quote:Op maandag 1 juni 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik had
Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all
als TT, maar dat paste niet.
Hopelijk is dit een schrale troost.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik had
Dat vind ik erg fijn om te horen. We houden ook allebei erg van koffie, dus dat schept al een band.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]![]()
Dit zei ik dus net in de app.
We groeien steeds meer naar elkaar toe Buitendam.
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik had
quote:Hier had uw tekst kunnen staan.
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
!! Attack other people's businesses who hasn't gotta do with it at all !!
Ik eerst.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag tot nu toe: 0
Deze maand tot nu toe: 3
Dit jaar tot nu toe: 68926
Einde tijdperk haags
@:zipportal
Kim is WOEDENDtwitter:KimBoon94 twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 09:45:03Demonstratie Den Haag (200 a 300 man) vs demonstratie Amsterdam (5000 man).
Den Haag: 37 arrestaties
Amsterdam: 0 arrestaties
Dit is écht niet uit te leggen, ondanks dat het twee verschillende steden zijn. https://t.co/IKSdiPzrAX reageer retweet
lekker belangrijkquote:Op dinsdag 2 juni 2020 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Kim is WOEDENDtwitter:KimBoon94 twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 09:45:03Demonstratie Den Haag (200 a 300 man) vs demonstratie Amsterdam (5000 man).
Den Haag: 37 arrestaties
Amsterdam: 0 arrestaties
Dit is écht niet uit te leggen, ondanks dat het twee verschillende steden zijn. https://t.co/IKSdiPzrAX reageer retweet
Is dit je kast nou eindelijk eens een keer?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Verwacht 2/3 (lampen) vandaag
@:Caland
@:scrummie2.1
@:GGMM
@:Madame_Paon
@:Onlogisch
@:KingFlopLand
Jazeker!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit je kast nou eindelijk eens een keer?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Belangrijker is dat VET weer 13% omhoog is gegaan de afgelopen 24h.
Is je act voorbij?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VERDIENT![]()
![]()
HAHAHAHAH
@:maxi-mus
Kan ik me voorstellen maat. Maar als ik mijn portfolio iedere ochtend bekijk word ik vrolijker en vrolijker van dit plaatjequote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet mij er helemaal geen plezier mee dit plaatje elke dag te posten.
Je bent toch ook een keer 6.000 euro verloren omdat je je portfolio kwijt was ofzoiets?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maat. Maar als ik mijn portfolio iedere ochtend bekijk word ik vrolijker en vrolijker van dit plaatje
Klopt ja. Had 1300 waves. Staat nu $1,15. Ach, ik kocht ze destijds voor een kwartje. 350 dollar door de plee. Dom? Jazeker. Maar fuck waves when there is VET.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent toch ook een keer 6.000 euro verloren omdat je je portfolio kwijt was ofzoiets?
Welke was dat ook alweer die jij en @aTypisch mij aangesmeerd haddenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt ja. Had 1300 waves. Staat nu $1,15. Ach, ik kocht ze destijds voor een kwartje. 350 dollar door de plee. Dom? Jazeker. Maar fuck waves when there is VET.
AIDScoin.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer die jij en @:atypisch mij aangesmeerd hadden
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer die jij en @:atypisch mij aangesmeerd hadden
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt ja. Had 1300 waves. Staat nu $1,15. Ach, ik kocht ze destijds voor een kwartje. 350 dollar door de plee. Dom? Jazeker. Maar fuck waves when there is VET.
Wavesquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die had er wel een hoop. Iets van 80k ofzo. Net als Lisk.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wavesvan die gozer op FOK hoor ik ook weinig meer
Dikke ripquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die had er wel een hoop. Iets van 80k ofzo. Net als Lisk.
Albert is boos.quote:Theaterproducent Albert Verlinde is woedend op burgemeester Halsema van Amsterdam. ‘Mevrouw Halsema spuugt ons in het gezicht’, schrijft Verlinde op Facebook, doelende op het feit dat de burgemeester gisteren verzuimde in te grijpen bij demonstratie op de Dam tegen het politiegeweld in de VS. ,,Ik vind dit echt ongehoord en onvoorstelbaar'', aldus Verlinde. ,,Op 4 mei hield mevrouw Halsema persoonlijk tegen dat er ook maar één nabestaande op de Dam zou mogen zijn om een bloem neer te leggen en nu staat ze dit to
Zwaar dagje wel van Albertquote:
Ik was het gisteren eens met Geert Wildersquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben het roerend eens met Albert Verlinde.
GODVERDOMME wat voelt dat vervelend.
Dat is wel next level, René.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was het gisteren eens met Geert Wilders
Dat is ook geen pretje kan ik je vertellen.
Hij zei dat Halsema ontslagen moet worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is wel next level, René.Was het in een opwelling of kun je het voor jezelf op dit moment nog steeds verantwoorden?
Niet mijn burgemeester dus boeit me niksquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zei dat Halsema ontslagen moet worden.
Nee ja eigenlijk vind ik dat ook nog steeds wel.
Nu ben ik het eens met Albert Verlinde én Geert Wilders.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zei dat Halsema ontslagen moet worden.
Nee ja eigenlijk vind ik dat ook nog steeds wel.
@Elan @aTypischquote:CPB waarschuwt voor nieuwe eurocrisis
De coronacrisis kan volgens het Centraal Planbureau (CPB) uitlopen op een nieuwe eurocrisis. Ondanks de overheidssteun raken bedrijven en huishoudens in financiële problemen. Zij kunnen financiële instellingen meetrekken als de recessie lang aanhoudt en steeds meer schulden niet of moeilijk terugbetaald kunnen worden, stelt het CPB in een analyse van de kwetsbaarheden van het financiële systeem.
vechain heeft niks te maken met bitcoinquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:25 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat we onder deze streep niet langer over bitcoins praten.
----------------------------------------
NOU ENquote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vechain heeft niks te maken met bitcoin
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk, maar vrienden van Halsema zijn net iets gelijker dan anderen
Thierry leest mee!twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 01-06-2020 om 22:29:25In haar deugtunnelvisie liet #Halsema dit gebeuren. #FVD steunt demonstratierecht. Maar afgelopen 9 weken dwong Halsema winkeleigenaren wél om te sluiten op straffe van torenhoge boetes. In Republiek Amsterdam is iedereen gelijk, maar GroenLinks-kartel is iets gelijker. #aftreden https://t.co/58EVQkSzdX reageer retweet
Dan duik je er toch weer inquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sterkte op het werk maat, paar bakkies koffie en ff doorbijten
Hahaha echt een leuke grap!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan duik je er toch weer in
Of ben je bang dat je je ritme verpest?
Hahahaha
@:tjacka check deze grap
Precies, het leven op de sociale werkplaats moet doorgaan!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sterkte op het werk maat, paar bakkies koffie en ff doorbijten
7/10quote:Op dinsdag 2 juni 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan duik je er toch weer in
Of ben je bang dat je je ritme verpest?
Hahahaha
@:tjacka check deze grap
Voorstel verworpen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat we vanaf nu alleen nog maar leuke grappen maken.
dynalogicprutsers?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:18 schreef Doublepain het volgende:
oh oh
Fout in de sortering
Vanwege een fout in de sortering kunnen we de gemaakte afspraak niet nakomen. We houden u op de hoogte van de actuele status van uw zending.
Daar gaat mijn kast
Oh. Nou ja dan stop ik maar met postenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
13 inchquote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:26 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen ging mijn Macbook net door de douane en nu staat er klantenservice onderneemt actie
Ben FURIEUS
Goeie ouwe reusquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Nou ja dan stop ik maar met posten
Het is altijd een raadsel wat er in mijn hoofd afspeeltquote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging dit door je hoofd toen je gisteren die tweet plaatste?
Geklikt.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ik voorzie GROTE problemen voor een aantal users hier.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 12:06 schreef GGMM het volgende:
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik voorzie GROTE problemen voor een aantal users hier.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:38 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij ook een button van 1873 op je shirt? @:wereldgozer
Wel van 1917quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:38 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij ook een button van 1873 op je shirt? @:wereldgozer
Lijk ik op LenNSB?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Namen en rugnummers.
We roddelen hier niet.
@:onlogisch
twitter:givinmegoodshit twitterde op zondag 31-05-2020 om 15:30:46FUCK TRUM FUCK TRUMP FUCK TRUMP FUCK FUCK TRUMP FUCK TRUMP https://t.co/ZBTGZXviUf reageer retweet
Dit ken ik, maar is van een oud filmpje geloof ikquote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
twitter:givinmegoodshit twitterde op zondag 31-05-2020 om 15:30:46FUCK TRUM FUCK TRUMP FUCK TRUMP FUCK FUCK TRUMP FUCK TRUMP https://t.co/ZBTGZXviUf reageer retweet
Ja, maar dat boeit ze niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit ken ik, maar is van een oud filmpje geloof ik
Gaat de foute kant uit weer. Komt allemaal door de betoging van gisteren.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 2 juni 2020
Positief geteste personen
46.647* (+102)
Ziekenhuisopnames 11.750 (+6)
Overleden personen
5.967** (+5)
The Ferd heeft wat teflon van Mark opgespoten denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
WildersGod
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
DSIGoden. 8 jaar nog moeten zitten.twitter:FastNL twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 14:25:05In navolging op onze veegactie hield het arrestatieteam van de Dienst Speciale Interventies in Oosterhout (NB) gisteravond een 52-jarige veroordeelde aan die ivm een drugsdelict nog 2926 dagen straf moet uitzitten. @landelijkparket @PolitieLE #samensterk reageer retweet
Lennyquote:
quote:
quote:
quote:
Dank voor het warme welkom, vrienden.quote:
Eindstand: 0/3quote:Op dinsdag 2 juni 2020 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Verwacht 2/3 (lampen) vandaag
@:scrummie2.1
@:Madame_Paon
@:Onlogisch
@:KingFlopLand
Dit zullen de banken niet leuk vinden. Vanaf nu is ieder huis veilig en heeft niemand meer een bankkluisje nodig.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
Niet geklikt.quote:
Wat een god. Heeft wel een punt uiteraard.quote:
Halsema de Edsjotmakerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:25 schreef onlogisch het volgende:
Anarchist Halsema
'En net zoals ze lak hebben in huize Halsema aan de wapenwet'
Geertgod
quote:Is het nou
'fingerspitzengefühl'
'Fingerspitzengefühl'?
De Nederlandse taal kent aardig wat Duitse leenwoorden
In het Duits begint een zelfstandig naamwoord altijd met een hoofdletter
Toch vervalt die hoofletter meestal als wij het woord in het Nederlands 'lenen'
Dus in het Duits is het 'Fingerspitzengefühl'
Maar als Nederlands leenwoord schrijven wij het zonder hoofdletter: 'fingerspitzengefühl'
Natuurlijk zijn er uitzonderingen op die regel, zoals bij gegroepeerde Duitse leenwoorden
Bijvoorbeeld 'in Frage' en 'ins Blaue hinein', gebruikt als leenwoorden in het Nederlands
Bij gegroepeerde Duitse leenwoorden schrijf je het geleende zelfstandig naamwoord wel met een hoofdletter
WEG MET FEMKE!!!11!!1!!1quote:Volgens Hart van Nederland vindt 69 procent van de Nederlanders dat burgemeester Femke Halsema na het massale protest op de Dam in Amsterdam maandagavond haar verantwoordelijkheid moet nemen en aftreden. Het nieuwsprogramma zegt zich te baseren op representatief onderzoek onder ruim 2700 deelnemers.
Stukje button 1873.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inleveren die ambtsketting. Oh die had ze niet om
Deze vind ik ook altijd wel grappig.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat een god. Heeft wel een punt uiteraard.
quote:
Knutsel idee hang alarm deurkrukquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
Die aan het cammen was?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
Wie was trouwens dat lekkere wijf bij Man bijt Hond? Die deed iets voor de Playboy geloof ik genot.
Ja volgens mij wel. En waar kan ik dat fragment vinden? Ik had visite en zat niet op te letten godverdommequote:
Verona van de Leurquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
Wie was trouwens dat lekkere wijf bij Man bijt Hond? Die deed iets voor de Playboy geloof ik genot.
https://www.kijk.nl/progr(...)20-06-07/PH6vadSVAZFquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. En waar kan ik dat fragment vinden? Ik had visite en zat niet op te letten godverdomme
Godverdomme heerlukkkk. Bloot doet ze ook, waar ergens?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)20-06-07/PH6vadSVAZF
onderplassenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die laat zich graag onder plassen ouwe reus
Niks mis mee. Keer bolus in die mond leggen genot.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niks bijzonders.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)20-06-07/PH6vadSVAZF
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wordt gewaardeerd, vriend.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lennymaat!
Uit solidariteit heb ik hier ook een week nagenoeg niet gepost
Dat siert jequote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lennymaat!
Uit solidariteit heb ik hier ook een week nagenoeg niet gepost
tegen betaling jaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrouw die tenminste 10+ geile setjes heeft, WERELDS
7/10quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je
Misschien kan je dat ook voor Kingroland doen.
twitch thots verdienen het 10-voudige aan simpsquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
200-300 subscribers KOEKOEK. Daar komt wat geld binnen per maand tandjes.
I know.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
twitch thots verdienen het 10-voudige aan simps
wtf nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt, vriend.
Mijn ban had overigens met jou te maken.
Goeie genade, het theater van Sheena James komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sheena James haar balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis mee. Keer bolus in die mond leggen genot.
Sheena James is haar naam GENOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goeie genade, het theater van Sheena James komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sheena James haar balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Kiev en Warschau.
Van die beste uit Bloemfontein!Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, jou mogen wequote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:58 schreef Coco. het volgende:
De DM van @:lenny_leonard was een openbaring.
Ik zat blijkbaar ook op het randje van een ban!
een bepaald woord gebruikt?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:58 schreef Coco. het volgende:
De DM van @:lenny_leonard was een openbaring.
Ik zat blijkbaar ook op het randje van een ban!
Ik wilde eerst zeggen "ok opa"quote:
zo leert de samenleving er niks vanquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
bans worden niet besproken, notes ook niet
wanbeleid is datquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
bans worden niet besproken, notes ook niet
Oh, dus jij eet brood als avondeten?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodje gezond.
Ga je nou weer interessant lopen doen met het feit dat een broodje gezond helemaal niet zo gezond is?quote:
neequote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nou weer interessant lopen doen met het feit dat een broodje gezond helemaal niet zo gezond is?
Ook geen pindakaas aan zijn lengte te zienquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:20 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie al dat @:atypisch geen brood eet?
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:20 schreef Caland het volgende:
Koekjes en cola.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Ik vind het altijd wel lekker om brood te eten terwijl ik naar de televisie kijk.
Wat zou @:atypisch dan eten als hij televisie kijkt??
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:20 schreef Caland het volgende:
waarom geen tosti JR?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
Ik eet vanavond een broodje hamburger a la Stinho
Hier wordt niet geroddeldquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
Ik eet vanavond een broodje hamburger a la Stinho
ik hoop nog altijd dat het een troll post wasquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij slechts 17 sauzen in huis heeft. (lol)
@El-Stinhoquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja ok misschien als student of werkloze.
Nee, dit doe ik alleen voor vriendenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je
Misschien kan je dat ook voor Kingroland doen.
Ik heb dat wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
tosti als avondeten dan heb je blijkbaar geen spiermassa te onderhouden
De act gaat gewoon door op twitter.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:33 schreef Coco. het volgende:
Zelfs als @:KingRoland op vakantie is, wordt hij gedemoniseerd.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat wel.
Daarom eet ik tegenwoordig slavinken als ontbijt
@:caland @:zipportal check deze grap
Ook meegenomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Proleet.
@:GGMM check deze opmerking.
WegwerpproductRoland. @onlogischquote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:33 schreef Coco. het volgende:
Zelfs als @:KingRoland op vakantie is, wordt hij gedemoniseerd.
Zo vijf tweets gespot met nul antwoorden, retweets of likes.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 17:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De act gaat gewoon door op twitter.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goeie genade, het theater van Sheena James komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sheena James haar balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Kiev en Warschau.
Van die beste uit Bloemfontein!Nou Evert, als het zo blijft dan denk ik dat ik zo naar huis ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Op1?quote:
Ik dacht eigenlijk dat deze bedacht was door Tofik Dibi om haar te naaien.quote:
Roland denk ik wel. Die smult van zo'n grootschalige act.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
Hallo!
Hebben jullie vandaag ook zo lekker laten merken dat je tegen racisme bent door een zwart plaatje te posten?
Fok doet wel mee aan blackouttuesday lolquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
Hallo!
Hebben jullie vandaag ook zo lekker laten merken dat je tegen racisme bent door een zwart plaatje te posten?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland denk ik wel. Die smult van zo'n grootschalige act.
haha ik zie het net toevalligquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:05 schreef Zipportal het volgende:
LAAT ALLES LIGGGEN. VBL ON TOUR
[ afbeelding ]
thx maat.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:05 schreef Zipportal het volgende:
LAAT ALLES LIGGGEN. VBL ON TOUR
[ afbeelding ]
Ze zeiden dat ik racistisch was als ik niet zo’n plaatje deeldequote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:24 schreef fetX het volgende:
Hallo!
FREE JOE EXOTICquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
Baskin heeft Joe z'n park nu in bezit @:Caland
Dat is precies het probleem met die mensen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik racistisch was als ik niet zo’n plaatje deelde
Gewoon niet delen, laat ze maar huilen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik racistisch was als ik niet zo’n plaatje deelde
En dan met een scherm gevuld met zwarte pieten, i.p.v. vierkantjes?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok doet wel mee aan blackouttuesday lol
twitter:MooQaa twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 17:54:34Cop shoot an innocent black man #GeorgeFloydprotest #riots #justice #NoJusticeNoPeace #BlackLivesMatter #PoliceFurce2020 #PoliceBrutalities https://t.co/sm39s0puSk reageer retweet
Ik word zelf ook niet zo heel gelukkig van dit soort statements.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem met die mensen.
Mitchell met zijn kinderlokkerhoofd.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word zelf ook niet zo heel gelukkig van dit soort statements.
Gelukkig heeft Mitchell te Vrede ook een zwart plaatje gedeeld, van hem kan ik het wel hebben
Was een grapje gebaseerd op die irritante Desmond Tutu quote natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon niet delen, laat ze maar huilen.
twitter:Rene51945738641 twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 17:28:19@scHeerenveen Plaatje doet het niet.
@ScrummieNMS reageer retweet
De dag dat @GGMM grapjes van @Scrummie2.1 gaat lenen.twitter:ScrummieNMS twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 12:34:52@GWijnaldum Plaatje doet het niet. reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:Rene51945738641 twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 17:28:19@:scHeerenveen Plaatje doet het niet.
@:ScrummieNMS reageer retweetDe dag dat @:GGMM grapjes van @:Scrummie2.1 gaat lenen.twitter:ScrummieNMS twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 12:34:52@:GWijnaldum Plaatje doet het niet. reageer retweet
Beide tweets drie likes. Het staat nu weer gelijkspel.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:Rene51945738641 twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 17:28:19@:scHeerenveen Plaatje doet het niet.
@:ScrummieNMS reageer retweetDe dag dat @:GGMM grapjes van @:Scrummie2.1 gaat lenen.twitter:ScrummieNMS twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 12:34:52@:GWijnaldum Plaatje doet het niet. reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beide tweets drie likes. Het staat nu weer gelijkspel.
Goedzo. We zijn erg trots op je.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch jancees @:jojoortje
Dank.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedzo. We zijn erg trots op je.
Oh, als Mitchell het doet dan moet ik het misschien overwegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word zelf ook niet zo heel gelukkig van dit soort statements.
Gelukkig heeft Mitchell te Vrede ook een zwart plaatje gedeeld, van hem kan ik het wel hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ie weer dashcam filmpjes makenquote:
Ik denk dat zijn vorige auto ook wel een voorruit had.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ie weer dashcam filmpjes maken
@:Braddie
En hij begint te leren hoe clickbait werkt.quote:
Toe maar.quote:
Thumbnail genotquote:
Zijn auto is nieuwer als de jouwe, dat moet toch te denken geven.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vorige auto ook wel een voorruit had.
[..]
En hij begint te leren hoe clickbait werkt.
Ik ben me nu een partij benieuwd!!
smurfmobielquote:
Nooit geweten dat Jabba the Hut Nederlands sprak.quote:
Er wordt hier NIET geroddeldquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Jabba the Hut Nederlands sprak.
#Fatlivesmatterquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt hier NIET geroddeld
@:itsthebradgehere
Oh heet ie geen @Braddiequote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt hier NIET geroddeld
@:itsthebradgehere
twitter:Ayse__Er twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:41:11Aan een ieder die nu iets roept over de drukte op de dam: gefeliciteerd, je bent de trotse eigenaar van white privilige. reageer retweet
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:09:32Massaal boos zijn op de hoeveelheid mensen op de Dam.
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweet
Zomaar even wat diamantjes van twitter.twitter:lalalalinder twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 00:26:16Zeg gewoon dat je het stom vindt dat mensen tegen racisme demonstreren. Stop met erom heen draaien. reageer retweet
Is Femke al vertrokken uit de lelijkste huiskamer van Nederland?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:18 schreef fetX het volgende:
twitter:Ayse__Er twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:41:11Aan een ieder die nu iets roept over de drukte op de dam: gefeliciteerd, je bent de trotse eigenaar van white privilige. reageer retweet
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:09:32Massaal boos zijn op de hoeveelheid mensen op de Dam.
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweetZomaar even wat diamantjes van twitter.twitter:lalalalinder twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 00:26:16Zeg gewoon dat je het stom vindt dat mensen tegen racisme demonstreren. Stop met erom heen draaien. reageer retweet
Die Erik Mouthaan lolquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:18 schreef fetX het volgende:
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweetZomaar even wat diamantjes van twitter.twitter:lalalalinder twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 00:26:16Zeg gewoon dat je het stom vindt dat mensen tegen racisme demonstreren. Stop met erom heen draaien. reageer retweet
Ze mogen die hele tering Dam plat bombarderen. En de stad er om heen ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:18 schreef fetX het volgende:
Die shit uit de US boeit me niks, en die shit uit Amsterdam ook niet maar toch duwen ze het onze strot doorquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen die hele tering Dam plat bombarderen. En de stad er om heen ook.
Ik heb recent Andrew Schulz ontdekt, de nachtmerrie van elke SJW.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die shit uit de US boeit me niks, en die shit uit Amsterdam ook niet maar toch duwen ze het onze strot door
Ik zou Bill Burr ook kijken als je goed wil lachen, dat is toch wel de oppergodquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb recent Andrew Schulz ontdekt, de nachtmerrie van elke SJW.
@Buitendam is gewoon netjes opgevoed itt anderen hier die geen punten gebruikenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:26 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam probeert een mention en het gaat WEER fout.
Ik word er helemaal gek van.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:26 schreef GGMM het volgende:
En hij heeft zo zijn best gedaan op de hoofdlettersquote:Op dinsdag 2 juni 2020 21:26 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |