abonnement Unibet Coolblue
pi_194209715
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 22:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heb je die collab van 't Ij en Duvel ook gehad? :P

Deze dus: https://www.duvel.com/nl-nl/het-bier/t-ij-van-de-duvel
Ik vind het geen aanrader, het is de minst lekkere NEIPA die ik tot nu toe op heb.
pi_194279947
Afgelopen vrijdag bij de Kromme Haring geweest. Lopend vanuit het centrum is het een stukje, gelukkig kwam ik onderweg toevallig langs de Bierverteller dus heb ik maar wat bvo meegenomen. De industriële setting bij de Kromme Haring vond ik wel tof. Qua biertjes niet heel veel bijzonders maar al met al leuk gehad.

Sowieso was het qua check-ins een goed weekend, heb er 30+ bij kunnen tellen. Qua kwaliteit helaas iets minder, op een aantal biertjes na die er positief uitsprongen.
  maandag 27 juli 2020 @ 17:41:53 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194281810
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 14:46 schreef Welten het volgende:
Afgelopen vrijdag bij de Kromme Haring geweest. Lopend vanuit het centrum is het een stukje, gelukkig kwam ik onderweg toevallig langs de Bierverteller dus heb ik maar wat bvo meegenomen. De industriële setting bij de Kromme Haring vond ik wel tof. Qua biertjes niet heel veel bijzonders maar al met al leuk gehad.

Sowieso was het qua check-ins een goed weekend, heb er 30+ bij kunnen tellen. Qua kwaliteit helaas iets minder, op een aantal biertjes na die er positief uitsprongen.
Die hebben één van de lekkerste low abv bieren..de Crimping Crab. Zou hoger moeten scoren dan 3.4, maar hé het is geen 12% bourbon barrel chocolate coffee reserva stout dus dan is het al snel matig :P

https://untappd.com/b/de-kromme-haring-crimping-crab/3383792
pi_194292101
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die hebben één van de lekkerste low abv bieren..de Crimping Crab. Zou hoger moeten scoren dan 3.4, maar hé het is geen 12% bourbon barrel chocolate coffee reserva stout dus dan is het al snel matig :P

https://untappd.com/b/de-kromme-haring-crimping-crab/3383792
Ze hebben sowieso veel boeiende bieren, wanneer je van zuur en brett houdt. Over het algemeen richten ze zich meer op lagere percentages, en daar is niets mis mee. De Beardfish is ook wat ondergewaardeerd in mijn ogen.

Thomas had trouwens afgelopen zondag ook een barrel blend op de tap aangesloten, daar was Welten waarschijnlijk wel blij mee geweest.
pi_194301573
Zelf toevallig van hun inktvis oid meegenomen zo'n black IPA. Ben wel benieuwd naar die grisette ook.

Sowieso is laag abv best prima. Als ik een dag werk en er de volgende dag weer vroeg uit moet pak ik geen BA Imperial Stout.
pi_194336727
Ze hadden zo'n 12 taps en het viel me inderdaad al op dat het merendeel laag in abv was. Dat was prima want ik moest die avond nog even :) .
Ik had nog gehoopt dat die nieuwe releases beschikbaar waren van de tap maar helaas. Of ze op grote fles verkrijgbaar waren weet ik niet, m'n vriendin zag dat niet zo zitten.
pi_194340314
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 11:20 schreef Welten het volgende:
Ze hadden zo'n 12 taps en het viel me inderdaad al op dat het merendeel laag in abv was. Dat was prima want ik moest die avond nog even :) .
Ik had nog gehoopt dat die nieuwe releases beschikbaar waren van de tap maar helaas. Of ze op grote fles verkrijgbaar waren weet ik niet, m'n vriendin zag dat niet zo zitten.
De grote flessen gaan tegenwoordig via de webshop; je kunt ze dan eventueel wel ophalen bij de brouwerij. Gezien het weer is de Lactic Fantastic wel een aanrader; een kettle sour.

Een paar nieuwe releases kon je wel als blikjes meenemen trouwens.
pi_194441558
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 09:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha iemand nog meegekregen dat Uiltje wat biertesters zoekt? Had ook ff mailtje gestuurd en krijg net te horen dat ik van de 400+ nu bij de laatste 30 zit.. Krijg dus volgende week 6 incognito biertjes om te proeven :D
Haha na de proeverij zit ik nu bij de vaste 10 mensen die komende maanden gaan testen.

:D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_194441755
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha na de proeverij zit ik nu bij de vaste 10 mensen die komende maanden gaan testen.

:D
Leuk ^O^
pi_194495494
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:52 schreef drexciya het volgende:

[..]

De grote flessen gaan tegenwoordig via de webshop; je kunt ze dan eventueel wel ophalen bij de brouwerij. Gezien het weer is de Lactic Fantastic wel een aanrader; een kettle sour.

Een paar nieuwe releases kon je wel als blikjes meenemen trouwens.
Sours gaan er wel in nu ja. Gisteren die four years aperitif van de Moersleutel gehad, erg lekker was die. Daarna nog eentje van Dutch Bargain, milky Oolong Sour. Die was echt heel interessant. Heel erg herbal, yuzu en dan pittige Szechuan peper aan het einde.

Vanavond een DIPA van Kees, gerijpt op PX vaten. Vatrijping is niet heel duidelijk aanwezig, is net wat zoeter dan een gewone DIPA, vleugje karamel. Wel prima biertje en met ¤4.50 voor een 44cl klaag ik niet.

Morgen nog even wat biertjes inkopen want ik zag dat ik er nog een stuk of 20 heb, waarvan ongeveer 18 (barrel aged) Imperial stouts. En die laat ik wel even staan voor een minder warme dag.
pi_194495595
Vandaag weer eens bij DeCaigny geweest. 300 euro armer. :@

Wel beetje vreemd dat ik aangeef mijn eigen bakken meegenomen te hebben, maar dat ze er dan toch 2 aanslaan. Nou, goed. Die 4,20 mogen ze hebben.

Vind bij die zaak wel dat je altijd op de houdbaarheidsdatum moet opletten. Een hoop bieren die echt al maanden, soms zelfs jaren over datum zijn en dan nog gewoon in het schap staan. En dan doel ik natuurlijk op bieren die er zeker niet beter op worden als je ze lang laat staan.

Verder kan geen enkele andere zaak aan ze tippen. Topzaak. Maar er is dus nog verbetering mogelijk. :9
pi_194497026
Dat is wel overal toch. Maar voordeel tov online. Had laatst een ipa uit 2017 bij Sterk
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_194497291
Zou opzich niet moeilijk moeten zijn lijkt mij. Bij voorraad die binnenkomt direct de THT noteren die op het blik/fles staan en bijhouden in een excel document, gesorteerd op datum.

Heb je nog een stuk of 4 flesjes staan en krijg je alweer een doos nieuwe binnen dan word het even lastig natuurlijk. Maarja goed FIFO vullen en eens in de zoveel tijd even controleren. Al kost dat wel wat tijd wanneer je een stuk of 3000 bieren hebt natuurlijk _O-
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 01:53:37 #264
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194498527
Sowieso een probleem bij zaken die geen Untappd hebben, dat het soms moeilijk te zien is hoe oud een bier is.

Ik maak overigens weinig vergissingen met oude IPA’s, ik hou gewoon de menu’s van mijn vaste zaken bij en koop het leuke nieuwe wat er uit komt. Maar ik laat mensen liever geen IPA’s voor mij kopen als cadeau, das bijna niet te doen :P
Makkelijk tweede.
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:36:03 #265
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_194499772
Ik geloof dat ik iedere 3 weken wel een keer bij DeCaigny kom, en dan weet je dus al vanzelf wat nieuw is en wat er langer staat (en dat laat ik dan dus links liggen). Ik heb dus eigenlijk nooit last van slechte THT’s.

En een excelletje bijhouden is op het eerste oog inderdaad helemaal niet moeilijk, maar het kost zeeën van tijd met zo’n groot en snel roterend bierassortiment.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_194573252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En een excelletje bijhouden is op het eerste oog inderdaad helemaal niet moeilijk, maar het kost zeeën van tijd met zo’n groot en snel roterend bierassortiment.
Klopt dat is het probleem inderdaad. Groot en hoge doorloop, dan moet je 20x per dag dat ding gaan bijhouden.

Zelf vanmiddag in Ermelo geweest bij Burg Bieren. Eigenlijk heel dichtbij maar toch nog nooit geweest. Heb mezelf beetje ingehouden, maar veel lekkers gezien. Erg groot assortiment. En het is dichtbij dus kan zo weer terug _O-

  zondag 23 augustus 2020 @ 21:13:47 #267
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194694886
Nieuwe Folkingebrew is uit, en weer bijzonder geslaagd :)
Makkelijk tweede.
pi_194695677
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:18 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

:9
Poahhhhhh, goed leven!
pi_194712503
Ik heb laatst die Platinum-release gehaald en bij Cantillon o.a. FF, Iris, Brabantiae en de Crand Cru Bruoscella. Ik ben bezig om een voorraadje aan te leggen, eventueel om via groepen te traden (voor Amerikaans spul).
pi_194713172
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:03 schreef Welten het volgende:
Ik heb laatst die Platinum-release gehaald en bij Cantillon o.a. FF, Iris, Brabantiae en de Crand Cru Bruoscella. Ik ben bezig om een voorraadje aan te leggen, eventueel om via groepen te traden (voor Amerikaans spul).
Heb inmiddels ook een flinke voorraad, drink het zelf heel graag, laat deel nog paar jaar liggen en af en toe ruil ik eens wat.

Tenzij je zelf rechtstreeks met iemand in US wil traden is 3F lastiger geworden, aangezien ze nu veel uitbrengen en nu eigen webshop hebben. Ook de FF en Brab(al staat die inmiddels wel erg vaak op het bord) zijn wel leuk om te traden, Iris en bruocsella minder.
pi_194724015
Lekker hoor!

pi_194725161
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nieuwe Folkingebrew is uit, en weer bijzonder geslaagd :)
Ik heb er ook twee thuis staan. Heel benieuwd!
pi_194725204
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nieuwe Folkingebrew is uit, en weer bijzonder geslaagd :)
Vond hem inderdaad erg geslaagd, maar wel in de zin van "textbook"-nedipa. Niet heel memorabel verder.
Ben beetje verwend denk ik ;( en pretentieus.
pi_194745438
Nieuwe Folkinge inderdaad ook binnen. Ik ga binnenkort op vakantie en dan kunnen de IPA's van Folkinge, Drekker enzovoorts lekker mee.
Ook die zure releases van de Moersleutel (Zomerdijk) gehaald. Ik ben benieuwd of dat wat is.
pi_194823114
Vorige week in mijn vakantie toch nog even naar de Caigny gereden, het is een hele rit maar op een regenachtige vakantie dag viel het mee. Toch iets van een dikke 20 biertjes gekocht.
pi_194823366
Mag er ook een alcoholvrij webshop in de OP? O-)

https://www.ondernulpuntvijf.com/
pi_194827515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:37 schreef vanpers het volgende:
Vorige week in mijn vakantie toch nog even naar de Caigny gereden, het is een hele rit maar op een regenachtige vakantie dag viel het mee. Toch iets van een dikke 20 biertjes gekocht.
Hoe was de voorraad daar? En was het rustig (met Nederlanders?)
Nu wel braaf in quarantaine he! o|O
pi_194827551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Mag er ook een alcoholvrij webshop in de OP? O-)

https://www.ondernulpuntvijf.com/
Jammer dat ze de grens op 0,5 hebben gezet. Zou leuk zijn als ze Sessions mee hadden gepakt. Die drink ik meestal als ik nog moet rijden.
pi_194827631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jammer dat ze de grens op 0,5 hebben gezet. Zou leuk zijn als ze Sessions mee hadden gepakt. Die drink ik meestal als ik nog moet rijden.
Maar die zijn genoeg in andere webshops te vinden toch?
pi_194828307
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:23 schreef Welten het volgende:

[..]


Nu wel braaf in quarantaine he! o|O
De reden dat wij er toch maar niet langs gingen vorige week -O-
Geen zin om 10-14 dagen binnen te zitten, zelfs niet met een mooie biervoorraad :D
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:24:40 #282
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194829414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Mag er ook een alcoholvrij webshop in de OP? O-)

https://www.ondernulpuntvijf.com/
Heb er zelf onlangs ook al een bestelling geplaatst, ben er tot dusver zeer content mee! Sta nu op 94 NA check-ins (grootste deel craft) dus dit is een mooie manier om die nummertjes omhoog te werken :D.

Ik vind het zelf sowieso wel een mooie ontwikkeling dat er steeds meer goed alcoholvrij bier komt, met name Polen is lijstaanvoerder maar ook Noorwegen, Rusland, UK en Nederland doen het prima.
Makkelijk tweede.
pi_194829438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Heb er zelf onlangs ook al een bestelling geplaatst, ben er tot dusver zeer content mee! Sta nu op 94 NA check-ins (grootste deel craft) dus dit is een mooie manier om die nummertjes omhoog te werken :D.

Ik vind het zelf sowieso wel een mooie ontwikkeling dat er steeds meer goed alcoholvrij bier komt, met name Polen is lijstaanvoerder maar ook Noorwegen, Rusland, UK en Nederland doen het prima.
Mooie manier inderdaad :Y

Ik had eergisteren zelfs een 0.0 stout die gewoon een goede body had. Geen idee hoe ze dat doen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:34:13 #284
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194829544
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooie manier inderdaad :Y

Ik had eergisteren zelfs een 0.0 stout die gewoon een goede body had. Geen idee hoe ze dat doen.
Welke? Ben zelf nog niet zo tevreden over 0.0 stouts tot dusver namelijk. IPA’s en sours doen het schijnbaar beter.
Makkelijk tweede.
pi_194829831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 14:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar die zijn genoeg in andere webshops te vinden toch?
Valt ook wel mee toch?

Al bestel ik zelden in webshops (wel regelmatig bij brouwers zelf), dus ik ben een noob op dat gebied. :@
pi_194830202
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Mag er ook een alcoholvrij webshop in de OP? O-)

https://www.ondernulpuntvijf.com/
Done.
Spoilers!
pi_194830354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Welke? Ben zelf nog niet zo tevreden over 0.0 stouts tot dusver namelijk. IPA’s en sours doen het schijnbaar beter.
Svart/Hvit
Heb er nog andere staan, ben benieuwd of die ook een beetje body hebben.

En ja ipa en sour zijn ideale stijlen er voor. Gisteren de sour: Passion Icon van Cervisiam op die was ook erg lekker.
Sowieso een goedee brouwerij, ook voor normaal speciaalbier.
pi_194830356
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Done.
Thanks!
pi_194839870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Mag er ook een alcoholvrij webshop in de OP? O-)

https://www.ondernulpuntvijf.com/
Super nice! Kende deze nog niet, maar dit is top :)
pi_194841731
Zal hier vast wat mensen tegen hun zere been schoppen maar ik zal eerlijk toegeven dat ik me er totaal niet bewust van was dat dit oranje gebied was. Heb natuurlijk wel een mondkapje op gehad(weet dat dit niet genoeg is). Ben vorige week maandag geweest dus had dan tot en met vandaag in quarantaine gemoeten wat ik dus niet gedaan heb omdat ik het me nu pas eigenlijk besef. Niet dat ik trouwens op heel veel plaatsen geweest ben maar als ik dit vooraf geweten had was ik niet gegaan.

Voorraad was redelijk goed, het was niet druk maar de mensen die er waren zijn Nederlanders.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:20:11 #291
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_194842101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:00 schreef vanpers het volgende:
Zal hier vast wat mensen tegen hun zere been schoppen maar ik zal eerlijk toegeven dat ik me er totaal niet bewust van was dat dit oranje gebied was. Heb natuurlijk wel een mondkapje op gehad(weet dat dit niet genoeg is). Ben vorige week maandag geweest dus had dan tot en met vandaag in quarantaine gemoeten wat ik dus niet gedaan heb omdat ik het me nu pas eigenlijk besef. Niet dat ik trouwens op heel veel plaatsen geweest ben maar als ik dit vooraf geweten had was ik niet gegaan.

Voorraad was redelijk goed, het was niet druk maar de mensen die er waren zijn Nederlanders.
Potsjandosie nog aan toe!!!

Ik zou het niet in de Beer Geeks Facebook groep zeggen, die zijn over het algemeen wat minder coulant :P
Makkelijk tweede.
pi_194843264
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:00 schreef vanpers het volgende:
Zal hier vast wat mensen tegen hun zere been schoppen maar ik zal eerlijk toegeven dat ik me er totaal niet bewust van was dat dit oranje gebied was. Heb natuurlijk wel een mondkapje op gehad(weet dat dit niet genoeg is).
Was toch wel uitgebreid in nieuws dat provincie Antwerpen oranje zone is, maar kan best begrijpen dat mensen dat niet door hebben. Wat me daarom meer verbaast is dat het blijkbaar bij de grensovergangen niet duidelijk wordt aangegeven.

Nee, ook met mondkapje, zou je eigenlijk niet in oranje gebied mogen komen zonder erna in quarantaine te gaan. sterker nog in heel België is mondkapjesplicht in winkels en vaak zelfs in hele centrum/toeristische zone.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Potsjandosie nog aan toe!!!

Ik zou het niet in de Beer Geeks Facebook groep zeggen, die zijn over het algemeen wat minder coulant :P
juist wel, altijd leuk om te volgen daar een flink relletje over iets onbenulligs. :D :D
  donderdag 3 september 2020 @ 16:27:34 #293
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_194867313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:00 schreef vanpers het volgende:
Zal hier vast wat mensen tegen hun zere been schoppen maar ik zal eerlijk toegeven dat ik me er totaal niet bewust van was dat dit oranje gebied was. Heb natuurlijk wel een mondkapje op gehad(weet dat dit niet genoeg is). Ben vorige week maandag geweest dus had dan tot en met vandaag in quarantaine gemoeten wat ik dus niet gedaan heb omdat ik het me nu pas eigenlijk besef. Niet dat ik trouwens op heel veel plaatsen geweest ben maar als ik dit vooraf geweten had was ik niet gegaan.

Voorraad was redelijk goed, het was niet druk maar de mensen die er waren zijn Nederlanders.
Je moet niet in quarantaine, maar het wordt geadviseerd. Tja, zeg het maar want ik vind het inmiddels een lastige discussie. Ik heb mezelf nog niet in België begeven behalve een dag voor werk (en dat was niet in de provincie Antwerpen), maar het tegenstrijdige is dat hier aan de grens zowat net zoveel Belgische als Nederlandse kentekens bij de AH staan... en die shoppende Belgen komen dus wél uit de uit de provincie Antwerpen.

Misschien moeten we dit maar niet hier willen bespreken; hier zijn op dit forum legio andere topics voor volgens mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 03-09-2020 16:37:28 ]
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_194868486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Mag er ook een alcoholvrij webshop in de OP? O-)

https://www.ondernulpuntvijf.com/
Zou zo'n webshop bestaansrecht hebben? :o Bij de meeste andere webshops heb je ook alcoholvrij bier. Het alcoholvrije assortiment is bij deze webshop misschien wel een stuk beter, maar meer dan dat hebben ze niet.
Als ik online iets bestel, dan zit er wel eens een alcoholvrij biertje bij, maar is dat nooit de hoofdreden dat ik een bestelling plaats.

Misschien gaat deze webshop het wel weer heel goed doen als Dry January eraan komt :D
pi_194868544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:26 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Zou zo'n webshop bestaansrecht hebben? :o
We gaan het zien, maar denk het tegenwoordig eigenlijk wel.
pi_194868575
Zo op vakantie drink je toch onbewust bizar veel meer. Ook met delen etc, heb nu in 11 dagen even 40 Duitse bieries achterover getikt...

Maar ben nu echt toe aan een lekkre NEIPA of pastry stout. Zaterdag gelijk even brouwerijen tochtje door Amsterdam
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_194868597
Ik kijk ook al uit naar de pastry stouts van dit weekend :9

En dan morgen nog een bestelling plaatsen bij 3 Fonteinen, het is toch vakantie en wil iets leuks voor mijn 1500e unieke checkin.
  donderdag 3 september 2020 @ 18:56:06 #298
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_194870070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Ik kijk ook al uit naar de pastry stouts van dit weekend :9

En dan morgen nog een bestelling plaatsen bij 3 Fonteinen, het is toch vakantie en wil iets leuks voor mijn 1500e unieke checkin.
Heb ik een aankondiging voor nieuwe pakketjes gemist? :o
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_194870123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Heb ik een aankondiging voor nieuwe pakketjes gemist? :o
Denk het niet. Ik heb pas 1x eerder bij hun besteld dus alles is nog nieuw voor mij :D
  donderdag 3 september 2020 @ 19:03:08 #300
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_194870160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Denk het niet. Ik heb pas 1x eerder bij hun besteld dus alles is nog nieuw voor mij :D
Ah, ik schrok al. Vals alarm dus. ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')