SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders zijn gisteren naar de bioscoop gegaan. Ze waren de eerste bezoekers sinds de lockdown
Great balls of fire?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was afgelopen vrijdag bij een transport bedrijf hier in de buurt.
Het is net een surrealistische filmposter. Zou zo als kunst verkocht kunnen worden. Moeten ze wel die verkeerspaal er even uit fotoshoppenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)orme-brand-in-hapert
3 van die wagens van het vliegveld inderdaad om te blussen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat heb ik gezien.
Hadden ze het leger bijgehaald of zo...
Jeetje.....quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)orme-brand-in-hapert
Je zou er nachtmerries van krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik zie in die foto een soort metalen feuniks die uit haar as verrijst.
Suspicious mind?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik zie in die foto een soort metalen feuniks die uit haar as verrijst.
Met vla hebben ze de meeste etniciteiten wel redelijk afgedekt denk ik.quote:
De smurfen worden nog steeds gediscrimineerd!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met vla hebben ze de meeste etniciteiten wel redelijk afgedekt denk ik.
Je hebt toch smurfenijs?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
De smurfen worden nog steeds gediscrimineerd!
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ik heb geen bruine suiker in huis, anders had ik dat er ten compensatie ingedaan.
Dat zijn gewoon dwergen die hun adem inhouden omdat ze hun zin niet krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
De smurfen worden nog steeds gediscrimineerd!
Wel? Oops.. te laatquote:
Weten hoe dat smaaktquote:
Kennis van me heeft een ijssalon, daar heb ik het wel eens geproefd.quote:
Jajaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een ijssalon, daar heb ik het wel eens geproefd.
Ja, van een afstand in de dierentuin.quote:
Dus het schaaltje moest het werk weer doen?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:33 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de blanke vla wel uit een zwart schaaltje gegeten.
Mint met pure chocolade is lekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt?Ik heb geen idee. Ik neem alleen meloen of mint met chocolade.
Ja het vuile werk.. oh shitquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus het schaaltje moest het werk weer doen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus het schaaltje moest het werk weer doen?
Ja erg lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mint met pure chocolade is lekker.
Ik neem meestal malaga/rum rozijnen.
Of kaneel, of yoghurt.
Favoriete kleur vooralquote:
Ja, veel te verantwoord ook. Echt van die politiek correcte kleuren.quote:
Geen 1,5 meter afstand, maar wel mondkapjes. Ik reken het half goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor peaceman (de kleuren dan).
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen 1,5 meter afstand, maar wel mondkapjes. Ik reken het half goed.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:46 schreef Melting het volgende:
De grenzen zijn weer open, en dus komen de Belgen massaal boodschappen doen. Gevolg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien er niet gezellig uit.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen 1,5 meter afstand, maar wel mondkapjes. Ik reken het half goed.
Maakt niks uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja op de gitaar volgens mij. Een vriendin van mij was Roberto.
Dilemma's!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog maar 8% op de iPad... dat wordt of zo binnen gaan zitten of zo stoppen... Hmmm...
Ik 10%, maar ik post meer...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog maar 8% op de iPad... dat wordt of zo binnen gaan zitten of zo stoppen... Hmmm...
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Ik heb net gehoord dat een buurvrouw na 2 gestrande huwelijken nu maar een vriendin in huis heeft gehaald...
het nieuwe normaalquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Ik heb net gehoord dat een buurvrouw na 2 gestrande huwelijken nu maar een vriendin in huis heeft gehaald...
Ze doet in ieder geval haar best om niet nog een keer dezelfde fout te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niks uit.
Nee, hoewel ik het goed met haar 2e echtgenoot kon vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze doet in ieder geval haar best om niet nog een keer dezelfde fout te maken.
mmisschien kun je ook goed opschieten met de nieuwe buufquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik het goed met haar 2e echtgenoot kon vinden.
We zijn nog op hun huwelijksfeest geweest...
Ik heb haar nog niet ontmoet...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
mmisschien kun je ook goed opschieten met de nieuwe buuf
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Of misschien was zij die onbekende buuf in lingerie gistermorgen, dat kan nog...
Ik ook niet hoor.... maar het kan wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik ga geen meterslang snoer door het huis leggen...
Of misschien was zij die onbekende buuf in lingerie gistermorgen, dat kan ook nog...
Of misschien was zij die onbekende buuf in lingerie gistermorgen, dat kan ook nog...
Wel, al bijna de hele dag wegens de hooikoorts.quote:
quote:
Oh, misschien heb je dan wel 100%. Gewoon verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel, al bijna de hele dag wegens de hooikoorts.
Heb geen lenzen in, na een klein wandelingetje vanmiddag zag ik niks meer...
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
Moeten we een brandwacht bij jou instellen, Melting?
Hopelijk geen gewonden?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee. Vroeger wel eens gedaan. Niet wetende wat de gevolgen konden zijn.
quote:
Je hebt er wel veel last vanquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel, al bijna de hele dag wegens de hooikoorts.
Heb geen lenzen in, na een klein wandelingetje vanmiddag zag ik niks meer...
Het barst hier van de berken met die pluisjes.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, misschien heb je dan wel 100%. Gewoon verkeerd gezien.
Donderdag gaat het regenen, dacht ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het barst hier van de berken met die pluisjes.
Ik wacht met smart op een plens regen, dan is het weer even over...
geen goede hquote:
Ik heb ook zo'n fijne boom, eigenlijk hebben de buren die boom, ik moet vaak hoesten van die troep die eruit komtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het barst hier van de berken met die pluisjes.
Ik wacht met smart op een plens regen, dan is het weer even over...
Yep, ik hoop het...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Donderdag gaat het regenen, dacht ik.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n fijne boom, eigenlijk hebben de buren die boom, ik moet vaak hoesten van die troep die eruit komt
Ik weet niet of mw MM daar ook blij mee is.quote:
Hier niet meer... ik hoop ook dat het droog blijft. Er komt wat familie voor Twans examenfeestje.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Donderdag gaat het regenen, dacht ik.
quote:
Dat is geen 1,5 meter, Diaan.quote:
Ik ook niet, we dansen zelden samen...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of mw MM daar ook blij mee is.
Voordeel dat je niet op de voeten van je partner kunt staanquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel dat je niet op de voeten van je partner kunt staan
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:09 schreef peaceman het volgende:
Melting.. vraagje: wat is het jongste liedje op jouw pc?
quote:
Een halfnaakte banaan die graag wil knuffelen.quote:
Ik pak zo wel een andere...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Nog 2% ik gooi de iPad toch maar aan de oplader binnen.
Die andere heeft Lennon in gebruik bij ons.... En ik heb geen zin om de MacBook te pakken.quote:
Wel grappig hoe nietszeggend zo'n plaatje dan wordt.quote:
Nog nooit zo'n testje gedaan?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel grappig hoe nietszeggend zo'n plaatje dan wordt.
Hier het origineel (ook nietszeggend, maar toch)
[ afbeelding ]
Ik zit aan de dromer/denker-kant.
Deze niet. Wel die met die kleuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n testje gedaan?
Altijd weer lachen...
Roos van Leary?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n testje gedaan?
Altijd weer lachen...
Komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de roos van Leary niet...
Deze wel:
[ afbeelding ]
Heeft dus wel indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer hebben wij met muziekles gehad... dat is ook het enige nummer dat ik onthouden heb.
Ik heb nog 62% te gaan nu...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Dank je Melting. Wel lullig dat je net stopt als MadMaster en Diaan met veel moeite weer verder konden luisteren..
Wat?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja omdat ik toen hoorde dat het Pier Tjoris was en niet Piet Joris.
Ik was nog steeds aan het luisterenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Dank je Melting. Wel lullig dat je net stopt als MadMaster en Diaan met veel moeite weer verder konden luisteren..
het is gewoon heel goed wat er staat!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een echte foto, geen Fotosoep van mij of zo...
Het is net een rap van Lil Kleine, die slaan ook nergens op...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
sowieso een rare songtekst. "Die hebben baarden, zij varen mee". Ja, de baarden kunnen er moeilijk voor kiezen om op de kade te blijven, lijkt me.
toen zei de schoonzoon... die tv staat zo hard om moet echt wat harder pratenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, rust. De schoonzoon van onze buren was op visite in de tuin, man, wat praat die kerel hard, we moesten de tv harder zetten om ‘m te overstemmen
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
sowieso een rare songtekst. "Die hebben baarden, zij varen mee". Ja, de baarden kunnen er moeilijk voor kiezen om op de kade te blijven, lijkt me.
De schuifpui was dicht. Ik ben zo blij dat hij niet naast ons woont. Vroeger kwam hij nooit, tegenwoordig bijna elke dag en nu was het echt op visite zitten: hij tegen onze schutting aan, daarnaast zijn vrouw en kind, de buren zelf aan de andere kant van de tuin.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
toen zei de schoonzoon... die tv staat zo hard om moet echt wat harder praten
misschien is het wel cynisch bedoeldquote:
Ik heb momenteel geen buren, erg rustigquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De schuifpui was dicht. Ik ben zo blij dat hij niet naast ons woont. Vroeger kwam hij nooit, tegenwoordig bijna elke dag en nu was het echt op visite zitten: hij tegen onze schutting aan, daarnaast zijn vrouw en kind, de buren zelf aan de andere kant van de tuin.
Zullen we van huis ruilen? Vannacht zat ik rechtop in bed, het klonk alsof er een deur ingetrapt werd, maar dat bleken de klussende buren te zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen buren, erg rustig
De ene buur in het ziekenhuis en de andere buren zijn er weer op uit.
Waren ze 's nachts aan het klussen of aan het 'klussen'?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zullen we van huis ruilen? Vannacht zat ik rechtop in bed, het klonk alsof er een deur ingetrapt werd, maar dat bleken de klussende buren te zijn
En dat was vannachtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zullen we van huis ruilen? Vannacht zat ik rechtop in bed, het klonk alsof er een deur ingetrapt werd, maar dat bleken de klussende buren te zijn
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Waren ze 's nachts aan het klussen of aan het 'klussen'?
Nee, er moest nog iets gedaan worden, denk ik. Ze smijten sowieso enorm met deuren, we horen ze altijd thuiskomen, weggaan en naar bed gaan. Vandaag zijn de nieuwe kozijnen geleverd, de hele tuin staat vol, dus we kunnen onze lol op de komende tijdquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Waren ze 's nachts aan het klussen of aan het 'klussen'?
quote:
Vanwege de hitte inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vanwege de hitte?
Vandaag maar rustig aan doen dan.
Goedemorgen just me.quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ook ik heb last van de warmte vannach gehad
Dat kan ik me voorstellen, ik hoorde gisteren ook van iemand dat veel mensen die thuis moeten werken eigenlijk 1 kamer tekort komen. Een goede werkkamer dus.quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Het was ook benauwd, vond ik.
Maar ja, op naar weer een lange werkdag in mijn warme, benauwde rommelhok. Ik heb er geen zin in vandaag.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ook ik heb last van de warmte vannach gehad
quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Het was ook benauwd, vond ik.
Maar ja, op naar weer een lange werkdag in mijn warme, benauwde rommelhok. Ik heb er geen zin in vandaag.
Of een raam openzetten?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kun je niet in de huiskamer gaan zitten?
Of nog beter.... buiten gaan zitten! Het is vandaag nog redelijk lekker weer. Hier wordt het 24 graden.quote:
Buiten vind ik zelf wat minder handig i.v.m. bijv. licht inval. En binnen heb ik een groot scherm, buiten moet ik op de Surface werken. Maar ik hoef vandaag maar 3 of 4 uurtjes. Regulier roosterquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Of nog beter.... buiten gaan zitten! Het is vandaag nog redelijk lekker weer. Hier wordt het 24 graden.
En daar ga je je aan houdenquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Buiten vind ik zelf wat minder handig i.v.m. bijv. licht inval. En binnen heb ik een groot scherm, buiten moet ik op de Surface werken. Maar ik hoef vandaag maar 3 of 4 uurtjes. Regulier rooster![]()
oh oh...quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zolang het kan, ga ik me daar aan houden.![]()
De vooruitzichten waren dat het erg warm zou worden vandaag dus we hadden het afgeblazen. Is voor zijn hart niet al te goed dus nu gaan we volgende weekquote:
#Doeslief!quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:56 schreef Rafeiro het volgende:
Soms zijn die dodo's ook echt te gevoelig voor emoties, haha.
Sloeg uit frustratie even lomp en onbenullig op mijn bureaublad.
Draakje merkt dan de frustratie en gaat herrie schoppen.
Dat blad is van metaal met een rubberachtige coating die kan dat wel hebben.quote:
#Doeslief voor de vogeltjes dan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat blad is van metaal met een rubberachtige coating die kan dat wel hebben.
Dat doe ik wel hoor, Ik heb Snoepvoer, eiervoer, grit groot en klein, 10 kilo voer, 10 kilo beukensnippers en 10 kilo schelpenzand in huis, en nog wat snoepstengels. En wat fruit.quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat doe ik wel hoor, Ik heb Snoepvoer, eiervoer, grit groot en klein, 10 kilo voer, 10 kilo beukensnippers en 10 kilo schelpenzand in huis, en nog wat snoepstengels. En wat fruit.
quote:Vanavond 19:30: Brother52 - De 2-minutenregel deel 2
Nee, de kinderen zijn ook thuis en ik moet de telefoon opnemen. Dat kan ik moeilijk in de huiskamer. Maar ik ben net mijn kamer weer uitgerold en ben vrij tot morgen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kun je niet in de huiskamer gaan zitten?
Geniet van je vrije avond.quote:Op woensdag 3 juni 2020 17:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, de kinderen zijn ook thuis en ik moet de telefoon opnemen. Dat kan ik moeilijk in de huiskamer. Maar ik ben net mijn kamer weer uitgerold en ben vrij tot morgen.
Leukquote:Op woensdag 3 juni 2020 16:23 schreef brother52 het volgende:
Er is vanavond weer een persconferentie
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen en koken, dus ik denk dat ik pas laat inschakel, brother52
Kunnen jullie je nog herinneren dat ik laatst met dat schilderij bezig was? Mijn dochter moest een foto maken van zichzelf waarmee ze het schilderij naspeelde.
Dit is het geworden (onder een spoiler). Ik vind het zelf wel echt mooi geworden.
Nice! Goed gelukt!quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
Dit is het geworden (onder een spoiler). Ik vind het zelf wel echt mooi geworden.
Mag je daar wel weer douchen of is het gewoon voor 2 weken veel deodorant meenemen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Het wordt een goede zomer voor de Nederlandse campings en vakantieparken.
Italiaans douchenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag je daar wel weer douchen of is het gewoon voor 2 weken veel deodorant meenemen?
Geen idee, maar veel mensen zullen in Nederland op vakantie gaan.quote:
Ah, wat men in Duitsland "een Turkse douche" noemen. Ja, dat kan ook.quote:of is het gewoon voor 2 weken veel deodorant meenemen?
Wow, heel goed gelijkend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen en koken, dus ik denk dat ik pas laat inschakel, brother52
Kunnen jullie je nog herinneren dat ik laatst met dat schilderij bezig was? Mijn dochter moest een foto maken van zichzelf waarmee ze het schilderij naspeelde.
quote:
Wist niet dat daar een naam voor was, maar ik kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, wat men in Duitsland "een Turkse douche" noemen. Ja, dat kan ook.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit is het geworden (onder een spoiler). Ik vind het zelf wel echt mooi geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Wilde ik net zeggenquote:
2 minuten is de maxquote:
*deelt handgel uit*quote:
Als het maar niet langer dan 2 minuten duurt.quote:
Elbow komt zo ook voorbij.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi nummer. Ook fraai gecoverd door Elbow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |