quote:
Op zaterdag 6 juni 2020 15:44 schreef SQ het volgende:[..]
Tanden poetsen we gewoon er voor. Het is inderdaad niet het beste voor de tanden, maar goed, soms kies je niet voor het allerbeste.
Wij ook idd. Ik weet dat het 'niet goed' is en ik had vroeger vast gezegd dat ik het niet zou doen, maar de realiteit is dat O heel lang een ultiem beroerde slaper is geweest en die tijd lijkt nu achter ons te liggen. Maar hij valt wel standaard met fles in slaap. Die gebruikt ie als een soort fiep. En anderhalf jaar baggerslaap blijft lang in je geheugen hangen dus wij veranderen niets zolang dit werkt
Ik schrijf eigenlijk nauwelijks meer mee omdat ik met 3 kinderen de tijd niet heb om alles bij te houden en op iedereen te reageren, maar hierbij een dikke shout out naar iedereen met temperamentvolle dreumesen/ peuters 😅

. Onze oudste twee zijn altijd vrij mellow geweest, maar we hebben blijkbaar al het temperament in ons DNA opgespaard voor dit exemplaar

. Hij is van alles Heel Veel. Heel lief en vaak vrolijk en hij kletst en vertelt zoveel, maar hij kan ook ZO BOOS zijn, echt ongekend 😅. Hij is een jaar en 9 maanden maar zegt al maanden op alles nee, als hij zijn zin niet krijgt gaat hij trillend van woede, rood aangelopen op de grond liggen gillen en om zich heen slaan
En hij gilt werkelijk zo hard als iemand iets doet wat niet naar zijn zin is, het is onvoorstelbaar dat zo'n oorverdovend geluid uit zo'n klein kind kan komen

. En hij is totaal niet af te leiden.
Wel even wennen

. Ik vind het maar lastig. Gelukkig staat er ook een hoop vrolijkheid tegenover, maar meine Güte 😅
Have a third kid, they said
Edit: ow sorry ik dacht dat ik bij de dreumesen zat 😬 nou ja hij doet er niet voor onder zal ik maar zeggen. [ Bericht 2% gewijzigd door Spees_Eend op 06-06-2020 19:56:20 (Foutje) ]