Ken hem niet. Hoezo is hij kut danquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ifrane is prima mod hoor, laat genoeg toe en is niet zo'n kkmiet als vk
Ik vind het een erg slechte en makkelijke keuze van Fok.quote:
Nog een paar posts gevonden om te tr'en?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken hem niet. Hoezo is hij kut dan
Generaal Jankbal is op dreef. Ziedend.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind het een erg slechte en makkelijke keuze van Fok.
En ik vind je een eikel.
Welkom op FOK!
Ja genoeg maar die kan jij niet meer afvinken he hahahaquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog een paar posts gevonden om te tr'en?
@Pharkus wanbeleidquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:36 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Generaal Jankbal is op dreef. Ziedend.
O dacht dat ze wel wat beters had te doenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog een paar posts gevonden om te tr'en?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:Pharkus wanbeleid
Zorg gewoon voor verkiezingen.
Laat die ifrane aub een tussenpaus zijn.
Niet echt ik mycroft de hele dag op kanker en zet dan tr’s om Noel te triggerenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat ze wel wat beters had te doen
Als ik moest kiezen tussen Ifrane en Haags kwartiertje zou ik mijn wachtwoord weggooienquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, Ifrane heeft al de nodige ervaring, ook op KLB
Die ggmm is echt een prima kruiwagen voor jou, wel jammer dat er meteen besluiten moeten worden genomen terwijl in chaos prachtige creatieve dingen kunnen ontstaan.quote:
Hij is ook de enige die er een drama van maakt, snap het ook niet echt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wat let je?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Ifrane en Haags kwartiertje zou ik mijn wachtwoord weggooien
Ah, toch nog enige sportiviteit. Dank je wel kerel!quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die ggmm is echt een prima kruiwagen voor jou, wel jammer dat er meteen besluiten moeten worden genomen terwijl in chaos prachtige creatieve dingen kunnen ontstaan.
@:GGMM
toch welkom franetje, je zal wel wat goeds kunnen.
Kan iemand hier even antwoord op geven weet niet welk team ik nu benquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken hem niet. Hoezo is hij kut dan
Nieuw bloed is juist goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Mss als Haags ingewisseld wordt, hij lijkt af te bouwen.quote:
Ja ik verzet mij de laatste tijd nogal veel tegen gezag en daar moet jij niet de dupe van worden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ah, toch nog enige sportiviteit. Dank je wel kerel!Wordt gewaardeerd.
Hhaahahahahahquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja genoeg maar die kan jij niet meer afvinken he hahaha
Sowieso zou een 4de mod niet misstaan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mss als Haags ingewisseld wordt, hij lijkt af te bouwen.
Ik wacht even af of simone ifrane nog gaat pijpenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:53 schreef Solotovski het volgende:
Jongens het is druk in de sc
Hier klopt iets niet
Been there done thatquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wacht even af of simone ifrane nog gaat pijpen
Nee banbeleid. Maar kom kom er zijn ergere dingen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:Pharkus wanbeleid
Zorg gewoon voor verkiezingen.
Laat die ifrane aub een tussenpaus zijn.
Awkwardquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wacht even af of simone ifrane nog gaat pijpen
#BLMquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee banbeleid. Maar kom kom er zijn ergere dingen.
Niet. Maar ik heb totaal geen zin om jullie te noten/editen, dus help mij daar ook in door niet met kk te scheldenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:57 schreef Solotovski het volgende:
@:ifrane
In hoeverre sta jij kk toe in de sc?
Soms floept het er natuurlijk wel eens uit he.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet. Maar ik heb totaal geen zin om jullie te noten/editen, dus help mij daar ook in door niet met kk te schelden
Ik ben oldskool, ik rook jonkoquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:04 schreef Ifrane het volgende:
@:Solotovski @:SimonedeBeauvoir
Gezien ik weet dat jullie ook van een goede toeter op zijn tijd houden, hoe staan jullie tegenover wiet vapen?
Ik heb namelijk een vape als kado gekregen vandaag.
Niet aan beginnen als je de hele tijd thuis zit je komt er niet meer vanafquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:04 schreef Ifrane het volgende:
Gezien ik weet dat jullie ook van een goede toeter op zijn tijd houden, hoe staan jullie tegenover wiet vapen?
Ik heb namelijk een vape als kado gekregen vandaag.
Ja is goed met jequote:Op donderdag 4 juni 2020 18:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee banbeleid. Maar kom kom er zijn ergere dingen.
Omdat je drug en aber bentquote:
Haha drug mocht willen dat hij een tiende van mijn hersencapaciteit hadquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha drug mocht willen dat hij een tiende van mijn hersencapaciteit had
Dit klopt niet echt hequote:Op donderdag 4 juni 2020 18:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Geen idee wie die nobody is trouwens
Omdat ik mij een terechte klacht over Apple TV+ kan herinneren waarin je vertelde dat je zwaar teleurgesteld was terwijl je ready was met vape en wijn. En ik had info nodig van een ervaren vaper.quote:
Ohja nou de eerste keer niet meteen op 220C zetten en maar blijven lurkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Omdat ik mij een terechte klacht over Apple TV+ kan herinneren waarin je vertelde dat je zwaar teleurgesteld was terwijl je ready was met vape en wijn. En ik had info nodig van een ervaren vaper.
Apple TV altijd terechte klacht.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Omdat ik mij een terechte klacht over Apple TV+ kan herinneren waarin je vertelde dat je zwaar teleurgesteld was terwijl je ready was met vape en wijn. En ik had info nodig van een ervaren vaper.
Wat is een Apple tv+ eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:13 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga na het eten wel een normale jay rollen, stuur deze vape wel terug. Je hebt mij bang gemaakt met "niet beginnen als je alleen maar thuis zit".quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja nou de eerste keer niet meteen op 220C zetten en maar blijven lurken
Altijd welkom!quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zit even op de pot, ik lees mee.
Een overpriced Chromecast.quote:
Meer hyped voor ghost of thushimaquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zijn jullie ook hyped voor TLOU2
Ja maar die duurt nog 2 maandenquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meer hyped voor ghost of thushima
Ga je hem kopen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja maar die duurt nog 2 maanden
Dat kan niet eensquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Fuck peter r maar wel dikke probs dat ie die kroongetuige bij gaat staan
Denk het wel. Die dag begint mijn zomervakantiequote:
Ah ook zo'n fanboy dus.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:35 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Altijd welkom!
[..]
Een overpriced Chromecast.
Dat zeg ik als iPhone en Mac gebruiker.
Alsof het zo moest zijnquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk het wel. Die dag begint mijn zomervakantie
Rtquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:57 schreef Solotovski het volgende:
@:ifrane
In hoeverre sta jij kk toe in de sc?
Jij hebt wel vaak kk in je notes of nie?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rt
Want als we gesnitcht worden dan ja boeiend
Kkvaakquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak kk in je notes of nie?
Ik kom hier voor mijn lolquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zit hier En niet in onzsc om conflict te vermijden maar als er achter mijn reet aan gelopen wordt kan ik het niet helpen he @:pharkus
Vertel het ons, held.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens lieg ik nu. Ik kom eigenlijk voor het enige wat ooit belangrijk voor me is geweest, tegelijkertijd het enige wat ik zo enorm heb vernacheld. Ik weet echter niet of ik het moet willen opzoeken.
Vertelquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Overigens lieg ik nu. Ik kom eigenlijk voor het enige wat ooit belangrijk voor me is geweest, tegelijkertijd het enige wat ik zo enorm heb vernacheld. Ik weet echter niet of ik het moet willen opzoeken.
Kan niet maat, het is voor mij ook niet duidelijk genoeg, maar ik mag het verder ook niet uitzoeken. Ik zou er aan onderdoor gaan denk ik.quote:
Hm hmm hm hmm vertel meer wij luisteren naar je.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan niet maat, het is voor mij ook niet duidelijk genoeg, maar ik mag het verder ook niet uitzoeken. Ik zou er aan onderdoor gaan denk ik.
De deur/DM staat altijd open, maat.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan niet maat, het is voor mij ook niet duidelijk genoeg, maar ik mag het verder ook niet uitzoeken. Ik zou er aan onderdoor gaan denk ik.
Met mij vapen is een leuke ervaringquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:56 schreef Ifrane het volgende:
Vapen was een leuke nieuwe ervaring maar ik blijf toch liever oldskool jonkos smoken.
Klopt helemaal, can confirmquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met mij vapen is een leuke ervaring
Beste iddquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:56 schreef Ifrane het volgende:
Vapen was een leuke nieuwe ervaring maar ik blijf toch liever oldskool jonkos smoken.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hm hmm hm hmm vertel meer wij luisteren naar je.
Ik heb een hart gebroken en daarmee m'n eigen hart onherstelbaar beschadigd geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De deur/DM staat altijd open, maat.
Doe een beetje discreet manquote:
Goed zo brand maar lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een hart gebroken en daarmee m'n eigen hart onherstelbaar beschadigd geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |