Precies. Oorzaak en gevolg. Logica 101. Dit hele punt gaat helaas aan sommigen voorbij want anders zorgt dat dat hun hele wereldbeeld van politieke correctheid opeens barst. En dan ben je eeh racist want inhoudelijk kunnen ze hier niet tegenop.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:23 schreef theunderdog het volgende:
Het is toch vrij evident dat je als groep vaker met politie in aanraking komt (en dus ook met politiegeweld), als jij als groep buitenproportioneel in de criminaliteit zit?
Antifa internationale. Ze geven het zelf aan dat ze een buitenlandse groepering zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Er staat geen enkele binnenlandse groep op de lijst van terroristische organisaties, omdat dat problemen met het 1st amendment oplevert.
Als Trump zo'n precedent creëert kan het nog leuk worden...
Dank je. Ook anti rechtsstaat.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
BLM moet ook worden aangepakt ja. Mag van mij ook op de terroristenlijst. BLM is een geweldadige anti politie organisatie.
NICEquote:Op zondag 31 mei 2020 19:39 schreef LXIV het volgende:
Nu Antifa in de VS officieel een terreurorganisatie is kun je Nl-se Antifa’s die op vakantie gaan in de VS bij de autoriteiten daar gaan aangeven. Dan worden ze vanuit mainland USA meteen naar Guantánamo bay verscheept en zien wij ze hier nooit meer terug. Wel een beetje NSB natuurlijk, maar wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Nu nog KOZP op de terreurlijst!
Ik heb er even over na gedacht.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De zelfbenoemde antifascisten zijn zelf de grootste fascisten. En jij behoort tot een minderheid die dat anders ziet.
Denk daar maar eens over na.
Wat maakt ze fascistisch?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De zelfbenoemde antifascisten zijn zelf de grootste fascisten. En jij behoort tot een minderheid die dat anders ziet.
Denk daar maar eens over na.
Alsof de Amerikaanse veiligheidsdiensten daar intrappenquote:
ik geloof ook niet dat dit klopt hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb er even over na gedacht.
Dat is niet hoe fascisme werkt.
Maar waar gaan deze rellen nu eigenlijk precies over? racistisch politiegeweld? maar dat racisme is niet bewezen.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb er even over na gedacht.
Dat is niet hoe fascisme werkt.
Ze sluiten blanke mensen uit. Iedereen die blank is, is fout.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:44 schreef sp3c het volgende:
ik geloof ook niet dat dit klopt hoor
maar het klinkt wel cool ... net als dat eeuwige 'gaybashers zijn vaak zelf kasthomo's!!!'
Omdat het internationaal is, is het buitenlands?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:32 schreef dellipder het volgende:
[..]
Antifa internationale. Ze geven het zelf aan dat ze een buitenlandse groepering zijn.
Kijk eens hoe de mensen draaien als een blad aan een boom wanneer ze zelf het geweld van die radicale idioten mogen ondervinden.twitter:JackPosobiec twitterde op zondag 31-05-2020 om 18:13:59Oops https://t.co/cUAYD5BIYj reageer retweet
De financiering, de geldstromen. Dit is zo'n voorbeeld, daarvan.quote:
ze zijn nagenoeg allemaal blank tochquote:Op zondag 31 mei 2020 19:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze sluiten blanke mensen uit. Iedereen die blank is, is fout.
Ja, dit is wat ik zeg.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het internationaal is, is het buitenlands?
De rellen zijn het resultaat van jarenlang racebaiten van de media en politici.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waar gaan deze rellen nu eigenlijk precies over? racistisch politiegeweld? maar dat racisme is niet bewezen.
Mensen waar ik het niet mee eens ben moeten naar een eiland waar ze geen rechten hebben en kans maken om gemarteld te worden!!!! ROFLCOPTER!!quote:Op zondag 31 mei 2020 19:39 schreef LXIV het volgende:
Nu Antifa in de VS officieel een terreurorganisatie is kun je Nl-se Antifa’s die op vakantie gaan in de VS bij de autoriteiten daar gaan aangeven. Dan worden ze vanuit mainland USA meteen naar Guantánamo bay verscheept en zien wij ze hier nooit meer terug. Wel een beetje NSB natuurlijk, maar wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Nu nog KOZP op de terreurlijst!
Hangt er vanaf wat je als racisme ziet, maar het gaat natuurlijk niet om dit ene incident, geen idee waarom je dat denkt.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:45 schreef theunderdog het volgende:
Maar waar gaan deze rellen nu eigenlijk precies over? racistisch politiegeweld? maar dat racisme is niet bewezen.
Dat is het idiote jaquote:
De thumbnail lijkt op Frans Bauer in nazi uniformquote:Op zondag 31 mei 2020 19:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mensen waar ik het niet mee eens ben moeten naar een eiland waar ze geen rechten hebben en kans maken om gemarteld te worden!!!! ROFLCOPTER!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |