Nee joh. Maar ik zag die fotos en knapte al afquote:
Is dat weer terugkomend groen na de brand?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ook rondje achtertuin gedaan en meteen wat caches gepakt.
[ afbeelding ]
Stukje Peel wat we nog wel hebben.
Nee dit is een stukje waar de brand niet is “geweest”quote:Op zondag 31 mei 2020 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat weer terugkomend groen na de brand?
Nope, t is wel een 18volt maar hij is stukken minder sterk dan de linker makita, een profi model met ouderwetse accu...quote:Op zondag 31 mei 2020 18:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Ben jij tevreden mat de makkita rechts op de foto. Die heb ik ook als de vervanger van mijn oude dewalt. Maar kan er niet echt blij van worden.
Wit/grijs op de accu = bouwmarkt serie.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, t is wel een 18volt maar hij is stukken minder sterk dan de linker makita, een profi model met ouderwetse accu...
Die van mij komt van een bouwcenter. Zou een pro moeten zijn. Maar ik denk dat ik dinsdag even langs de lidl ga voor een klopboor machine op accu. Want de makita heeft al moeite met een pakje boter. En eens kijken of ik de dewalt kan ombouwen zodat deze de makita accu slikt.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wit/grijs op de accu = bouwmarkt serie.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 31 mei 2020 19:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Die van mij komt van een bouwcenter. Zou een pro moeten zijn. Maar ik denk dat ik dinsdag even langs de lidl ga voor een klopboor machine op accu. Want de makita heeft al moeite met een pakje boter. En eens kijken of ik de dewalt kan ombouwen zodat deze de makita accu slikt.
Dit is meer een reden om niet meer bij dat bouwcenter binnen te komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Dat was eigenlijk voor mij ook een van de redenen om Bosch te kopen. Als die blauw is, weet je zeker dat je goed zit.
En die zijn om de drommel niet goedkoop met dat spul. Ik heb veel van m'n spul bij werkzeugalarm.de besteld.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is meer een reden om niet meer bij dat bouwcenter binnen te komen.
En om de oude machine een upgrade te geven.
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:23 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)5&id=235851963552133
Kijk dan
Geen idee; hij is van m'n pa. Die liet m hier even staan omdat mijn beide 14.4volt Makita accu's geploft zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wit/grijs op de accu = bouwmarkt serie.
Ook een link buiten facebook om?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:23 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)5&id=235851963552133
Kijk dan
Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |