Klinkt wel cutequote:
Dat soort moeilijke zaken laat ik aan de prinses overquote:
Moeilijk.....je hoeft alleen maar ja, ik wil te zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:54 schreef engine het volgende:
[..]
Dat soort moeilijke zaken laat ik aan de prinses over
Oh dat gaat nog wel lukkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moeilijk.....je hoeft alleen maar ja, ik wil te zeggen
Wie of wat is WoW??quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:56 schreef stokj het volgende:
Was dat niet ooit in WoW dat twee users met elkaar in WoW gingen trouwen en dat alle vrienden en vijanden bijeen waren bij die plechtigheid in WoW en dat er alsnog een snuiter was die iedereen uitmoorde daar?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:56 schreef stokj het volgende:
Was dat niet ooit in WoW dat twee users met elkaar in WoW gingen trouwen en dat alle vrienden en vijanden bijeen waren bij die plechtigheid in WoW en dat er alsnog een snuiter was die iedereen uitmoorde daar en zo veel punten scoorde?
Haha, nou de hele SC in 1x uitnodigen gaat me wat ver, maar je bent welkom hoor!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah okee.....wanneer Dagbagger bbq bij jullie?
Zo zie je maar dat er altijd wel iemand is die aan het boren slaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ben je wel een sneuneus maar toch ook wel een goede grap.
Je tuin is toch groot genoeg voor 1,5 meter afstand?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou de hele SC in 1x uitnodigen gaat me wat ver, maar je bent welkom hoor!
Over 2,5 week komt er hier zo'n beest op de bbq voor een "vegetariër" die op bezoek komt!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:52 schreef stokj het volgende:
Voor mij een dikke vette rozige zalm op de BBQ![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Over 2,5 week komt er hier zo'n beest op de bbq voor een "vegetariër" die op bezoek komt!
Geldt die regel na 1 juno nog?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Je tuin is toch groot genoeg voor 1,5 meter afstand?
Denk het wel...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Geldt die regel na 1 juno nog?(In je eigen tuin?)
Ja hij schijnt alleen maar zalm en pangasius te eten!quote:
Ff opgezocht; het mag gelukkig wel!quote:
Oh....een game....quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:02 schreef stokj het volgende:
[..]
World of Warcraft.
Kan het even niet zo snel vinden. Is ook alweer jaren geleden.
alleen de 'die hards' van dagbaggerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou de hele SC in 1x uitnodigen gaat me wat ver, maar je bent welkom hoor!
Haha. Die maat uit de vriendengroep die is strikt vegatarisch en zijn ma ook. De rest van het gezien niet (hij woont als enige nog bij zijn ouders). Die pa vertelde me ooit dat hij altijd wel een excuus heeft om even de deur uit te gaan en dan langs de Mac of slager gaat voor een vleesbroodje. Die maat zijn broer en 2 zussen zijn, toen zij 18 werden, zo snel mogelijk het huis uitgegaan om zich aan het vlees te verschaffen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij schijnt alleen maar zalm en pangasius te eten!
Doet me denken aan een meid die ik kende die ook vegetariër was.
Toen ze in Amerika was had ze berenvlees vermengd met varkensvlees gegeten en dat was super heerlijk!
En eens per maand gaat ze naar de Mac!![]()
Fijn, wanneer is dat feest?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff opgezocht; het mag gelukkig wel!
Da's maar goed ook, want we hebben binnenkort een groot feest en onze buurman heeft onlangs besloten een hekel aan ons te hebben, dus als die de NSB'er wil uithangen en ons allemaal ¤400 aan boete wil laten krijgen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |