Zo, wat voor antwoorden moet je wel niet geven om écht zo op de extremen uit te komenquote:Op donderdag 4 juni 2020 06:42 schreef Meke het volgende:
Nou jongens, beetje late to the party, maar ik heb die testjes van gister ook even gedaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zal niemand verbazen
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef Em31 het volgende:
Ik kan hierbij bevestigen dat een rijstwafel met olijfolie en kaas.......... erg lekker isGa ik zeker vaker eten en zo met kaas sowieso lekkerder dan met gewone boter.
Kan het dus iedereen aanraden@:Strani
Strani heeft een punt? Of heeft hij je stiekem een paar miljoen peseta's geboden?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef Em31 het volgende:
Ik kan hierbij bevestigen dat een rijstwafel met olijfolie en kaas.......... erg lekker isGa ik zeker vaker eten en zo met kaas sowieso lekkerder dan met gewone boter.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:37 schreef Em31 het volgende:
Ik kan hier geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Strani heeft een punt? Of heeft hij je stiekem een paar miljoen peseta's geboden?
Ja zo gewoon zonder kaas dacht ik eerst, ik proef niet echt iets bijzonders (maar dat kan ook aan de olijfolie liggenquote:
Ja, het gaat echt om de combinatiequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zo gewoon zonder kaas dacht ik eerst, ik proef niet echt iets bijzonders (maar dat kan ook aan de olijfolie liggen), maar met kaas
Ah, hoe gaan we die noemen? Raoiview ofzo?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik verwacht jouw recensie binnenkort ook!
Ik zat ook al iets te bedenken, maar ben niet zo creatiefquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, hoe gaan we die noemen? Raoiview ofzo?
Aiopinionquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Simpel, gewoon Aoibsdinowagnoieaoxcnio en dan beweren dat je het uitspreekt als recensiequote:Op donderdag 4 juni 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoi bhin hier iets van.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Simpel, gewoon Aoibsdinowagnoieaoxcnio en dan beweren dat je het uitspreekt als recensie
quote:
Gierenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Simpel, gewoon Aoibsdinowagnoieaoxcnio en dan beweren dat je het uitspreekt als recensie
quote:
quote:
OEHquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Als @:Aoibhin een Youtuber wordt, moeten haar fans wel Aibonnees heten natuurlijk
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Als @:Aoibhin een Youtuber wordt, moeten haar fans wel Aibonnees heten natuurlijk
Speciaal voor dat woord alleen al ga ik het gewoon doenquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
@:aoibhin , word youtuber! Dit is te mooi om te laten liggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |