Ken hem niet. Hoezo is hij kut danquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ifrane is prima mod hoor, laat genoeg toe en is niet zo'n kkmiet als vk
Ik vind het een erg slechte en makkelijke keuze van Fok.quote:
Nog een paar posts gevonden om te tr'en?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken hem niet. Hoezo is hij kut dan
Generaal Jankbal is op dreef. Ziedend.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind het een erg slechte en makkelijke keuze van Fok.
En ik vind je een eikel.
Welkom op FOK!
Ja genoeg maar die kan jij niet meer afvinken he hahahaquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog een paar posts gevonden om te tr'en?
@Pharkus wanbeleidquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:36 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Generaal Jankbal is op dreef. Ziedend.
O dacht dat ze wel wat beters had te doenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog een paar posts gevonden om te tr'en?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:Pharkus wanbeleid
Zorg gewoon voor verkiezingen.
Laat die ifrane aub een tussenpaus zijn.
Niet echt ik mycroft de hele dag op kanker en zet dan tr’s om Noel te triggerenquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat ze wel wat beters had te doen
Als ik moest kiezen tussen Ifrane en Haags kwartiertje zou ik mijn wachtwoord weggooienquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, Ifrane heeft al de nodige ervaring, ook op KLB
Die ggmm is echt een prima kruiwagen voor jou, wel jammer dat er meteen besluiten moeten worden genomen terwijl in chaos prachtige creatieve dingen kunnen ontstaan.quote:
Hij is ook de enige die er een drama van maakt, snap het ook niet echt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wat let je?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Ifrane en Haags kwartiertje zou ik mijn wachtwoord weggooien
Ah, toch nog enige sportiviteit. Dank je wel kerel!quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die ggmm is echt een prima kruiwagen voor jou, wel jammer dat er meteen besluiten moeten worden genomen terwijl in chaos prachtige creatieve dingen kunnen ontstaan.
@:GGMM
toch welkom franetje, je zal wel wat goeds kunnen.
Kan iemand hier even antwoord op geven weet niet welk team ik nu benquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken hem niet. Hoezo is hij kut dan
Nieuw bloed is juist goedquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
Mss als Haags ingewisseld wordt, hij lijkt af te bouwen.quote:
Ja ik verzet mij de laatste tijd nogal veel tegen gezag en daar moet jij niet de dupe van worden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:45 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ah, toch nog enige sportiviteit. Dank je wel kerel!Wordt gewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |