Het zou voor mij ook wat anders zijn als ik iets had geboekt. Dan zou ik het nog wel zien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als wij niet aan de schoolvakanties zaten zouden we ook in september / oktober gaan hoor
[..]
Trakteert ze op rijstewafels
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik niks over zeggen zolang het onderzoek loopt.
Ja, de #EmToo was van mijquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Anders heb ik voor ik het weet weer een #EmToo op m'n geweten.
Was die grap van jou @:Arizona? Ja toch?
Voor wanneer? Ik ben alleen niet helemaal helder nuquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:20 schreef skysherrif het volgende:
Iemand interesse in een quizje van 10 vragen, ben mijn eigen online pubquizje aan het maken
PRECIES 12 uur natuurlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nee dat is dan maar beter ookLaat het morgen even weten zodra je gaat eten, dan herinner ik je eraan!
Oh dit vond ik ook leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat programma is er al een paar jaar niet meer toch? Wel jammer, want het was best een leuk programma. Ook heb ik er wat van opgestoken toen de bus ons niet vanaf het hotel kwam ophalen om naar het vliegveld te gaan. Ik liet de Alberto Stegeman in me los en toen kwam de bus alsnog langs
Spieking of witsj:quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
*gaat maar even niet Jitsi'en vanavond*
Maakt niet uit, mag nu mag ook als je je wat helderder voelt!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor wanneer? Ik ben alleen niet helemaal helder nu
Gaat het nog ergens over of algemeen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mag nu mag ook als je je wat helderder voelt!
Nee echt helemaal trivia, muziek, literatuur, film, politiek etcquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat het nog ergens over of algemeen?
Nou dat mag ook wel op een doordeweekse donderdag!!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dan zet ik m'n wekker voor 12 uur.
Ik zou die samenvatting anders ook echt missenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Redefine het volgende:
Jaaa Xander met de samenvatting van iets wat vijf minuten geleden hebben gezien
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat mag ook wel op een doordeweekse donderdag!!
Ik heb best wel zin in vakantie hoorquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iemand dit jaar überhaupt zin zou hebben in vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |