Niet op Corona jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga laten testen als het vaker gebeurd
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Is hier ineens ook veel heter dan 22 graden
Lamezien hoe hij reageert.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:30 schreef engine het volgende:
[..]
Is hier ineens ook veel heter dan 22 graden
Soms wel maar er valt helaas niet veel aan te doen. Maar komt allemaal goed!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Achja zolang je het niet zo erg vind dan geeft het ook nikstenzij het je heel erg dwars zit
Die zijn nu één geworden. Ameeblokje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
nee valt nog mee hoor......maar Amee en Motorblokje wel
Beter als een dating appquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Is FOK! toch nog ergens goed voor geweest
Goede vraag..... @Geerd ?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker! Dus wanneer gaan jij en Geerdje bbq'en?
Voor inspiratie: CUL / BBQ Topic #9 De heerlijke geur van smeulend vleischquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker! Dus wanneer gaan jij en Geerdje bbq'en?
Mijn voorkeur gaat uit naar worstjes.......op de bbq...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor inspiratie: CUL / BBQ Topic #9 De heerlijke geur van smeulend vleisch
Whehe!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar worstjes.......op de bbq...
Goedzoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Soms wel maar er valt helaas niet veel aan te doen. Maar komt allemaal goed!
Wat is bavette? Ben niet echt liefhebber van hompen vlees eigenlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Wij vinden entrecote en bavette echt meesterlijk op de bbq!Met lekker hickory houtrook!
Vanglap of vinkelap. Zeer volle smaak!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is bavette? Ben niet echt liefhebber van hompen vlees eigenlijk
Zien.. voelen...je hoeft het maar te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |