lijstje komt doen ^O^
pi_193487280
Potver. Vorige week zaterdag lag ik aan het meer onder een parasol.
Nu lig ik onder een dekentje en heb een waxmelt aangezet. Doe ik normaal alleen in de winter }:|
pi_193487379
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]

En nu? Wachten op definitieve diagnose? Of herziening diagnose?
Het doel is inderdaad een definitieve (herziene) diagnose. Ik hoor nog of ik volgende afspraak nog meer vragenlijsten en testen moet doen of dat hij de diagnose dan heeft. ^O^
pi_193487430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het doel is inderdaad een definitieve (herziene) diagnose. Ik hoor nog of ik volgende afspraak nog meer vragenlijsten en testen moet doen of dat hij de diagnose dan heeft. ^O^
Wat een proces is het zeg, om tot een diagnose te komen. Hopelijk snel duidelijkheid en een behandeltraject.
pi_193487432
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu lig ik onder een dekentje en heb een waxmelt aangezet. Doe ik normaal alleen in de winter }:|
Ja echt omgeslagen dat weer :o Herfst!
Kkkkkoud.
Maar wel lekker voor de tuin natuur in het algemeen al die regen.
pi_193487437
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat een proces is het zeg, om tot een diagnose te komen. Hopelijk snel duidelijkheid en een behandeltraject.
Dit was ik aan het typen idd.
pi_193487538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:25 schreef Blues het volgende:

[..]

Dit was ik aan het typen idd.
En ik wilde ook net beginnen. Ondertussen is het hoog tijd dat er duidelijkheid komt, vooral voor jou.
pi_193487579
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb ook maar weer sokken aangetrokken. Die heb ik rond deze tijd normaal niet meer aan.

En onder een dekentje met kat op schoot O+ koud heb ik het niet meer.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:34:47 #179
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193487608
Ik vind het wel heerlijk, even een omslag in weer. Ik hou wel van verandering in weer.

Plus, ik hou van regen!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:39:21 #180
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_193487685
Ik sta te schuilen :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_193487723
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Misschien had ze door dat je hoofd zich zo druk maakte... abby’s voelen dat vaak toch wel aan :)
pi_193487739
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het wel heerlijk, even een omslag in weer. Ik hou wel van verandering in weer.

Plus, ik hou van regen!
Ik houd ook wel van de afwisseling, maar dit is wel erg bruut na een korte tijd warmte ;(
pi_193487773
Na alle maanden vrijwel zonnig weer is een weekje nat toch ook wel te overleven?

Vanmorgen een rondje huis en voorwerk gedaan vgl. het lijstje van Tele, dan doet de hulp straks de rest. Kan zij lekker doorwerken. w/

Tele...in alle gedoe krijg ik alsmaar meer bewondering voor je doorzettingsvermogen.👍🏼
Hulp vragen is (dus) op allerlei fronten niet makkelijk gemaakt. Vragenlijsten. ~O>

@fietsie’s droomhuis: veuls te groot joh. Al die tegelvloeren schoonhouden, het land eromheen onderhouden, Uk gaat over een paar jaar de deur uit.
Je kunt wel je (schoon) ouders in huis nemen w/
Of een galerie beginnen?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:48:55 #184
217702 Lonaa
Honger!
pi_193487874
Net op tijd thuis vna boodschappen doen. #dikkeregen

Morgen gaan we BBQ-en.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:49:31 #185
217702 Lonaa
Honger!
pi_193487882
Wat een wind :o

Ziet eruit als RIP zonnebloemen en tomaten wind ;(
pi_193487931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:34 schreef Jagärtrut het volgende:

Plus, ik hou van regen!
Het heeft sowieso iets knus O+
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:02:22 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193488084
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:43 schreef AnneX het volgende:
Na alle maanden vrijwel zonnig weer is een weekje nat toch ook wel te overleven?

Vanmorgen een rondje huis en voorwerk gedaan vgl. het lijstje van Tele, dan doet de hulp straks de rest. Kan zij lekker doorwerken. w/

Tele...in alle gedoe krijg ik alsmaar meer bewondering voor je doorzettingsvermogen.👍🏼
Hulp vragen is (dus) op allerlei fronten niet makkelijk gemaakt. Vragenlijsten. ~O>

@:fietsie’s droomhuis: veuls te groot joh. Al die tegelvloeren schoonhouden, het land eromheen onderhouden, Uk gaat over een paar jaar de deur uit.
Je kunt wel je (schoon) ouders in huis nemen w/
Of een galerie beginnen?
Het vervelende is dat het vinden van een klein huis met zulke prettige afstand tot de buren moeilijk is....

Ik wil liever helemaal geen buren.
pi_193488567
Je woont in Friesland fiets, daar heb je al geen buren voor NLse begrippen :P

Hey luitjes, weet iemand dit: ik was vergeten geld van de spaarrekening over te maken naar mijn betaalrekening, en nu kon de zorgverzekering niet incasseren. Proberen ze het zelf later nog eens, of moet ik het nu zelf handmatig overmaken?

(Ik kan natuurlijk ook even bellen, want kon geen chatfunctie vinden bij Ditzo, maar misschien weet iemand het of ik me nu 'druk' maak om niets..? )
pi_193488597
Kreeg een thuiswerkpakketje van kantoor. Was al bang voor chocolade, maar dat zit er gelukkig niet in. :D Wel tof. O+
pi_193488663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:35 schreef Candaasje het volgende:

Hey luitjes, weet iemand dit: ik was vergeten geld van de spaarrekening over te maken naar mijn betaalrekening, en nu kon de zorgverzekering niet incasseren. Proberen ze het zelf later nog eens, of moet ik het nu zelf handmatig overmaken?

(Ik kan natuurlijk ook even bellen, want kon geen chatfunctie vinden bij Ditzo, maar misschien weet iemand het of ik me nu 'druk' maak om niets..? )
Ik denk dat dat bij ieder bedrijf anders is, dus ja, ik zou even bellen (straks ben je wanbetaler en krijg je een boete, da's ook zonde)
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:44:19 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193488707
quote:

https://www.ditzo.nl/zorgverzekering/betalingsachterstand
The love you take is equal to the love you make.
pi_193488715
quote:

Soms proberen ze het geloof ik dezelfde dag nog eens, maar ik weet niet of dat altijd is.
Ik kwam rood te staan zonder kosten en als ik dan die dag mijn betaalrekening aanvulde zou het geld alsnog naar de incasso gaan. De volgende dag stond ik niet meer rood en was de incasso gecanceld.

Ik zou gewoon bellen. Ik ben benieuwd wat je moet doen.
pi_193488754
quote:
Oh heuj, zoekfunctie op de pagina, goede :D
Dankjewel!

Ik zal het maar gewoon even overmaken dan, scheelt gedoe 8-)
pi_193488835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dankjewel!

Zeker weten? Ik zou even bellen. Dadelijk doen zij nog een poging te incasseren en ben je het bedrag twee keer kwijt en moet je het weer terug zien te krijgen. Als je normaal op tijd betaalt zullen ze denk ik niet meteen met pek en veren klaarstaan ;)
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:52:53 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193488837
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dankjewel!

De payment service provider van Ditzo zal nogmaals proberen om het van je rekening af te schrijven, waarschijnlijk morgen. Als je zelf gaat overmaken, kruist dat elkaar en dan ben je twee keer je premie kwijt. Dat krijg je wel weer terug natuurlijk maar dat moet je dan weer in de gaten houden enzo.
Spoilers!
pi_193488857
Tevens waren Ben and Jerry en pringels in de aanbieding bij de Plus. En dan mag ik ze kopen van mezelf.
Plus ligt niet in de stad. -O- Plus bezorgt wel. *O*
Net online geboodschapt en ze komen morgenmiddag al bezorgen (zodat ik die aanbieding ook daadwerkelijk kan meepikken) _O_

Toch blijf ik een voorkeur houden voor live in de winkel shoppen :7
pi_193488865
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De payment service provider van Ditzo zal nogmaals proberen om het van je rekening af te schrijven, waarschijnlijk morgen. Als je zelf gaat overmaken, kruist dat elkaar en dan ben je twee keer je premie kwijt. Dat krijg je wel weer terug natuurlijk maar dat moet je dan weer in de gaten houden enzo.
GMTA *;
pi_193488892
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zeker weten? Ik zou even bellen. Dadelijk doen zij nog een poging te incasseren en ben je het bedrag twee keer kwijt en moet je het weer terug zien te krijgen. Als je normaal op tijd betaalt zullen ze denk ik niet meteen met pek en veren klaarstaan ;)
Ik was bang voor de hooivorken ;(

Nee maar goede, ik zal even contact opnemen dan. :Y En vragen wanneer ze een tweede poging doen (en hopelijk niet net gedaan, want ik moet er nog geld opzetten..).

Normaal heb ik altijd wel genoeg geld op mijn rekening staan, maar ik had afgelopen week nogal veel grote betalingen dus toen ging het hard. Had ik even geen rekening mee gehouden.
pi_193488949
Kater ligt naast me te snurken. Ik dacht niet dat hij zich nog kleiner kon oprollen.
Maar dat kon hij wel O+
SPOILER
Tevens is hij Bewaker Der Electronica. Normaal ligt er ook minimaal één telefoon onder.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 14:07:02 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193489069
Brrr het is ineens zo koud in huis dat ik een vest en sloffen aan moet }:|

En zo maar eens mn overhemden strijken en op kleur sorteren.. ^O^
pi_193489315
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kater ligt naast me te snurken. Ik dacht niet dat hij zich nog kleiner kon oprollen.
Maar dat kon hij wel O+
SPOILER
Tevens is hij Bewaker Der Electronica. Normaal ligt er ook minimaal één telefoon onder.
Bij onze katten zou die kabel meteen doormidden zijn :')
pi_193489507
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij onze katten zou die kabel meteen doormidden zijn :')
Ai :X

Met dank aan een kitten heb ik inmiddels een nieuwe draadloze deurbel :')
De volwassen exemplaren zijn wel braaf. Al wil kater nog wel eens een verkennend knabbeltje doen aan zo’n stof omhulde iPad kabel, als hij die onder zijn lijf ontdekt. Maar daar is hij gauw genoeg van af te leiden.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 14:50:31 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193489552
OMG, ik heb zo'n prachtig stukje software gevonden. Het is voor niemand van jullie boeiend dus uitleg is vrij nutteloos. Maar O+ O+ O+
Spoilers!
pi_193489555
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ai :X

Met dank aan een kitten heb ik inmiddels een nieuwe draadloze deurbel :')
De volwassen exemplaren zijn wel braaf. Al wil kater nog wel eens een verkennend knabbeltje doen aan zo’n stof omhulde iPad kabel, als hij die onder zijn lijf ontdekt. Maar daar is hij gauw genoeg van af te leiden.
Ik weet niet wat het met deze 2 is....ze doen het allebei. Ook het zusje van hun die ergens anders woont.

Eerst hadden we het niet door :@ nu weten we dat we moeten op letten.
pi_193489592
Whaaaaa *O* de eerste vlucht en hotelboeking geregeld sinds half maart *O*
  vrijdag 5 juni 2020 @ 14:54:53 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193489616
Hier ploepte net de CV spontaan aan :D
pi_193489651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
*O*

Wanneer wordt er gevlogen?
pi_193489672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het met deze 2 is....ze doen het allebei. Ook het zusje van hun die ergens anders woont.

Eerst hadden we het niet door :@ nu weten we dat we moeten op letten.
Ingebakken :X
Sterkte ermee. Hoeveel kabels heeft het gekost voor jullie erachter waren? _O-
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:03:40 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193489721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar naartoe en wanneer???
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193489723
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*O*

Wanneer wordt er gevlogen?
half juni. Had nog heel wat voeten in aarde (lucht :D ), want er vliegt niet zoveel.
pi_193489728
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar naartoe en wanneer???
Sorry...niet voor mezelf maar voor een van de leidinggevenden
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:05:26 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193489742
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:

Sorry...niet voor mezelf maar voor een van de leidinggevenden
Bummer. -O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_193489767
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

half juni. Had nog heel wat voeten in aarde (lucht :D ), want er vliegt niet zoveel.
Ja, nog veel annuleringen.
En blijkbaar is het een Heel Belangrijk Bezoek van die leidinggevende :P
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:11:15 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193489802
Ik hoop wel dat mijn tripje eind december naar Wisconsin wel kan... heb wel zin in echte sneeuw...
pi_193489815
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, nog veel annuleringen.
En blijkbaar is het een Heel Belangrijk Bezoek van die leidinggevende :P
Daar valt over te discussieren (maar dat heb ik maar opgegeven, en hij ook)
pi_193489824
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ingebakken :X
Sterkte ermee. Hoeveel kabels heeft het gekost voor jullie erachter waren? _O-
Ja wel een paar....vooral van dingen die we niet vaak gebruikten.
En nu jaarlijks nog wel 1 als we toch net te laat zijn of eentje vergeten op te ruimen.
pi_193489886
Een kat van mij heeft ooit een best ingrijpende operatie moeten ondergaan omdat ze tijdens onze vakantie aan zo'n draaisnoer van de telefoon had zitten vreten ;(
Allemaal draad in haar darmen, buik, slokdarm.
Wiske de telefoonsnoerpoes.. peperdure operatie (hier op FOK! ook nog verslag van gedaan) toen ze opgeknapt was is ze weggelopen :')
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:23:05 #219
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193489931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:17 schreef Blues het volgende:
Een kat van mij heeft ooit een best ingrijpende operatie moeten ondergaan omdat ze tijdens onze vakantie aan zo'n draaisnoer van de telefoon had zitten vreten ;(
Wiske de telefoonsnoerpoes.. peperdure operatie (hier op FOK! ook nog verslag van gedaan) toen ze opgeknapt was is ze weggelopen :')
ondankbaar beest! ;)
pi_193489938
quote:

Kat van een vriendin van me heeft dat ook gehad. Ik weet niet of een snoer was of iets anders, maar het had zich ook verstopt in het maagdarmstelsel. Die kat was dankbaarder, is na afloop niet weggelopen.
pi_193489943
quote:
stank voor dank
pi_193489951
Winter is coming.... poes kruipt bij mij onder het dekentje.
pi_193489957
Is het zo koud bij jullie? Hier is het 22 gr. heb een dunne bloes met korte mouwen aan, en nog blote voeten
pi_193489974
Frips hier idd.
Tshirt lange mouwen, joggingbroek sokken en zometeen sloffen.
was nog aan het uithijgen van (maar...) 20 minuten crosstrainen _O- valt tegen als je niks gedaan hebt een week lang.
(ook aangekomen.. maar ja al die wijnnnnnnnnnnnnnnn mmmmmm was lekker. .... nu weer in 'het gareel')
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:28:17 #225
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193489993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:26 schreef Blues het volgende:
Frips hier idd.
Tshirt lange mouwen, joggingbroek sokken en zometeen sloffen.
was nog aan het uithijgen van (maar...) 20 minuten crosstrainen _O- valt tegen als je niks gedaan hebt een week lang.
(ook aangekomen.. maar ja al die wijnnnnnnnnnnnnnnn mmmmmm was lekker. .... nu weer in 'het gareel')
moet je maandag weer beginnen?

Ik kijk langzamerhand ook uit naar vakantie. We zijn echt een ultramarathon aan het lopen dit voorjaar.

Deze vakantie heeft de duutser een maand ouderschapsverlof en 2 weken vakantie, dus dat is wel heel erg relaxed!
pi_193490000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik kijk langzamerhand ook uit naar vakantie. We zijn echt een ultramarathon aan het lopen dit voorjaar.

Deze vakantie heeft de duutser een maand ouderschapsverlof en 2 weken vakantie, dus dat is wel heel erg relaxed!
Gaan jullie nog weg? Wat langer naar je ouders of schoonouders?

Ik heb vanaf volgende week donderdag t/m de woensdag daarna een week vrij.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:30:29 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193490007
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het zo koud bij jullie? Hier is het 22 gr. heb een dunne bloes met korte mouwen aan, en nog blote voeten
Huis is hier gedaald naar onder de 18.

Werkkamer (en rest van bovenverdieping) hebben bijna de buitentemp, stond veel open (en dat vind ik ook wel fijn met thuiswerken)
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:31:53 #228
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193490028
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, we gaan in de zomer proberen een week of 2 in het huis van mijn ouders te zitten. Hopelijk zonder m'n ouders. ik wil graag 'op vakantie' zonder familiebezoek...

En ik hoop dat de duutser in die tijd een week naar zijn familie gaat met de kinderen. Een week alleen thuis lijkt me echt goddelijk!
pi_193490061
Mijn man is nog aan het bedenken of ie een week vakantie neemt in juni :D lekker op tijd

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 05-06-2020 15:41:38 ]
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:43:23 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193490135
Mooi. 't Is Wekeend.
pi_193490138
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
22 graden, vestje, sokken, dekentje.

quote:

[..]

Relaxed! En jij die periode ook vrij?
pi_193490157
quote:

[..]

Ja maandag weer beginnen en net mijn werkmail gedaan (had ik ff zin in, omdat dat maandag zo scheelt en ik benieuwd ben hoe en wat met alles daar). Meteen een 'neemmijnpetjeaf' appje naar de coll gestuurd.
Ik ga zondag de Spritsen bakken nog voor mijn verjaardag om mee te nemen :9

Lekker! wanneer is jullie vakantie?

Ik werk nu weer door tot halverwege september, dan heb ik weer 2 weken vrij.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:45:01 #233
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193490163
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

22 graden, vestje, sokken, dekentje.
[..]

Relaxed! En jij die periode ook vrij?
Nee, ik moet gewoon werken. Maar ben wel flexibel, een lang weekend weg nog zit er vast in.
pi_193490177
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, we gaan in de zomer proberen een week of 2 in het huis van mijn ouders te zitten. Hopelijk zonder m'n ouders. ik wil graag 'op vakantie' zonder familiebezoek...

En ik hoop dat de duutser in die tijd een week naar zijn familie gaat met de kinderen. Een week alleen thuis lijkt me echt goddelijk!
Moet te regelen zijn toch ^O^
Waar gaan je ouders heen? Of moet je dat nog voor hen verzinnen >:)
pi_193490192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb vanaf volgende week donderdag t/m de woensdag daarna een week vrij.
Lekker!
En alles uitzetten he ;)
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:48:58 #236
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193490240
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Moet te regelen zijn toch ^O^
Waar gaan je ouders heen? Of moet je dat nog voor hen verzinnen >:)
Mijn vader die werkt sinds vorig jaar op Goerree, en woont daar in de week in een vakantiehuisje. Waarschijnlijk daarheen dan. En wellicht kunnen we dan een lang weekend in dat huisje daar...Eens even kijken.

Vakantie midden juli. Duurt nog even...
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 16:12:31 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193490515
De lokale Expert is wel baas hoor. Ze poggen niet zo met hun snelle levering als die koude blauwe, maar toch.

Er werd net aangebeld. Iemand van Expert "we komen een wasdroger brengen"
Ik was net een kwartier thuis of zo, wist niet eens dat ze die gingen kopen.

"Joah, eigenlijk zou ie morgen komen, maar ach, we kwamen toch langs jullie. Misschien was er iemand thuis"

pi_193490597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijn vader die werkt sinds vorig jaar op Goerree, en woont daar in de week in een vakantiehuisje. Waarschijnlijk daarheen dan. En wellicht kunnen we dan een lang weekend in dat huisje daar...Eens even kijken.

Vakantie midden juli. Duurt nog even...
Waarrrr is dat huisje precies :P
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:24:47 #239
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193490632
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 16:21 schreef Aure het volgende:

[..]

Waarrrr is dat huisje precies :P
Ouddorp!
pi_193490648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 16:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ouddorp!
Ah leuk! Mijn ouders wonen aan de andere kant van het eiland :P
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:55:29 #241
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193490944
Kouuuuud! Ik sta buiten bij de boerderijwinkel. Er staan weer een paar trage bejaarden binnen. Due ene wil 3 kilo asperges. Geschild }:|
Spoilers!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:56:33 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193490961
Teenslipperswaren geen goed idee.
Spoilers!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:59:13 #243
217702 Lonaa
Honger!
pi_193491000
Dora vindt onweer een matige aangelegenheid, niet geheel verrassend.
pi_193491003
Hmm mijn telefoon zegt dat het slechts 11 graden is buiten.

Wel een stralend zonnetje nu.
(Na een hele dag in het donker te hebben gezeten dus)
pi_193491048
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 16:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm mijn telefoon zegt dat het slechts 11 graden is buiten.

Wel een stralend zonnetje nu.
(Na een hele dag in het donker te hebben gezeten dus)
Hier was het een paar uur geleden 8gr. Warm is anders :D
pi_193491052
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Teenslipperswaren geen goed idee.
Nee :D

Ik laat soms asperges schillen, puur om de machine aan het werk te zien :9~
En de rest van de tijd omdat ik lui ben :')
pi_193491088
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 16:59 schreef Lonaa het volgende:
Dora vindt onweer een matige aangelegenheid, niet geheel verrassend.
Vandaag waren er regelmatige tafelen van tweezijdig gespin en/of gesnurk op de bank.
Dat is wel het voordeel van matig weer. Buitenbeesten worden binnendieren O+

Dadelijk maar eens spieken of kater nu wel zijn bord heeft leeg gegeten. Gisteravond at hij matig, vanmorgen niks. Het ging heel lang heel goed, maar we zitten weer in een fase van lussiknie :{w En dan blijft hij verder perfect blij en gelukkig, ook na een dag niet eten :7
Dus maar weer het KVV tevoorschijn gehaald daarvan ik weet dat hij het nomnomnom vindt. En dan nog eerst een wantrouwende blik in de bak _O-
pi_193491143
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vandaag waren er regelmatige tafelen van tweezijdig gespin en/of gesnurk op de bank.
Dat is wel het voordeel van matig weer. Buitenbeesten worden binnendieren O+

Dadelijk maar eens spieken of kater nu wel zijn bord heeft leeg gegeten. Gisteravond at hij matig, vanmorgen niks. Het ging heel lang heel goed, maar we zitten weer in een fase van lussiknie :{w En dan blijft hij verder perfect blij en gelukkig, ook na een dag niet eten :7
Dus maar weer het KVV tevoorschijn gehaald daarvan ik weet dat hij het nomnomnom vindt. En dan nog eerst een wantrouwende blik in de bak _O-
Hier kreeg elin sinds vorige week nieuw voer om te kijken of dat minder diaree zou geven. Droogvoer is prima, maar natvoer na de eerste 2 dagen niet zo lekker (dit is dus een kat die echt alles opschrokt). Maar Nika, die dat eten echt niet nodig heeft en een “lussikniet” eter is, duwt Elin aan de kant...katten..... :?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:16:19 #249
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193491214
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee :D

Ik laat soms asperges schillen, puur om de machine aan het werk te zien :9~
En de rest van de tijd omdat ik lui ben :')
Zo'n machine is tof inderdaad. Hier schillen ze met de hand.

Ik ben alweer thuis. Niet doodgevroren vooralsnog. Nu nog een uurtje werken ;(
Spoilers!
pi_193491229
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo'n machine is tof inderdaad. Hier schillen ze met de hand.

Ik ben alweer thuis. Niet doodgevroren vooralsnog. Nu nog een uurtje werken ;(
Met de hand!? :D

Dan is drie kilo lang wachten en snap ik je frustratie beter. Ik ken hier geen boer die geen machine heeft.

Thuis O+
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:31:40 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193491372
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Met de hand!? :D

Dan is drie kilo lang wachten en snap ik je frustratie beter. Ik ken hier geen boer die geen machine heeft.

Thuis O+
Misschien een trage machine. Ze lopen altijd naar achteren om te schillen. Ik hoor geen machine en het duurt lang. Ze zijn niet zo fancy als andere winkels. Wel sympathiek en ze hebben de lekkerste ham ever. Ik heb net gevraagd of ze die ham ook buiten het aspergeseizoen verkopen en dat is gelukkig zo.
Spoilers!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:43:28 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193491509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nu mijne nog!!! w/ w/ w/
Ik zou niet eens weten hoe.. :@
pi_193491539
Bweh, gaar, lange dag buiten de deur. Twee dagen vrij betekent gewoon 2x zoveel werk tijdens die andere dagen }:| maar bijna thuis en dan okonomiyaki O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:46:55 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193491544
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar eh.. als je het dan (weer) niet eens bent met de diagnose, kan je er dan wel tegen in beroep gaan?
pi_193491646
Oh ja, zo'n aspergeschil machine heb ik een paar jaar geleden op Tex gezien.
Texel voor newbees :P
pi_193491657
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Misschien een trage machine. Ze lopen altijd naar achteren om te schillen. Ik hoor geen machine en het duurt lang. Ze zijn niet zo fancy als andere winkels. Wel sympathiek en ze hebben de lekkerste ham ever. Ik heb net gevraagd of ze die ham ook buiten het aspergeseizoen verkopen en dat is gelukkig zo.
Schillen met machine is ongeveer een minuut voor een kilo. Dus met een minuut of vijf zouden ze echt wel klaar moeten zijn.

Hoera voor de ham!
pi_193491689
quote:
Als het de bedoeling was een aspergeschrapmachine te laten zien, dan wel :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:01:52 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193491719
Zouden mannen dat filmpje nou een pijnlijk filmpje vinden? O-)
pi_193491726
quote:
:Y :9~
Kiek noh die lampjes!
pi_193491737
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:55 schreef Blues het volgende:
Oh ja, zo'n aspergeschil machine heb ik een paar jaar geleden op Tex gezien.
Texel voor newbees :P
Teks versus Teksel?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193491739
Tijd om wat (controle) afspraken in te plannen.
Bloedprikken gepland.
Volgende week oogarts bellen
Kapper nog plannen.
En tandarts (huuu!).
pi_193491761
Ik heb een verzameling rare bultjes tussen middel- en ringvinger, vanaf bovenste kootje naar beneden. Het jeukt wat. Het zit er ruim een week. Het gaat niet weg. Daarvoor hoef ik toch niet bij een huisarts langs? Die zegt toch dat je dat maar eens een weekje moet aanzien ofzo.
pi_193491821
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:05 schreef sigme het volgende:
Ik heb een verzameling rare bultjes tussen middel- en ringvinger, vanaf bovenste kootje naar beneden. Het jeukt wat. Het zit er ruim een week. Het gaat niet weg. Daarvoor hoef ik toch niet bij een huisarts langs? Die zegt toch dat je dat maar eens een weekje moet aanzien ofzo.
Of een jeukstillend zalfje voorschrijven. Je kunt ook een foto maken en die opsturen naar je huisarts? Die kan dat also nodig eventueel doorsturen naar de dermatoloog, dat deed mijn huisarts laatst en ik vond het handig dar het mij weer een consult bespaarde.
pi_193491829
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Maar eh.. als je het dan (weer) niet eens bent met de diagnose, kan je er dan wel tegen in beroep gaan?
Het is geen rechtszaak :D
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:12:43 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193491861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het is geen rechtszaak :D
Nouja. Tele is toch al een tijdje bezig om de juiste diagnose te krijgen.. wanneer is het de juiste vroeg ik me af..
pi_193491869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
OMG, ik heb zo'n prachtig stukje software gevonden. Het is voor niemand van jullie boeiend dus uitleg is vrij nutteloos. Maar O+ O+ O+
Toch benieuwd wat het oplost!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:15:45 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193491903
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Toch benieuwd wat het oplost!
Het heet Screaming Frog en je kunt er de url van je website invoeren en dan krijg je echt miljoen info en overzicht over of je de juiste soort koppen hebt gebruikt, of al je plaatjes wel goede omschrijvingen hebben, wat de omschrijvingen van je pagina's in Googleresultaten zijn, etc, etc. Heel technisch allemaal, ze hebben enorme handleidingen. Die ga ik volgende week lezen.
Spoilers!
pi_193491942
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:12 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nouja. Tele is toch al een tijdje bezig om de juiste diagnose te krijgen.. wanneer is het de juiste vroeg ik me af..
De juiste diagnose is denk ik de diagnose die op basis van goede diagnostiek is gesteld. En het is aan degene die onderzocht is om daarmee verder te gaan. Maar je kunt niet zeggen 'diagnose A vind ik niet wat, kunt u daar B van maken?'
pi_193491954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat het dit keer wel goed komt met die diagnose.

Ook: de precieze diagnose maakt me niet zo goed uit, vooral welk soort behandeling we gaan doen. En in het kiezen van een behandeling heb ik wel inspraak.

Vorige keer was het probleem niet zozeer dat ik het niet eens was met de diagnose, maar vooral dat we nog helemaal niet klaar waren met kijken naar wat er was. Hun geld was op en toen hadden ze zoiets van, we plakken er een label op en dan kunnen we je tenminste doorverwijzen, hup autisme :') ja duh, daar ben ik het niet eens mee. Als we nog een maandje gehad hadden, was er wel een fatsoenlijke diagnose geweest en zouden ze die info wel gehad hebben toen mijn behandeling werd gekozen. Nu kreeg ik een behandeling op basis van een diagnose die niet goed onderbouwd was. :s)

Ik heb zo de indruk dat ik met een Cluster C persoonlijkheidsstoornis ga eindigen en dat ze het niet veel specifieker dan dat gaan vinden (afhankelijk vs vermijdend vs obsessief). Dat is de vragenlijst die we vandaag deden en de onderzoeker zei al dat ik te vaak ja had op dingen maar ook niet zo vaak ja dat hij echt meteen "dat is het" dacht. Ik weet niet of het de bedoeling is dat een onderzoeker dat alvast deelt. :s) Het stomme is dat ze daar vorige keer ook aan dachten, maar dat ze toen het "tijdelijk" autisme hebben genoemd omdat ze dat een minder heftig label vonden... weg informatie. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De juiste diagnose is denk ik de diagnose die op basis van goede diagnostiek is gesteld. En het is aan degene die onderzocht is om daarmee verder te gaan. Maar je kunt niet zeggen 'diagnose A vind ik niet wat, kunt u daar B van maken?'
Ja en goede diagnostiek was het vorige keer dus niet. Dit keer in ieder geval stukken meer, en dat lijkt me dan ook beter. Hoewel meer niet per se beter hoeft te zijn, maar het is in ieder geval wel beter dan halverwege ophouden :P
pi_193491965
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:05 schreef sigme het volgende:
Op die plekken heb ik altijd last van warmtebultjes. Weet niet of dat het kan zijn? Daar heb je wel crème voor.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:32:35 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193492134
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:01 schreef Barreltje het volgende:
Zouden mannen dat filmpje nou een pijnlijk filmpje vinden? O-)
Ik heb er geen last van. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_193492137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier was het een paar uur geleden 8gr. Warm is anders :D
Fikse tegenzin hier ook om boodschappen te gaan doen.
Het is zo lekker relaxt binnen in mn koekiemonsterbroek.

Inmiddels maar eens een spijkerbroek opgedoken.... dat ontbijt fijner morgen.
pi_193492195
M'n broertje kwam vandaag langs, op de fiets, 50 km enkele reis. :X
pi_193492257
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Teks versus Teksel?
Grapje n.a.v. Schier
pi_193492317
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Ebike? :o
pi_193492318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Fikse tegenzin hier ook om boodschappen te gaan doen.
Het is zo lekker relaxt binnen in mn koekiemonsterbroek.

Inmiddels maar eens een spijkerbroek opgedoken.... dat ontbijt fijner morgen.
Ik kan me er iets bij voorstellen :D
Ik zit lekker onder een dekentje te lezen.

Zometeen online pubquizzen met vrienden *O*
pi_193492345
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:45 schreef Blues het volgende:

[..]

Ebike? :o
Nee hoor, gewoon goeie sportieve fiets en fit broertje ;)
pi_193492387
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ook: de precieze diagnose maakt me niet zo goed uit, vooral welk soort behandeling we gaan doen. En in het kiezen van een behandeling heb ik wel inspraak.

Vorige keer was het probleem niet zozeer dat ik het niet eens was met de diagnose, maar vooral dat we nog helemaal niet klaar waren met kijken naar wat er was. Hun geld was op en toen hadden ze zoiets van, we plakken er een label op en dan kunnen we je tenminste doorverwijzen, hup autisme :') ja duh, daar ben ik het niet eens mee. Als we nog een maandje gehad hadden, was er wel een fatsoenlijke diagnose geweest en zouden ze die info wel gehad hebben toen mijn behandeling werd gekozen. Nu kreeg ik een behandeling op basis van een diagnose die niet goed onderbouwd was. :s)

Ik heb zo de indruk dat ik met een Cluster C persoonlijkheidsstoornis ga eindigen en dat ze het niet veel specifieker dan dat gaan vinden (afhankelijk vs vermijdend vs obsessief). Dat is de vragenlijst die we vandaag deden en de onderzoeker zei al dat ik te vaak ja had op dingen maar ook niet zo vaak ja dat hij echt meteen "dat is het" dacht. Ik weet niet of het de bedoeling is dat een onderzoeker dat alvast deelt. :s) Het stomme is dat ze daar vorige keer ook aan dachten, maar dat ze toen het "tijdelijk" autisme hebben genoemd omdat ze dat een minder heftig label vonden... weg informatie. :')
[..]

Ja en goede diagnostiek was het vorige keer dus niet. Dit keer in ieder geval stukken meer, en dat lijkt me dan ook beter. Hoewel meer niet per se beter hoeft te zijn, maar het is in ieder geval wel beter dan halverwege ophouden :P
Herken je jezelf als je t leest?
(Net zitten lezen wat daar allemaal onder valt)
pi_193492476
2 dagen echte authenieke Surinaamse roti op, wat is dat toch lekker O+
pi_193492566
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Herken je jezelf als je t leest?
(Net zitten lezen wat daar allemaal onder valt)
Nou ja, allemaal niet echt maar wel een beetje. Ik val in ieder geval niet overduidelijk binnen een van die drie. Ik zie wel wat de onderzoeker vindt :s)
pi_193492756
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb er geen last van. :6
Ze vroeg het aan mannen :P
pi_193492797
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan me er iets bij voorstellen :D
Ik zit lekker onder een dekentje te lezen.

Zometeen online pubquizzen met vrienden *O*
Jij doet nogal wat van die online activiteiten he?
Ik ben op zoek naar iets om digitaal met een groep mensen te doen. Ik als quizmaster, is het idee.
Weet jij (of iemand anders) waar je zoiets kunt krijgen/kopen?
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 19:15:45 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193492798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Gaat ie ook nog weer terug vandaag?
Wel kut weer om te fietsen zeg, hij liever dan ik.
pi_193492844
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat klinkt inderdaad niet 'af', heel verstandig om dat nogmaals grondiger te doorlopen. En wat debiel dat geld en 'heftigheid' van de diagnose een rol speelden.... Alsof ASS een feestje is :?
pi_193492895
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij doet nogal wat van die online activiteiten he?
Ik ben op zoek naar iets om digitaal met een groep mensen te doen. Ik als quizmaster, is het idee.
Weet jij (of iemand anders) waar je zoiets kunt krijgen/kopen?
99% van wat ik doe is van Upbeatles, zij organiseren 2 a 3x per week een quiz.

Ik heb eigenlijk geen ervaring met zelf een quiz hosten, sorry.
pi_193493124
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

99% van wat ik doe is van Upbeatles, zij organiseren 2 a 3x per week een quiz.

Ik heb eigenlijk geen ervaring met zelf een quiz hosten, sorry.
No prob, ik ga gewoon eens rondzoeken.

Edit: al een vrijmibo quiz gevonden *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Cat-astrophe op 05-06-2020 19:49:18 ]
pi_193493191
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gaat ie ook nog weer terug vandaag?
Wel kut weer om te fietsen zeg, hij liever dan ik.
Nee, morgen, hij blijft bij vrienden slapen. Hij had het al afgesproken dus is hij maar gegaan. Zonder regenpak want dat was te warm _O-
pi_193493215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt inderdaad niet 'af', heel verstandig om dat nogmaals grondiger te doorlopen. En wat debiel dat geld en 'heftigheid' van de diagnose een rol speelden.... Alsof ASS een feestje is :?
Ze zeiden dat het stigma op persoonlijkheidsstoornissen groter is, dat er behandelaars zouden zijn die dan zouden denken dat het toch geen zin zou hebben om me te behandelen. Toen dacht ik ook "geef me dan maar autisme ja". :')
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 19:43:19 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193493227
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:41 schreef Tele6 het volgende:
Zonder regenpak want dat was te warm
Ik heb ook een hekel aan regenpakken. Meestal word je dan alsnog nat, maar dan van het zweet.
Maar ja, als je naar 10km al doorweekt bent en je moet nog 40km, dan zou ik toch voor een regenpak gaan :D
  vrijdag 5 juni 2020 @ 19:46:48 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_193493289
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan regenpakken. Meestal word je dan alsnog nat, maar dan van het zweet.
Maar ja, als je naar 10km al doorweekt bent en je moet nog 40km, dan zou ik toch voor een regenpak gaan :D
Ook dan geen regenpak. Wat een ondingen zijn dat. Die trek je enkel aan als je niet doorweekt ergens moet zijn. Naar huis of ergens waar ik me kon omkleden ging het regenpak nooit aan.

En 2x 50Km op en dag is toch goed te doen. Zeker als je gewent bent om te fietsen.
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 19:52:55 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193493404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:46 schreef z80 het volgende:
En 2x 50Km op en dag is toch goed te doen. Zeker als je gewent bent om te fietsen.
Ik begin net weer een beetje met langere stukken :P Vond 40km met redelijk wat wind niet zo heel fijn.

Of ik wilde gewoon te snel. Het irriteerde me dat ik dat tellertje niet op 22/23km/u kon houden.
pi_193493486
Wij aten https://www.hellofresh.nl(...)b73c95e12c160435906c
En voor toet nog eens grote soezen gemaakt, want er was nog slagroom en mascarpone en er waren limoenen. https://deliciousmagazine(...)utm_medium=affiliate
Morgen én zondag de rest met aardbeien smullen.

Kennissen app’ten of wij al weer bezoek ontvangen...
Nou klein huis, horeca en samen uit eten lastig, lastig...dus maar opgeschoven.

Oh ja, de ah reclame met manager op de fiets gaat langs en door ons dorp. w/
pi_193493511
Wat een vreemde wereld Tele 8)7 ben je beland in de ggz.
pi_193493569
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze zeiden dat het stigma op persoonlijkheidsstoornissen groter is, dat er behandelaars zouden zijn die dan zouden denken dat het toch geen zin zou hebben om me te behandelen. Toen dacht ik ook "geef me dan maar autisme ja". :')
Dat is een beetje een achterhaalde opvatting, dat persoonlijkheidsproblematiek onveranderbaar is. Dat is wel jarenlang het idee geweest, maar inmiddels zijn er volgens mij voldoende behandelaren die er wel mee uit de voeten kunnen.
pi_193493573
Huis eindelijk in de verkoop :o *O*
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:02:24 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_193493604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik begin net weer een beetje met langere stukken :P Vond 40km met redelijk wat wind niet zo heel fijn.

Of ik wilde gewoon te snel. Het irriteerde me dat ik dat tellertje niet op 22/23km/u kon houden.
Jaren met de fiets naar school en terug. Daarna naar het werk met de fiets. Gewoon een herenfiets met 3 versnellingen. Went vanzelf. Nu af en toe een fietsronden van 60Km op redelijk tempo. En pas nog naar mij ouders met de fiets. Met een omweg om de drukte te ontlopen. Was ook zo rond de 80 Km op de teller toen ik weer thuis was.
pi_193493652
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Succes, even afwachten... w/
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:08:39 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_193493724
Wij van de dichten deuren doen onderzoek naar dichten deuren. En zijn verbaast dat de lucht slecht is. 8)7
Gek he. Als alles maximaal geïsoleerd en tocht dicht moet zijn.
https://www.ad.nl/wonen/l(...)ek-van-tno~a06ce265/

https://www.gelderlander.(...)nstofmeter~a6e310cd/

[ Bericht 20% gewijzigd door z80 op 05-06-2020 20:14:17 ]
pi_193493798
quote:
Mag ik linkje?

Hep al op feesboek gestaan :D ^O^
pi_193493921
quote:
Niet op funda?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo