quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
alleen de 'die hards' van dagbagger
Haha, wees welkom!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Fijn, wanneer is dat feest?
En bovendien, als ik het goed las wordt mini-ToT in september 2. Dan komen we ook langs.
Haha, ik doe allerlei idle clickers op de phone.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja, beetje candy crush en hayday op mijn telefoon
Dat kan toch! Kom L4D2 spelen met @Moonlight @Kopjechino @Geerd Geerdje en mijzelfquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja, beetje candy crush en hayday op mijn telefoon
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Haha, wees welkom!
Dit feest is medio juno.Maar ik verwacht idd dat er in september weer een enorm schransfestijn gaat komen hier.
Het gazonnetje zal het vrijwel gegarandeerd niet overleven (mini-ToT trekt het nu nog met bossen tegelijk met wortel en al er uit), maar fuck it.....
Hoe kan ik dat eigenlijk gaan spelenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan toch! Kom L4D2 spelen met @:moonlight @:kopjechino @:Geerd Geerdje en mijzelf
Ik heb echt geen geduld voor spelletjes en al helemaal geen apparatuur ervoor....quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan toch! Kom L4D2 spelen met @:moonlight @:kopjechino @:Geerd Geerdje en mijzelf
Heb je een pc of laptop die spelletjes aan kunnen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat eigenlijk gaan spelen?
Vergeet ook niet al dat saus en drank dat wordt gemorst op je gazon.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en daar gaat dan straks ZESTIEN man overheen lopen en aan tafel op zitten enzo.
Jawel!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je een pc of laptop die spelletjes aan kunnen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je een pc of laptop die spelletjes aan kunnen?
Ach dat rot vanzelf weg en dan heb je mooi compost!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergeet ook niet al dat saus en drank dat wordt gemorst op je gazon.
Als je Steam download dan kan je L4D2 installeren. Volgens mij moet bij dat laatste iemand je uitnodigen ofzo en kan je het gratis spelen dacht ik (is voor mij ook een tijd geleden).quote:
Wat zijn jouw PC specs?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde GTA V downloaden omdat die nu gratis is.
Ehhhh iemand hier op FOK! kreeg zowat een rolberoerte toen ik de specs van mijn pc doorgaf!
Windows xp nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde GTA V downloaden omdat die nu gratis is.
Ehhhh iemand hier op FOK! kreeg zowat een rolberoerte toen ik de specs van mijn pc doorgaf!
Zolang het maar geen moeras wordtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat rot vanzelf weg en dan heb je mooi compost!
Oke zal me er eens even in verdiepenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je Steam download dan kan je L4D2 installeren. Volgens mij moet bij dat laatste iemand je uitnodigen ofzo en kan je het gratis spelen dacht ik (is voor mij ook een tijd geleden).
Core i7 @2.67GHzquote:
Drijfzand kan het nog wel worden; er zit een flinterdun laagje bemeste tuinaarde op en de rest is stuifzand waar het water dwars doorheen naar de kern van de aarde heen flikkert!quote:
Toch wel netjes tochquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Core i7 @:2.67GHz
18 GB werkgeheugen
GeForce GT710 (mijn ultrasnelle kaart overleefde een nieuwe koeler niet, dus toen deze stille passieve er maar in gepropt omdat ik toch niet meer game)
Samsung 850 EVO 250GB SSD
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Drijfzand kan het nog wel worden; er zit een flinterdun laagje bemeste tuinaarde op en de rest is stuifzand waar het water dwars doorheen naar de kern van de aarde heen flikkert!
Serieus; je sproeit er water op en de volgende ochtend is het weer kurkdroog stuifzand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |