hahatwitter:charisatalks twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:48:16Je favoriete Surinaamse woordvoerder coronamaatregelen is terug. Dit keer de vraag of adultshops ook tot de essentiële diensten behoren. 'Help jezelf.' 😂 #Corona #coronamaatregelen #Suriname https://t.co/BXqakGdEtN reageer retweet
Ah deden ze vervelend?quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat normaal ook wel, maar het was heel serieus, ik moest mezelf verdedigen
Iers inderdaadquote:
Ja dit was de schouwen duivelandse (quote:
Klinkt een beetje als een D&D naamquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iers inderdaadNaam komt van een verhaal dat ik toen met een vriendin schreef. De personages hadden allemaal dat soort namen
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:37 schreef skysherrif het volgende:
hahatwitter:charisatalks twitterde op donderdag 04-06-2020 om 09:48:16Je favoriete Surinaamse woordvoerder coronamaatregelen is terug. Dit keer de vraag of adultshops ook tot de essentiële diensten behoren. 'Help jezelf.' 😂 #Corona #coronamaatregelen #Suriname https://t.co/BXqakGdEtN reageer retweet
Die persco's daar zien er wel heel goedkoop uit ten opzichte van de Nederlandse hahaha. Die onopgemaakte powerpoint ookquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:37 schreef skysherrif het volgende:
En geen Irma als doventolkquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die persco's daar zien er wel heel goedkoop uit ten opzichte van de Nederlandse hahaha. Die onopgemaakte powerpoint ook
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dit was de schouwen duivelandse () radio. Dus evenveel nieuws hebben die ook niet altijd. En tijdens het hordelopen ergens in een wedstrijd in breda ofzo had ik mijn clubgenoot/rivaal aangeraakt met mijn arm. Maar hij vond dat ik hem expres duwde/sloeg en had dus de radio/lokale media gebeld.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we waren 14![]()
Zou er zo tussen passen jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een D&D naam
Succes nog met de laatste loodjes!quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:47 schreef molloot200 het volgende:
Net mijn verslag in kunnen leveren over genderrepresentatie op de Nederlandse tv, vanmiddag nog één college kijken en dan langzamerhand weekend vieren
Dat de radio aandacht besteedt aan twee ruziende pubertjes...quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dit was de schouwen duivelandse () radio. Dus evenveel nieuws hebben die ook niet altijd. En tijdens het hordelopen ergens in een wedstrijd in breda ofzo had ik mijn clubgenoot/rivaal aangeraakt met mijn arm. Maar hij vond dat ik hem expres duwde/sloeg en had dus de radio/lokale media gebeld.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we waren 14![]()
Yes, laatste normale weekje en dan hierna alleen nog maar voorbereiden op de tentamenweek. Ook nog een dingetje maar komt hopelijk wel goedquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat de radio aandacht besteed aan twee ruziende pubertjes...
Blijkbaar, misschien wilden ze het wel extra opstoken zodat ze ons wekelijks erover konden bellenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat de radio aandacht besteedt aan twee ruziende pubertjes...Is er zo weinig te beleven op Schouwen-Duiveland?
lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:47 schreef molloot200 het volgende:
Net mijn verslag in kunnen leveren over genderrepresentatie op de Nederlandse tv, vanmiddag nog één college kijken en dan langzamerhand weekend vieren
Dat zou wel sensatie opleverenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar, misschien wilden ze het wel extra opstoken zodat ze ons wekelijks erover konden bellen
Toen hij niet meer van me kon winnen is hij gaan voetballenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou wel sensatie opleverenHoe is het afgelopen? Zijn jullie nog vrienden of kunnen jullie elkaars bloed wel drinken?
Haha, die heb je dan toch maar mooi uit de sport gekieperdquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toen hij niet meer van me kon winnen is hij gaan voetballen
En nee geen vrienden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |