quote:Op zaterdag 6 juni 2020 14:47 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat een BNW-topic weer... waarom zou je je niet laten vaccineren tegen een ernstige ziekte?
En andere opa's en oma's, of de gevolgen ervan voor hun kinderen en kleinkinderen interesseerd je uiteraard niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:06 schreef laracroftonline het volgende:
Waarom zou ik, ik heb geen opa en oma meer en ik wil eerst zien wat de bijwerkingen op grote schaal zijn.
Klassiek anderen een schuldgevoel aanpraten omdat ze iets niet willen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En andere opa's en oma's, of de gevolgen ervan voor hun kinderen en kleinkinderen interesseerd je uiteraard niet.
Dat je weinig tot geen empathie heeft kun jij niks aan doen, maar geef het dan gewoon toe.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:34 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
Klassiek anderen een schuldgevoel aanpraten omdat ze iets niet willen.
Klassiek asociaal selectief zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:34 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
Klassiek anderen een schuldgevoel aanpraten omdat ze iets niet willen.
Dat is nieuw voor mij. Heb je daar meer informatie over?quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:52 schreef Sponsje88 het volgende:
......... Daarnaast vind ik het eng om een vaccin te krijgen dat jouw DNA aanpast.
Hier staat het één en ander beschreven. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/vaccinsquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:03 schreef grimselman het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Heb je daar meer informatie over?
Niets met empathie te maken heb ik genoeg van maar je moet niet gelijk alles in laten spuiten waar je de langer termijn prognose nog niet van weet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat je weinig tot geen empathie heeft kun jij niks aan doen, maar geef het dan gewoon toe.
Prima, maar dan wel thuisblijven verder. Geen probleem, toch, kan je gewoon lekker veilig afwachten.quote:Op maandag 17 augustus 2020 16:06 schreef laracroftonline het volgende:
Waarom zou ik, ik heb geen opa en oma meer en ik wil eerst zien wat de bijwerkingen op grote schaal zijn.
eerst maar eens zien of dat vaccin geen ander soort virus de wereld in helpt 😉quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel thuisblijven verder. Geen probleem, toch, kan je gewoon lekker veilig afwachten.
Nogmaals, prima, zolang je maar thuisblijft als je niet gevaccineerd bent. Wel benieuwd wat dat nieuwe virus zou zijn dan, het 5G virus mischien?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:25 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of dat vaccin geen ander soort virus de wereld in helpt 😉
Ik heb niets tegen 5gquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, prima, zolang je maar thuisblijft als je niet gevaccineerd bent. Wel benieuwd wat dat nieuwe virus zou zijn dan, het 5G virus mischien?
Snap die logica ook niet. Als ouderen bang zijn voor de corona, dan moeten zij zich toch juist vaccineren? We gaan toch ook niet allemaal de griepprik nemen om ouderen te beschermenquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
Om ouderen te beschermenwat een framing weer
Rotzooi? Zonder vaccins zou iedereen wel iemand kennen die iemand door bijvoorbeel mazelen verloren is, en iemand die polio heeft gehad en daardoor invalide is geworden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Rotzooi in je lichaam laten spuiten door de overheid..
Het moet niet gekker worden, ik neem het niet. Echt niet.
Dat is een hele andere reden dan dat je het niet doet omdat je opa en oma meer hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:15 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
Niets met empathie te maken heb ik genoeg van maar je moet niet gelijk alles in laten spuiten waar je de langer termijn prognose nog niet van weet.
You're welcomequote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ben niet van plan om me te laten vaccineren tegen CoVid nee. Niet omdat ik iets tegen vaccinaties heb op zich, maar dit is nieuw dus eng. Laat anderen eerst maar ff proefkonijnen en als ik in de tussentijd covid meemaak ja jammer dan. Zie ik dan wel weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |