LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De laatste zin maakt het af
Watjequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de winter sprint ik meestal naar de verwarming die daar ergens in die voorkamer ziten ben ik druk bezig met mijn kont en handen te verwarmen
Je bent nou een stoere kerelquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, leuk feitje uit Hamlapjes' leven:
De achtbaan uit Julianatoren, Jul's Rollerskates, was de eerste echte achtbaan waar ik in ging.
Hamlapjes was toen een jaar of 7, 8, denk ik? DOODENG! En toen kwam er nog een tweede rondje ook
Gevolg: Hamlapjes ging jaren niet in achtbanen.
Tegenwoordig durf ik van alles wel
Ik nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat fijn om te zien dat iedereen hier ook naar Julianatoren is geweest!
Meeste pretparkfans die ik ken, komen toch uit het zuiden en die zijn er toch lang niet zo vaak geweest
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vroeger gingen kinderen in mijn klas daar wel eens heen, maar bij ons is het er nooit van gekomen. Maar op zich trok het me ook nooit zo. Vond die Kloontje ook altijd zo vreselijk irritant op tv
Oh god ja ik kon haar niet uitstaan!quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
Vond die Kloontje ook altijd zo vreselijk irritant op tv
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 3 juni 2020 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nietEn gaat er voorlopig ook niet van komen. Toch wat raar als ik daar in m'n eentje een dagje ga rondhangen
Was daar een achtbaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, leuk feitje uit Hamlapjes' leven:
De achtbaan uit Julianatoren, Jul's Rollerskates, was de eerste echte achtbaan waar ik in ging.
Hamlapjes was toen een jaar of 7, 8, denk ik? DOODENG! En toen kwam er nog een tweede rondje ook
Gevolg: Hamlapjes ging jaren niet in achtbanen.
Tegenwoordig durf ik van alles wel
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind achtbanen die over de kop gaan eng, want dan ben ik altijd bang dat die veiligheidsbeugel loslaat en ik naar beneden valquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond die eerst ook gewoon doodeng hoor achtbanen. Nu ga ik daar in pretparken wel in.
Maar no way dat ik op eeen kermis in van die gammele attracties ga. Laat me daar maar lekker met muntjes schuiven of in de botsautos
Topding! Waar is die te koop? Lijkt mij een zeer geschikt cadeauquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Botsauto'squote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond die eerst ook gewoon doodeng hoor achtbanen. Nu ga ik daar in pretparken wel in.
Maar no way dat ik op eeen kermis in van die gammele attracties ga. Laat me daar maar lekker met muntjes schuiven of in de botsautos
Je ziet het meteen he. Plastic lepels, dat kan écht niet meer in deze tijdquote:
De kermis vermijd ik toch ook wel. Voelt toch minder veilig aan allemaal (is het ook gewoon natuurlijk)quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit was zo hysterisch altijdquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat dit toe was gestaan op de Nederlandse tv
Oh fuck het zit weer in mijn hoofd hoorquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat dit toe was gestaan op de Nederlandse tv
Op achtbaantripjes ben ik wel in van die kinderachtige achtbanen geweest in m'n eentje. Sta je daar tussen de kinderen in de wachtrijquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me![]()
Maar als je gewoon een willekeurig kind daar vraagt om te doen alsof ze bij jou horen is het wel heel normaal toch?
Helemaal gemistquote:
Je hebt een nieuwe hobby gevonden zie ikquote:
Ben ik ook geweest, vooral Slagharen vond ik ook leukquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je ziet het meteen he. Plastic lepels, dat kan écht niet meer in deze tijd
Julianatoren, ik kan me niet herinneren er ooit te zijn geweest. Wij gingen altijd naar Hellendoorn of Slagharen als pretpark in de buurt.
Ja het heeft toch wat triests op een gegeven momentquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op achtbaantripjes ben ik wel in van die kinderachtige achtbanen geweest in m'n eentje. Sta je daar tussen de kinderen in de wachtrijVoelde toch wat ongemakkelijk, dus ik ben ermee gestopt om ervoor te gaan letterlijk alle achtbanen in een park te doen. Ook omdat ik eigenlijk altijd kut in zo'n wagentje zat en de rit zelf te saai voor woorden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |