quote:Op zondag 31 mei 2020 22:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb ooit een 'road-trip' door Europa (FR, SP, PG) gedaan. Gewoon tot 7.00 in de nachtclubs blijven hangen en dan om 9.30uur weer achter het stuur naar de volgende bestemming (8uur verder)Maar toen was ik 22...
Als dat maar goed zit idd.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk nu 4 dagen in de week, 4,5 uur per dag. Natuurlijk niet ideaal, maar Financieel krijg ik het nog gewoon rond..
Niet altijd even makkelijk...quote:Op zondag 31 mei 2020 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon praten. En je nergens wat van aantrekken
Wij waren met z'n tweeën, dus echt afwisselen was er niet bij. En slapen terwijl je maat rijdt is ook 'not done' vind ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mooi man. Rond die leeftijd ook keer busje gehuurd met paar vrienden en 4 weken rondgetrokken...was echt mooiSlovenië was zo verrassend leuk!
Ik jou ook maatquote:Op zondag 31 mei 2020 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wens iedereen volgende maand al veel succes.
Mijn woonkosten zijn wel gewoon laag. Ik woon begeleid, dus betaal iedere maand een eigen bijdrage aan het CAK en die wordt getoetsts adhv mijn loon/vermogenquote:
Ik doe niet meer mee.quote:
Listige vraag,ik wil eerst even kijken hoe het loopt.quote:
Ja wij met 8quote:Op zondag 31 mei 2020 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij waren met z'n tweeën, dus echt afwisselen was er niet bij. En slapen terwijl je maat rijdt is ook 'not done' vind ik.
Dat wel,zeker als jij er bent.quote:
Ah oke. Zolang je maar geen schulden hebt...dat is mijn motto. Schulden is veel stress.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn woonkosten zijn wel gewoon laag. Ik woon begeleid, dus betaal iedere maand een eigen bijdrage aan het CAK en die wordt getoetsts adhv mijn loon/vermogen
Tijdje 4 dagen gewerkt i.v.m. vaderschapsverlof (onbetaalde verlofregeling). Koste me teveel naar mijn zin (terwijl je de helft van de belasting terug krijgt). En echt een vrije dag was het ook niet. Mijn vrouw had een andere dag, dus het was gewoon full-time voor de kleine zorgen. Na een half jaar gewoon weer full-time gaan werken.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn woonkosten zijn wel gewoon laag. Ik woon begeleid, dus betaal iedere maand een eigen bijdrage aan het CAK en die wordt getoetsts adhv mijn loon/vermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |