Hhaahahahahahquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja genoeg maar die kan jij niet meer afvinken he hahaha
Sowieso zou een 4de mod niet misstaan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mss als Haags ingewisseld wordt, hij lijkt af te bouwen.
Ik wacht even af of simone ifrane nog gaat pijpenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:53 schreef Solotovski het volgende:
Jongens het is druk in de sc
Hier klopt iets niet
Been there done thatquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wacht even af of simone ifrane nog gaat pijpen
Nee banbeleid. Maar kom kom er zijn ergere dingen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:Pharkus wanbeleid
Zorg gewoon voor verkiezingen.
Laat die ifrane aub een tussenpaus zijn.
Awkwardquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wacht even af of simone ifrane nog gaat pijpen
#BLMquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee banbeleid. Maar kom kom er zijn ergere dingen.
Niet. Maar ik heb totaal geen zin om jullie te noten/editen, dus help mij daar ook in door niet met kk te scheldenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:57 schreef Solotovski het volgende:
@:ifrane
In hoeverre sta jij kk toe in de sc?
Soms floept het er natuurlijk wel eens uit he.quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:03 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Niet. Maar ik heb totaal geen zin om jullie te noten/editen, dus help mij daar ook in door niet met kk te schelden
Ik ben oldskool, ik rook jonkoquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:04 schreef Ifrane het volgende:
@:Solotovski @:SimonedeBeauvoir
Gezien ik weet dat jullie ook van een goede toeter op zijn tijd houden, hoe staan jullie tegenover wiet vapen?
Ik heb namelijk een vape als kado gekregen vandaag.
Niet aan beginnen als je de hele tijd thuis zit je komt er niet meer vanafquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:04 schreef Ifrane het volgende:
@:Solotovski @:SimonedeBeauvoir
Gezien ik weet dat jullie ook van een goede toeter op zijn tijd houden, hoe staan jullie tegenover wiet vapen?
Ik heb namelijk een vape als kado gekregen vandaag.
Ja is goed met jequote:Op donderdag 4 juni 2020 18:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee banbeleid. Maar kom kom er zijn ergere dingen.
Omdat je drug en aber bentquote:
Haha drug mocht willen dat hij een tiende van mijn hersencapaciteit hadquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha drug mocht willen dat hij een tiende van mijn hersencapaciteit had
Dit klopt niet echt hequote:Op donderdag 4 juni 2020 18:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Geen idee wie die nobody is trouwens
Omdat ik mij een terechte klacht over Apple TV+ kan herinneren waarin je vertelde dat je zwaar teleurgesteld was terwijl je ready was met vape en wijn. En ik had info nodig van een ervaren vaper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |