Denk dat Amerika daar momenteel "iets" anders over denktquote:
Ik blijf morgen lekker thuis van het werk. Ik ga demonstratief in de voortuin zitten met een krat schultenbrau en kut schreeuwen naar mijn buurvrouw.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:17 schreef Bocaj het volgende:
Weet je wat?
Als je nou morgen schreeuwt: "We zijn aan het demonstreren..." dan mag alles!
Lekker op terras demonstreren!
Het gaat toch helemaal niet om de demonstratie. Het gaat om de groep mensen die nu strak op elkaar staan terwijl we net weer proberen op te krabbelen vanuit een mega gezondheidscrisis. En het feit dat het gewoon ongekend dom is om dit op deze manier toe te laten.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:13 schreef Lariekoek het volgende:
Zie al dat volk hier nu schuimbekkend in dit topic reageren omdat er wat mensen staan te demonstreren
95% wat er staat zijn blanke linkse deugers.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:17 schreef Confetti het volgende:
En over een maand janken dat gekleurde minderheden zo hard worden getroffen door Corona.
tja, als de aller-aller-allereerste maatregel die werd genomen door de premier en in no-time werd geschonden door dezelfde persoon en iedereen het al gedaan heeft, waarom is het dan zo een big issue wat Halsema doet.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, dat was aan het begin. Dat was zo'n beetje de aller- aller- allereerste maatregel die werd genomen.
Iedereen heeft nog weleens op minder dan 1,5 meter van iemand gestaan.
Maar wat LaHalsema hier nu doet is echt niet uit te leggen. Aan niemand.
Het moet wel een volgens Halsema belangrijke demo zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:17 schreef Bocaj het volgende:
Weet je wat?
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:16 schreef GereDathan het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal bloedhoestend ten onder gaan, smerige varkens. En IC bedden, die hebben we niet meer, laat de ziekenhuismedewerkers maar eens lekker uitrusten.
Halsema mag toekijken hoe ze allemaal 1 voor 1 stikken op straat. Als laatste kan ze dan zelf verdrinken in het longvocht.
Niet aan mijn vriendin in elk geval. Die stond hier zojuist te huilen. Ze werkt in de zorg.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar wat LaHalsema hier nu doet is echt niet uit te leggen. Aan niemand.
Reverse psychology genotquote:Op maandag 1 juni 2020 20:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wauw
ik weet ff niet wat ik hierop moet antwoorden
Dus je vindt de volksgezondheid niet belangrijk?quote:Op maandag 1 juni 2020 20:17 schreef Bocaj het volgende:
Weet je wat?
Ben benieuwd op basis van welke objectieve maatstaven beoordeeld wordt welke demonstratie het belangrijkst is en welke net iets minder belangrijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
'Daarvoor is de demonstratie te belangrijk'.
Wow...
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik blijf morgen lekker thuis van het werk. Ik ga demonstratief in de voortuin zitten met een krat schultenbrau en kut schreeuwen naar mijn buurvrouw.
Omdat de premier hier alleen zichzelf mee heeft, en Halsema duizenden mensen de dood in jaagt.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
tja, als de aller-aller-allereerste maatregel die werd genomen door de premier en in no-time werd geschonden door dezelfde persoon en iedereen het al gedaan heeft, waarom is het dan zo een big issue wat Halsema doet.
haha, ik moest echt lachenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:16 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dat was een nogal onhandige () uitglijder. Halsema neemt doelbewust een groot risico en dit terwijl er nu kennis is over het hoe en waarom van de Corona-crisis.
Onder normale omstandigheden zou je zeggen van wel.quote:
Kan toch niet anders?quote:
Die is in de ton gegaan sinds vandaag!quote:Op maandag 1 juni 2020 20:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Dus je vindt de volksgezondheid niet belangrijk?
Waarom moet ik er rekening mee houden als duizenden anderen dat op de Dam ook niet doen? We zouden dit samen doen, als de rest niet meedoet hoef ik ook niet mee te doen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Dus je vindt de volksgezondheid niet belangrijk?
Enig voordeel is wel dat deze groep mensen normaal toch handen met geld kost aan uitkering, vanuit dat oogpunt is het wel gunstig. Kan het geld tenminste nuttig besteed worden aan de zorg.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:22 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Omdat de premier hier alleen zichzelf mee heeft, en Halsema duizenden mensen de dood in jaagt.
't is Amsterdam, die leven in hun eigen bubbelquote:
Ja, de enige reden dat dit door mag gaan is dat dit helemaal in het deug straatje van Halsema past.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:21 schreef Bottendaal het volgende:
Zaterdag waren de regels nog anders bij de demonstratie tegen de lockdown
Ja dit krijg je dan. Ik wens Rutte alvast succes om dit te managen deze situatie.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom moet ik er rekening mee houden als duizenden anderen dat op de Dam ook niet doen? We zouden dit samen doen, als de rest niet meedoet hoef ik ook niet mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |