Ok, Mondo ken ik totaal niet, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geloof dat haar man behoorlijk ziek is geweest een tijdje. Maar Mondo doet ze prima nu. (en is imo meest interessante talkshow van het hele zooitje)
Ah okay, da's jammer.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak, maar al dan niet door zelfoverschatting of een gebrekkige voorbereiding ging ze onlangs in het interview met Louis van Gaal een aantal keer feitelijk zwaar in de fout.
Dat gaan dan een dilemma opleveren voor Aboutaleb.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
pfoeh wat een drukte nu al en bijna iedereen die ik ken die er heen gaat moet nog gaan
Van wat ik meekrijg hamert de organisatie enorm op ruimte, maar is er nu al geen plek meer voor mensen en is er nog steeds grote toestroomquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaan dan een dilemma opleveren voor Aboutaleb.
Ja ik ook, maar blijkbaar nog nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Irma uitgetolkt was?
Och jee, hopelijk verloopt het gewoon goed, net als Den Haag en Groningen gisteren!quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van wat ik meekrijg hamert de organisatie enorm op ruimte, maar is er nu al geen plek meer voor mensen en is er nog steeds grote toestroom
Het is opzich wel goed geregeld, met enorm veel plekken voor iedereen en kruisjes waar ieder individu kan staan. Maar de opkomst is gwn gigantisch vgmquote:Op woensdag 3 juni 2020 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Och jee, hopelijk verloopt het gewoon goed, net als Den Haag en Groningen gisteren!
De middelste, stiekem bepaal ik echt wat er gebeurt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben jij die meneer die altijd links staat of de rechtse?
Maar je zei dat je blond was!!quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
De middelste, stiekem bepaal ik echt wat er gebeurt.
Hopelijk gaat alles goed straks!quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is opzich wel goed geregeld, met enorm veel plekken voor iedereen en kruisjes waar ieder individu kan staan. Maar de opkomst is gwn gigantisch vgm
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe moet je ook alweer een trap plaatsen bij Sims![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je zei dat je blond was!!
*Gooit armen in de lucht
quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe moet je ook alweer een trap plaatsen bij Sims![]()
quote:
Help me noouhoouu hij zegt de hele tijd dat mijn plafond te laag is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |