quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:01 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Of de demonstranten wel of geen werk hadden lijkt me niet zo'n zinvolle discussie aangezien het ten slotte een vrije dag voor iedereen was
Benieuwd welk werk hij zelf doet, dat ie niet doorhad dat er gisteren mensen vrij waren.quote:
Leer nou maar eerst dat het seponeren isquote:Op dinsdag 2 juni 2020 13:46 schreef RTR het volgende:
Ik ga me lekker niet meer aan de regels houden en als ik een boete krijg ga ik net zo lang in beroep tot ze hem saneren. Of denkt GroenLinks dat de regels niet voor hen gelden?
De 'huiskamer' van Nederland. Het is om je kapot te schamen
Ik gok sigarenboerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Benieuwd welk werk hij zelf doet, dat ie niet doorhad dat er gisteren mensen vrij waren.
Die is inderdaad niet happyquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:11 schreef Eufonie het volgende:
Zelfs Jesse Klever in de kamer nu (op NPO1 Live) is kritisch.
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grapperhaus op matje Kamer na demonstratie Amsterdam
Minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) moet op het matje komen in de Tweede Kamer om uitleg te geven over het optreden van de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema. Politici zijn woedend over het massaal aan de laars lappen van coronaregels bij een demonstratie maandag op de Dam.
https://www.telegraaf.nl/(...)monstratie-amsterdam
When the shit hits the fan![]()
![]()
![]()
Komisch hoe dit plaatje op geen enkele manier verband houdt met de situatie, aangezien er niets 'suddenly public' gaat. Want dit was gister en wordt al sinds gister uitgebreid besproken. Het past wel in het beeld waarbij mensen Engelse uitdrukkingen willen gebruiken omdat ze zelf eigenlijk niet onder woorden kunnen brengen wat ze nu eigenlijk vinden, en dan is het veel gemakkelijker om gemeenplaatsen te kopiëren die je op het internet voorbij ziet komen.quote:
Kansloze mensjes die Halsema als excuus gebruiken voor hun eigen asociale gedrag moeten ook niet worden gefaciliteerdquote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:26 schreef RAVW het volgende:
Zo die vraag op de boetes allemaal terug gerdaaid worden die gegeven zijn naar aanleiding van de Corona maatregels , werd op geantwoord nee
![]()
Arme rechters die gaan echt het heel druk krijgen
De rechters hebben het al druk en dit protest op de Dam gaat daar helemaal niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 14:26 schreef RAVW het volgende:
Zo die vraag op de boetes allemaal terug gerdaaid worden die gegeven zijn naar aanleiding van de Corona maatregels , werd op geantwoord nee
![]()
Arme rechters die gaan echt het heel druk krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |