Dat doe ik wel zodra ik de behoefte krijg om een cabrio aan te schaffen en rond te gaan cruisenquote:
Gelukkig heb ik mijn verf en cabrio hoofdstuk al. Woon al in een seniorenwoning. Ga mijn kist zo maar vast uitzoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat doe ik wel zodra ik de behoefte krijg om een cabrio aan te schaffen en rond te gaan cruisen
Hoe gaat dat eigenlijk als je buiten een stoeprand op moet met zo'n beest?quote:
Gaat niet, tenzij je een loopplank bij je hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk als je buiten een stoeprand op moet met zo'n beest?
Als Cali zegt: bijna weekendquote:
Precies. Die vrouw heeft een goed arbeidsethos.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:19 schreef gcjoel het volgende:
Als Cali zegt: bijna weekend
betekend dat eigenlijk dat ze nog minimaal 3 avonden thuis werkt en 1 dag in het weekend.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
betekend dat eigenlijk dat ze nog minimaal 3 avonden thuis werkt en 1 dag in het weekend.
Meer tijd om te FOK!ken en te rukken.quote:
Dat kan ook prima tegelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer tijd om te FOK!ken en te rukken.Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Goed! Wel weer even wennen, bijpraten etc. rondleiding met regels enzo. En even wat gedaan, niet te vergetenquote:
Mogen alleen op werk zijn voor labdingenquote:
Nouja datquote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nog genoeg tijd om te knuffelenquote:
ik heb nog wel een beetjequote:
De dochter van Yvonne.quote:
Woon je nu weer hier? of reis je voor die paar werkdagen heen en weer?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed! Wel weer even wennen, bijpraten etc. rondleiding met regels enzo. En even wat gedaan, niet te vergeten
[..]
Mogen alleen op werk zijn voor labdingen
Nu weer verder thuiswerken
[..]
Nouja dat![]()
!
[..]
nog genoeg tijd om te knuffelen
Ze gaat daarheen om even te knuffelen en gaat dan weer terug.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Woon je nu weer hier? of reis je voor die paar werkdagen heen en weer?
Gister zijn we samen naar Nijmegen gekomen. Vannacht moet ik alleen slapenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Woon je nu weer hier? of reis je voor die paar werkdagen heen en weer?
arme jij! en ce !quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Gister zijn we samen naar Nijmegen gekomen. Vannacht moet ik alleen slapenEn morgenmiddag is alweer de laatste dienst van deze week dus dan kan ik weer terug
.
Vanaf zondag wel 5 diensten dus moet ik weer hier wonen.
jaquote:
Je wilt de foto's zien he.quote:
Foto's van?quote:
Mol heeft een nieuw speeltje gekregen. Haar oude egeltje (waar je kattenkruid in doet) was beetje kapot. Nu heeft ze een kuikentje.quote:
Liefquote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mol heeft een nieuw speeltje gekregen. Haar oude egeltje (waar je kattenkruid in doet) was beetje kapot. Nu heeft ze een kuikentje.
Dik even kijken, die is donderdag pas jarig.
Sowieso, ik ben het schoolvoorbeeld van een racist. Ook de reden dat ik weer terug ben naar blond haar.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso, ik ben het schoolvoorbeeld van een racist. Ook de reden dat ik weer terug ben naar blond haar.
En ze krijgen een natvoertje. Zodat Mol haar pil door kan slikkenquote:
Oh, ga je een nestje fokken ja? is het een raskat?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze krijgen een natvoertje. Zodat Mol haar pil door kan slikken
De krolsheid was echt te erg. Nu even geen last meer van. Over paar maanden mooie dekkater uitzoeken.
Je verwent ze wel hoor huehuequote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze krijgen een natvoertje. Zodat Mol haar pil door kan slikken
De krolsheid was echt te erg. Nu even geen last meer van. Over paar maanden mooie dekkater uitzoeken.
Ze is niet puur, helaas. Zoveel geld hadden we niet over voor een kat.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, ga je een nestje fokken ja? is het een raskat?
Iedereen vraagt of ze een kitten van haar mogen.quote:
Heb je nog eens een foto? Poesjesquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is niet puur, helaas. Zoveel geld hadden we niet over voor een kat.
[..]
Iedereen vraagt of ze een kitten van haar mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |