Ik zou die periode iets later laten beginnen, maar hier zaten we er duidelijk in.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoals 90% van de ESF’s tussen 1977 en 1995.
eens. Tijdens het luisteren heb ik zo iets van: dit klinkt wel aardig. Maar uiteindelijk staat hij niet op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer lijdt aan datgeen waar Finse nummers in het verleden vaker aan hebben geleden; op zich wel prima, maar het mist wat en daardoor vergeet je het ook nogal snel
Nederland deed niet meequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Hallo, ik kijk ook eventjes kort mee. Wat is de Nederlandse inzending in dit jaar?
Twee minuten stilte.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Hallo, ik kijk ook eventjes kort mee. Wat is de Nederlandse inzending in dit jaar?
Hij viel op 4 mei, dus we moeten het met Clousseau doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Het was op 4 mei dus deden niet mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
quote:
Viel samen met dodenherdenking!quote:
Wind er voor en er na. Viel wel mee, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja, Duitsland zat toen in een gitzwarte periode.
Dat vind ik ook serieus wel interessant, wanneer die omslag ongeveer gekomen is van keurig serieus publiek naar een arena vol met fansquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Het publiek in dit soort ESFs is zo anders dan wat je nu in het publiek ziet
Wind erna viel mij niet echt mee. Eigenlijk tussen Wind en Guildo Horn vond ik niets Duits leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wind er voor en er na. Viel wel mee, toch?
Begin jaren 2000, volgens mij. 2003 vorige week zag er al veel minder als dit uit, maar 1998 nog wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook serieus wel interessant, wanneer die omslag ongeveer gekomen is van keurig serieus publiek naar een arena vol met fans
En voor de Italiaanse versie die ze heeft opgenomen geldt hetzelfdequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer lijdt aan datgeen waar Finse nummers in het verleden vaker aan hebben geleden; op zich wel prima, maar het mist wat en daardoor vergeet je het ook nogal snel
Ah oké! Dan snap ik het wel. Al blijft het natuurlijk een kwestie stel dat 4 mei nog een keer met het ESF valt. Aan de ene kant is het respectloos om mee te doen aan het ESF dan, aan de andere kant begint het pas om 21:00 dus kan ik het me ook wel voorstellen als Nederland dan "gewoon" meedoet.quote:
Rond de eeuwwisseling volgens mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook serieus wel interessant, wanneer die omslag ongeveer gekomen is van keurig serieus publiek naar een arena vol met fans
Fair. Wind erna was inderdaad wel de minste van de drie.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wind erna viel mij niet echt mee. Eigenlijk tussen Wind en Guildo Horn vond ik niets Duits leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |