Hahaha iedereen is altijd verbaasd als ik zeg dat we er nog nooit zijn geweest. Nee wij gingen dus altijd naar Julianatoren omdat mijn ouders de Efteling altijd te druk vonden (of nou ja zijn ze er zelf wel geweest? Waarschijnlijk van horen zeggenquote:
Daar ben ik 1x in geweest en daarna een paar uur misselijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je had altijd van die muizen die dan terugkwamen in de attracties. Botsauto's waren ook met katten volgens mij inderdaad.![]()
Ik vond daar dat schommelschip altijd heel leuk (terwijl ik die in de Efteling dan weer eng vind en er misslijk van wordt).
quote:
De Efteling is wel irritant qua muziekjes jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha iedereen is altijd verbaasd als ik zeg dat we er nog nooit zijn geweest. Nee wij gingen dus altijd naar Julianatoren omdat mijn ouders de Efteling altijd te druk vonden (of nou ja zijn ze er zelf wel geweest? Waarschijnlijk van horen zeggen). En Julianatoren was veel dichterbij.
En de liedjes die ik ken van de Efteling zijn toch allemaal irritant.
Op werk zet ik wel vaak de efteling radio aan als iemand de tablet onbewaakt laat en dan kijken hoelang het duurt voor iemand het opmerktquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
.
En de liedjes die ik ken van de Efteling zijn toch allemaal irritant.
Doe een Efteling meet en ik ben erbij!quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:25 schreef skysherrif het volgende:
Dit kan echt niet, spreek maar een efteling meet af???
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar ben ik 1x in geweest en daarna een paar uur misselijk
quote:
Is er wel eens een idioot geweest die niks merkte?quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op werk zet ik wel vaak de efteling radio aan als iemand de tablet onbewaakt laat en dan kijken hoelang het duurt voor iemand het opmerkt
Oeh dan ga ik ook mee!quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe een Efteling meet en ik ben erbij!
Wel even wachten tot we daar weer 'normaal' naartoe kunnen en niet 1,5 meter afstand moeten bewaren tussen iedereen. Tevens stel ik dan ook voor een dag te kiezen waarop je tot het donker kan blijven, want Efteling in het donker
Daar ben ik dan weer nooit geweestquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
En ik ben ook heel vaak nog naar Het Land van Ooit geweest voor sluitingstijd. Dat vond ik ook heel leuk.
Dit huis, dit vervloekte huisquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
Villa Volta begrijp ik nog steeds niet, zit daar dan 5 minuten lang met dit gezicht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:30 schreef skysherrif het volgende:
Villa Volta begrijp ik nog steeds niet, zit daar dan 5 minuten lang met dit gezicht
[ afbeelding ]
Ik vond vroeger daar het Reuzenland heel leuk. Daar was alles extra groot gemaakt, met grote tafels, stoelen, bedden etc. Was ook meer een themapark dan echt een pretpark met heel veel attracties volgens mij. Al weet ik er niet super veel meer van, ik lees net dat het in 2007 al sloot, toen was ik nog 6 of 7.quote:
Die attractie heeft wel een van de beste verhalenquote:
In de winter sprint ik meestal naar de verwarming die daar ergens in die voorkamer zitquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]Bij de introductie of de attractie zelf?
Hahaha die achtbaan vond ik ook heel eng weet ik nog. Nog steeds niet de allergrootste fan van achtbanen, uit de meesten kom ik kotsmisselijk na één ritje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, leuk feitje uit Hamlapjes' leven:
De achtbaan uit Julianatoren, Jul's Rollerskates, was de eerste echte achtbaan waar ik in ging.
Hamlapjes was toen een jaar of 7, 8, denk ik? DOODENG! En toen kwam er nog een tweede rondje ook
Gevolg: Hamlapjes ging jaren niet in achtbanen.
Tegenwoordig durf ik van alles wel
Ja vroeger gingen kinderen in mijn klas daar wel eens heen, maar bij ons is het er nooit van gekomen. Maar op zich trok het me ook nooit zo. Vond die Kloontje ook altijd zo vreselijk irritant op tvquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond vroeger daar het Reuzenland heel leuk. Daar was alles extra groot gemaakt, met grote tafels, stoelen, bedden etc. Was ook meer een themapark dan echt een pretpark met heel veel attracties volgens mij. Al weet ik er niet super veel meer van, ik lees net dat het in 2007 al sloot, toen was ik nog 6 of 7.
Ik vond die eerst ook gewoon doodeng hoor achtbanenquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh, leuk feitje uit Hamlapjes' leven:
De achtbaan uit Julianatoren, Jul's Rollerskates, was de eerste echte achtbaan waar ik in ging.
Hamlapjes was toen een jaar of 7, 8, denk ik? DOODENG! En toen kwam er nog een tweede rondje ook
Gevolg: Hamlapjes ging jaren niet in achtbanen.
Tegenwoordig durf ik van alles wel
Hahaquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de winter sprint ik meestal naar de verwarming die daar ergens in die voorkamer ziten ben ik druk bezig met mijn kont en handen te verwarmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |