Jaquote:
Lamezien!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar wat is alleen? Niet voor mezelf hoor
Alleen doen met iemand die je vertrouwt. Als iemand screenshot ofzo wil maken kan altijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:26 schreef Geerd het volgende:
Niet niet datums maar..waar en hoe je het opneemt en dan..ga je het bewaren zoja hoe etc..
Achja..hopelijk geniet die er dan ook van..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen doen met iemand die je vertrouwt. Als iemand screenshot ofzo wil maken kan altijd.
Screenshot?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen doen met iemand die je vertrouwt. Als iemand screenshot ofzo wil maken kan altijd.
Gewoon een foto van wat er op dat moment op je scherm staat. Hoef je maar 1 toets voor in te drukken.quote:
Is ook geen ervaring voor nodigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:31 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit... ik heb nog nooit.. whaaaaa! Haha!
Ja, ik weet hoe een screenshot wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon een foto van wat er op dat moment op je scherm staat. Hoef je maar 1 toets voor in te drukken.
Haahaha!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook geen ervaring voor nodig
Keer proberen![]()
Wat was je vraag dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe een screenshot wordt gemaakt.
Als je aan het videobellen bent. Denk je dat dat prive is maar dat is het niet perse.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat bedoel je met als iemand ss wil maken kan altijd?
Oh ja. Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Als je aan het videobellen bent. Denk je dat dat prive is maar dat is het niet perse.
Ja vaak genoeg. Maar we woonde niet in hetzelfde land, zagen elkaar soms maanden niet. Maar hadden wel al een tijdje een relatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:40 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is ook zo.
Heb je het live gedaan daan?
Ah, okay!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vaak genoeg. Maar we woonde niet in hetzelfde land, zagen elkaar soms maanden niet. Maar hadden wel al een tijdje een relatie.
Zou dat niet zomaar met iemand doen.
Praten is eigenlijk leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |