Zoiets een optie?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:55 schreef engine het volgende:
Heb nog geen schilderijtje aan de muur hangen in de slaapkamer. Sowieso niet echt romantisch daar
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:08 schreef engine het volgende:
[..]
Eén grote erotische speeltuin
Had ik al gezegd dat ik in de kelder slaap?
Pas maar op, straks hang je in de slingquote:
Is Haags niet blond?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze twee mensen komen mij bekend voor...
Of aan de muur met gespreide armen en benen. Haha!quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Pas maar op, straks hang je in de sling![]()
Doet me denken aan zo een mop. Ik weet niet precies hoe die mop ging maar was een weddenschap tussen twee vrienden in een weiland met lammetjes. De weddenschap was om 24 uur tegen de muur vastgeketend te zitten in je blootje met die lammetjes die daar rondliepen en de hitte van de zon. Bleek dat die lammetjes dachten dat de slurf een uier was en een voor een zogen ze hem helemaal leegquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Of aan de muur met gespreide armen en benen. Haha!
Lekker, hoor! Had die de dag van zijn levenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo een mop. Ik weet niet precies hoe die mop ging maar was een weddenschap tussen twee vrienden in een weiland met lammetjes. De weddenschap was om 24 uur tegen de muur vastgeketend te zitten in je blootje met die lammetjes die daar rondliepen en de hitte van de zon. Bleek dat die lammetjes dachten dat de slurf een uier was en een voor een zogen ze hem helemaal leeg![]()
![]()
quote:
Leuk rollenspelquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Lekker, hoor! Had die de dag van zijn leven
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch best mooi![]()
Trouwens @:Geerd kpd bestaat nog gewoon hoor![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]Oppasen! Je bezorgt hem RSI in zijn pols met deze post!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |