SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja niet allemaal he![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jij wel!quote:
Heb al een plekje voor je gereserveerd
Je linkerkant of je rechterkant?quote:Op donderdag 4 juni 2020 05:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jij wel!
Heb al een plekje voor je gereserveerd
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2020 05:40:39 ]![]()
Niet eens. Samen slapen is heerlijkquote:
Maar als je toch wakker bent
Dan knuffelenquote:Op donderdag 4 juni 2020 05:41 schreef engine het volgende:
[..]
Niet eens. Samen slapen is heerlijk
Maar als je toch wakker bent![]()
![]()
Momenteel links. Maar ik kan reorganiseren als dat je niet bevalt.quote:
Heb je een voorkeur?
Fijn hoorquote:
Nee, ik kan beide kanten wel slapen. Haha!quote:Op donderdag 4 juni 2020 05:43 schreef engine het volgende:
[..]
Momenteel links. Maar ik kan reorganiseren als dat je niet bevalt.
Heb je een voorkeur?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2020 05:45:04 ]![]()
En half onder iemand?quote:Op donderdag 4 juni 2020 05:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik kan beide kanten wel slapen. Haha!
Dit wil ik meemaken!quote:
Weet ik niet. Vrijdag/zaterdag klaar met werk maar ga denk eerst nog paar dagen naar Friesland voordat ik naar huis gaquote:
Met dit in gedachte ga ik nog even uurtje dromen
Maak er een mooie dag van!![]()
Wat?quote:Op donderdag 4 juni 2020 05:53 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vrijdag/zaterdag klaar met werk maar ga denk eerst nog paar dagen naar Friesland voordat ik naar huis ga![]()
![]()
Droom van mij.quote:Op donderdag 4 juni 2020 05:55 schreef engine het volgende:
Met dit in gedachte ga ik nog even uurtje dromen
Maak er een mooie dag van!![]()
![]()
![]()
Slecht grapje blijkbaarquote:
Jaaa!!quote:
Ja nu is de verrassing er wel een beetje afquote:Op donderdag 4 juni 2020 06:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, was verrast. Omdat je niets hebt gezegd
Misschien is hij de lijn aan het houden?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:10 schreef Amee het volgende:
Waar is Haags? Ik mis het dansen en juichen...![]()
Haha! Mogelijk! Heeft zijn handen vol!quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is hij de lijn aan het houden?![]()
Amarantha moet [KLB] nu helemaal alleen in fatsoenlijke banen zien te leiden.quote:
Tied veur haags om noar huus terug te komm'n.
![]()
Drugsquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig kunstmatig op te wekken.Gelieve verwijderen![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kom niet, ik slaap liever met een leuke vrouw
Slaapkamer kwam je toch al niet in. Kan je een bakje koffie aanbieden wel
Gewoon dichtdoen die hele bendequote:Op donderdag 4 juni 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Amarantha moet [KLB] nu helemaal alleen in fatsoenlijke banen zien te leiden.
Tied veur haags om noar huus terug te komm'n.
Gelukkig maar, denk niet dat ik jouw slaapkamer wil zienquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
Slaapkamer kwam je toch al niet in. Kan je een bakje koffie aanbieden welmet al die apparatuur en voorwerpen aan de muur
![]()
![]()
![]()
Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig maar, denk niet dat ik jouw slaapkamer wil zienmet al die apparatuur en voorwerpen aan de muur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Eén grote erotische speeltuinquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig maar, denk niet dat ik jouw slaapkamer wil zienmet al die apparatuur en voorwerpen aan de muur
![]()
Had ik al gezegd dat ik in de kelder slaap?
Ik wil niet meer bij je komen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:08 schreef engine het volgende:
[..]
Eén grote erotische speeltuin
Had ik al gezegd dat ik in de kelder slaap?![]()
![]()
Kom ik toch naar jouquote:
Heb nog geen schilderijtje aan de muur hangen in de slaapkamer. Sowieso niet echt romantisch daar
Zoiets een optie?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:55 schreef engine het volgende:
Heb nog geen schilderijtje aan de muur hangen in de slaapkamer. Sowieso niet echt romantisch daar![]()
![]()
quote:
Best mooi
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:08 schreef engine het volgende:
[..]
Eén grote erotische speeltuin
Had ik al gezegd dat ik in de kelder slaap?![]()
![]()
Pas maar op, straks hang je in de slingquote:![]()
![]()
![]()
Is Haags niet blond?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze twee mensen komen mij bekend voor...En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Of aan de muur met gespreide armen en benen. Haha!quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Pas maar op, straks hang je in de sling![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan zo een mop. Ik weet niet precies hoe die mop ging maar was een weddenschap tussen twee vrienden in een weiland met lammetjes. De weddenschap was om 24 uur tegen de muur vastgeketend te zitten in je blootje met die lammetjes die daar rondliepen en de hitte van de zon. Bleek dat die lammetjes dachten dat de slurf een uier was en een voor een zogen ze hem helemaal leegquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Of aan de muur met gespreide armen en benen. Haha!![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker, hoor! Had die de dag van zijn levenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo een mop. Ik weet niet precies hoe die mop ging maar was een weddenschap tussen twee vrienden in een weiland met lammetjes. De weddenschap was om 24 uur tegen de muur vastgeketend te zitten in je blootje met die lammetjes die daar rondliepen en de hitte van de zon. Bleek dat die lammetjes dachten dat de slurf een uier was en een voor een zogen ze hem helemaal leeg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ow
Leuk rollenspelquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Lekker, hoor! Had die de dag van zijn leven
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch best mooi![]()
Trouwens @:Geerd kpd bestaat nog gewoon hoor![]()
Oppasen! Je bezorgt hem RSI in zijn pols met deze post!
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]Oppasen! Je bezorgt hem RSI in zijn pols met deze post!
![]()
![]()
Voor @Geerd GeerdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft niet altijd ver weg voor een leuke vakantie!quote:
Sa ist!quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd ver weg voor een leuke vakantie!![]()
![]()
Wa zeggie?quote:
Gamenquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan een leuke vakantie worden! Lekker gamen en 'gamen'![]()
En jullie hebben niet heel veel meer nodig dan elkaarquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd ver weg voor een leuke vakantie!![]()
![]()
Ga jij nog op vakantie met Geerdje?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En jullie hebben niet heel veel meer nodig dan elkaar![]()
Gezellig! Samen heel het land door voor een onvergetelijk avontuur.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Samen treinen.....inclusief mondkapjes![]()
tienertourquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezellig! Samen heel het land door voor een onvergetelijk avontuur.![]()
![]()
Ja leuk!quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je de trein met Geerdje naar @:Engine Honing en @:Amee pakken.![]()
![]()
Ja gaat z'n gangetje he. Wel weer een slechte nacht gehad door mini-ToT die ook de hele dag overstuur is.quote:
En hoestie daar?![]()
![]()
En het ging nog wel zo goed! Waardoor is mini overstuur?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje he. Wel weer een slechte nacht gehad door mini-ToT die ook de hele dag overstuur is.
En hoestie daar?![]()
Is MiniToT misschien anders een beetje 'gefrustreerd' soms dat het hem allemaal nog niet lukt wat hij al wel zou willen? Want dat herken ik wel een beetje van zoonlief namelijk....quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje he. Wel weer een slechte nacht gehad door mini-ToT die ook de hele dag overstuur is.
En hoestie daar?![]()
![]()
Omdat-ie vannacht VEEL te druk is geweest en we er vanmorgen alledrie op tijd uit moesten om zijn mama naar het werk te brengen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:17 schreef stokj het volgende:
[..]
En het ging nog wel zo goed! Waardoor is mini overstuur?![]()
![]()
Oh dat gebeurt ook vaak idd, maar dat is ook altijd direct weer over als je hem een beetje helpt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is MiniToT misschien anders een beetje 'gefrustreerd' soms dat het hem allemaal nog niet lukt wat hij al wel zou willen? Want dat herken ik wel een beetje van zoonlief namelijk....Gaat met zijn wandelwagen aan de haal en raakt over de zeik als die ergens tegenaan stoot enzo!
Even dat ding 10 cm verdraaien en hij kan weer verder!
![]()
![]()
Ja precies maar oh zoonlief kon ook echt mopperen op zulke momenten....quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt ook vaak idd, maar dat is ook altijd direct weer over als je hem een beetje helpt.Gaat met zijn wandelwagen aan de haal en raakt over de zeik als die ergens tegenaan stoot enzo!
Even dat ding 10 cm verdraaien en hij kan weer verder!
![]()
Arme miniquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat-ie vannacht VEEL te druk is geweest en we er vanmorgen alledrie op tijd uit moesten om zijn mama naar het werk te brengen.![]()
Arme ToT![]()
Arme mevrouw ToT![]()
Arme buurman![]()
![]()
Haha same here, maar het gebeurt de laatste tijd wel minder vaak, vooral nu hij dat zandpad bij het huis ontdekt heeft en de buren af en toe een zwembadje in de voortuin hebben staan!quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies maar oh zoonlief kon ook echt mopperen op zulke momenten....![]()
![]()
De buurman merkt er niks van, deze huizen zijn extreem goed geïsoleerd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Arme mini![]()
Arme ToT![]()
Arme mevrouw ToT![]()
Arme buurman
Alleen hoor ik Harrie Jekkers wel heel vaak als de buurman weer eens de hele dag in de tuin zit en zijn dure geluidsinstallatie met de deur open op maximaal zet om het ook in de tuin oorverdovend hard te kunnen horen.
Mevrouw ToT heeft de hele dag gewerkt, maar die had net wel met een dwarse dreumes te maken tijdens het eten.Maar dat is ook niks nieuws, helaas!
![]()
![]()
Variatie in een dag is goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De buurman merkt er niks van, deze huizen zijn extreem goed geïsoleerd.
Alleen hoor ik Harrie Jekkers wel heel vaak als de buurman weer eens de hele dag in de tuin zit en zijn dure geluidsinstallatie met de deur open op maximaal zet om het ook in de tuin oorverdovend hard te kunnen horen.
Mevrouw ToT heeft de hele dag gewerkt, maar die had net wel met een dwarse dreumes te maken tijdens het eten.Maar dat is ook niks nieuws, helaas!
![]()
![]()
uitdagingen die hij aan kanquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha same here, maar het gebeurt de laatste tijd wel minder vaak, vooral nu hij dat zandpad bij het huis ontdekt heeft en de buren af en toe een zwembadje in de voortuin hebben staan!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
uitdagingen die hij aan kan![]()
![]()
Maar zeker!quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan een leuke vakantie worden! Lekker gamen en 'gamen'![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is hij echt zo gehecht aan zijn speentje?Enorm!
Hij kan wel ff zonder, maar niet te lang.
Echt nu net ging hij weer enorm freaken en ik moest maar raden wat er aan de hand was.
Yup, meneertje wilde zijn speentje weer!![]()
![]()
Ook eens vragen bij consultatiebureau hoor.....die van mij hebben het nooit gehad en nooit om gevraagdquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]Enorm!
Hij kan wel ff zonder, maar niet te lang.
Echt nu net ging hij weer enorm freaken en ik moest maar raden wat er aan de hand was.
Yup, meneertje wilde zijn speentje weer!![]()
![]()
Haha ja toen hij net geboren was, stopte de kraamzorg zijn duimpje al in zijn mond om hem aan te leren daar aan te sabbelen!quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook eens vragen bij consultatiebureau hoor.....die van mij hebben het nooit gehad en nooit om gevraagdWhut???
Anyway, je ziet wel meer kinderen de hele tijd met een speentje in de mond, soms kinderen van 4 jaar nog of zelfs ouder.
Komt vast wel goed!![]()
![]()
Hoop dat het goed komt....die van mij hebben zelfs nooit geduimdquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja toen hij net geboren was, stopte de kraamzorg zijn duimpje al in zijn mond om hem aan te leren daar aan te sabbelen!Whut???
Anyway, je ziet wel meer kinderen de hele tijd met een speentje in de mond, soms kinderen van 4 jaar nog of zelfs ouder.
Komt vast wel goed!![]()
![]()
Beter!quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komt....die van mij hebben zelfs nooit geduimd
Ja wij zijn met een speentje begonnen om juist te voorkomen dat hij zou gaan duimen. Een speentje schijnt makkelijker af te leren te zijn dan duimen en als je een goeie hebt is het ook minder slecht voor de tandjes.![]()
![]()
Je gaat toch geen Fries tegen me praten hé?quote:
Moet wel zeggen dat ik hele makkelijke kids had....geen behoefte aan duimen en geen behoefte aan een speen....quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Ja wij zijn met een speentje begonnen om juist te voorkomen dat hij zou gaan duimen. Een speentje schijnt makkelijker af te leren te zijn dan duimen en als je een goeie hebt is het ook minder slecht voor de tandjes.![]()
Beter!quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik hele makkelijke kids had....geen behoefte aan duimen en geen behoefte aan een speen....
Ja met veel dingen is mini-ToT ook wel erg makkelijk hoor!Hij is geen huilebalk of zo. Ja soms wel ff huilen als hij echt moe is of even als hij pijn heeft, maar dat is vaak zo weer over.
Vaak als hij valt of zo, huilt hij helemaal niet.
En toen laatst een kindje hem herhaaldelijk zat te slaan, moest hij zelfs LACHEN!![]()
En dat meisje bedoelde het serieus echt gemeen!
![]()
Ja kids kunnen inderdaad onvoorsquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Ja met veel dingen is mini-ToT ook wel erg makkelijk hoor!Hij is geen huilebalk of zo. Ja soms wel ff huilen als hij echt moe is of even als hij pijn heeft, maar dat is vaak zo weer over.
Vaak als hij valt of zo, huilt hij helemaal niet.
En toen laatst een kindje hem herhaaldelijk zat te slaan, moest hij zelfs LACHEN!![]()
En dat meisje bedoelde het serieus echt gemeen!
pelbaar zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2020 21:11:46 ]![]()
Ik praat geen Friesquote:Op donderdag 4 juni 2020 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Fries tegen me praten hé?
En anders dan?![]()
Ik heb Audie op mijn eiland.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:20 schreef Amee het volgende:
Wie. Ik heb geen Audi.
Zeg Fern, Celeste is bij mij!![]()
Oh dan heb je geluk ik heb haar allang niet meer gezien, heb je ook vallende sterren?Gelieve verwijderen![]()
Vast. Maar ik kijk nooit naar de hemel. Ben vooral bezig met het eiland bouwenquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb Audie op mijn eiland.![]()
Oh dan heb je geluk ik heb haar allang niet meer gezien, heb je ook vallende sterren?![]()
![]()
Ja daar ben ik nu ook mee bezig. Bijna klaar paar dagen nog.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Vast. Maar ik kijk nooit naar de hemel. Ben vooral bezig met het eiland bouwenGelieve verwijderen![]()
ToT broer ik heb ze weer viesmad gekregen lees en genietquote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik moet zeggen dat mijn troll-capaciteiten aardig omhoog zijn gegaan sinds corona
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
En anders ga ik je Brabants lerenquote:
Oh oke ..dan ben ik de toegang kwijt...quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch best mooi![]()
Trouwens @:Geerd kpd bestaat nog gewoon hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu ook mee bezig. Bijna klaar paar dagen nog.Praten jullie weleens met de maan? Kende een collega die dat deed. Als ze iets niet wist zei ze dat ze de volgende dag erop terug zou komen. Toen ik een keer vroeg waarom ze dat elke keer deed zei ze dat ze het in de avond aan de maan vroeg (zonder blikken of blozen zei ze dat). Het was trouwens de Hongaar. Ze vertelde me een ander verhaal ooit en toen begreep ik het wel. Want die shemale bij wie ze inwoonde was ook van dat soort gespuisquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Vast. Maar ik kijk nooit naar de hemel. Ben vooral bezig met het eiland bouwen![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Vast. Maar ik kijk nooit naar de hemel. Ben vooral bezig met het eiland bouwenNieuwsgierig!!!quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu ook mee bezig. Bijna klaar paar dagen nog.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niks mis mee ..als het je helptquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Praten jullie weleens met de maan? Kende een collega die dat deed. Als ze iets niet wist zei ze dat ze de volgende dag erop terug zou komen. Toen ik een keer vroeg waarom ze dat elke keer deed zei ze dat ze het in de avond aan de maan vroeg (zonder blikken of blozen zei ze dat). Het was trouwens de Hongaar. Ze vertelde me een ander verhaal ooit en toen begreep ik het wel. Want die shemale bij wie ze inwoonde was ook van dat soort gespuisIk zwaai naar dieren.![]()
In ieder geval heeft het vervolgverhaal haar niet geholpen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dit voor verhaalquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Praten jullie weleens met de maan? Kende een collega die dat deed. Als ze iets niet wist zei ze dat ze de volgende dag erop terug zou komen. Toen ik een keer vroeg waarom ze dat elke keer deed zei ze dat ze het in de avond aan de maan vroeg (zonder blikken of blozen zei ze dat). Het was trouwens de Hongaar. Ze vertelde me een ander verhaal ooit en toen begreep ik het wel. Want die shemale bij wie ze inwoonde was ook van dat soort gespuis
Snap hier weinig van.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eensquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:12 schreef stokj het volgende:
[..]
In ieder geval heeft het vervolgverhaal haar niet geholpen.Wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maja eet hem op doe het als niemand kijkt.....
Klinkt een beetje als een verhaal van een kennis hont uit Roemenie, komt er iemand op visite en vraagt maar kan die wel NederlandsIk zwaai naar dieren.![]()
De Hongaar stelde vragen waar ze het antwoord niet van wist in de avond aan de maan. En die zou het haar dan vertellen...quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dit voor verhaal
Snap hier weinig van.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een verhaal![]()
![]()
maja eet hem op doe het als niemand kijkt.....
Klinkt een beetje als een verhaal van een kennis hont uit Roemenie, komt er iemand op visite en vraagt maar kan die wel Nederlands![]()
![]()
![]()
Ik begreep dat het bij hen wel ingewikkeld was. Haar pa wou naar Nederland, haar ma wou in Hongarije blijven. Hongaar koos om met haar pa mee te gaan. Pa raakt verliefd op de shemale en heeft pas op het moment dat het huwelijk is bezegeld door dat ze een slurf heeft (terwijl je van afstand ziet dat het een shemale is). Pa gaat zijn eigen leven leiden en laat Hongaar bij de shemale die haar toch onderdak geeft en al...![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik begreep dat het bij hen wel ingewikkeld was. Haar pa wou naar Nederland, haar ma wou in Hongarije blijven. Hongaar koos om met haar pa mee te gaan. Pa raakt verliefd op de shemale en heeft pas op het moment dat het huwelijk is bezegeld door dat ze een slurf heeft (terwijl je van afstand ziet dat het een shemale is). Pa gaat zijn eigen leven leiden en laat Hongaar bij de shemale die haar toch onderdak geeft en al...![]()
![]()
![]()
Haha! Als de maan me kon vertellen...quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Praten jullie weleens met de maan? Kende een collega die dat deed. Als ze iets niet wist zei ze dat ze de volgende dag erop terug zou komen. Toen ik een keer vroeg waarom ze dat elke keer deed zei ze dat ze het in de avond aan de maan vroeg (zonder blikken of blozen zei ze dat). Het was trouwens de Hongaar. Ze vertelde me een ander verhaal ooit en toen begreep ik het wel. Want die shemale bij wie ze inwoonde was ook van dat soort gespuis![]()
![]()
Ik ben net offline gegaan. Is mooi geworden! Haha!quote:
Zonet was Celeste bij mij, dus ik heb het online gezet. Er kwamen anderen en ik heb wel meer dan 400.000 klingels verdiend!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2020 23:27:16 ]![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:26 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben net offline gegaan. Is mooi geworden! Haha!
Zonet was Celeste bij mij, dus ik heb het online gezet. Er kwamen anderen en ik heb wel meer dan 400.000 klingels verdiend!![]()
Ik heb twee of drie dagen niet gespeeld maar wat zijn klingels? Wie is Celeste?
Loop ik nou ineens 10 jaar achter ofzo?
Hoezo online gezet ook?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wat wil je weten?quote:
Welke ken je al?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik vertel je later wel als je tijd hebt
De maan heeft geen haast gelukkigquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon doorlinkjes naar pornhub xhamster etc...
Wel de moeite waard?quote:
Hehequote:![]()
Hoe zoeken jullie porno?
Ik zocht een keer gewoon sex video pussy dick en toevallig zag een goede vriend dat en vroeg hij erg verbaasd: Zoek jij zo?
Maar zelf wilde hij niet vertellen hoe hij zoekt. Haha!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2020 00:08:37 ]![]()
Doe vaak ff naar duckduck goquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:08 schreef Amee het volgende:
Hoe zoeken jullie porno?
Ik zocht een keer gewoon sex video pussy dick en toevallig zag een goede vriend dat en vroeg hij erg verbaasd: Zoek jij zo?
..en daar gewoon intypen wat je wilt zienIk zwaai naar dieren.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe vaak ff naar duckduck go
..en daar gewoon intypen wat je wilt zien![]()
https://duckduckgo.com/quote:
Als je via de standaard google chrome zoekt krijg je de veilige versie zegmaar...![]()
en die onthoudt ook steeds wat je gezocht hebt..
duckduk niet...Ik zwaai naar dieren.![]()
Maar ik wil ook geen onveilige zien! Wat ik meestal zie is al hard genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
https://duckduckgo.com/
Als je via de standaard google chrome zoekt krijg je de veilige versie zegmaar...![]()
en die onthoudt ook steeds wat je gezocht hebt..
duckduk niet...![]()
Ja nee niet zo onveilig op die manierquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen onveilige zien! Wat ik meestal zie is al hard genoeg.![]()
![]()
![]()
kun je gewoon terecht op pornhub of xmhamster?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen onveilige zien! Wat ik meestal zie is al hard genoeg.Ik zwaai naar dieren.![]()
Hoezo zoeken?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:08 schreef Amee het volgende:
Hoe zoeken jullie porno?
Zijn toch websites vol van.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik denk het wel. Ik kijk nooit naar de site.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
kun je gewoon terecht op pornhub of xmhamster?![]()
Heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo zoeken?
Zijn toch websites vol van.![]()
Benieuwd wat je kijkt danquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar ik wil ook geen onveilige zien! Wat ik meestal zie is al hard genoeg.
Porno is toch niet moeilijk om te vinden. Daar hoef je niet echt naar te zoeken.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gewone seks, hoor. Maar ik vind het soms wel vies. Haha!quote:
Maar ja, ik vind het ook al gauw vies als het niet ikzelf is en mijn vriendje. Haha!![]()
Probeer het maar uit zal ik zeggenquote:![]()
![]()
Oke voorbeeld als ik iets van amateur wil zien en gebruik google chrome..
krijg ik een waslijst met amateur sportclubs etc...
Zoek je met duckduckgo..krijg je gewoon wat je wiltIk zwaai naar dieren.![]()
Maar het zijn niet echt leuke.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Porno is toch niet moeilijk om te vinden. Daar hoef je niet echt naar te zoeken.![]()
Zou je dat van jezelf willen zien? Of heb je gezien?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Gewone seks, hoor. Maar ik vind het soms wel vies. Haha!
Maar ja, ik vind het ook al gauw vies als het niet ikzelf is en mijn vriendje. Haha!
Huh? Ik durf niet te zoeken omdat je zegt dat het niet veilig is. Whaha!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Probeer het maar uit zal ik zeggen![]()
![]()
Oke voorbeeld als ik iets van amateur wil zien en gebruik google chrome..
krijg ik een waslijst met amateur sportclubs etc...
Zoek je met duckduckgo..krijg je gewoon wat je wilt![]()
Ja snap wel wat je bedoeld. Maar porno is er genoeg, alleen niet wat jij interessant vind.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Erotische. Niet van die harde in uit en gegil. Dat is juist afstotend.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2020 00:20:38 ]![]()
Haha! We hebben een keer gefilmdquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Zou je dat van jezelf willen zien? Of heb je gezien?![]()
![]()
![]()
quote:![]()
En vond je dat geil om terug te zien?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja idd nep zooiquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:19 schreef Amee het volgende:
[..]
Erotische. Niet van die harde in uit en gegil. Dat is juist afstotend.Ik zwaai naar dieren.![]()
Keer proberen?quote:
Ja mij ook eigenlijkquote:
Maarja kunt altijd proberen
Nee samen met iemand niet neequote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Gaan we doen!![]()
Heb je al ooit gemaakt dan?
Ja zal wel even goede afspraken maken over de dataquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja mij ook eigenlijk
Maarja kunt altijd proberen![]()
![]()
Niet niet datums maar..waar en hoe je het opneemt en dan..ga je het bewaren zoja hoe etc..Ik zwaai naar dieren.![]()
Jaquote:
Maar wat is alleen? Niet voor mezelf hoor
Lamezien!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar wat is alleen? Niet voor mezelf hoor![]()
Alleen doen met iemand die je vertrouwt. Als iemand screenshot ofzo wil maken kan altijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:26 schreef Geerd het volgende:
Niet niet datums maar..waar en hoe je het opneemt en dan..ga je het bewaren zoja hoe etc..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Achja..hopelijk geniet die er dan ook van..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen doen met iemand die je vertrouwt. Als iemand screenshot ofzo wil maken kan altijd.Ik zwaai naar dieren.![]()
Screenshot?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen doen met iemand die je vertrouwt. Als iemand screenshot ofzo wil maken kan altijd.![]()
Gewoon een foto van wat er op dat moment op je scherm staat. Hoef je maar 1 toets voor in te drukken.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is ook geen ervaring voor nodigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit... ik heb nog nooit.. whaaaaa! Haha!
Keer proberen![]()
Ja, ik weet hoe een screenshot wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon een foto van wat er op dat moment op je scherm staat. Hoef je maar 1 toets voor in te drukken.![]()
![]()
Haahaha!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook geen ervaring voor nodig
Keer proberen![]()
![]()
Wat was je vraag dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe een screenshot wordt gemaakt.
Als je aan het videobellen bent. Denk je dat dat prive is maar dat is het niet perse.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat bedoel je met als iemand ss wil maken kan altijd?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh ja. Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Als je aan het videobellen bent. Denk je dat dat prive is maar dat is het niet perse.
Heb je het live gedaan dan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2020 00:40:42 ]![]()
Ja vaak genoeg. Maar we woonde niet in hetzelfde land, zagen elkaar soms maanden niet. Maar hadden wel al een tijdje een relatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is ook zo.
Heb je het live gedaan daan?
Zou dat niet zomaar met iemand doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ah, okay!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vaak genoeg. Maar we woonde niet in hetzelfde land, zagen elkaar soms maanden niet. Maar hadden wel al een tijdje een relatie.
Zou dat niet zomaar met iemand doen.![]()
Praten is eigenlijk leukerquote:
Zou niet weten wat je dan nog moet zeggenquote:
Lijkt me wel geil opzich..steekt ze dat kontje omhoog en dan vol erin,,maarja ik heb teveel porn gekeken denk ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je dan nog moet zeggen![]()
Tijd voor het echte werk incelquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt me wel geil opzich..steekt ze dat kontje omhoog en dan vol erin,,maarja ik heb teveel porn gekeken denk ik![]()
![]()
![]()
Zou kunnenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt me wel geil opzich..steekt ze dat kontje omhoog en dan vol erin,,maarja ik heb teveel porn gekeken denk ik![]()
Geloof niet dat ik interesse heb
samen onder de douche en dan...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zou kunnen
Geloof niet dat ik interesse hebIk zwaai naar dieren.![]()
Hoezo zoek je mij? Je ligt allang bij mij. Haha!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:58 schreef engine het volgende:
Om de TT eer aan te doen... @:amee waar ben je? Bedtijd![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het aanbod ..maar lijkt mij niksquote:![]()
![]()
Ben wel beetje van de ouderwetste manier...gewoon zo ontmoeten IRL en niet internet shit etc...werkt voor mij niet iig ,,Ik zwaai naar dieren.![]()
In gedachte welquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoezo zoek je mij? Je ligt allang bij mij. Haha!
De ouderwetse manier werkt voor jou ook niet of wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod ..maar lijkt mij niks![]()
![]()
Ben wel beetje van de ouderwetste manier...gewoon zo ontmoeten IRL en niet internet shit etc...werkt voor mij niet iig ,,![]()
![]()
Nope...maar lijkt me gewoon niks...3 min binnen en weer buiten..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De ouderwetse manier werkt voor jou ook niet of wel?Ik zwaai naar dieren.![]()
Nee privé huis, geen minutenwerk, ik weet wel een meisje voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope...maar lijkt me gewoon niks...3 min binnen en weer buiten..![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee privé huis, geen minutenwerk, ik weet wel een meisje voor je![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ze heet Thea en doet dit werk al 54 jaar![]()
![]()
Zal best dan maar niet ..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
1 september ik betaal, gewoon doen anders gebeuert het nooit
neequote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij trekt een keer een puber van haar fietsIk zwaai naar dieren.![]()
Ja nou en ?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 01:59 schreef martijnvandijk01 het volgende:
Jullie zijn een stel maagden.
Wanneer vragen jullie de Heilige Maagd Maria om wat tips?Ik zwaai naar dieren.![]()
Neem mij niet kwalijk.quote:
Persoonlijk was ik vergeten dat jij leeft volgens de regels van Ned's Survival Gids.![]()
Geen idee wie jij nou weer bent..en waarschijnlijk heb je meer ervaring met NSG...want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:05 schreef martijnvandijk01 het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk.
Persoonlijk was ik vergeten dat jij leeft volgens de regels van Ned's Survival Gids.Ik zwaai naar dieren.![]()
Het gebrek aan wijsbeGEERDe begint zichtbaar te worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee wie jij nou weer bent..en waarschijnlijk heb je meer ervaring met NSG...want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt...![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 02:14 schreef martijnvandijk01 het volgende:
[..]
Het gebrek aan wijsbeGEERDe begint zichtbaar te worden.![]()
Hallootjes
Dacht dat het slecht weer zou worden maar zit lekker in het zonnetje
Bofkont! Hier grijzig en fris.....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:11 schreef engine het volgende:
Dacht dat het slecht weer zou worden maar zit lekker in het zonnetje![]()
![]()
Hier een twijfelend zonnetje, maar het komt fris op me over. Merk ik straks wel als ik het gras ga maaien.![]()
Zo, is dat gras al zover dat het gemaaid moet wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:18 schreef ToT het volgende:
Hier een twijfelend zonnetje, maar het komt fris op me over. Merk ik straks wel als ik het gras ga maaien.![]()
![]()
Oh ik heb het al 4x gemaaid!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo, is dat gras al zover dat het gemaaid moet worden
Alleen is het nog steeds enorm kwetsbaar: mini-ToT trekt met het grootste gemak er hele happen uit.
En mevrouw ToT wil binnen een week of 3 een groot tuinfeest houden...![]()
![]()
Nog steeds met het nagelknippertje denk ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo, is dat gras al zover dat het gemaaid moet worden
Ohja, dan moet het er goed uitzien natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb het al 4x gemaaid!
Alleen is het nog steeds enorm kwetsbaar: mini-ToT trekt met het grootste gemak er hele happen uit.
En mevrouw ToT wil binnen een week of 3 een groot tuinfeest houden...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nog steeds met het nagelknippertje denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
idd, alleen vrees ik dat daarna het gazon wel afgeschreven zal zijn!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohja, dan moet het er goed uitzien natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, alleen vrees ik dat daarna het gazon wel afgeschreven zal zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je weer wat te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, alleen vrees ik dat daarna het gazon wel afgeschreven zal zijn!
Entertain me
Of niet. Kijk maar.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hij zei voor vorig weekend tot over een paar dagen. Zullen er wel een paar extra geworden zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
Maar weet niemand wat over haags, waarom die weg is en hoe lang dat gaat duren?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gun die man ook een beetje rust
quote:
Valt ook niet mee om iedere SC op Fok gaande te houden
Hiiiiquote:
Nouja in principe goed. Behalve dat ik me beetje verveel dan.
En daar? Nog lang wakker gebleven gisteren?
En die van jou?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:28 schreef stokj het volgende:
Met OSM is hij anders wel heel actief. Zijn selectie is al 3 miljard waard.
Ja, haha! Heb nog een wilde nacht gehad met Marijn! Veel bier en proosten op exen. Whaha!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Hiiii
Nouja in principe goed. Behalve dat ik me beetje verveel dan.
En daar? Nog lang wakker gebleven gisteren?![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, haha! Heb nog een wilde nacht gehad met Marijn! Veel bier en proosten op exen. Whaha!
Had je gezopen?
Ik ben een middenmoot. Wil wel kampioen worden maar ik kan het tempo van de spelersontwikkeling niet bijhouden als anderen er zo veel boss coins ingooienquote:![]()
![]()
Tssss dus hij heeft wel tijd om te komen, maar geen zin???quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:28 schreef stokj het volgende:
Met OSM is hij anders wel heel actief. Zijn selectie is al 3 miljard waard.![]()
![]()
Ik mis Haagsie ook wel.....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
Maar weet niemand wat over haags, waarom die weg is en hoe lang dat gaat duren?![]()
![]()
quote:
M'n maatje
Hoeveel man doen er mee?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben een middenmoot. Wil wel kampioen worden maar ik kan het tempo van de spelersontwikkeling niet bijhouden als anderen er zo veel boss coins ingooien
Succes
Met OSM kan je makkelijker punten scoren dan met FOK!. Bij FOK! moet je elke keer posten, bij OSM heb je spelers die voor je winnen en je naar een hogere plaats brengen en dus meer punten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss dus hij heeft wel tijd om te komen, maar geen zin???![]()
Ja en hij heeft de highscore hier al ruimschoots. Duurt lang voordat iemand hem daar inhaalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Met OSM kan je makkelijker punten scoren dan met FOK!. Bij FOK! moet je elke keer posten, bij OSM heb je spelers die voor je winnen en je naar een hogere plaats brengen en dus meer punten.
Maar nu moet zijn collega-mod van KLB het tijdelijk helemaal alleen doen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:57 schreef stokj het volgende:
Komt wel goed mensen, @:haags_kwartiertje Haga komt binnenkort terug.Ik heb er een hard hoofd in!
![]()
![]()
Mag die ook een keer aan de bak toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar nu moet zijn collega-mod van KLB het tijdelijk helemaal alleen doen.
Of er moet een systeem komen dat er een reserve mod is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: