Kan alsnog he, ben de helft van 2020 mod geweestquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik had zo weer op je gestemd als je niet mod af was makker
deze man is weer readyquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Er was geen echte concurrentie
Is solotovski de beste mod.quote:
Bijna net zoveel? Gewoon minder dusquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is solotovski de beste mod.
Ik had trouwens bijna net zoveel stemmen maar die op mij telden niet
Ja. Maar ik deed niet eens meequote:Op donderdag 4 juni 2020 11:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bijna net zoveel? Gewoon minder dus
Net aan 5 maanden vriend. Een half jaar is 6 maandenquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan alsnog he, ben de helft van 2020 mod geweest
Hey nog een flopmodquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net aan 5 maanden vriend. Een half jaar is 6 maanden
HAHAHAHAHAHAHA
RIP Fokquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal hem nooit slaan.
Hij wordt waarschijnlijk snel mod.
Ifrane is prima mod hoor, laat genoeg toe en is niet zo'n kkmiet als vkquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
Ifrane![]()
De tering hoe kan klb het slechter treffen.
VK2
Voed mij met je tranen, Generaal Jankbal. Heerlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
Ifrane![]()
De tering hoe kan klb het slechter treffen.
VK2
Die gast laat niets toe.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ifrane is prima mod hoor, laat genoeg toe en is niet zo'n kkmiet als vk
Tief op joh.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:30 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Voed mij met je tranen, Generaal Jankbal. Heerlijk.
Nooit last vanquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die gast laat niets toe.
Liever zo'n bijdehante teringlijer als vk dan zo'n achter de ellebogen zelfbenoemde burgemeester.
De lul.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vanillekwark.
Een mod die deze sc naar de tyfus heeft geholpen.
Ga door met janken, lekker manquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tief op joh.
Ga elders de gutmensch uithangen, flapdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |