Gelukkig slechts nr. 12 in het ploegenklassement, geen etappezeges, kopman door het ijs gezakt, gelukkig is de rest wel clean!quote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja waarschijnlijk wel.
In februari en maart ging Nairo wel superhardquote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gelukkig slechts nr. 12 in het ploegenklassement, geen etappezeges, kopman door het ijs gezakt, gelukkig is de rest wel clean!
Eventuele doping of bepaalde supplementen en health products, zoals ze het noemen, heeft iets weg van paniek, juist door dat hoge niveau in het voorjaar. Hij vernedert de rest vroeg in het seizoen, wordt aangereden op training, er ontstaat intern paniek over de knie en in alle consternatie wordt er naar van alles gezocht en gegrepen om dat niveau heel snel terug te brengen, is mijn hypothese.quote:Op maandag 21 september 2020 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
In februari en maart ging Nairo wel superhard
Daar staat dat ze waarschijnlijk naalden en spul voor verrijken van bloed hebben gevonden. Genot. Nucleair.quote:Op maandag 21 september 2020 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.leparisien.fr(...)-09-2020-8388948.php
Het waterschap?quote:Op maandag 21 september 2020 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gaat vrij rap richting einde tijdperk Nairo.
Wat me misschien nog wel het meest interesseert: wie heeft de tip gegeven?
Het Franse parket is voorlopig vrij duidelijk en noemt man en paardquote:Op maandag 21 september 2020 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja leuk. Hier horen we weer niks van. Net als Aderlass en al het voorgaande.
Eus?quote:Op maandag 21 september 2020 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op eigen houtje doktertje zitten spelen?quote:Op maandag 21 september 2020 20:43 schreef Momo het volgende:
Wel toevallig dat het alleen gaat om 3 renners die van Movistar kwamen.
Eigenlijk zou het wel een episch einde zijn aan de Netflix drama's als de tip uit die hoek komt.
Is Matt voor Colombia?quote:Op maandag 21 september 2020 21:22 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon doorlopen.
Het kan, maar het kan ook niet...quote:Op maandag 21 september 2020 21:22 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon doorlopen.
Precies wat ik al dacht, een heel toevallig opgeklopt nep schandaal nadat de Fransen keihard hebben gefaald in de Tour. #copequote:Op maandag 21 september 2020 21:22 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon doorlopen.
Bardet? Pinot?quote:Op maandag 21 september 2020 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verstandige mens.quote:Op maandag 21 september 2020 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Matt voor Colombia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |