sowieso, werkte met de ps4 ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de rest op marktplaats verkopen voor anderhalf keer de prijs
Wie paaipupt Shuoffie niet kan juh beteuwter zegguhtwitter:geoffkeighley twitterde op woensdag 10-06-2020 om 18:01:49Our live show will look and feel a little different this year, but that doesn’t mean we’re any less excited — and I can’t wait to feel that energy with you tomorrow. Trust me: I expect it to be a VERY special event for all of us who love games and @playstation reageer retweet
GT komt dus vanavondtwitter:Kaz_Yamauchi twitterde op donderdag 11-06-2020 om 09:48:04日本は明朝5時から。 https://t.co/DuEpZIDiti reageer retweet
Even nog wat vaseline halen!quote:
Bugles met heksenkaas als dipquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:11 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de ultieme playstation reveal snack?
Een mix van buggles, hamkas, van die ronde nibbits en dan van die cheetos kruisjes?
Ik ga voor LU toastjes met Philadelphia.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:11 schreef Jimbo het volgende:
Een mix van buggles, hamkas, van die ronde nibbits en dan van die cheetos kruisjes?
Je blijft een rare jongenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor LU toastjes met Philadelphia.
Dan kan je hem makkelijk voor een meerprijs weer kwijt aan 1 van de duizenden Nederlanders die geen preorder heeft, maar toch direct een PS5 wil bij launch.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit zo in dubio qua pre-ordersHeb niets aan een PS5 als het voor mijn verhuizing lanceert omdat mijn 4K de opslag in gaat
Japanse mix natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:11 schreef Jimbo het volgende:
Cocaine en bierquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:11 schreef Jimbo het volgende:
Ah jij komt van 410?quote:
We moeten gewoon massaal preorderen en onder de fokkers uit het ps topic verdelenquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan kan je hem makkelijk voor een meerprijs weer kwijt aan 1 van de duizenden Nederlanders die geen preorder heeft, maar toch direct een PS5 wil bij launch.
12 jarige meisjes?quote:
Crash merchandise gelekt, dus vermoedelijk vanavond een Crash aankondiging.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:10 schreef Bananenpap het volgende:
Is de nieuwe Crash Bandicoot nog niet gelekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |