Als ik thuis ben ga ik altijd naar harmony of hardcore, dominator en eerst q-base. Is beetje hier in de buurt en zijn echt mooie feestjes.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies hier krijg je toch zin in gewoon
bahquote:Op zondag 31 mei 2020 22:01 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan, daa
[..]
Zo daar r doe ik 1 jaar mee. Thnx
kreesiequote:Op zondag 31 mei 2020 22:00 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ging echt al die feesten af.
Ja één van m'n vrienden ook paar jaar gedaan. 2/3 per week...vond ik wel wat te heftigquote:Op zondag 31 mei 2020 22:00 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ging echt al die feesten af.
Maar zolang kun je hem niet bewaren nadat de fles geopend is...quote:Op zondag 31 mei 2020 22:01 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan, daa
[..]
Zo daar r doe ik 1 jaar mee. Thnx
Heb ik ook een tijd gedaan.keihard werken,en nog harder feesten.quote:
Hmmquote:
Ja zeg ik, als Schakel er is pak je bijna nietsquote:
quote:
Die moet wel in een gat gevallen zijn dit jaar.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja één van m'n vrienden ook paar jaar gedaan. 2/3 per week...vond ik wel wat te heftig
niet vol te houden manquote:Op zondag 31 mei 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gedaan.keihard werken,en nog harder feesten.
Vroeger geen probleem. Maar dat trekt mijn lijf niet meerquote:Op zondag 31 mei 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 31 mei 2020 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeg ik, als Schakel er is pak je bijna niets
Die gast die ging ook amper op stap....alleen naar die feesten.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |