De demonstraties misschien? Toch nog maar even de regels herhalen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef molloot200 het volgende:
Waarover zou een persconferentie vanavond eigenlijk moeten gaan?
Verhoog dan gewoon je -quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Help me noouhoouu hij zegt de hele tijd dat mijn plafond te laag is!
Ja jij hebt wel genoeg schade aangericht zo!quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verhoog dan gewoon je -
Nvm niet zin in nog meer ruzie
De regels herhalenquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De demonstraties misschien? Toch nog maar even de regels herhalen?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Help me noouhoouu hij zegt de hele tijd dat mijn plafond te laag is!
oeitwitter:jvdplicht twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:38:47De organisatie van het anti-racismeprotest in Rotterdam roept de deelnemers voor de laatste keer op “echt echt echt” afstand te houden. Anders wordt de demonstratie afgeblazen door de autoriteiten. reageer retweet
Aboutaleb had het toch ook voor maximaal 80 personen toegestaan? Waarom denkt iedereen dan 'ik moet één van die 80 personen zijn!'?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef skysherrif het volgende:
oeitwitter:jvdplicht twitterde op woensdag 03-06-2020 om 17:38:47De organisatie van het anti-racismeprotest in Rotterdam roept de deelnemers voor de laatste keer op “echt echt echt” afstand te houden. Anders wordt de demonstratie afgeblazen door de autoriteiten. reageer retweet
Ik doe ook maar een gokquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De regels herhalenDat er mensen zijn die dat nodig hebben.
Al vind ik het op Amsterdam na allemaal wel redelijk goed uitzien hoor.
Nee 80 klopt niet. Hij had 2 pleinen en de hele erasmusbrug in gedachten en dat dat makkelijk genoeg had moeten zijn voor een protest. In principe zat er geen limiet aan omdat er niet echt gedacht werd dat dat niet groot genoeg zou zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Aboutaleb had het toch ook voor maximaal 80 personen toegestaan? Waarom denkt iedereen dan 'ik moet één van die 80 personen zijn!'?
Tenzij ze toch al niet van plan waren om maar die limiet te luisteren natuurlijk.
Got it, thanks!quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee 80 klopt niet. Hij had 2 pleinen en de hele erasmusbrug in gedachten en dat dat makkelijk genoeg had moeten zijn voor een protest. In principe zat er geen limiet aan omdat er niet echt gedacht werd dat dat niet groot genoeg zou zijn.
Er is deze keer nog niks uitgelekt volgens mij (ik kan in ieder geval niets vinden). Dat is ook een unicum.quote:
Ik ga er niet over, maar is het voor de ruimte niet handiger een stille tocht te doen? Een rondje Erasmusbrug-Willemsbrug ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:39 schreef skysherrif het volgende:
Ruzie nog welquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verhoog dan gewoon je -
Nvm niet zin in nog meer ruzie
Goed gedaan jongens, alle maatregelen worden per maandag opgeheven en dit weekend is er voor iedereen een gratis mojitoquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is deze keer nog niks uitgelekt volgens mij (ik kan in ieder geval niets vinden). Dat is ook een unicum.
Jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is deze keer nog niks uitgelekt volgens mij (ik kan in ieder geval niets vinden). Dat is ook een unicum.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij The Sims deed ik zo min mogelijk aan verdiepingen, was alleen maar irritant. Gewoon een grotere bungalow bouwen als dat nodig was
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:52 schreef Strani het volgende:
Wellicht voelt Rutte zich ook geroepen/gedwongen iets te zeggen over de protesten in coronatijd.
twitter:ThomasHogeling twitterde op woensdag 03-06-2020 om 12:21:13Als de burgemeester mijn oude accent had gehad en van de VVD was geweest had de kwestie in 19 seconden afgehandeld kunnen worden https://t.co/KtOEfJDxnz reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:52 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan me enkel na een jaar of 15 nog 1 ding van sims herinneren : rosebud
Had je ook een rookmelder boven het fornuis en een inbrekersalarm aan de buitenkant?quote:
Woon-werkverkeer?quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:54 schreef Strani het volgende:
Okay, vrouw heeft woonkamer even nodig voor werk dus ik ga maar wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |